loading...
مقالات برگزیده طراحی سایت در مشهد
hesam بازدید : 48 شنبه 11 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

تحصیلات موردنیاز برای طراحي سايت در مشهد    سایتمعمولاً حرفه‌های تحصیلی علم ها کامپیوتر، مهندسی برنامه و مهندسی فناوری داده ها، برای شغل طراحی سایت مدرکی دارای ارتباط محسوب میشوند. فارغ‌التحصیلان برخی از فن‌های دارای ربط مثل گرافیک رایانه‌ای و بعضی حرفه‌های دیگر هنری نیز می توانند به‌این فعالیت وارد شوند.
اما شما مطلقاً به داشتن گواهی دانشگاهی دارای ربط نیازی ندارید. میتوانید عصر‌های آموزشی طراحی وب سایت را در دانشسرا‌های آزاد بگذرانید. البته بخش اعظمی از اشخاص میباشند که فارغ از داشتن مدرکی دارای ربط، وارد این شغل گردیده‌اند و برنده بوده‌اند. براین اساس درین شغل بیشتر از اینکه گواهی اساسی باشد، داشتن عشق و مهارت اهمیت داراست.

مهارت‌های مایحتاجدرک کردن لهجه های اپ نویسی مرتبط با اینترنتاحاطه نسبی به قابل انعطاف افزارهای گرافیکی مثل photoshopاشراف بر وب و مفاهیم اینترنتخلاقیت بالا به خواسته اخلاق اثر ها نوداشتن توان حل زمینه و رویه منطقی به فعالیتبه‌روز بودن و توان به‌روز نگه داشتن علم خویش
وضعیت‌های شغلی یک طراح سایتچنانچه شما یک طراح یا این که نرم‌افزار نویس وبسایت گردید، می توانید برای کمپانی‌های طراحی سایت یا این که در نصیب‌های فناوری داده ها سازمان‌ها و یا این که به‌طور غیر وابسته عمل فرمایید.فعلا بیشتر سازمان‌ها و کمپانی‌ها دارنده سایت قانونی میباشند و داده ها خویش را از این نحوه به عموم ارائه میدهند. هرچه به سمت آینده پیش میرویم تعداد کسانی که مشتاق پیشنهاد وبسایت میباشند بیشتر میشود. از این رو می‌قدرت امیدوار بود که‌این شغل رو به رویش باشد.
یک کدام از مزیت‌های تبارک این شغل قابلیت و امکان آزادکاری (freelancing) میباشد که شما می توانید با داشتن یکسری تارنما،‌ درآمد اینترنتی خیر و خوبی داشته باشید.
هرچه به سمت آینده پیش می رویم اشخاص بیشتری میباشند که به اهمیت داشتن اینترنت‌وب سایت پی می برند. شما هم تحت عنوان یک طراح می بایست این عوارض را بدانید. ما در نوشته‌علمی‌ی چرا بایستی اینترنت‌تارنما داشته باشیم این مفاد را تحلیل کرده ایم.
به طور کلی می‌قدرت اظهار‌کرد اکثری از طراحان با ساخت وب سایت، پشتیبانی و رئیس وبسایت، ساخت محتوا، بهینه سازی و seo تارنما و … وضعیت‌های شغلی نسبتاً خیر دارا هستند.

ترازو درآمد شغل ساخت وب سایتاین شغل برای مثال مشاغلی میباشد که درآمد آن به طور کاملً متعلق به معیار مهارت، علم و کارایی شما میباشد. بعضا از طراحان و برنامه نویس ها کار کشته در ماه روستا‌ها میلیون تومان درآمد دارا‌هستند و از سوی دیگر برخی از آنان درآمدهای یک‌سری صد هزارتومانی عایدشان می گردد. البته در شرایط معدل برای کسانی که به مهارت‌های مورد نیاز دست یافته‌‌اند ولی تجربه‌ی متعددی ندارند حقوق و دستمزد مبنا‌ی وزارت فعالیت در حیث گرفته می شود.چنانچه شما دراین مورد به اشراف نیکی برسید میتوانید به‌شکل پروژه‌ای عمل کنید، برای هر پروژه حقوق خیر بگیرید و شما تعین کننده‌ی حقوق باشید.
درآمد های شغل طراحی وبتصویر بالا معیار معدل حقوق و دستمزد طراحان اینترنت‌وب سایت را در ایالات متحده اکران می دهد. طبق این نمودار به نقل از از وب سایت indeed.com معدل حقوق یک طراح اینترنت‌تارنما در سال ۲۰۱۹ برابر با ۲۲ دلار در ساعت میباشد.
در جمهوری اسلامی ایران هم طراحان اینترنت سایتی میباشند که پس از کسب مهارت‌های ما یحتاج به‌شکل آزادکاری مستقل از کمپانی‌ها با طراحی وب ارزان و فن ‌ای برای خویش درآمد خیر کسب می‌کنند.در نوشته ی علمی‌ای جداازهم نظارت کرده‌ایم که آینده‌ی کاری و سطح درآمد یک طراحان چه گونه میباشد:
بازار عمل طراحان وب سایت
امنیت شغلیهرچه قدر هم که درآمد یک شغل خوب باشد بازهم موضوع‌ی امنیت شغلی اساسی میباشد.در طراحی وب سایت فقط مهارت و سعی شماست که امنیت شغلی تولید می‌نماید. در صورتی‌که مهارت خویش را به‌روز نگه ندارید، از عملکرد دست بردارید مسلماً اشخاص دیگر از شما سبقت می گیرند و شما معدود‌معدود از این رقابت شغلی گشوده میمانید.
طراح اینترنت‌وب سایت یا این که وبمستر؟! زمینه این میباشد!وقتی که با طرفداران با این شغل کلام می کنم میپرسم چرا دوست دارید یک طراح اینترنت‌وب سایت گردید؟ گهگاه جواب میدهند: برای وبمستر شدن یا این که برای داشتن یک ‌سایت!
در حالتی که شما جزو کسانی می باشید که برای فعال‌ساز‌ی اینترنت‌وبسایت برای توسعه و گسترش‌ی فعالیت خویش به سراغ ساخت سایت می روید، می بایست بیان کنم این مسیر خطا میباشد! برای تبدیل شدن به یک طراح اینترنت‌تارنما یا این که اپ‌نویس اینترنت شما بایستی روستا‌ها مهارت گوناگون را بیاموزید و مجال کافی برای اینکار صرف نمائید. پس درصورتی که به داشتن یک اینترنت‌تارنما فکر میکنید نیازی به طی کردن این مسیر وجود ندارد. بروید سراغ فعال سازی تارنما سوای نرم افزار نویسی!
آری صراحت دارد سوای نیاز به نرم‌افزار نویسی هم میتوانید مالک یک اینترنت‌وب سایت عالی گردید و کسب‌وکار اینترنتی خویش را استارت فرمائید. در این باره ما تک تک مفاد مایحتاج شمارا به طور ویدئو‌های آموزشی در اختیارتان قرار میدهیم. برای مشاهده از پیوند ذیل امداد بگیرید.

hesam بازدید : 45 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

معرفی ۶ سایت آموزش رایگان طراحی سایت و برنامه نویسی

در    طراحي سايت در مشهد  قبل برای یادگیری لهجه‌های نرم‌افزار‌نویسی بایستی پیرو دانش سرا یا این که کلاس‌های معتبری می‌بودیم و ساعتها متعددی را پای سخن‌های اساتید، رفت‌وآمد و … می‌گذراندیم. ولی امروزه به جهت یادگرفتن‌های آنلاین می توانید با صرف هزینه‌ و فرصت کمتر، شایسته ترین یادگرفتن‌ها را گزینش کرده و خاطر بگیریم. درین دربین تعدادی وبسایت فراگیری بدون‌پول ساخت وب سایت که به طور درس به درس یاروهمدم با نمونه مباحث را درس دادن می‌نمایند بسیار دوستداشتنی می باشند.

درین نوشته‌ی‌علمی به معرفی یک سری اینترنت‌وبسایت یادگرفتن بدون پول پباده سازی و نرم‌افزار‌نویسی می پردازیم. امیدوارم با مراجعه به آن‌ها و استارت روند یادگیری وارد دنیای نرم‌افزار‌نویسی گردید. برای استارت کافیست یه خرده به گویش انگلیسی آشنا باشید و برای یادگیری وقت صرف فرمایید.
[برای مشاهده‌ی هر اینترنت‌تارنما کافیست روی تیتر آن کلیک نمائید.]


اینترنت‌تارنما‌های یادگرفتن بدون پول نرم‌افزار‌نویسی و ساخت سایت
۱- W3school
فراگیری بدون پول اپلیکیشن‌نویسی در w3school
وقتی که سخن از وب سایت فراگیری بدون‌پول ساخت وب سایت، به گویش میاید به طبعً اسم این اینترنت‌وب سایت یکی منابع خواهد بود. مسلماً تا به حالا اسم W3school به گوش شما خورده میباشد. درین اینترنت‌وبسایت‌ میتوانید فراگیری‌های متعدد طراحی وب را درس به درس و به گویش بسیار بی آلایش مطالعه نمایید.

پباده سازی این وب سایت به سیرتکامل‌ای میباشد که با ورود به هر یادگرفتن تمامی دروس آن در مقابل روئت کرد شما قرار میگیرد. همینطور اجرای زنده‌ی کد سبب ساز می شود فرآیند یادگیری آسوده‌خیس باشد. ساختار بی آلایش، دسترسی مطلوب، آسانی توضیحات و وجود نمونه‌های متنوع سبب ساز گردیده این اینترنت‌تارنما برای عشق‌مندان به پباده سازی‌وب سایت دوست داستنی گردد.

این اینترنت‌وبسایت فارغ از نیاز به پرداخت هزینه و دردسرهای نام نویسی و ورود، مباحث ذیل را در چنگ شما قرار میدهد:

Html
CSS
Php
Javascript
Sql
ASP
Bootstrap
Jquery
و…

۲- Bitdegree
تارنما فراگیری زابگان نرم‌افزار نویسی
این اینترنت‌وب سایت یادگرفتن‌های متفاوت را به طور تیم‌بندی گردیده قرار داده میباشد. برای مباحث متفاوت نمونه‌های متنوع یار با آزمایش به طور زنده قرار داده که شما می توانید کد و خروجی کد را هزمان ببنید. پباده سازی زیبای تارنما، جامع بودن مطالب و توضیحات مطلوب منجر گردیده این اینترنت‌تارنما در‌این لیست قرار بگیرد!

فراگیری‌های بدون پول این اینترنت‌وبسایت عبارت‌انداز:

Html
CSS
Php
Javascript
Sql
Bootstrap
Jquery
Git
C++
Python
و…

۳- Code Conquest
این اینترنت‌وب سایت هم یک منبع مطلوب برای یادگیری مجانی طراحی وب سایت میباشد. کافیست وارد این اینترنت‌وب سایت گردید تا با فرآیند تایپ کردن کد از صفر آشنا گردید. در کاغذ مهم تارنما فهرست مطالبی نوشته شده که به تعبیر و تفسیر نرم‌افزار‌نویسی می پردازد. پس چنانچه تا به حالا کد ننوشته‌اید به سراغ این توضیحات بروید.

پس از این مباحث درس‌طومار‌های مباحث ساخت وب سایت مثل HTML‌ و CSS قرار داده شد‌ه‌است. همینطور گویش‌های نرم افزار‌نویسی همانند پایتون هم در‌این اینترنت‌وب سایت عصر‌های آموزشی دارا هستند.


بعداز یادگیری مباحث می توانید وارد نصیب کوئیز گردید و علم خویش را آزمایش فرمائید.


همینطور بخوانید: شایسته ترین لهجه‌های‌ نرم‌افزار‌ نویسی برای استارت


۴- Web Fundamentals
وب سایت یادگیری بدون پول طراحی سایت‌تارنما
این منبع آموزشی بوسیله گوگل ساخت گردیده و مباحث گوناگون و بسیار کاربردی را به شما یادگرفتن می دهد. با مراجعه به‌این اینترنت‌تارنما می توانید با اعتقادوباور بی نقص از درستی داده ها به مطالعه بپردازید.

مباحث اساس‌ای مثل HTML، Javascript، مباحث پباده سازی رابط کاربری، امنیت و .. در‌این منبع به اشتراک گذارده شد‌ه‌است. نکته‌ی شایان توجه این میباشد که‌این تارنما برای استارت یادگرفتن مطلوب وجود ندارد. پس درصورتی که از قبلی یادگیری نسبی داشته‌اید به سراغ این اینترنت‌وب سایت بروید و داده ها خویش را کامل شدن فرمایید.

hesam بازدید : 53 دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

رنگ‌های کامل کننده و خنثی
کسب و   طراحي سايت در مشهد  شغل های متفاوتی مثل اداره ها ، مدارس و دانش کده ها ، تارنما های علمی و خبر‌ها مستلزم پباده سازی سایتی بی آلایش با ادغام دو یا این که سه رنگ می‌باشند. به صورت نمونه رنگ آبی رنگ و کامل کننده هایش را برای لوگو ، منو و پیوند‌ها به کارگیری فرمائید و رنگ‌های خنثی مثل سپید برای بگراند و رنگ متضادی مثل سیاه برای متن‌ها.

رنگ‌های بشاش و ضد و نقیض
رستوران ها ، مهد خردسال ها ، فروش آنلاین سیسمونی و مشاغل این چنینی مستلزم به کارگیری از رنگ‌های بشاش برای طراحی وب سایت میباشند. رنگ‌هایی مثل قرمز رنگ ، زرد رنگ و نارنجی‌های گرمی می‌باشند که انرژی را به مخاطب منتقل می‌نمایند و برای تبلیغات و جلب اعتنا شایسته ترین آیتم ها می‌باشند.

در واقعیت شما در طی تعیین رنگ تارنما خویش می بایست به‌این قضیه تصور کنید که می‌خواهید چه رمانتیک به کاربر تان منتقل نمایید و همینطور این زمینه را نیز در لحاظ بگیرید که زمان سنی استفاده کننده شما چقدر میباشد (یعنی بیشتر مخاطبین شما تقریبا یکسری ساله می‌باشند) و مال کاربر تارنما را نیز در حیث بگیرید.


رنگ های تیره و پر‌نور
برای مثال شما برای یک وب سایت آموزشی که تنها برای مدیران شرکت های پباده سازی شد‌ه‌است بهتر میباشد از رنگ های دور از شوخی مانند طوطیا ای یا این که مشکی به کار گیری نمائید البته می بایست این رنگ ها را تنها در منو و قسمت های مقداری از وب سایت بیاورید تا تارنما به تیرگی کشیده نشود.

وب سایت های تیره مدام شم سایتی با محتوای فراگیری های امنیتی، نوا و فیلم را می‌دهند، در حالتی‌که اعتنا نمائید این سر مشق در همگی تارنما های دوست داستنی حوزه فیلم و موسیقی به چشم می‌خورد البته در مقابل وبسایت هایی که خدماتی به خانم ها میدهند معمولا از رنگ های بنفش کمرنگ یا این که صورتی به کارگیری می نمایند و به محض اینکه شما وارد تارنما می‌شوید متوجه خواهید شد که‌این وبسایت ارتباطی به خانم ها دارااست.

پس با اعتنا به کسب و کارتان رنگ مطلوب وب سایت خویش را گزینش نمایید تا در اولی نگاه، خویش را برای استفاده کننده متمایز نمایید.

