loading...
مقالات برگزیده طراحی سایت در مشهد
hesam بازدید : 45 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

معرفی ۶ سایت آموزش رایگان طراحی سایت و برنامه نویسی

در    طراحي سايت در مشهد  قبل برای یادگیری لهجه‌های نرم‌افزار‌نویسی بایستی پیرو دانش سرا یا این که کلاس‌های معتبری می‌بودیم و ساعتها متعددی را پای سخن‌های اساتید، رفت‌وآمد و … می‌گذراندیم. ولی امروزه به جهت یادگرفتن‌های آنلاین می توانید با صرف هزینه‌ و فرصت کمتر، شایسته ترین یادگرفتن‌ها را گزینش کرده و خاطر بگیریم. درین دربین تعدادی وبسایت فراگیری بدون‌پول ساخت وب سایت که به طور درس به درس یاروهمدم با نمونه مباحث را درس دادن می‌نمایند بسیار دوستداشتنی می باشند.

درین نوشته‌ی‌علمی به معرفی یک سری اینترنت‌وبسایت یادگرفتن بدون پول پباده سازی و نرم‌افزار‌نویسی می پردازیم. امیدوارم با مراجعه به آن‌ها و استارت روند یادگیری وارد دنیای نرم‌افزار‌نویسی گردید. برای استارت کافیست یه خرده به گویش انگلیسی آشنا باشید و برای یادگیری وقت صرف فرمایید.
[برای مشاهده‌ی هر اینترنت‌تارنما کافیست روی تیتر آن کلیک نمائید.]


اینترنت‌تارنما‌های یادگرفتن بدون پول نرم‌افزار‌نویسی و ساخت سایت
۱- W3school
فراگیری بدون پول اپلیکیشن‌نویسی در w3school
وقتی که سخن از وب سایت فراگیری بدون‌پول ساخت وب سایت، به گویش میاید به طبعً اسم این اینترنت‌وب سایت یکی منابع خواهد بود. مسلماً تا به حالا اسم W3school به گوش شما خورده میباشد. درین اینترنت‌وبسایت‌ میتوانید فراگیری‌های متعدد طراحی وب را درس به درس و به گویش بسیار بی آلایش مطالعه نمایید.

پباده سازی این وب سایت به سیرتکامل‌ای میباشد که با ورود به هر یادگرفتن تمامی دروس آن در مقابل روئت کرد شما قرار میگیرد. همینطور اجرای زنده‌ی کد سبب ساز می شود فرآیند یادگیری آسوده‌خیس باشد. ساختار بی آلایش، دسترسی مطلوب، آسانی توضیحات و وجود نمونه‌های متنوع سبب ساز گردیده این اینترنت‌تارنما برای عشق‌مندان به پباده سازی‌وب سایت دوست داستنی گردد.

این اینترنت‌وبسایت فارغ از نیاز به پرداخت هزینه و دردسرهای نام نویسی و ورود، مباحث ذیل را در چنگ شما قرار میدهد:

Html
CSS
Php
Javascript
Sql
ASP
Bootstrap
Jquery
و…

۲- Bitdegree
تارنما فراگیری زابگان نرم‌افزار نویسی
این اینترنت‌وب سایت یادگرفتن‌های متفاوت را به طور تیم‌بندی گردیده قرار داده میباشد. برای مباحث متفاوت نمونه‌های متنوع یار با آزمایش به طور زنده قرار داده که شما می توانید کد و خروجی کد را هزمان ببنید. پباده سازی زیبای تارنما، جامع بودن مطالب و توضیحات مطلوب منجر گردیده این اینترنت‌تارنما در‌این لیست قرار بگیرد!

فراگیری‌های بدون پول این اینترنت‌وبسایت عبارت‌انداز:

Html
CSS
Php
Javascript
Sql
Bootstrap
Jquery
Git
C++
Python
و…

۳- Code Conquest
این اینترنت‌وب سایت هم یک منبع مطلوب برای یادگیری مجانی طراحی وب سایت میباشد. کافیست وارد این اینترنت‌وب سایت گردید تا با فرآیند تایپ کردن کد از صفر آشنا گردید. در کاغذ مهم تارنما فهرست مطالبی نوشته شده که به تعبیر و تفسیر نرم‌افزار‌نویسی می پردازد. پس چنانچه تا به حالا کد ننوشته‌اید به سراغ این توضیحات بروید.

پس از این مباحث درس‌طومار‌های مباحث ساخت وب سایت مثل HTML‌ و CSS قرار داده شد‌ه‌است. همینطور گویش‌های نرم افزار‌نویسی همانند پایتون هم در‌این اینترنت‌وب سایت عصر‌های آموزشی دارا هستند.


بعداز یادگیری مباحث می توانید وارد نصیب کوئیز گردید و علم خویش را آزمایش فرمائید.


همینطور بخوانید: شایسته ترین لهجه‌های‌ نرم‌افزار‌ نویسی برای استارت


۴- Web Fundamentals
وب سایت یادگیری بدون پول طراحی سایت‌تارنما
این منبع آموزشی بوسیله گوگل ساخت گردیده و مباحث گوناگون و بسیار کاربردی را به شما یادگرفتن می دهد. با مراجعه به‌این اینترنت‌تارنما می توانید با اعتقادوباور بی نقص از درستی داده ها به مطالعه بپردازید.

مباحث اساس‌ای مثل HTML، Javascript، مباحث پباده سازی رابط کاربری، امنیت و .. در‌این منبع به اشتراک گذارده شد‌ه‌است. نکته‌ی شایان توجه این میباشد که‌این تارنما برای استارت یادگرفتن مطلوب وجود ندارد. پس درصورتی که از قبلی یادگیری نسبی داشته‌اید به سراغ این اینترنت‌وب سایت بروید و داده ها خویش را کامل شدن فرمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 766
  • بازدید ماه : 1,103
  • بازدید سال : 11,580
  • بازدید کلی : 23,280