loading...
مقالات برگزیده طراحی سایت در مشهد
hesam بازدید : 44 پنجشنبه 19 فروردین 1400 نظرات (0)

ساخت وب سایت
شیوه استعمال از رنگ های ملایم و پر‌نور در ساخت سایت
استعمال از  طراحي سايت در مشهد    رنگ های پر‌نور و ملایم (Pastel Colors) در طراحی سایت بیشتراز فقط یک طریق پباده سازی نو است. از آن میتوان تحت عنوان یک تکنیک اسم پیروزی که برای سال های متمادی در پباده سازی موجب ساخت و ساز تأثیرات عمیق بصری گردیده اند.

 

زمانی که کلمه و واژه پر‌نور و ملایم به گوش ما میخورد، اولی رنگ هایی که در ذهن ما نقش می بندد صورتی پر‌نور، آبی‌رنگ پر‌نور و زرد رنگ پر‌نور می‌باشند. ولی می بایست بدانید که در پالت رنگ های ملایم آیتم های متعددی وجود داراست. این رنگ ها بیشتر از یک شم بچگانه را در خویش مکان می دهند. در ادغام اینگونه رنگ هایی با دیگر المان های پباده سازی، به طرز صحیح، شما کارکشته خواهید بود تا جلوه بیشتری به رنگ های انتخابی خویش ببخشید.

استعمال از فیلترهای عکاسی پاستل برای تصاویری که در سایت به فعالیت می‌روند می تواند بسیار اثر گذار واقع خواهد شد. وقتی که رنگ های تصویر شما ملایم و پر‌نور باشند، طراح فضای بیشتری برای قرار دادن المان های پباده سازی در مشت خواهد داشت.
در حالتی که شما از عکاسی پاستل برای تصاویر وبسایت خویش فایده ببرید، المان های طراحی وب سایت مانند لوگو و Navigation جلوه بیشتری خواهند داشت و به طرز زیباتری با دیده تماشاچی رابطه برقرار میکنند.

رنگ های موضوع ملایم و پر‌نور نیز می توانند برای مواردی که شما قصد دارید از رنگ های متعددی در پباده سازی خویش به کارگیری نمائید، مورد قابل قبولی باشند. ازآنجاکه رنگ های ملایم، ماهیتی آهسته دارا هستند به هنگام استعمال در مورد برای طرح هایی که رنگ زیاد دارا‌هستند، روءیت کرد تماشاچی را خسته نخواهند کرد و اورا کلافه نمیکنند.
یکی طرق رایج برای پباده سازی با قضیه های ملایم آن میباشد که از طیف های متفاوت یک رنگ در طرح خویش به کارگیری نماییم. چنانچه که اینگونه طرز ای با تایپوگرافی درست گزینه به کار گیری قرار گیرد، ظاهری امروزی به سایت شما خواهد اعطا کرد و پباده سازی شما اختصاصی شود.

رنگ های ملایم می‌توانند بر شم تماشاچی تأثیر به سزایی داشته باشند. دوست دارید بازدیدکنندگان سایت شما به هنگام مراجعه به آن چه حسی پیدا نمایند. در‌صورتی‌که گرایش دارید به آن ها شم ادب، راحتی و تمدد روان القا کنید، استعمال از اینگونه رنگ هایی را به شما بی اندازه سفارش می کنیم. چنانچه کلماتی که سایت و یا این که شغل شمارا معرفی میکنند درخصوص با اینگونه شم هایی میباشند، شایسته ترین مورد برای شما رنگ های ملایم خواهد بود.

از سایر کاربردهای رنگ های ملایم میتوان به به کار گیری از آن ها در پباده سازی Navigationها اشاره نمود. به طور رایج، طراحان از Navigationهای مشکی و یا این که سپید برای ساخت وب سایت خویش به کار گیری می کنند. البته بایستی به شما بگوییم که بکارگیری رنگ برای این نصیب از پباده سازی، تا حد بخش اعظمی می‌تواند جلوه نصیب وبسایت شما گردد. از آنجایی که‌این رنگ ها متانت نصیب و ملایم می‌باشند، نمی توانند تمرکز تماشاچی را از تصویر اساسی در ساخت وب سایت شما بگیرند. به این ترتیب در کنار جلوه ای که به وبسایت شما می‌بخشند، گشوده هم تبدیل به ابزاری خواهند شد که تمرکز اساسی پباده سازی را بیشتر میکنند.

امروزه عمده به کار گیری رنگ های پاستل در پباده سازی مسطح می باشد. در شرایطی‌که که توجه بیشتری بر پباده سازی های مسطح داشته باشید خواهید مشاهده کرد که بیشتر طراحان از این رنگ ها به شدت سود می برند. عامل به کار گیری از این رنگ ها در پباده سازی مسطح آن میباشد که، این راه پباده سازی اکثر وقت ها رنگ های متعددی را بکار می‌گیرد.

 


همان گونه که گفته شد برای مواقعی که شما گرایش دارید رنگ های متعددی به عمل ببرید، به کارگیری از رنگ های ملایم شایسته ترین آیتم می‌باشند به این دلیل که روءیت کرد تماشاچی را خسته نمیکنند.

در غایت می بایست اظهار کرد که کلید استعمال درست از رنگ های پاستل آن میباشد که شما بتوانید رنگ هایی را تعیین فرمائید که طرح شمارا نو آرم دهند خیر رنگ و رو رفته. این رنگ ها که دارنده طبیعتی متانت قسمت می باشند می توانند استعمال های متعددی در ساخت سایت داشته باشند. با بکارگیری روشی درست برای گزینش رنگ ها شما می‌توانید تأثیرات بصری عمیقی در پباده سازی خویش رفتار کنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 734
  • بازدید ماه : 1,071
  • بازدید سال : 11,548
  • بازدید کلی : 23,248