5 نکته برای گزینش رنگ یک اینترنت‌تارنما
رنگ‌ها همانگونه که در دور و بر فضا روی ما تأثیر می گذارند در حوزه اینترنت نیز بی تاثیر نیستند. با یک محاسبه معمولی و خوش سلیقگی میتوانید تاثیر گذاری رنگ‌ها را در ذهن یوزرها یک سری برابر فرمایید. برای دریافتن بایستی ها و نباید های رنگ بندی تارنما خویش می بایست موارد ذیل را رعایت فرمائید:


رنگ متن
گزینش رنگ صرفا در دور نما و سربرگ (header) وب سایت خلاصه نمی شود بلکه گزینش رنگ متن نیز بسیار اهمیت دارااست. این گزینش می بایست به شکلی باشد که دیده زود خسته نشود و متن‌ها ریلکس خوانده شوند. شایسته ترین گزینش برای رنگ دور نما رنگ های پر‌نور و برای متن رنگ تیره میباشد. سایتهایی نیز با بگراند های رنگی و یا این که متن های رنگی وجود دارا هستند که ممکن میباشد بسیار هم قشنگ باشند البته نکته اینجاست که از رنگ‌های کامل کننده استعمال شود. اختلاف کنتراست زیاد و ضد و نقیض بودن رنگ‌ها تنها یوزرها را از وبسایت شما فراری می‌دهد.


هماهنگی در بین صفحه ها
هر شیت در تارنما می بایست با دیگر صفحه های مطابقت و همخوانی داشته باشد. این که رنگ‌ها دایم در هر کاغذ تغییر و تحول نماید سبب ساز میشود استفاده کننده در وب سایت گیج گردد. میتوانید با گزینش رنگ‌های معین برای سربرگ (header) و پانویس (footer) ، وب سایت شکیلی پباده سازی نمائید. براین اساس مخاطب با کاوش در صفحه های متعدد تارنما احساس نمی نماید که به وب سایت دیگری رفته میباشد.

وانید از این ابزار (Colorblind Web Page Filter) استعمال فرمایید. این ابزار یاری می نماید که رنگ‌های وب سایت را از لحاظ آنان نیز مشاهده کنید.

hesam بازدید : 51 سه شنبه 31 فروردین 1400 نظرات (0)

کاربرد گویش پایتون
پایتون   طراحی سایت در مشهد  یک‌گویش اپلیکیشن‌نویسی چندمنظوره و شی‌گرا میباشد که برای گسترش وب سایت‌های پویا، بررسی داده‌ها و تایپ کردن اپلیکیشن‌های دسکتاپ می‌اقتدار از آن بهره برد. ولی اصلی‌ترین کاربرد پایتون در مورد با اسکریپت نویسی و خودکارسازی میباشد. پایتون صرفا یک جایگزین برای اسکریپت‌های شل و ول یا این که فولدر‌های گروه‌ای وجود ندارد، به‌واسطه آنکه از پایتون برای تعامل خود کار با مرورگرهای اینترنت، نرم‌افزار‌های گرافیکی و تنظیمات سیستم‌ها از روش ابزارهایی همانند Salt و Ansible می‌قدرت بهره مند شد.

 

آیا از پایتون می‌قدرت در نرم‌افزار‌نویسی معمولی نیز بهره مند شد؟
برنامه نویس ها و گسترش‌دهندگان برنامه می توانند دو مجموعه قابل انعطاف‌افزارهای گرافیکی و کنسولی را ایجاد نمایند. لهجه پایتون به‌طور ذاتی این توان را ندارد تا یک پوشه باینری غیر وابسته را از یک اسکریپت ساخت نماید. البته پکیج‌های ثالثی مشابه به cx_Freeze یا این که PyInstaller این کاستی لهجه پایتون را جبران ک

پشتیبانی
پایتون دو خصوصیت یک‌گویش نرم‌افزار‌نویسی خوب یعنی محبوبیت و کاربرد عظیم را با یکدیگر در چنگ داراست. مبتنی بر منابع معتبری زیرا Tiobe و پروژه‌های جان دار در وبسایت گیت هاب می‌قدرت به معیار محبوبیت این لهجه پی پیروزی.
پایتون زبانی وجود ندارد که برای اعمال شغل های معمولی و پیش‌پاافتاده مورداستفاده قرار گیرد. از این لهجه به‌خواسته ایجاد کرد نرم‌افزار‌های به طور کاملً رشته‌ای کیفیت بالا بالا، اپ‌های جداگانه و خدمت‌های اینترنت می‌اقتدار بهره برد. اسکریپت‌هایی که با این گویش نوشته میگردند، به‌آسانی قادرند فرآیندهای بزرگی را رئیس و خودکارسازی نمایند.

 

hesam بازدید : 50 سه شنبه 24 فروردین 1400 نظرات (0)

نرم افزار نویس فول استک یا این که گروه جداازهم؟
معمولاً برای    طراحي سايت در مشهد    دست یافتن به شایسته ترین فیض بهتر میباشد از دو فرد یا این که دو دسته جداازهم در هر موضوع استعمال شود. اینکه هر دو قسمت مرتبط با استفاده کننده و سرور، به وسیله یک نفر کد نویسی خواهد شد فعالیت اشتباهی وجود ندارد ولی گهگاه ممکن میباشد فیض صدردصد گزینه رضایت واقع نشود. چون معمولاً اشخاص در یک موضوع نسبت به بقیه موضوع‌ها بهتر کار می‌نمایند.

از جملهً ممکن میباشد فردی که منطق قادر‌تری داشته باشد، بتواند در اپلیکیشن نویسی سمت سرور فیض‌ی بسیار نیکی رغم بزند البته در پباده سازی گرافیک و قسمت‌های هنری در توان انتظار خلق کننده نباشد.

ولی ناگفته‌ نماند که مورد ها ذکر شده مدام راست گو وجود ندارد و ممکن میباشد فردی بتواند در هر دو مورد با توان و خلاقیت مطلوب ظواهر گردد.
کسانی که معمولاً خوب سعی کرده و مهارت‌های کافی را کسب‌ کرده‌اند، همینطور تجربه‌ی قابل قبولی نیز دارا‌هستند، برای هدایت و مدیر گروه بسیار مطلوب می‌باشند.

چرا می بایست به یک اپلیکیشن نویس Full Stack تبدیل شویم؟
حقوق و دستمزد نرم‌افزار نویس فول استک
اینکه در مفاد زیادی به مهارت بالایی برسید بسیارعالی میباشد. اما چنانچه چهت نیل بدین مرتبه، تنها عصر‌های یادگرفتن مهارت‌ها را یک کدام از بعداز دیگری بگذرانید و بگذرید، اصلی ترین نادرست میباشد!

شما می توانید در یک مورد‌ آغاز به یادگیری فرمائید و در آن مسئله حسابی ماهر گردید. با تسلطی که کسب کرده‌اید در یک گروه فعال مکان بگیرید و به شایسته ترین نحو و با خلاقیت آغاز به عمل فرمایید. بعد در به عبارتی مورد هر روز بهتر از روز گذشته گردید.این به خودی خویش یک توفیق والا میباشد. پس از مدتی می توانید به مسئله‌های دیگر هم ورود فرمایید و در آنها هم حسابی فعال باشید.

اپلیکیشن‌نویس‌های متعددی را می شناسم که در پیشین به مباحث متفاوت وارداتی‌اند، چیزی آموخته و به سراغ موردها بعدی رفته‌اند. با گذر فرصت و به کار گیری نکردن از علم ها آموخته، تمامی را فراموش کردند. یعنی پس از این تمامی وقت گذراندن و ورود به عرصه‌های متفاوت انتها هم در موضوع ای حرفه ای نباشی و سرت بی کلاه بماند!
اساسی وجود ندارد در یک سری مبحث ورود کرده‌اید، اساسی این میباشد که در کدام مباحث یا این که فن، به اشراف رسیده‌اید.

خلاصه‌ی سخن این میباشد که برای تبدیل شدن به یک فول استک همیشه از شاخه‌ای به شاخه‌ی دیگر نپرید. در هر موضوع‌‌ای که وارد میشوید وقت صرف فرمایید و به کوشش ادامه دهید. بعداز وصال به یک احاطه نسبی وارد فراگیری بعدی گردید.

این به عبارتی چیزی میباشد که شما‌را به یک اپ‌نویس فول استک حقیقی تبدیل می‌نماید خیر مثل برخی از افراد که تنها ادعای آن را دارا هستند!
حتماً با وصال بدین مرحله وضعیت‌های شغلی بیش‌خیس و درآمد بالاتری هم منتظر شما خواهد بود. چون در اپلیکیشن نویسی، شما به اندازه‌ی مهارت خویش درآمد خواهید داشت.

hesam بازدید : 48 شنبه 21 فروردین 1400 نظرات (0)

بهترین فروشگاه‌ساز های رایگان برای طراحی سیستم‌های فروشگاهی


امروزه   طراحي سايت در مشهد   با پیشرفت تکنولوژی در دنیای اینترنت، هر فردی قدرتمند خواهد بود به‌راحتی فروشگاه اینترنتی خویش را فعال‌ساز‌ی نماید. با استعمال از دکان‌ساز های مجانی میتوانید به‌سرعت دکان خویش را فعال‌سازی کرده و محصول ها خویش را در آن قرار دهید. این سیستم‌ها تک تک تجهیزات ما یحتاج را در دست شما قرار می دهند.
دکان‌ساز چه چیزی است؟هنگامی که شما قصد ساختن یک فروشگاه اینترنتی را دارید، به سیستمی نیاز خواهید داشت که‌این مغازه را برای شما مدیر نماید. سیستمی که از روش آن بتوانید تولید ها خویش را وارد نمائید، موجودی انبار خویش را معین فرمائید و توصیه‌های مشتری‌ها را بگیرید.
دکان‌ساز ابزاری میباشد که همگی فرآیندهای فروشگاه اینترنتی از روش آن جاری ساختن می‌گردد. تحت عنوان مثال، در مدیر موجودی، حذف و افزودن تولیدات، پردازش پرداختی‌ها، احتساب مالیات، اجرا پیشنهاد‌ها و موردها شبیه به مالک یا این که مسئول دکان امداد می‌نماید. این سیستم‌ها هر چیزی که برای اداره یک فروشگاه آنلاین نیاز دارید را در چنگ شما قرار میدهند و به طور کلی، مدیر مغازه را تسهیل و تسریع می‌نمایند.
هر فروشگاه آنلاین از مؤلفه‌ها، اجزا و فرآیندهای بخش اعظمی تشکیل میگردد که دکان‌ساز کلیه آن ها را از روش یک دور و اطراف قابل ادراک و سهل وآسان در یکجا توده می‌نماید. به علاوه، معمولاً امکان تلفیق و تعامل با سیستم‌ها و خدمت‌های دیگر، مانند درگاه‌های پرداخت، ابزارهای نشانی اینترنتی مارکتینگ یا این که بازاریابی ایمیلی، قابل انعطاف‌افزارهای حسابداری و کانال‌های اجتماعی نیز در دکان‌سازها گنجانده میشود که به تسهیل و کارآمدتر کردن هرچه بیشتر فرآیندهای کسب‌وکار یاری خواهد کرد.

hesam بازدید : 45 پنجشنبه 19 فروردین 1400 نظرات (0)

ساخت وب سایت
شیوه استعمال از رنگ های ملایم و پر‌نور در ساخت سایت
استعمال از  طراحي سايت در مشهد    رنگ های پر‌نور و ملایم (Pastel Colors) در طراحی سایت بیشتراز فقط یک طریق پباده سازی نو است. از آن میتوان تحت عنوان یک تکنیک اسم پیروزی که برای سال های متمادی در پباده سازی موجب ساخت و ساز تأثیرات عمیق بصری گردیده اند.

 

زمانی که کلمه و واژه پر‌نور و ملایم به گوش ما میخورد، اولی رنگ هایی که در ذهن ما نقش می بندد صورتی پر‌نور، آبی‌رنگ پر‌نور و زرد رنگ پر‌نور می‌باشند. ولی می بایست بدانید که در پالت رنگ های ملایم آیتم های متعددی وجود داراست. این رنگ ها بیشتر از یک شم بچگانه را در خویش مکان می دهند. در ادغام اینگونه رنگ هایی با دیگر المان های پباده سازی، به طرز صحیح، شما کارکشته خواهید بود تا جلوه بیشتری به رنگ های انتخابی خویش ببخشید.

استعمال از فیلترهای عکاسی پاستل برای تصاویری که در سایت به فعالیت می‌روند می تواند بسیار اثر گذار واقع خواهد شد. وقتی که رنگ های تصویر شما ملایم و پر‌نور باشند، طراح فضای بیشتری برای قرار دادن المان های پباده سازی در مشت خواهد داشت.
در حالتی که شما از عکاسی پاستل برای تصاویر وبسایت خویش فایده ببرید، المان های طراحی وب سایت مانند لوگو و Navigation جلوه بیشتری خواهند داشت و به طرز زیباتری با دیده تماشاچی رابطه برقرار میکنند.

رنگ های موضوع ملایم و پر‌نور نیز می توانند برای مواردی که شما قصد دارید از رنگ های متعددی در پباده سازی خویش به کارگیری نمائید، مورد قابل قبولی باشند. ازآنجاکه رنگ های ملایم، ماهیتی آهسته دارا هستند به هنگام استعمال در مورد برای طرح هایی که رنگ زیاد دارا‌هستند، روءیت کرد تماشاچی را خسته نخواهند کرد و اورا کلافه نمیکنند.
یکی طرق رایج برای پباده سازی با قضیه های ملایم آن میباشد که از طیف های متفاوت یک رنگ در طرح خویش به کارگیری نماییم. چنانچه که اینگونه طرز ای با تایپوگرافی درست گزینه به کار گیری قرار گیرد، ظاهری امروزی به سایت شما خواهد اعطا کرد و پباده سازی شما اختصاصی شود.

رنگ های ملایم می‌توانند بر شم تماشاچی تأثیر به سزایی داشته باشند. دوست دارید بازدیدکنندگان سایت شما به هنگام مراجعه به آن چه حسی پیدا نمایند. در‌صورتی‌که گرایش دارید به آن ها شم ادب، راحتی و تمدد روان القا کنید، استعمال از اینگونه رنگ هایی را به شما بی اندازه سفارش می کنیم. چنانچه کلماتی که سایت و یا این که شغل شمارا معرفی میکنند درخصوص با اینگونه شم هایی میباشند، شایسته ترین مورد برای شما رنگ های ملایم خواهد بود.

از سایر کاربردهای رنگ های ملایم میتوان به به کار گیری از آن ها در پباده سازی Navigationها اشاره نمود. به طور رایج، طراحان از Navigationهای مشکی و یا این که سپید برای ساخت وب سایت خویش به کار گیری می کنند. البته بایستی به شما بگوییم که بکارگیری رنگ برای این نصیب از پباده سازی، تا حد بخش اعظمی می‌تواند جلوه نصیب وبسایت شما گردد. از آنجایی که‌این رنگ ها متانت نصیب و ملایم می‌باشند، نمی توانند تمرکز تماشاچی را از تصویر اساسی در ساخت وب سایت شما بگیرند. به این ترتیب در کنار جلوه ای که به وبسایت شما می‌بخشند، گشوده هم تبدیل به ابزاری خواهند شد که تمرکز اساسی پباده سازی را بیشتر میکنند.

امروزه عمده به کار گیری رنگ های پاستل در پباده سازی مسطح می باشد. در شرایطی‌که که توجه بیشتری بر پباده سازی های مسطح داشته باشید خواهید مشاهده کرد که بیشتر طراحان از این رنگ ها به شدت سود می برند. عامل به کار گیری از این رنگ ها در پباده سازی مسطح آن میباشد که، این راه پباده سازی اکثر وقت ها رنگ های متعددی را بکار می‌گیرد.

 


همان گونه که گفته شد برای مواقعی که شما گرایش دارید رنگ های متعددی به عمل ببرید، به کارگیری از رنگ های ملایم شایسته ترین آیتم می‌باشند به این دلیل که روءیت کرد تماشاچی را خسته نمیکنند.

در غایت می بایست اظهار کرد که کلید استعمال درست از رنگ های پاستل آن میباشد که شما بتوانید رنگ هایی را تعیین فرمائید که طرح شمارا نو آرم دهند خیر رنگ و رو رفته. این رنگ ها که دارنده طبیعتی متانت قسمت می باشند می توانند استعمال های متعددی در ساخت سایت داشته باشند. با بکارگیری روشی درست برای گزینش رنگ ها شما می‌توانید تأثیرات بصری عمیقی در پباده سازی خویش رفتار کنید.

 

hesam بازدید : 43 چهارشنبه 18 فروردین 1400 نظرات (0)

در انتخاب رنگ یک وب‌سایت چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟


شاید   طراحي سايت در مشهد  بتوانید با متن دیدنی کاربرها را به وب سایت خودتان بیاورید البته آن چیزی که سبب ساز می گردد یوزرها با وبسایت رابطه برقرار نمایند و وب سایت شمارا دوست داشته باشند ، زیبایی و رنگ‌بندی مطلوب وبسایت شماست. به‌دنبال به طرز گزینش رنگ مطلوب و اینکه چه رنگ هایی برای وبسایت شما مطلوب میباشد ، میپردازیم.

 

گزینش رنگ مطلوب برای وب سایت
آنچه سبب رابطه برقرار کردن مخاطب با یک تارنما می گردد پباده سازی (UI) یک تارنما میباشد. حتماً این پباده سازی به طور یک رنگ صرفا ایفا نمی شود و مستلزم مخلوط شدن چند رنگ به شکلی میباشد که استفاده کننده از ورودش به وبسایت لذت پیروز شود.

بیشتر بخوانید: 10 طرز بهبود تجربه کاربری برای توفیق در بیزنس اینترنتی


ذوق وسلیقه خوب طراح با‌یقین بی تأثیر در پباده سازی خوب یک وب سایت وجود ندارد البته این که فقطً یک طراح به رنگ ارغوانی و رنگ زرد عشق و علاقه داراست و مجموع وبسایت را با همین دو رنگ پباده سازی نماید به هیچ وجهً قابل قبول وجود ندارد.

 


روانشناسی رنگ‌ها و تأثیر هر رنگ در هر شغل
در روانشناسی رنگ‌ها برای مشاغل متفاوت رنگ‌های مختلفی پیشنهاد می‌گردد. هر رنگ پیامی خاص و انرژی منحصربه‌فرد به خودش را دارااست. در تعیین رنگ‌ مطلوب برای وب سایت ممکن میباشد از رنگ‌های کامل کننده و خنثی و یا این که رنگ‌های بشاش و متمم مصرف شود.در‌پی به توضیحات مختصری درباره با رنگ ها می‌پردازیم.

 

hesam بازدید : 50 سه شنبه 17 فروردین 1400 نظرات (0)

لیست  طراحي سايت در مشهد  تحت مشخصه هایی از رنگ ها را که هنگام پباده سازی می بایست مدنظر داشته باشید ذکر میکند:۱) رنگ ها اثر متعددی روی احساسات ما در ۹۰ ثانیه نخستین دیدن می‌گذارند۲) اثر رنگ می‌تواند تماشاچی را ترغیب به خرید یک مال از شما نماید۳) رنگ ها خوی مارا در قبال یک زمینه تنها تشدید نمی کنند ، بلکه اثر خویش را به طور کامل در خلق ما نماد می‌دهند۴) اثر گذاری رنگ در فرهنگ وتمدن های متفاوت متعدد میباشد۵) هر رنگ به تنهایی یک پیام اختصاصی به دیده تماشاچی میفرستد .به عهد مک لوهان ، رسانه به عبارتی پیام میباشد .

5 نکته برای تعیین رنگ یک اینترنت‌وب سایترنگ‌ها همان گونه که در گوشه و کنار دور و بر روی ما تأثیر می گذارند در حوزه اینترنت نیز بی تاثیر نیستند. با یک چک بی آلایش و خوش سلیقگی میتوانید تاثیر گذاری رنگ‌ها را در ذهن یوزرها یک سری برابر نمائید. برای دریافتن بایستی ها و نباید های اصول رنگ بندی وب سایت خویش بایستی موارد ذیل را رعایت نمائید:
رنگ متنتعیین رنگ صرفا در بگراند و سربرگ (header) وبسایت خلاصه نمیشود بلکه تعیین رنگ متن نیز بسیار اهمیت دارااست. این گزینش می بایست به شکلی باشد که دیده زود خسته نشود و متن‌ها شل خوانده شوند. شایسته ترین تعیین برای رنگ دور نما رنگ های پر‌نور و برای متن رنگ تیره است. سایتهایی نیز با دور نما های رنگی و یا این که متن های رنگی وجود دارا‌هستند که ممکن میباشد بسیار هم خوشگل باشند ولی نکته اینجاست که از رنگ‌های کامل کننده مصرف شود. اختلاف کنتراست زیاد و ضد‌و‌نقیض بودن رنگ‌ها تنها یوزرها را از وبسایت شما فراری میدهد.

هماهنگی در بین صفحه هایهر شیت در وبسایت می بایست با دیگر صفحه ها مطابقت داشته باشد. این که رنگ‌ها دایم در هر ورقه تغییر‌و تحول نماید منجر می شود مخاطب در وبسایت گیج گردد. میتوانید با گزینش رنگ‌های معلوم برای سربرگ (header) و پانویس (footer) ، وبسایت شکیلی پباده سازی نمایید. براین اساس استفاده کننده با کاوش در صفحه ها گوناگون وبسایت احساس نمی نماید که به وب سایت دیگری رفته میباشد.
رنگ سازمانیرنگ مرتبط با بیزنس خودتان را داشته باشید. استعمال از یک رنگ تحت عنوان رنگ برندینگ که در لوگو ، ساخت سایت و حتی‌د‌ر چیدمان مستعمل باشد آرم ی خوش سلیقگی و متمایز بودن شما میباشد. با گزینش یک رنگ سازمانی مدام در ذهن یوزرها باقی خواهید ماند.

تمدن هر رنگرنگها در هر مرز و بوم متمدن های متعدد اهمیت ویژه‌ای دارا‌هستند. به صورت نمونه در جمهوری اسلامی ایران برای طراحی وب جای های توریسم به کارگیری از رنگ‌هایی مثل آجری یا این که فیروزه ای بسیار مطلوب میباشد. به کار گیری از رنگ‌های درفش هر مرز و بوم برای وب سایت های دولتی حس بهتری رو به بازدیدکنندگان القا می نماید. برای مثال رنگ قرمز‌رنگ برای مرزوبوم چین ، سبز برای ایالات متحده عربی ، آبی‌رنگ و قرمز رنگ برای ایالات متحده و … اهمیت دارااست. با محاسبه فرهنگ وتمدن رنگ‌ها می اقتدار تارنما های دوست داشتنی تری پباده سازی کرد.
مشقت سنی یوزرهاتارنما فروش اثاثیه بازی با تارنما فشن بسیار متعدد میباشد چون احساسات و هیجانات هر سن از یوزرها نوع خاصی از پباده سازی را می پذیرد. با آنالیز این زمینه که‌این تارنما گزینه استعمال کدام گروه از اشخاص میباشد می‌توانیم رنگ‌هایی تعیین کنیم که به ذوق و سلیقه آنان بیشتر مجاورت باشد. همان گونه که پیش از این هم اشاره شد به صورت نمونه تارنما های موسیقی ، دانلود فیلم ، استودیو تصویر برداری و … بیشتر گزینه به کار گیری جوانان می‌باشند و برای این نوع وبسایت از رنگ‌های تیره بیشتر استعمال میگردد. وبسایت های دیگری مثل وبسایت هایی که کاربر آنان خردسال ها می‌باشند از رنگ‌های خنده رو و دارای هیجان برای پباده سازی به کار گیری می نمایند. با‌یقین در‌حالتی که این رنگ‌ها جا به جا مصرف شود تاثیر خیر روی استفاده کننده نمی گذارد.

کور رنگیطبق آمارهای منتشر گردیده 10 % از جمعیت زمین دارنده کور رنگی می باشند. که‌این بیماری منجر می‌گردد اشخاص نتوانند یک یا این که یکسری رنگ را ببینند. برای اینکه رنگ‌های سایتتان را برای این اشخاص قابل ادراک نمایید می‌توانید از این ابزار (Colorblind Web Page Filter) استعمال نمائید. این ابزار یاری می نماید که رنگ‌های وبسایت را از لحاظ آنان نیز مشاهده کنید.

hesam بازدید : 45 دوشنبه 16 فروردین 1400 نظرات (0)

در    طراحي سايت در مشهد   جامعه تحقیق در رابطه تأثیرات روانشناختی رنگ آبی رنگ توافق عظیم ای وجود دارااست. پیام لطیف آن از خودبا‌وری و وقار درستی می نماید. می‌توانید از این طرز به عایدی خویش در سایت و صفحه های ورود به کار گیری نمائید.

۴. زرد برای هشدارهاست.
رنگ زردرنگ هشدار دهنده میباشد. از این رو ، زرد برای علائم هشدار دهنده ، سیگنال های پند و رانندگی استعمال میشود.

به حیث میرسد خیره کننده میباشد که بعضا روانشناسان زرد را رنگ شعف اعلام می نمایند. Business Insider گزارش می‌دهد که “برند ها از زردرنگ برای نشانه دادن سرگرمی و از صمیم قلب بودن به کارگیری می نمایند.” این احتمال وجود دارااست که رنگ های رنگ زرد رنگشیطنت را آرم دهند. با این وجود ، از آن‌جا که زرد رنگ سبب ساز تحریک راءس هیجان مغز می گردد ، حس بازیگوشی ممکن میباشد فقطً شرایط ارتقا احساسات و جواب باشد ، خیر دقیقاً شور.

از انرژی رنگ زرد پر‌نور برای انرژی دادن به اشخاص یا این که تولید حس به روزی استعمال نمائید. برای یک حس ادب بیشتر از زردهای قابل انعطاف و مدل استعمال نمائید. زردرنگ برای جلب اعتنا به متن و دکمه ها بسیار مطلوب میباشد.

ساخت وب سایت با زرد

۵. سبز برای تولیدها محیطی و فضای گشوده ایده آل میباشد.
شاید بصری ترین رابطه رنگی سبز باشد ، رنگ فضای خارج ، دوستدار دور و بر زیست ، طبیعت و دور و بر زیست میباشد. سبز اساسا یک نشان کروماتیک برای خویش طبیعت میباشد.
غیر وابسته از نشانگر ظاهری نسبتاً آشکار در فضای گشوده ، رنگ سبز نیز قادر است منجر بهبود خلاقیت خواهد شد. یک مطالعه با تیتر “اثر سبز” ، علامت اعطا کرد که کمپانی کنندگان در هنگام ارائه از رنگ سبز ، مغایر هر رنگ دیگری ، دارنده خلاقیت بیشتری بودند.

طراحی وب با رنگ سبز
۶.نارنجی رنگ رنگی درگیر کننده میباشد که قادر است حس شتاب یا این که ضربه را ساخت نماید.
نکته مثبت نارنجی رنگ این میباشد که می قدرت از آن تحت عنوان رنگ “مشغول کننده” استفاده نمود. به گفته برخی ، نارنجی رنگ به تحریک عمل بدنی ، رقابت و خودباوری یاری می نماید. به همین برهان ممکن میباشد نارنجی رنگ زیاد بوسیله مجموعه های ورزشی و تولیدات خردسالان مصرف شود.

hesam بازدید : 24 یکشنبه 15 فروردین 1400 نظرات (0)

 

ابزارهای گزینش رنگ

خوشبختانه،  طراحي سايت در مشهد    ابزارهای متعددی در کار برای امداد به تئوری تعیین رنگ سایت شما وجود دارااست. شما میتوانید به پالت های رنگ مهیا نگاهی بیاندازید تا به شما در تعیین بهتر و سریع رنگ یاری دهد. تا نیاز نباشد که کلیه چیز را از صفر آغاز فرمایید.

 

Adobe Colour CC

شما ممکن میباشد آن را با اسم گذشته Adobe Kuler بشناسید. البته Adobe اخیرا اسم این نرم افزار دوست داستنی را تغییر و تحول داده میباشد که در طی سالها از ابزار بی آلایش رنگ مبنی بر اینترنت به نسل بدون نقص تم و اشتراک گذاری منابع تحت عنوان Adobe Color CC تبدیل گردیده‌است.

 

با این وجود، طبیعت مهم آن تغییر‌و تحول نکرده میباشد: Colour CC به شما قابلیت و امکان می‌دهد تا طرح های متفاوت رنگی را ساخت‌و‌ساز و ذخیره نمایید، که هر یک مشتمل بر یک گروه پنج رنگی میباشد. همینطور این ابزار در گونه های ورژن browser-hosted و desktop جان دار میباشد. در‌صورتی‌که شما از ورژن دسکتاپ استعمال می‌کنید میتوانید یک طرح رنگ را مستقیما به فتوشاپ، Illustrator و InDesign اکسپورت نمایید.

 

Mudcube Colour Sphere

یک منبع رنگی موءثر برای طراحان میباشد. که خیر صرفا hex numbers هر رنگ را مهیا می نماید؛ همینطور به شما یاری می نماید تا یک طرح رنگی را از یک Shade انتخابی ساخت و ساز نمائید. در صورتی شما مطمئن نیستید که چه طرح رنگی می بایست داشته باشید، Mudcube یک تعیین از تم ها را از یک منوی کشویی مهیا می نماید.

 

Check my Colours

این ابزار ساخت وب سایت برای آنالیز ادغام رنگ پیش مورد و دور‌نما کل موادسازنده DOM پباده سازی گردیده‌است، تا گزینش نماید که آیا آن ها برای هر کس دارنده نقص‌ شناسایی رنگ میباشد، کنتراست کافی را دارااست یا این که نه. کل تست ها بر طبق الگوریتم هایی میباشد که به وسیله کنسرسیوم جهانی اینترنت (W3C) ارائه شد‌ه‌است. و این اپ به وسیله طراح اینترنت Giovanni Scala تاسیس شده است.

 

The Color App

این ابزار iOS با غرض یافتن معمولی خیس رنگ ها، با کانال بزرگی از رنگ، شمارا توانا می سازد رنگ مثال، RGB، Hex و HSLA را پیدا کرده و پالت های رنگی ساخت‌و‌ساز فرمائید تا مشاهده کنید که چه‌گونه با هم فعالیت می نمایند.

 

Paletton

عالی برای مبتدیان- در صورتی‌که شما نیاز به یک ابزار سریع و سهل و آسان دارید این ابزار کمکی می‌تواند برای شما بسیار مطلوب باشد.

 

Flat UI Color Picker

که برای Flat-UI پباده سازی گردیده، هنوز یک ابزار اثرگذار و ریلکس برای تعیین رنگ میباشد.

 

 

 

از بعضا دیگر از ابزار های گزینش رنگ می شود به Color Hunter, TinEye, SpyColor.com, Designspiration, ColorExplorer, Hex Color Scheme Generator, COLOURlovers, Color Scheme Designer, COPASO, ColorZilla, Colormunki, colr.org, ColourGrab, ColorBlender, GrayBit, Shutterstock Spectrum, Stripe Generator, Colors on the Web, Pictaculous, Contrast-A, ColoRotate اشاره نمود.

 

 

 

سخن انتها

هیچکس از شما انتظار میکل آنژ بودن ندارد. ولی شعور مبانی به کار گیری از رنگ، یک پیش نیاز اصلی برای طراحی وب سایت برای پباده سازی قالب تارنما میباشد. همان طور که توضیح دادم، رنگها با وزن بسیار متعددی همدم میباشند که گه گاه ما متوجه آن نیستیم. هر رنگی را که تعیین می‌کنید، مطلقا تأثیر مشخصی بر پباده سازی تحت عنوان یک تمام داراست: از برقراری رابطه یا این که تشابه، تا تحریک احساسات و ارتقا اعتنا. ما مدام در کمپانی ساخت سایت دارکوب کوشش داریم شایسته ترین کیفیت را ارائه دهیم. به این ترتیب کارشناسان ما با تدبیر از علم رنگ شناسی میتوانند شمارا در توسعه و گسترش یک سایت قشنگ، دیدنی و کارآمد کمک دهند. و شما میتوانید در هنگام توصیه از موعظه های کارشناسان دارکوب غایت به کار گیری ببرید.

 

 

hesam بازدید : 18 شنبه 14 فروردین 1400 نظرات (0)



تعیین رنگ مطلوب برای ساخت سایت



این تصویر برگه مهم تارنما خبری میباشد که با  طراحی سایت در مشهد  یک نوار قرمز رنگ در صدر و ادغام اساسی سپید، قرمز‌رنگ و مشکلی منجر ساخت علت برای مطالعه خبر ها می‌گردد.

چگونگی تعیین ادغام رنگ مطلوب برای طراحی وب سایت:بهتر میباشد پیش از هر چیز، با رنگ ها آشنا گردید. رنگ های مهم یا این که بنیادین سه رنگ قرمز‌رنگ، آبی رنگ و زرد رنگ می‌باشند که می اقتدار با ادغام آن ها، رنگ‌های دیگر را به دست آورد. همینطور رنگ ها به سه مجموعه سرد، گرم و خنثی تقسیم می گردند.
رنگ های سرد مثل آبی‌رنگ و سبز متانت قسمت می‌باشند. رنگ های گرم مثل قرمز رنگ و نارنجی رنگ هیجان انگیزند و رنگ های خنثی مثل سیاه و سپید، از رنگ‌هایی میباشند که منجر می شوند بشر به رنگ‌های دیگری که کنار آنان می باشند دقت نماد دهد.
الگوهای تعیین رنگبرای اشخاص مبتدی و تازه کار و ماهر که طراحی وب ایفا می دهند یا این که مدیریت یک وب سایت می باشند و میخواهند رنگ‌بندی وب سایت خویش را تغییر‌و تحول دهند، طرز‌های مختلفی برای گزینش رنگ مطلوب وجود دارااست.
درپی بعضا از این طرز‌ها را معرفی میکنیم:


الگوی مثلث

رنگ مطلوب برای طراحی وب

به عبارتی‌طور که در صورت بالا میبینید، ادغام رنگ‌های اساسی در‌این سرمشق معلوم گردیده و یک مثلث در بین آن وجود داراست که هر ضلع مثلث، یک رنگ را اکران میدهد. با چرخاندن مثلث می‌توانید سه رنگ اساسی برای ساخت سایت خویش را پیدا فرمایید.
برای استعمال از این سرمشق:دایره رنگ‌ها را در حیث بگیرید و رنگ اساسی تارنما را تعیین نماییدبا دقت به رنگ مهم یک مثلث روی دایره رنگ‌ها بکشیدسه رنگی که در ضلع های مثلث قرار میگیرد تحت عنوان رنگ‌های اساسی شما می‌باشند.

الگوی ژاپنی


hesam بازدید : 22 یکشنبه 08 فروردین 1400 نظرات (0)

فریم ورک ریکت نیتیو (React Native) چیست؟ 

 

 

 

اپ نویسی و IT

قاب ورک ریکت نیتیو (React Native) چه است؟

 

قاب ورک React Native چه می باشد

این  طراحی سایت در مشهد   ابزار یکی‌از کادر ورک‌های جاوا اسکریپت بوده که برای بسط اپ‌های iOS و اندروید به‌عمل برده می‌گردد. این کادر ورک براساس کتابخانه جاوا اسکریپت React، که برای پباده سازی رابط کاربری فیسبوک در مرورگرها به کارگیری میشود، پباده سازی شد‌ه‌است. با این تفاوت که قاب ورک ریکت نیتیو منحصر به فرد پلتفرم‌های موبایل است. درپی با مضمون‌ React Native چه می باشد آشنا می‌شویم.

 

 

 

کلیپ پییشنهادی : یادگرفتن کادر‌ورک React JS

یادگرفتن کادر‌ورک React JS

 

 

به عبارت دیگر، گسترش‌دهندگان نرم افزار‌های زیر وبی که تجربه فعالیت با کتابخانه React را داشته‌اند، می توانند برای موبایل‌ها هم اپلیکیشن ساخت و ساز نمایند. این کتابخانه جاوا اسکریپت توانسته احساس یک اپلیکیشن حقیقی وواقعی را به استفاده کننده جابجایی دهد. علاوه بر این، اکثر اوقات کدهای درج شده را می‌اقتدار به طور مشترک در پلتفرم‌های اندروید و iOS بهره برد.

 

گویش نرم‌افزار نویسی مصرف شده در قاب ورک React Native برای توسعه و گسترش نرم افزار‌ها، تلفیقی از لهجه جاوا اسکریپت و XML بوده که به JSX پر اسم و رسم میباشد. در پشت پرده، ریکت نیتیو رابط کاربری اپ‌ها را در سیستم ادله iOS با Objective-C و در موبایل‌های اندروید با جاوا رندر می‌نماید. به همین انگیزه خروجی آن مشابه نرم افزار‌های منحصر به فرد موبایل‌های هم پا میباشد.

 

 

hesam بازدید : 19 شنبه 07 فروردین 1400 نظرات (0)

هدر سایت چیست ؟ توضیحات حامع در مورد هدر سایت

 

 

 

نسبتاً کلیه وب سایت از   طراحی سایت در مشهد  سه نصیب بندی کلی درست شده اند ، هدر ، بدنه وب سایت ، فوتر که در کلیه صفحه ها تکرار می شوند

 

در‌این نوشته‌علمی قصد داریم به صورت خرقه هدر وب سایت را توضیح دهیم و خصوصیت های آن را باهم برسی کنیم

هنگام گشودن یک تارنما به قسمت بالای یک تارنما که در صفحه ها گوناگون تکرار می شود ، هدر میگویند

 

هدر یک وبسایت معرف یک وب سایت میباشد زیرا استفاده کننده او‌لین بخشی که در هر وب سایت مشاهده میکند هدر میباشد ، بایستی در پباده سازی آن توجه و نازکی موردنیاز رو داشته باشید

 

هدر تارنما به جهت اینکه در صفحه های گوناگون وبسایت گشوده می‌شود و مخاطب توشه ها اون رو میبینه در ذهن استفاده کننده نقش میبنده پس مهمه که از چه المان هایی در هدر وب سایت به کارگیری نمائید ، و از چه المان هایی استعمال نکنید

 

اکثر زمان ها از المان های دکمه ، لوگو تارنما ، فهرست ، نوار کاوش و یا این که سبد خرید در هدر وبسایت به کارگیری می گردد همینطور از المان هایی که منجر ارتقا پهنا هدر میگردد نباید استعمال نمائید برای مثال آکاردیون و …

 

هدر وب سایت میتونه به دو صورت پباده سازی بشه ، 1.به طور عمودی ، 2. به طور افقی

 

در اکثر تارنما ها هدر های پباده سازی گردیده عکس العمل گرا (( رسپانسیو)) می‌باشند یعنی در شیت اکران های کوچک (( گوشی )) و ورقه اکران های والا (( دسکتاپ )) به طور منقطع پباده سازی شدن ، و در هر مورد خصوصیت های خاص خودشون رو دارن و انعطاف پذیر می باشند و تغییر و تحول سایز می‌دهند به عنوان مثال هدر های وب سایت آپارات و همیار آکادمی رو در تحت آنالیز کردیم که هریک در وضعیت گوشی و دسکتاپ به چه شکل پباده سازی شد‌ه‌است

 

hesam بازدید : 16 پنجشنبه 05 فروردین 1400 نظرات (0)

با مبانی دنیای آی‌تی آشنا باشید
در‌  طراحی سایت در مشهد   صورتی‌که قصد دارید یک نرم افزار نویس رشته‌ای گردید، به شما سفارش میکنیم درحد مناسبی با مبانی دنیای آی‌تی و فناوری آشنا باشید، هرچند ما یحتاج وجود ندارد یک مهندس آی‌تی باشید، فقط درصورتی که شناخت نسبی با مفاهیم کامپیوتر، مشقت بار‌افزار، اپ، طرز‌ی سعی خاطر‌ی حافظه موقت و پردازنده در اجرای اوامر و… داشته باشید کافی میباشد!

این شناخت قادر است به شما در فهم مفاهیم نرم افزار‌نویسی امداد قابل توجهی کرده و سرعت پیشرفت شما‌را درین فن ارتقا دهد.

آیا مایحتاج میباشد برای نرم افزار‌نویسی به کلاس بروم؟
در شرایطی‌که حقیقتا به نرم افزار‌نویسی عشق و علاقه‌مند بوده و برای یادگیری آن مصمم باشید احتیاجی به کلاس رفتن نخواهید داشت، به دلیل آن که ما در‌این خصوصی فراگیری‌ها آحاد مفاهیم و اصول نرم‌افزار‌نویسی را از مبنا به شما یادگرفتن خوا‌هیم اعطا کرد، البته در شرایطی‌که فکر می کنید ممکن میباشد در وسط‌ی روش تنبلی به سراغ شما بیاید و از تحت تکالیفتان کتف خالی بکنید پیشنهاد میکنیم مطلقا به کلاس بروید!

در هر شکل قرار به چنگ آوردن در عده یک سری آدم هم‌تامل با شما (هنرجویان نرم افزار‌نویسی) قادر است علت‌ی شما‌را برای یادگیری بیشتر نماید، البته در صورتی‌که می‌پندارید علت‌ی کافی برای این‌فعالیت را دارید احتیاجی به کلاس رفتن نخواهید داشت و میتوانید اینجا تک تک ریز‌ه‌کاری‌های لازم برای اپ‌نویس شدن را به بدون‌پول خاطر بگیرید!

شناخت با اصطلاحات اساس‌ی گویش‌های نرم افزار‌نویسی
به دنبال با بعضا از اصطلاحات رایج در دنیای نرم‌افزار‌نویسی آشنا خوا‌هیم شد، به خاطر داشته باشید هرگاه گرایش داشته باشید میتوانید این عبارات را در دایرکتوری همیار آی‌تی بیابید، دقت داشته باشید که‌این اصطلاحات، در آحاد گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی مشترک میباشد و فارق از نوع لهجه و سینتکس، در مجموع گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی وجود داراست.

ورودی نرم‌افزار (Input)
تیم‌ای از داده و دستور کار‌ها که با به کار گیری از ابزارهای ورودی در چنگ رایانه (اپلیکیشن) قرار می دهیم.

خروجی اپ (Output)
فیض‌ی اعمال محاسبات و جاری ساختن دستور کار‌های یک نرم افزار خروجی آن نرم‌افزار خواهد بود، این خروجی می تواند به طور یک پیغام، عملیات یا این که حتی ورودی بعدی اپ ظواهر خواهد شد.

hesam بازدید : 24 شنبه 30 اسفند 1399 نظرات (0)

۲۱- تولید وبسایت دایرکتوری با وردپرس
یکی‌از   طراحی سایت در مشهد   روش های درآمدزایی از وردپرس که به شخصه یک زمان دوست داشتم فعال‌سازی کنم البته زمان نشد ساخت‌و‌ساز وب سایت دایرکتوری با وردپرس میباشد. بیاید یه توضیح بدم که به هیچ وجه دایرکتوری چی هستش و آن‌گاه در ارتباط درآمدزایی آن حرف می‌کنیم. یک وب سایت را در حیث بگیرید که عمل آن معرفی مطب‌های دندانپزشکی شهر طهران میباشد. این وبسایت بایستی برای هر مطب شماره تلفن، عکس، نشانی و داده ها مربوطه را قرار دهد تا اشخاص بتوانند در خصوص مطب متبوع خویش داده ها کسب نمایند و از آن به کارگیری نمایند. پس مستلزم یک تارنما دایرکتوری تجارت در وردپرس میباشد.

اکنون تصور کنید شما برای یک صنف خاص یک وبسایت دایرکتوری با وردپرس پیاده نموده اید بعداز مدتی که مخاطب گرفتید می تونید از اشخاصی که بین در وبسایت شما برای تصویب بیزنس یا این که شغلشون مبادرت می نمایند هزینه تصویب بگیرید یااینکه هزینه تبلیغات اشخاص خاص آن صنف رو بگیرید. به عنوان مثال دایرکتوری پزشکان رو فعال سازی کردیم پس از مدتی که یک سری هزار دکتر نام نویسی کردند قادر خواهیم بود تو شیت مهم یا این که در یک مقام خاصی یک پزشک معالج رو بولد کنیم و بنرش رو بذاریم و برای مثال ماهی ۲ میلیون ازش بگیریم.

۲۲- تشکیل داد دکان های اینترنتی ماهر با وردپرس
یکی شیوه های تازه درآمدزایی از وردپرس که درین دو سال اخیر به شدت روی بورس افتاده، تشکیل داد مغازه های اینترنتی ماهر با وردپرس هستش، شاید بپرسید از گذشته این مسئله هم وجود داشته و خیلی ها این فعالیت رو میکردند. ولی بایستی بگم در دو سال اخیر زیرا اکثر کسب و امور به سمت آنلاین شدن سوق داده گردیده اند خیلی ها دنبال اشخاصی میشوند که براشون وب سایت فروشگاهی پباده سازی و پیاده سازی نمایند.

این سبک درآمد به شدت رونق گرفته میباشد طوری که ماهانه به ما درخواست پباده سازی و راه‌اندازی مغازه می دهند. به نظرم یکی‌از کارهایی که می‌توانید از آن درآمدزایی فرمائید همین سبک میباشد. کافیه بلد باشید چطوری آن منش پیاده سازی فرمایید و مسلما برای خودتون یک وب سایت ماهر پباده سازی کنید و مثال شغل های خودتون رو داخلش قرار دهید.

طراحی سایت فردی از روش وردپرس

۲۳- ساخت وب سایت فردی از روش وردپرس
همان طور که در زمینه ی پباده سازی و فعال‌سازی فروشگاه آنلاین سخن کردیم شیوه دیگر طراحی وب فردی از روش وردپرس میباشد. خیلی از اشخاص عشق و علاقه دارا هستند وب سایت فردی داشته باشند و دست نوشت ها یا این که مطالبی که می‌خواهند منتشر نمایند رو درون تارنما قرار دهند. یا این که کسانی میباشند که می‌خواهند تخصصشون رو برای فروش بذارند البته تارنما ندارند. شما بایستی این اشخاص رو پیدا فرمایید و بهشون درخواست پباده سازی و فعال سازی تارنما دهید.

به نظرم درآمدزایی از وردپرس از روش این طریق خیلی راحتر میباشد می بایست کمی بازاریابی و گفت‌و‌گو بلد باشید که بتوانید توصیه بگیرید. معمولا اشخاص هم مخارج خیر و خوبی برای این قسمت می نمایند. به طبع در‌این سبک یک وب سایت ماهر برای خودتون بزنید و مثال شغل های خودتون رو درون آن قرار دهید.

۲۴- ساخت و ساز وب سایت بازاریابی متعلق
اشخاص متعددی از بازاریابی متعلق برای درآمدزایی از وب لاگ یا این که سایت استعمال می‌نمایند. معضل این میباشد که بازدیدکنندگان خویش را نسبت به خرید یا این که به کارگیری از یک فرآورده یا این که یک خدمت مشتاق فرمایید. وقتی‌ که فروش داشتید، کمیسیون اخذ میکنید. به نظرم این طریق خیلی جالب و دوست داشتنی میباشد و میتوانید از آن درآمدزایی نیکی داشته باشید. یک نمونه می‌زنم که راحتر متوجه این قضیه گردید. از جمله تولیدها وبسایت دیجی فرآورده رو تو سایتتون بذارید و برای خرید آخرین طرف به وبسایت دیجی فرآورده مراجعه می نماید و به ازای هر فروش به شما پورسانتی داده میشود.

نکته: درباره‌ی پیوند‌های متعلق به محتوای تبلیغاتی بسیار مراقب باشید، چون وردپرس صرفا پیوند‌های وب سایت‌های رسمی و دارای اعتبار را مجاز می داند. وب سایت‌هایی با محتوای نامناسب، تارنما‌های شرط‌بندی یا این که اینگونه پیوند‌هایی نباید به کارگیری شوند.

۲۵- تشکیل داد انجمن پرسش و پاسخ ماهر با هزینه
یک کدام از شیوه های تازه درآمدزایی از وردپرس که در جمهوری اسلامی ایران به شخصه ندیدم تشکیل داد انجمن پرسش و پاسخ ماهر با هزینه میباشد. یعنی طرف پرسش می‌پرسد و در قبال جوابش هزینه ای پرداخت می نماید. به شخصه تا اکنون در کشور‌ایران این سبک رو ندیده ام و به نظرم در صورتی بتوانید آن را خوب و صحیح راه‌اندازی فرمائید به درآمدهای خیر و خوبی می سید.

بایستی انجمنتون هم نصیب مجانی داشته باشه و هم نصیب مبلغی، که کاربرها نخست اتکا نمایند و بعد از آن مبادرت به پرداخت هزینه نمایند. به نظرم برای قسمت های تخصصی خیلی این مورد دیدنی و پول ساز باشد. در شرایطی که بتوانید آن را پیاده سازی فرمایید و استفاده کننده جذب فرمائید می‌توانید به درآمدهای عالی برسید.

hesam بازدید : 24 پنجشنبه 28 اسفند 1399 نظرات (0)
نرم‌افزار‌نویسی چه چیزی است؟ اپلیکیشن‌نویس که می باشد؟
احتمالا با   طراحی سایت در مشهد  تلاوت این نوشته ی علمی تا به‌هم اکنون متوجه مضمون‌ اپ‌نویسی گردیده‌اید، البته به گویش بی آلایش، اپلیکیشن‌نویسی عبارت میباشد از محاسبه نیاز‌ها و تبدیل آنان به دستورها قابل ادراک کامپیوتر، وظیفه‌ی تایپ کردن این اوامر بر عهده‌ی نرم‌افزار‌نویس‌هاست، آنها قادرند اوامر انسانی را برای کامپیوتر نوشته و از آن برای پردازش‌های موردنیاز ما استعمال نمایند.
مثلا امرها ذیل را در لحاظ بگیرید:
#include
using namespace std;
int main() {
int a , b;
cin >> a >> b;
cout << a+b;
return 0;
}
این موسسه دستورها به لهجه ++C مندرج‌اند و از کامپیوتر میخواهند دوتا a و b را از استفاده کننده اخذ کرده، آنها‌را باهم توده نماید و در غایت نتایج عده را در ورقه‌ی خروجی اکران دهد.
دقیقا مساوی همین کد در لهجه پایتون (Python) به صورت ذیل نوشته می گردد:
a = int(input())
b = int(input())
print(a+b)
همانگونه که مشاهده می کنید، هرچند نوع نگارش این دو لهجه با هم گوناگون میباشد، ولی هردوی آن ها اساسا یک فعالیت یکسان را اجرا می دهند و از رایانه می خواهند دوتا را از ورودی اخذ کرده و نتیجه ها توده آنان‌را احتساب کرده و اکران دهد.
اپ‌نویس‌ها روش‌ی فعالیت با یک لهجه به‌خصوص را فراگرفته و به یاری آن گویش، نرم‌افزار‌های لازم سایرین را برای کامپیوتر نوشته و جاری ساختن می‌نمایند، کل نرم افزار‌هایی که‌این‌ روز‌ها مشاهده می‌کنیم به همین صورت به وسیله یک یا این که یکسری اپلیکیشن‌نویس درج شده‌اند.
نرم افزار‌نویسی دقیقا چه است و به چه کسی نرم افزار‌نویس میگویند؟
حالا دیگر به‌نیکی میدانیم نرم‌افزار‌نویسی چه میباشد و به چه‌کسی نرم افزار‌نویس میگویند، بیایید مقداری بیشتر با طرز‌ی معاش یک نرم افزار‌نویس آشنا شویم!
hesam بازدید : 18 دوشنبه 25 اسفند 1399 نظرات (0)

 

این  طراحی سایت در مشهد   گویش اپ نویسی به صورت خاص برای اپ های iOS پباده سازی شد‌ه‌است. اپل در سال 2010 تصمیم گرفت كه نمی‌خواهد برنامه نویس ها iOS را ناچار كند با Objective-C كار كنند ، به این ترتیب Swift به آن برنامه نویس ها زبانی متناوب را برای همیاری با آن‌ها سفارش می‌دهد. هرکسی که هنوز از کتابخانه های Cocoa Touch برای تعامل به کار گیری می نماید ، ممکن میباشد هنوز هم از Objective-C به کارگیری نماید چون چارچوب های گزینه به کار گیری هر دو سوای تغییر‌و تحول باقی میمانند.

 

Swift برای تعامل و جواب سریع به کد یا این که تغییر تحول گونه های زدایی در پرواز از مجال حقیقی به کارگیری می نماید. . سیستم گونه های زدایی اتومات در واقع یکی‌از موادسازنده اساسی سیستم Swift میباشد که خصوصیت های تعاملی تری را که در سیستمهای اسکریپتینگ شبیه پایتون مشترک میباشد ، مهیا می نماید.

 

 

 

مزایای Swift نسبت به زبانی مانند Objective-C کد میباشد. کاهش (نسبتاًً یک چهارم) ، یادگیری آن بسیار معمولی خیس میباشد و جامعه توسعه و گسترش دهنده به جهت کیفیت اپلیکیشن هایی که احتمال ساخت و ساز آن بیشتر میباشد ، پتانسیل بیشتری برای پرورش دارااست. هرکسی که امیدوار میباشد وارد اپ اپلیکیشن iOS خواهد شد یا این که به آسانی می‌خواهد به پرسنل بپیوندد با به کارگیری از آنچه ممکن میباشد مالامال منفعت ترین لهجه نرم‌افزار نویسی باشد که به جلو جنبش می نماید ، یادگیری Swift را به نیکی ایفا خواهد اعطا کرد.

 

از کجا می بایست آن را خاطر بگیریم. p>مانند اکثر مطالب جانور در لیست ما ، Udemy منبع بزرگی از علم درباره‌ی این لهجه اپلیکیشن نویسی میباشد. برای گزینش مسیر مبتدی و تازه کار به طرفدار ، iOS 11 & Swift 4 - Bootcamp توسعه و گسترش بدون نقص اپ iOS را ملاحظه کنید.

صرفا دنبال این می باشید که مشاهده کنید که درمورد این چه میباشد؟ یک یادگرفتن عالی از DZone.com وجود داراست که می‌تواند شما‌را با چندین آیتم طی نماید. برای ادراک اصول سیستم دلیل iOS 11 ، این عصر در pluralsight.com استارت به عمل خواهد کرد.

 

SQL و NoSQL

 

SQL زمان فرصت وقتگیر میباشد. مقصود SQL تحت عنوان خزانه اطلاعاتی با دور نما نرم افزار میباشد. تحت عنوان یک گویش جداگانه ، SQL ممکن میباشد به حیث موءثر نباشد. با این درحال حاضر ، تحت عنوان یک توسعه و گسترش دهنده برنامه ، صرف حیث از زبانی که شما تعیین میکنید ، فهم هر دو مقر داده و SQL یک ضرورت میباشد.

 

زمانی کلام از اکران اطلاعات ، در دسترس بودن و ثبات میباشد ، SQL مهیا می نماید. در شکل نیاز به بازیابی اطلاعات از تعدادی جدول در دیتابیس ، SQL آن داده ها را به‌سرعت تحویل می‌دهد. تک تک لهجه برای تعداد متعددی از سطرهای جدول و جستجوهای مطلوب مجموعاَ مقر داده برای پروژه ای که در آن عمل می‌کنید با صرفه شد‌ه‌است.

 

به به عبارتی اندازه SQL کار کشته ، دارنده اشکالات قابل توجهی مثلا نقص‌ در تبدیل میباشد. اطلاعات از اشیا به جداول خزانه اطلاعاتی ، در دسترس بودن سرور منفرد ، و تمامی چیز را می بایست بنویسید ، برخلاف ORM که قابلیت به کار گیری از یک چاره اتوماتیک را مهیا می نماید. اگرچه عادلانه باشد ، تایپ کردن بیشتر SQL به طور دستی سبب به یک پرس و جو سفت خیس و با تلاش فراتر از ORM می‌شود. هرکسی که عشق مند به مورد شغلی Data Science باشد ، یادگیری SQL را به خیر جاری ساختن خواهد اعطا کرد.

 

NoSQL به جهت کارایی در hardware نادر هزینه ، قابلیت و امکان ارتجاعی و مقیاس پذیری ارائه گردیده نسبت به گونه های دیگر مقر های داده جانور ، محبوبیت متعددی پیدا نموده است و ساختن سبک سبک مقر داده را غیر ضروری می نماید. این پتانسیل را دارااست که از SQL در قضیه علم ها داده سبقت بگیرد ولی هنوز هیچ چیز بدین حقیقت اشاره نمی نماید. از‌آنجا‌که این یک لهجه جدیدتر میباشد ، فاقد پشتیبانی جامعه (هرچند این سرعت در درحال حاضر توسعه میباشد) و یک بستر استاندارد شد‌ه‌است.

 

وقتی که SQL را در مقابل NoSQL عده میکنید ، داده های ساختار یافته ، سیستم پشتیبانی یکدست و نقشه های SQL آن را تحت عنوان یک تعیین برتر برای مشاغل گزینش می نمایند ، در حالی که NoSQL ممکن میباشد تشخیص دهد که بسط اپلیکیشن های سریع طاقچه میباشد. h4>از کجا بایستی آن را حافظه بگیریم

 

برای SQL ، آکادمی کد می‌تواند شمارا با یکی زمان های آن ها آغاز نماید. طرف داران به NoSQL میتوانند برای یادگیری دروس edx.org در شناخت با راه‌حل های داده NoSQL و Amazon DynamoDB: اپ های کاربردی مبنی بر خزانه اطلاعاتی NoSQL.

hesam بازدید : 27 شنبه 23 اسفند 1399 نظرات (0)

فعال‌ساز‌ی تجارت اینترنتی یک زمان و  طراحی سایت در مشهد  یک حالت پولساز برای کسب درآمد از وب میباشد. برای فعال‌سازی هر تجارت سنتی و فیزیکی ممکن میباشد نیاز به آبادی ها میلیون تومان و صدها میلیون تومان سرمایه اول نیاز باشد.       در حالتی‌که هیچ سرمایه ای ندارید نمی‌توانید تجارت سنتی و فیزیکی را اندازی نمایید. پس شایسته ترین آیتم برای کسانی که قصد فعال سازی بیزنس دارا هستند، عمل اینترنتی میباشد.همانگونه که گفتیم در فعال‌سازی تجارت اینترنتی به هیچ سرمایه نخستین بالایی نیاز ندارید و فقط سرمایه ای که نیاز داراست سرمایه راه‌اندازی وبسایت میباشد.       چه جنس داشته باشید و چه نداشته باشید شما میتوانید از وب درآمدزایی فرمایید و این یک زمان بسیار قابل قبولی برای عده ای که هیچ مال و خدماتی ندارند. در‌صورتی‌که هم محصولی داشته باشید میتوانید با فعال سازی یک فروشگاه آنلاین کل تولیدها تان را بفروشید. شما در هر موقعیت و سن و سالی می‌توانید بیزنس اینترنتی فعال سازی نمائید.                       توده بندی       درین مقاله ما شما‌را با تمام مشاغل اینترنتی اشنا کردیم که با اعتنا به عشق ی خویش می‌توانید یکی این نظرات و یا این که چندین تا از این نظرات را عملی نمائید و به درامد بسیار بالا در ماه برسانید . برای فعال‌ساز‌ی بیزنس اینترنتی ابدا نیاز به هیچ تخصص و مهارت خاصی وجود ندارد . ولی بعداز اینکه بیزنس اینترنتی خویش را فعال سازی کردید نیاز به نظم , توسعه و گسترش و مهارت دارید تا بتوانید تولیدات خویش را بفروشید. فعال سازی تجارت اینترنتی ابدا فعالیت دشوار و دشواری وجود ندارد. همانطور که می‌دانید با پیشرفت در تکنولوژی و وب ، وب به یک منبع پولساز تبدیل شد‌ه‌است که بخش اعظمی از اشخاص توانسته اند از روش وب به درآمد های بسیار بالایی در ماه برسند. در حالتی که به‌دنبال تعیین یک شغل اینترنتی پولساز می باشید همین حال شایسته ترین ایده را برای فعال سازی تجارت اینترنتی گزینش نمایید و دستب بکار گردید و از این منبع پولساز غایت به کارگیری را ببرید.             

hesam بازدید : 24 چهارشنبه 20 اسفند 1399 نظرات (0)

 

 
بازاریابی پرسانتی و  طراحی سایت در مشهد   بازاریابی داده ها جنس , مطرح ترین مشتریان شما خواهند بود چون این اشخاص برای رویه عمل های ممکن برای ارتقاء نرخ کلیک , نرخ نام نویسی و نرخ تبدیل وبسایتشان میباشند . این آیتم نیز قادر است یک کدام از دیگر از مشاغل اینترنتی با درامد بالا باشد به این دلیل که به ازای تایپ کردن متن تبلیغاتی هزینه ی بسیار بالایی اخذ خواهید کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12_دوازدهمین شغل اینترنتی همیاری در فروش
 
 
 
یکی از دیگر از طریق های پولساز برای فعال‌ساز‌ی تجارت اینترنتی سیستم همیاری در فروش یا این که افیلیت مارکتینگ میباشد. برای درآمدزایی از این نحوه شما از روش فروش تولیدها سایر افراد کسب درآمد می‌کنید. مطرح ترین مغازه های اینترنتی در عالم و حتی جمهوری اسلامی ایران سیستم همیاری در فروش را برای سایتشان راه‌اندازی کردند و سبب ساز ساخت یک شرایط پولساز برای عده ای گردیده که قصد فعال سازی بیزنس اینترنتی را دارا‌هستند.
 
 
 
 
 
 
 
شایسته ترین نحوه برای فعال‌سازی سیتم همیاری در فروش این میباشد که شما یک وب سایت فعال‌سازی نمایید و محصول ها دیجی متاع را برای فروش باطن سایتتان بگذارید. اما چنانچه مقصود اساسی تان درآمدزایی از سیستم های همیاری در فروش میباشد و می خواهید از روش فروش تولیدات دیجی مال درآمدزایی داشته باشید می بایست در قسمت سیستم همیاری در فروش دیجی فرآورده نام نویسی نمائید و دیجی مال برای فروش محصولاتش در وب به شما پیوند مخصوص می دهد که هر که از روش لینکی که دیجی مال در اختیارتان قرار داده میباشد محصولی را تنظیم نمائید به طور به طور کامل اتومات در پنل کاربری تان پورسانتتان ارسال می شود و می‌توانید آن را اخذ نمائید
 
 
 
 
 
 
 
در‌این نحوه می‌توانید با فروش تولید ها تارنما های دیگر در وب سایت خویش به ازای هر فروش پورسانت و پولی را اخذ نمایید همان گونه که گفتم شما با فعال سازی یک فروشگاه آنلاین می‌توانید تولید ها دیگرافراد را در تارنما خویش بفروشید و به ازای هر فروش پولی را از ان وب سایت اخذ فرمائید .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سوالهای پرتکرار مرتبط با راه‌اندازی تجارت اینترنتی
 
 
 
درین نصیب شمارا با پرتکرارین سوال ها مرتبط با فعال سازی تجارت اینترنتی آشنا کردیم.
 
 
 
 
 
 
 
سرمایه موردنیاز برای راه‌اندازی تجارت اینترنتی چقدره؟
 
 
 
درباره‌ی سرمایه موردنیاز برای فعال سازی بیزنس اینترنتی در یک ویدئو بدون نقص به شما گفتیم که در صورتی بخواهید تجارت اینترنتی پولساز راه‌اندازی فرمایید به چقدر سرمایه اول نیاز دارااست؟ ولی با اعتنا به اینکه خیلی از دوستان سوال های متعددی دراین مورد از اینجانب می پرسند می‌خواهم به طور بدون نقص در‌این نصیب به شما بگم که چقدر سرمایه برای فعال‌سازی عمل اینترنتی نیاز دارید؟
 
 
 
 
 
 
 
صرفا سرمایه ای که برای فعال‌ساز‌ی فعالیت اینترنتی نیاز دارید سرمایه فعال سازی وب سایت میباشد. یعنی شما صرفا می بایست برای تجارت اینترنتی تان یک تارنما فعال سازی نمائید. برای راه‌اندازی وبسایت هم به یک هاست و دامنه نیاز دارید. شما می بایست یک هاست و دامنه تنظیم نمائید و وبسایت تان را فعال سازی فرمایید و دیگر به هیچ هزینه مازاد برای آغاز تجارت اینترنتی نیازی ندارد.
 
 
 
 
 
hesam بازدید : 21 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

 

آغاز فراگیری اپ نویسی با جاوا اسکریپت | Java Script

جاوا اسکریپت یکی شایسته ترین رخداد های دنیای تکنولوژی میباشد   طراحی سایت در مشهد  این گویش در سال ۱۹۹۵ بوسیله برندان ایچ پدیدآمد و بعداز مدتی در کنار HTML و CSS تبدیل به یکی‌از اضلاع مثلث اینترنت شد. جاوااسکریپت در اوایل صرفا در صفحه های اینترنت و برای پویا کردن عنصرها یا این که روح بخشیدن به برگه اینترنت به کارگیری می‌شد. البته به گذر زمان مجال این گویش پتانسیل خودش را علامت بخشید و به قسمت های گوناگون نرم‌افزار نویسی وارد شد.

کاربردهای جاوا اسکریپت

 

یک کدام از کاربردهای سابق جاوااسکریپت در اپ نویس فرانت اند و تشکیل داد صفحه های پویا و متحرک در اینترنت میباشد. مدتی میباشد که کادر ورک ها و کتابخانه های مختلفی با ادغام HTML، CSS و جاوااسکریپت تشکیل‌شده اند که یکی‌از دارای شهرت ترین کادر ورک های این حوزه بوت استرپ میباشد. جاوااسکریپت پس از فرانت اند سراغ سرور هم رفت و گوشه و کنار قدرتمندی مثل Node.js به شما اذن میدهد جاوا اسکریپت را در سرور انجام نمایید.

 

در‌حالتی که از نرم‌افزار نویسی اینترنت سراغ نرم‌افزار نویسی تلفن همراه برویم، گشوده هم راز و کله جاوااسکرپیت پیدا گردد. کادر ورک هایی مثل React Native به شما اذن میدهند نرم افزار های گوشی ساخته و برای پلتفرم های گوناگون مثل اندروید، آی اواس و ویندوزفون خروجی بگیرید. برای بازی سازی هم می قدرت روی جاوااسکریپت اکانت گشوده کرد و به یاری این لهجه می قدرت بازی هم نوشت. همان با یادگرفتن جاوا اسکرپیت شما یک نرم‌افزار نویس کلیه رشته رقیب خواهید شد.

بعضی از نکات اصلی در رابطه لهجه اپلیکیشن نویسی جاوااسکریپت عبارتند از:

 

جاوااسکریپت هیچ ارتباطی با جاوا نداشته و این مورد تنها تشابه اسمی میباشد

با جاوااسکریپت قابلیت و امکان تایپ کردن اپلیکیشن های شی گرا یا این که تابعی وجود دارااست

جاوااسکریپت یک لهجه سطح بالا اکانت میگردد و یادگیری آن مشقت بار وجود ندارد

قاب ورک ها و کتابخانه های بسیار متنوعی با لهجه جاوااسکریپت مندرج اند

پلاگین های مرورگرهای متعدد مثل گوگل کروم یا این که اپرا به یاری جاوااسکریپت پباده سازی گردیده اند

بازار عمل برنامه نویس ها جاوااسکریپت

 

گفتیم که جاوااسکریپت نسبتاً تمامی جا حضور داراست. این حضور فعال در قسمت های متعدد تکنولوژی وضعیت های شغلی فراوانی برای متخصصان آن به وجود میاورد. امروزه تقاضا برای برنامه نویس ها جاوااسکریپت در حوزه های متعدد مثل اینترنت، تلفن همراه و دسکتاپ زیاد گردیده‌است. با یادگیری لهجه جاوااسکریپت با یک تیر میتوانید یکسری نماد بزنید و هرگز نگران بی کار شدن نباشید.

 

درآمد برنامه نویس ها جاوا اسکریپت

 

همان طور که میدانید کارداران مختلفی در درآمد اشخاص میتواند تاثیرگذار باشد. داشتن تخصص، سطح علم، رابطه ها اجتماعی حاذق، داشتن مهارت های قابل انعطاف و غیره قادر است درآمد اپلیکیشن نویس را ارتقا دهد. معدل درآمد یک اپ نویس جاوااسکریپ در ایالات متحده میان ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار دلار در سال میباشد. در جمهوری اسلامی ایران هم آمار ظریف و قابل استنادی در چنگ وجود ندارد البته با مشاهده و محاسبه برخی از موسسات که از جاوااسکریپت به کارگیری می نمایند می‌توانید متوجه گردید که پول های خیر به برنامه نویس ها جاوااسکریپت خویش میدهند.

 

در شرایطی که که می‌خواهید در اپلیکیشن نویسی و ساخت سایت کار کشته گردید، مایحتاج میباشد که‌این گویش را در تیم گویش های موردنیاز برای اپ نویسی پایین اینترنت، بگنجانید.

 

چگونگی آغاز یادگرفتن اپ نویسی با سی پلاس پلاس (C++)

 

این لهجه نوع توسعه یافته لهجه نرم‌افزار نویسی C میباشد

لهجه نرم افزار‌نویسیِ سی پلاس پلاس شیءگرا، سطح بالا و چندرگه میباشد

مطلوب اپ‌نوسی سمت سرور

مطلوب برای بازی‌های ویدیویی

مطلوب برای نرم‌افزار‌نویسی سیستمی و درایورها

مطلوب برای اپلیکیشنهای دستکتاپ

اچ تی ام ال 5 همیار جاوا اسکریپت برای اپلیکیشن نویسی زیر اینترنت

اچ تی ام ال ۵ همیار جاوا اسکریپت برای اپلیکیشن نویسی زیر اینترنت

درصورتی که که بخواهید در خصوص نرم افزار نویسی وبسایت قدرتمند گردید، مورد نیاز میباشد که‌این گویش را در تیم گویش های مورد نیاز برای اپ نویسی ذیل اینترنت و وب سایت، بگنجانید.

 

 

hesam بازدید : 21 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

آشنایی با شغل برنامه نویسی + درآمد و فرصت اشتغال

 

 

 

به نقل از   طراحی سایت در مشهد مجموعه وبگردی باشگاه خبرنگاران برنا، مبتنی بر تعریفی که از نرم‌افزار نویس گردیده، اپلیکیشن نویس که اکثر اوقات در انگلیسی programmer یا این که coder گفته میشود مراحل تایپ کردن، انواع زدایی(debug) – تست اپلیکیشن های کامیپوتری برای اعتقاد و باور یافتن از وصال به نتیجه ها متبوع- و مراقبت کد منبع (source code) اپلیکیشن کامپیوتر را اجرا می‌دهد. این کد منبع با یک لهجه نرم‌افزار نویسی مندرج میباشد و ممکن میباشد تغییر‌و تحول داده گردیده یک کد پیشین و یا این که یک کد تماما تازه باشد. مقصود اپ نویسی ساختن یک اپلیکیشن می باشد که یک خلق و خوی مراد گردیده را به اکران بگذارد.

 

نرم‌افزار نویس طرح های طرحی که مهندس و تحلیلگر نرم‌افزار تهیه و تنظیم کرده را به طور راهبرد های مطلوب کامپیوتر در میاورد آنگاه نرم افزار ها و کدهای ساخت و ساز گردیده را انواع زدایی و آزمایش می نماید تا به حاصل متبوع رسد. اپلیکیشن نویس رابطه قربت با طراح برنامه داراست در حالی که در بعضا حوزه ها فعالیت آنان مشترک میباشد. به‌این شکل که اپلیکیشن نویس میتواند شغل های معمول طراح مانند پباده سازی نرم افزار ها را جاری ساختن دهد. این نیازمند برنامه ریزی برنامه، ساخت و ساز سبک ها و فلوچارت های نماد دهنده چگونگی تایپ کردن کد ها و پباده سازی رابط کاربری سیستم میباشد.

 

برخی از نرم افزار ها نسبتا بی آلایش اند و مجال یه خرده برای تایپ کردن آن‌ها ما یحتاج میباشد مانند اپلیکیشن های تلفن همراه (Mobile application). بعضا اپلیکیشن های دیگر مانند سیستم های استدلال کامپیوتر بغرنج ترند و بی نقص کردن آنان نزدیک به 1 سال یا این که بیشتر فرصت میبرد.

 

اپ تحت عنوان یک سرویس، (SaaS) یک معنی نو و حوزه رو به رشدی است که مشتمل بر اپ های کاربردی میباشد که از روش وب ارائه میشود. اگرچه معمولا برنامه نویس ها می بایست اپ هایشان را برای کاربرد داشتن در دور و بر های مختلفبازنویسی نمایند، ولی نرم‌افزار های کاربردی که با استعمال از SaaS ساخت‌و‌ساز می گردند، در کلیه دور و بر ها (platform) عمل می نمایند و نیازی به تغییر تحول و آپ دیت رسانی ندارند. در‌این حوزه برنامه نویس ها زمان بیشتری دارا‌هستند که به ساخت قابل انعطاف افزارهای نو بپردازند.

 

اپلیکیشن نویس معمولا به تنهایی عمل می نماید البته بعضی وقتها در پروژه های تعالی با بقیه متخصصان کامپیوتر به صورتی تیمی همیاری می نماید. به انگیزه اینکه اپلیکیشن نویسی را در هرجایی می اقتدار ایفا بخشید، بخش اعظمی از برنامه نویس ها به طور دورکاری عمل می نمایند و به قولی آزادکار (Freelancer) میباشند.

 

hesam بازدید : 21 سه شنبه 12 اسفند 1399 نظرات (0)

تاریخچه سیستم مدیر مقر داده DBSM


چنین بود که DBMS توانست رده خویش را بدست آورد و  طراحی سایت در مشهد  فعالیت دسترسی به داده را شل‌خیس نمایند.

خصوصیت سیستم رئیس مقر داده DBMS چه میباشدسیستم رئیس مقر داده DBMS دارنده خصوصیت اختصاصی به شخصی میباشد که درین نصیب میخواهیم به آنها اشاره کنیم. خصوصیت‌های DBMS عبارت‌اند از:
برنامه (Software)DBMS در سکو نخستین یک سیستم قابل انعطاف افزاری میباشد که می تواند تحت عنوان یک کنسول مدیریتی یا این که یک رابط برای تعامل و رئیس مقر‌های داده در لحاظ گرفته خواهد شد. این رابط همینطور در سیستم‌های فیزیکی توسعه و گسترش مییابد که اطلاعات را به مقر داده‌های backend اضافه می‌نماید. سیستم برهان و برنامه کانال و زیرساخت‌های مشقت بار افزاری در ساخت داده، دسترسی، رئیس و پردازش مقر داده نقش دارا هستند.


نوشته ی علمی پییشنهادی : روش‌ی ایجاد کرد مقر داده در وردپرسطرز‌ی ایجاد کرد مقر داده در وردپرس

داده‌ها (Data)DBMS مشمول داده‌های عملیاتی، دسترسی به سابقه مقر داده و فراداده تحت عنوان منبعی برای اعمال عملکردهای ما یحتاج میباشد. این داده‌ها ممکن میباشد مشمول پرونده‌هایی مانند: پرونده‌های نمایه (index files)، داده ها اداری و دیکشنری داده‌ها باشد. برای نشانه دادن جریان داده‌ها، مالکیت، ساختار و رابطه ها با بقیه سابقه یا این که شی ها از داده‌ها استعمال میگردد.
Proceduresگرچه بخشی از اپلیکیشن DBMS وجود ندارد البته می‌قدرت از آن تحت عنوان دفترچه راهنمای DBMS بهره مند شد. این دستور کار‌ها و راهنماهای مستند به یوزرها در پباده سازی، تصحیح، مدیر و پردازش مقر داده یاری می‌نماید.
لهجه مقر داده (Database languages)گویش‌های مقر داده ا اجزای DBMS میباشند که برای دسترسی، تصحیح، ذخیره و بازیابی داده از، مقر داده استعمال می‌نمایند. اشکال گویش‌های DBMS مشتمل بر: لهجه تعریف‌و‌تمجید داده‌ها (DDL)، لهجه بازنویسی داده‌ها (DML)، گویش دسترسی به مقر داده (DAL) و گویش در اختیار گرفتن داده‌ها (DCL) میباشد.


لهجه مقر داده (Database languages)
گزارش کردن (Reporting)با به کارگیری از ابزارهای گزارشگر DBMS مشاغل و نهاهای سازمانی میتوانند از داده‌های خویش سود‌گیری نمایند و کارایی بهتری از خویش آرم دهند.
مواقعی که بیان کردیم جزء خصوصیت‌های اصلی و مهم DBMS به اکانت می آیند.


نوشته‌ی‌علمی پییشنهادی : یادگرفتن گویش SQL در مقر دادهیادگرفتن گویش SQL در مقر داده

مزایا و معایب به کار گیری از سیستم رئیس مقر داده DBMS چه میباشدهمانگونه که در توضیحات فوق از خصوصیت‌های DBMS کلام کردیم درین نصیب میخواهیم به شما در باب مزایا و معایب DBMS توضیح دهیم که عبارت‌اند از:
مزایا DBMS چه چیزی استبا استعمال DBMS به راحتی می‌قدرت یک نرم افزار یا این که یک نرم‌افزار را بسط اعطا کرد.DBMS دارنده امنیت و حریم محرمانه فوق العاده‌ای میباشد و تجهیزات متعددی را در دست استفاده کننده خویش قرار می دهد.دارنده تکنیک و سیستم‌های فوق‌العاده یک پارچه میباشد که بضاعت و توان بازیابی و ذخیره داده را برای شما آماده می‌نماید.مخاطب با به کارگیری از DBMS فارغ از هیچ مشقت، قادر است داده‌های خویش را بهبود ببخشد.سیستم و تکنیک‌های DBMS تماما ظریف و سازگار با اکثریت سیستم ادله‌های حالا حاضر عالم می باشند.مزایا و معایب استعمال از سیستم مدیر مقر داده DBSM چه استمعایب DBMSچیستمانند دیگر اپلیکیشن‌ها و سیستم‌های متفاوت مدرن که هم مزایای منحصر به فرد به شخصی را در چنگ شما قرار می دهند و هم دارنده معایب مختص به خویش می‌باشند. سیستم رئیس مقر داده DBMS نیز دارنده معایبی میباشد که مشمول:
هزینه‌ی DBMS به انگیزه داشتن توجه زیاد و فن‌ای بودن، بسیار زیاد میباشد. ولی ناگفته نماند که‌این هزینه بالا، قیمت و فایده متعددی را به یاور خواهد داشت.سیستم‌های DBMS دارنده ابهام‌هایی می‌باشند که یوزرها پیش از به کار گیری از آن بایستی یادگرفتن ببینند.DBMS قابلیت و امکان حل محاسبات بسیار بغرنج را ندارد.در بعضا مواقع مشاهده گردیده یوزرها از یک اپ بیش تر از اندازه به کار گیری کردند که‌این کار باعث به از دست رفتن جزئی از داده‌های نرم‌افزار گردیده است.به انگیزه اینکه یک دیتا در یک مقر دیتابیس معین، ذخیره می‌گردد ممکن میباشد در نهاد و سازمان‌های دولتی بعداز قطعی برق یا این که خطاها از این قبیل، به داده و دیتا جراحت دور از شوخی وارد گردد.مهمترین و دوست داستنی‌ترین قابل انعطاف افزارهای DBMS چه استدوستداشتنی‌ترین برنامه‌هایی که می توانند داده‌ها را رئیس نمایند عبارت‌اند از:

hesam بازدید : 25 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)

عرفی نرم‌افزار نویسی گوشی
موردنیاز وجود ندارد   طراحی سایت در مشهد خیلی در رابطه اهمیت گوشی ها و تبلت ها کلام کنیم. احتمال داراست همین الان با تلفن همراه گوشی خویش در درحال حاضر مطالعه این مقاله باشید. امروزه تلفن همراه ها چیزی بیشتر از یک وسیله ارتباطی می‌باشند و کمترین کاری که می‌توانند اجرا دهند تماس صوتی و ارسال پیام متنی میباشد.

سیستم ادله موبایل های هوشمند به صورت عمده به دو گروه کلی تقسیم می‌شود. اندروید و iOS. به همین ترتیب برنامه نویس ها به عبارتی اولیه فعالیت تصمیم میگیرند یکی‌از این دو را گزینش نمایند. یعنی یا این که سراغ نرم افزار نویسی اندروید بروند یا این که سراغ نرم افزار نویسی iOS. به شما هم پیشنهاد میکنیم که همین نخستین عمل تکلیف خودتان را پر‌نور کرده و در یک مسیر با پشتکار زیاد گام بردارید.

از‌آنجا‌که اندروید در حدود ۵۰% سهم بازار تلفن همراه را در دست داراست، می‌تواند گزینش نیکی برای آغاز اپ نویسی تلفن همراه باشد. اندروید در مرز و بوم ما هم محبوبیت متعددی داراست و برخی از ایرادات و محدودیت های آیفون را ندارد. ولی گشوده هم شما بایستی با دقت به علایق خویش وارد یک حوزه خاص گردید.

نرم افزار نویسی اندروید نسبت به اپلیکیشن نویسی آی وی اس حق تقدم بالاتری دارااست، به دلیل آن که مخاطبین بیشتری دارااست.

ولی چیزی که در سال های اخیر، حد اقل ۶ یا این که ۷ سال اخیر بیشتر ترویج پیدا کرده، نرم افزار نویسی موبایلی میباشد. ازآنجاکه تلفن همراه بیشتراز پیش در معاش عموم رسوخ کرده، می اقتدار پیش بینی زد که شایسته ترین موضوع اپلیکیشن نویسی، فراگیری نرم‌افزار نویسی گوشی میباشد.

به تناسب اهمیت این موضوع، تعداد رقبایی هم که در درحال حاضر فراگیری و عمل کردن اپ نویسی گوشی می باشند، نادر نیستند. شخصی که قصد دارااست وارد نرم‌افزار نویسی تلفن همراه خواهد شد، می بایست به توجه زیاد، استارت به یادگرفتن نرم‌افزار نویسی نماید و مسئله اپلیکیشن نویسی موبایلی را طوری تعیین نماید که از فرصت صرف گردیده اش منصرف نشود. نرم افزار نویسی گوشی به دو تیم عمده تقسیم می‌شود:

نرم‌افزار نویسی نرم افزار های اندرویدی
نرم‌افزار نویسی نرم افزار های ios
دربین این دو می بایست بتوانید شایسته ترین گزینش را داشته باشید

فراگیری نرم افزار نویسی اندروید بهتر میباشد یا این که ios
از آنجا که بیش تر از ۷۰ درصد از عموم کشور‌ایران و ولی عموم عالم، اندروید به دست می باشند، قانونا عقل و منطق حکم می نماید که به نرم‌افزار نویسی اندرویدی روی آورید. به این شکل میتوانید جامعه آماری متعددی را پایین پوشش قرار دهید.

اما این به این مفهوم وجود ندارد که برنامه نویس ها ios تجارت خیر ندارند. اما که مخاطبین ios کمترین مجموعه را نسبت به اندروید تشکیل داده اند و این موجب گردیده دیدگاه ها به سمت اندروید جلب گردد.

hesam بازدید : 22 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

ایرادات و   طراحی سایت در مشهد  عیب یابی در سی شارپ بی آلایش خیس و سهل و آسان خیس میباشد چون به لهجه استاتیک تایپ میشود و کد پیش از تبدیل به نرم افزار آنالیز میشود. به صورت خلاصه، این لهجه مطلوب بسط دهندگان نرم‌افزار های اینترنت، اپ دسکتاپ میباشد. همینطور زبا سی شارپ خویش را در بازی های VR ، 2D و 3D ثابت نموده است. ابزارهای cross-platform مانند Xamarin که در سی شارپ مندرج اند منجر می توان به همگی سیستم ها سازگار باشند.

این لهجه یک لهجه نرم‌افزار نویسی منبع گشوده ، پویا، با محوریت آسانی و سود وری میباشد که در وسط سال 1990 در ژاپن بسط یافت که گوشه و کنار اپلیکیشن نویسی آن معمولی خیس و درگیر کننده خیس از دیگر زبانها پباده سازی گردیده‌است.
گویش اپلیکیشن نویسی روبیزبانRuby on Rails ، یک چارچوب بی نقص اینترنت پشته دوستداشتنی است. گویش به فعالیت رفته در گویش اپ نویسی روبی گویش پویایی میباشد که قواعد رنج ندارد و یک گویش سطح بالا میباشد که تا حد متعددی به گویش انگلیسی شباهت داراست. به صورت خلاصه میتوانید طرحی با کدنویسی کمتری بسازید ولی بحران روبی لهجه تایپ پویا میباشد که نگهداری کردن آن سهل و آسان وجود ندارد و موجب کندی انعطاف پذیری آن می‌گردد.
لهجه نرم افزار نویسی Objective-CزبانObjective-C یک گویش اپلیکیشن نویسی شی گرا میباشد که بوسیله کمپانی اپل و برای سیستم استدلال های Operating System X ، iOS و رابط های اپ نویسی کاربردی به کارگیری میشود. این لهجه در ده سال 1980 گسترش یافت و بوسیله برخی از او‌لین سیستم استدلال های نخستین گزینه به کارگیری قرار گرفت. گویش Objective-C مقصود معلوم و کلی دارااست که به جهت خصوصیت هایی که از لهجه نرم‌افزار نویسی سی در خویش داراست، میتوانید آن را ترکیبی از لهجه سی بدانید.
به طور کلی از بین همگی گویش های اپلیکیشن نویسی ، ازآنجاکه صنعت نرم‌افزار با هر بروزرسانی یا این که ورژن تازه عوض می شود، تعیین شایسته ترین لهجه نرم افزار نویسی عالم طاقت فرسا میباشد. در صورتی‌که می‌خواهید شغل خویش را تحت عنوان یک گسترش دهنده استارت فرمایید، صرفا میتوانید طبق عشق خویش در موضوع های متعدد مطلوب ترین را تعیین فرمایید. از در میان همگی لهجه های دوستداشتنی در دنیا با دقت به تلاش آن‌ها، می اقتدار هرمورد از این گویش ها را در موضوع های پایین تعیین کرد:
گسترش اینترنت رو به جلو: JavaScriptگسترش اینترنت: back-end – JavaScript ، Python ، Java ، PHP ، Ruby، C #نرم افزار دسکتاپ : جاوا ، سی ++ ، پایتونتوسعه و گسترش گوشی: Swift ، Java ، C #گسترش بازی: سی پلاس پلاس ، C #ترازو دریافتی شغل اپلیکیشن نویسیداده های GitHubنحوه های مختلفی وجود داراست که می شود به بخش اعظمی از سوال های در مسئله اپلیکیشن نویسی جواب اعطا کرد. با این حالا ما حس میکنیم شایسته ترین طرز، متکی بودن به داده های GitHub میباشد. خدمتی که صاحب خانه بیشتراز 96 میلیون پروژه متفاوت قابل انعطاف افزاری را در چنگ داراست. در نمودار ذیل GitHub گویش های برتر و دوستداشتنی نرم‌افزار نویسی از سال 2014 تا 2018 را علامت داده گردیده است.
در نمودار بالا، میتوانید 10زبان برتر و دوستداشتنی در جهان را ببینید که از فی مابین آن ها گویش هایی برای مثال JavaScript ، Java ، Python، PHP، C ++، C #، C و Ruby اشاره دارااست که نمای کلی لیست زبانهای رو به رویش در شیت GitHub را علامت می‌دهد.
درآمد اپ نویسییک نرم افزار نویس همگانی به صورت عظیم ای می‌تواند در اکثری از مشاغل اپلیکیشن نویسی استاندارد سرگرم به عمل خواهد شد و به صورت معمول یک نرم‌افزار نویس سطح ورودی یک لهجه اساسی را می شناسد که با بسط هر کدام از این گویش ها و بالا رفتن وی میتواند به ارتقاء و توسعه فعالیت اپ نویس باعث خواهد شد.
برنامه نویس ها معمولاً شغل های خویش را به یک مدیریت پروژه گزارش میدهند و روی پروژه های متنوعی عمل می نمایند. این عمل ممکن میباشد مشمول کدنویسی یک اپ تماماً نو ، بروزرسانی یک نرم افزار کهن برای فعالیت با استانداردهای امروزی یا این که مفاد شبیه باشد. حقوق و دستمزد یک نرم‌افزار نویس به زبانهای گزینه به کار گیری در فعالیت بستگی دارااست. از سویی دیگر واحد سنجش درآمد نرم افزار نویس به شرکتی که برای آن فعالیت می نماید و حالت مکانی وی در هر کشوری گوناگون میباشد.
پیش گویی میگردد که با چندین سال تجربه فراتر درآمد یک اپ نویس به 60،000 دلار معدود بها در هر سال و در غایت به 75،000 دلار رسد. برنامه نویس ها جدید وارد و سوای تجربه کاری ممکن میباشد درآمد هر ساله 10،000 دلار و یا این که کمتر از این درآمد را کسب نمایند.

hesam بازدید : 22 سه شنبه 05 اسفند 1399 نظرات (0)

انواع هدر سایت

اشکال هدر وبسایت

یک   طراحی سایت در مشهد  طراحی وب سایت ماهر که آیتم پسند مخاطب باشد بایستی همگی ی عامل ها آن را در حیث بگیریم. همان گونه که می‌دانید وب سایت از سه نصیب هدر Header بدنه Content و فوتر Footer است. هرمورد در موضع خویش از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. البته اهمیت هدر وب سایت یکسری برابر میباشد به دلیل آنکه بازدید کننده هنگامی که می‌خواهد وارد تارنما خواهد شد با اولی موردی که واکنش می نماید هدر وب سایت میباشد.

 

اشکال هدر وب سایت عبارتند از:

هدر اثبات که در اکثر طراحی وب بیمه مشاهده میکنید هیچ حرکتی ندارند. گزینه بعدی هدر متحرک یا این که پویا میباشد که با به کارگیری از ابزارهای پویا و دارنده تکان است.درین نصیب هم با اشکال هدر تارنما آشنا شدیم با ما هم پا باشید تا قسمت های بعدی جامع تر در زمینه‌ی اشکال قسمت های یک وبسایت کلام کنیم.

 

Header وب سایت

در شرایطی که بخواهیم تعریفی از هدر وبسایت ذکر کنیم به تصویری که در اولِ شیت قرار می‌گیرد Header تارنما گفته میشود. در صورتیکه در به عبارتی مشاهده کرد نخستین هدر Header وب سایت برای بازدید کننده مطلوب نباشد مخاطب تخت گاز وب سایت را سوراخ کرده و به سراغ تارنما های دیگری می رود. اولی هدر Header تارنما در سال 1993 ساخت و ساز شد و رفته رفته، پیشرفت های چشمگیری را به خویش می گرفت وجود هدر نوعی بنر و تبلیغات برای کسب و امور هستند.

 

hesam بازدید : 22 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)


123for in :

در  طراحی سایت در مشهد  اینجا در رینگ تکرار در پایتون تحت عنوان تیم ای از شیء ها میباشد یا این که به فرض نمونه یک لیستی از اشیا میباشد. statement ها در بدنه رینگ برای هر آیتمی از اعمال میگردند. متغیر var در هر توشه تکرار رینگ کمی از iterable را به ترتیب به خویش تخصیص میدهد.در اینجا یک مثال ای از رینگ تکرار در پایتون را مشاهده می‌کنیم:

>>>>>> a = [\'foo\', \'bar\', \'baz\']>>> for i in a:... print(i)...foobarbaz
123456789>>>>>> a = [\'foo\', \'bar\', \'baz\']>>> for i in a:... print(i)...foobarbaz
در‌این رینگ تکرار در پایتون به عبارتی لیست a میباشد و متغیر به عبارتی i میباشد. در هر توشه تکرار رینگ متغیر i به طور پیوسته یه خرده از گزینه های لیست a را به خویش تخصیص می‌دهد آن‌گاه تابع print() به ترتیب مقادیر ‘foo’، ‘bar’ و ‘baz’ را اکران می‌دهد. رینگ تکرار for مانند این، یک نحوه پایتونی میباشد که برای پردازش مورد ها در حله تکرار گزینه استعمال قرار می‌گیرد.البته دقیقا یک iterable در رینگ تکرار در پایتون چه چیزی میتواند باشد؟ پیش از اینکه بیشتر رینگ ها را آیتم نظارت در اختیار بگذاریم بهتر میباشد عمیقا بدین دعوا وارد شویم که حقیقتا معنا iterable در رینگ تکرار در پایتون چه است؟ پیرو نوشته ی علمی ی لهجه نرم افزار نویسی پایتون را بهتر بشناسیم را به شما سفارش میکنیم.


کلیپ پییشنهادی : یادگیری پایتون توسعه یافته جادی میرمیرانییادگیری پایتون توسعه یافته جادی میرمیرانیIterable هادر رینگ تکرار در پایتون iterable یک شیء ای میباشد که می‌تواند در تکرار استعمال شود. این اصطلاح به شرح ذیل گزینه استعمال قرار گرفته میباشد :
صفت: یک شی را می شود به تیتر تکرار تعریف کرد.نام: یک شی تحت عنوان یک تکرار معلوم می‌گردد.

ساختار for


در حالتی که شیء ای از نوع iterable باشد آن قادر است در تابع iter() در پایتون آیتم فراخوانی واقع گردد که چیزی بنام یک تکرار کننده(iterator) را برمیگرداند.هر مورد از شی ها نمونه فوق یک iterable می‌باشند و وقتی که به تابع iter() بازگردانده می‌شوند نوع iterator یا این که تکرارکننده را بر میگردانند.


>>>>>> iter(\'foobar\') # String

>>> iter([\'foo\', \'bar\', \'baz\']) # List

>>> iter((\'foo\', \'bar\', \'baz\')) # Tuple

>>> iter({\'foo\', \'bar\', \'baz\'}) # Set

>>> iter({\'foo\': 1, \'bar\': 2, \'baz\': 3}) # Dict

12345678910111213141516>>>>>> iter(\'foobar\') # String

>>> iter([\'foo\', \'bar\', \'baz\']) # List

>>> iter((\'foo\', \'bar\', \'baz\')) # Tuple

>>> iter({\'foo\', \'bar\', \'baz\'}) # Set

>>> iter({\'foo\': 1, \'bar\': 2, \'baz\': 3}) # Dict

از سوی دیگر در نمونه تحت این نوع شیء ها که به تابع iter بازگردانده گردیده اند از نوع iterable نیستند:
>>>>>> iter(42) # IntegerTraceback (most recent call last):File \"\", line 1, initer(42)TypeError: \'int\' object is not iterable
>>> iter(3.1) # FloatTraceback (most recent call last):File \"\", line 1, initer(3.1)TypeError: \'float\' object is not iterable
>>> iter(len) # Built-in functionTraceback (most recent call last):File \"\", line 1, initer(len)TypeError: \'builtin_function_or_method\' object is not iterable
12345678910111213141516171819>>>>>> iter(42) # IntegerTraceback (most recent call last):File \"\", line 1, initer(42)TypeError: \'int\' object is not iterable
>>> iter(3.1) # FloatTraceback (most recent call last):File \"\", line 1, initer(3.1)TypeError: \'float\' object is not iterable
>>> iter(len) # Built-in functionTraceback (most recent call last):File \"\", line 1, initer(len)TypeError: \'builtin_function_or_method\' object is not iterable
آحاد گونه های دادهای که تا کنون با آنان مواجه گردیده اید که از نوع گروه ها می باشند نوعی iterable میباشند. این نوع داده هایی که از نوع iterable می باشند دربرگیرنده داده هایی از نوع های string, list, tuple, dict, set و لیست های اثبات هستند.
ولی این اطلاعات فقط نوع هایی نیستند که شما میتوانید از آن در رینگ تکرار در پایتون به کار گیری فرمائید. تعداد متعددی شیء در پایتون پباده سازی و تعریف و تمجید گردیده اند که شما میتوانید از آن‌ها در رینگ تکرار در پایتون تحت عنوان iterable یا این که تکرار شونده به کارگیری فرمایید.


نوشته‌ی‌علمی پییشنهادی : یادگرفتن دیکشنری در پایتون و نظارت متدهای آنفراگیری دیکشنری در پایتون و نظارت متدهای آن
از جمله:یک فولدر گشوده در رینگ تکرار در پایتون می‌تواند تحت عنوان یک iterabe آیتم به کارگیری قرار گیرد. شما می‌توانید بعداز اینکه راجع‌به رینگ تکرار در پایتون فراگیری های کافی را سپری کردید از یک پوشه گشوده تحت عنوان iterable استعمال نمائید و اشیایی از آن را خوانده و در تکرارهایتان بکار ببرید.
در واقع هر شیءای در پایتون می‌تواند تحت عنوان یک iterator در رینگ تکرار در پایتون گزینه تکرار قرار گیرد. حتی شی ها تعریف و تمجید گردیده به وسیله یوزرها می‌تواند بگونه ای پباده سازی شوند که از آن‌ها بجای تکرار شونده ها یا این که iterator ها استعمال کنیم ( در‌این نوشته‌ی علمی پی خواهید پیروزی که چه گونه از اپلیکیشن نویسی شی گرایی خواهیم توانست در پایتون سود مند شویم).
تکرار شونده ها (iterators) در رینگ تکرار for در پایتونهم اکنون به خیر این را فهم و شعور نموده اید که چه نوع داده هایی تحت عنوان iterable شناخته میشوند و این را متوجه گردیده اید که چه‌طور از تابع iter() به کار گیری فرمائید تا یک تکرارشونده یا این که iterator را بدست بیاورید. درحال حاضر که دسترسی به یک iterator یا این که تکرارشونده داریم چه کارهایی می‌توانیم با آن ایفا دهیم ؟


تکرار شونده ها (iterators) در رینگ تکرار for در پایتون


در رینگ تکرار در پایتون یک تکرار کننده اصولا یک تولیدکننده بها میباشد که مقادیر متواتر را از سوی شیء iterable مربوطه، به خویش تخصیص می‌دهد.تابع خالق next() در رینگ تکرار در پایتون برای تخصیص بها بعدی به تکرار شونده گزینه استعمال قرار میگیرد.
در اینجا یک نمونه با استعمال از لیست شبیه بالا آورده ایم :
>>>>>> a = [\'foo\', \'bar\', \'baz\']
>>> itr = iter(a)>>> itr

>>> next(itr)\'foo\'>>> next(itr)\'bar\'>>> next(itr)\'baz\'
1234567891011121314>>>>>> a = [\'foo\', \'bar\', \'baz\']
>>> itr = iter(a)>>> itr

>>> next(itr)\'foo\'>>> next(itr)\'bar\'>>> next(itr)\'baz\'
درین نمونه a یک لیست قابل تکرار یا این که iterable است و itr یک تکرار شونده یا این که iterator میباشد که در صدر به وسیله تابع iter() به یک تکرار شونده تبدیل شد‌ه‌است. هر امر next(itr) مقدار بعدی این لیست را به ترتیب برمیگرداند.


نوشته‌ی علمی پییشنهادی : جاوا یا این که پایتون ؟ کدام بهتر میباشد؟جاوا یا این که پایتون ؟ کدام بهتر میباشد؟


اعتنا فرمائید که یک تکرار شونده چه‌طور وضعیت درونی خویش را محافظت می نماید. تکرار شونده فهم و شعور می نماید که مقادیر از پیشین رقم خورده هستند به این ترتیب شما با فراخوانی تابع next() در رینگ تکرار در پایتون ، تکرار شونده متوجه می گردد که بایستی مقدار بعدی را برگرداند.

hesam بازدید : 23 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)
از    طراحی سایت در مشهد  کلماتی که عموم در هنگام کاوش بکار می برند و محتوای شما راجع‌به آن میباشد به کار گیری نمایید
درصورتی که غرض شما جواب دادن به یک پرسش میباشد، پرسش را در تگ h1 قرار دهید
در صورتیکه شما در اکنون تایپ کردن یک راهنمای چگونگی (how-to guide) می باشید، هر مرحله آن را با یک تگ H2 قرار دهید
برای مقاله‌ها دیگر از کلمه ها کلیدی LSI و بقیه لغت ها دارای ربط از نگاه معنایی با تگ های h2 تا h6 به کارگیری نمائید
نمونه ذیل نیز به نظر معنایی درست میباشد:
زمین
آسیا
خاور اواسط
کشور‌ایران
خراسان رضوی
مشهد
یا این که برعکس.
شما میتوانید از تگ های H6 ،H5 ،H4 ،H3 ،H2 به تعداد دلخواه در هر ورقه استعمال فرمائید.
چگونگی به کار گیری از تگهای هدر در WordPress
هنگام دستکاری یک نوشته‌ی‌علمی در وردپرس، معمولا سطح های متعدد عنوانها را در ویرایشگر متن مشاهده می کنید، از عنوان ۱ تا عنوان ۶. اینها مبنی بر سایز و اهمیت تروتمیز گردیده‌است. عنوان ۲ اصلی خیس از عنوان ۴ میباشد.
تگ هدر چیستدر فعالیت، این تیترها به تگهای هدر HTML تبدیل می گردند؛ از H1 تا H6. تم یا این که قالب وب سایت شما احتمالا از این تگ های HTML در الگوهای خویش نیز استعمال می‌نماید.
به همین عامل، زمانی ما در زمینه ی چگونگی ساختار دادن تحت عنوان ها و محتوا حرف میکنیم، درباره ی تگ های H1، تگ های H2 و غیره حرف می کنیم. ما به کد HTML که در متن قرار می گیرد اشاره می کنیم.
آیا ترتیب تگهای هدر اساسی میباشد؟
شما میتوانید از تمامی آن ها به کار گیری فرمائید. یا این که میتوانید هر تنی چند از آن‌ها که ما یحتاج میباشد را استعمال نمایید. شما نیازی به به کارگیری از کلیه شش تگ HTML برای ساختار دادن به صفحه ها خویش ندارید. گوگل با HTML تفکیک گردیده در اینترنت شناخت داراست.
سازمان W3C پیشنهاد ظریف تری را ارائه میدهد:
سندها نباید ترتیب سطح های را برهم بزنند (برای مثال از H1 به H3 بروند)، چون تبدیل اینگونه اسنادی به صورت های دیگر اکثر زمان ها ایراد خواهد بود.
این نمونه به نظر معنایی درست میباشد:
مبانی ساخت وب سایت
کمی
متن
تگ HTML چه است
یه خرده
متن
گویش CSS چه میباشد
کمی
متن
اینجانب مدام صرفا از یک تگ H1 در هر کاغذ به کار گیری میکنم. در ارتباط دسترس‌پذیری اینترنت (web accessibility) و seo محتاط هستم و دوست دارم امور را به طرز بی آلایش و اصولی اجرا بدهم تا بتوانم بر بقیه مسائل اساسی تمرکز کنم.
تعدادی تگ H1 در یک کاغذ برای بهینه سازی موثر میباشد؟
پرسش: “چه تعداد تگ h1 می بایست در یک برگه اینترنت مصرف شود؟”
جواب: “هر تعداد که میخواهید.” جان مولر، کارمند گوگل
تگ هدر چیستبا این اکنون، این به آن شکل وجود ندارد که شایسته ترین طرز seo استعمال از یک سری H1 در یک ورقه میباشد.
hesam بازدید : 25 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

در   طراحی سایت در مشهد نحوه‌ تازه، هدر مهم در قسمت بالایی شیت Home قرار می گیرد و حتی برای کل دیگر صفحه های تارنما یک هدر خاص و غیر وابسته پباده سازی می‌نمایند. در هنگام پباده سازی هدر، طراحان می بایست به سوال های تحت جواب دهند:

قضیه تارنما چه می باشد، غرض فروش فرآورده میباشد یا این که ارایه سرویس ها؟قرار میباشد تارنما چه احساساتی را به استفاده کننده القا نماید؟ زمینه به طور کامل قانونی و بدون شوخی میباشد یااینکه حالتی خنده رو و یار با سرگرمی داراست؟قرار میباشد که هدر، مخاطب را مستقیما به داشبورد یا این که تولید ها هدایت نماید یااینکه استفاده کننده با اسکرول کردن سایر شیت، آن را مطالعه کند؟قرار میباشد هدر مینیمال باشد و از قرار دادن متن زیاد جلوگیری گردد یااینکه عمل و سرویس ها تارنما در قالب متن هم به هدر افزوده گردد؟قرار میباشد در هدر چقدر از برنامه کودکان، ویدئو و اسلایدر استعمال شود یااینکه صرفا به یک عکس اکتفا خواهد شد؟اهمیت هدر وبسایت پباده سازی
مواقعی که معولا طراحان در هدر به کارگیری می‌نمایند مشتمل بر: عکس یا این که عکس‌های مطلوب با کار وبسایت، قرار دادن لوگو (در صورتی‌که که لوگو در Menu bar قرار نگیرد)، قرار دادن آیتم سرچ (در شرایطی که که در Menu bar قرار نگیرد)، شعار تارنما، معرفی سرویس ها تارنما در یک یا این که دو گزاره، آیتم تصویب‌اسم یا این که ورود به ورقه سرویس ها.
اکنون که متوجه شدید هدر تارنما چه می‌باشد و چه مواقعی را می بایست در آن در حیث گرفت، در حالتی که که شما در حوزه ساخت وب سایت کار می کنید، می توانید برای خرید دامین و هاست فرنگی یا این که قالب وردپرسی از سرویس ها پرداخت ارزی ما به کار گیری کنید. همینطور چنانچه تحت عنوان طراح فریلنسری فعال می‌باشید، برای عیب گیری کردن درآمد ارزی خویش توصیه می‌گردد از گروه تیم اولیه پرداخت امداد بگیرید.

hesam بازدید : 20 پنجشنبه 30 بهمن 1399 نظرات (0)

جاوا   طراحی سایت در مشهد که یکی‌از گویش های اپلیکیشن نویسی پایین اینترنت همگانی میباشد، برای بیشتراز ۲۰ سال محل تکیه دادن دنیای اپلیکیشن نویسی کامپیوتر میباشد. استدلال آوازه این گویش نرم افزار نویسی این میباشد که یک توشه نوشته میگردد و آن گاه هر مکان که مورد نیاز بود می قدرت آن را انجام کرد. به حیث تئوری، شما می توانید اپ جاوا را برای هر دستگاهی بنویسید، آن را به کد ماشینی سطح ذیل تبدیل فرمایید و آن‌گاه روی هر پلتفرمی که با ماشین مجازی جاوا سازگار میباشد اعمال کنید. این بدان معناست که جاوا با پلتفرم‌های اکثری سازگار میباشد.جاوا همینطور شالوده و مبنا سیستم استدلال اندروید و رایج ترین گویش برای بسط نرم افزار‌های گسترش اندروید میباشد. این لهجه نرم‌افزار نویسی، گویش آیتم عشق ۹۰ درصد از ۵۰۰ شرکت میباشد که از جاوا برای ایجاد کرد نرم افزار ها و سیستم‌های بک اند استعمال می‌نمایند. علاوهبر همگی اینها می بایست بیان کنم سیستم پردازش داده Apache Hadoop در گویش اپلیکیشن نویسی Java مندرج و بوسیله خدمت اینترنت Amazon و Windows Azure انجام می شود.از‌آنجا‌که این گویش اپلیکیشن نویسی پر استفاده و منعطف میباشد، یادگیری آن میان مبتدیان مرسوم بوده و برای عصر‌های اپلیکیشن نویسی تازه کار اکثری از آن استعمال میگردد.جاوا، با کاربردهای بسیار زیاد و متنوع، برای نرم افزار نویسانی که در ادامه یک لهجه نرم‌افزار نویسی مدولار و منعطف با کاربردهای تجاری بسیار زیاد و به همین ترتیب نیز آینده شغلی بسیار براق می‌باشند، مورد بسیار قابل قبولی میباشد.۴. C/C++C از لهجه های نرم‌افزار نویسی ذیل اینترنت کهن میباشد که هنوز زنده و کاربردی میباشد. این لهجه اپ نویسی در آغاز در ده سال ۱۹۷۰ معرفی شد و با وجود مشقت بار بودن آن برای یادگیری، تاثیر بخش اعظمی بر روی اپ نویسی کامپیوتری داشت. هزاران لهجه نرم افزار نویسی در خانواده C وجود داراست که یا این که از خویش گویش نرم افزار نویسی C گرفته گردیده‌اند یا این که تاثیر بسیار متعددی از ادغام، ساختار و پارادایم آن گرفته میباشد. این لهجه‌های نرم افزار نویسی، دربرگیرنده یک سری زبانی میباشد که در‌این نوشته‌ی علمی به آنها اشاره شد مانند جاوا، آبجکتیو سی و C#.از‌آنجا که گویش نرم افزار نویسی C به شما اذن می دهد به نصیب‌های عملیاتی درونی کامپیوتر مجاورت گردید، برای ایجاد کرد نرم افزار‌های پربازده و خاص تعیین بسیار خیر به شمار میروند. لهجه نرم افزار نویسی C شالوده و شالوده سیستم برهان Linux بوده و به کرات برای سیستم‌های نرم افزار نویسی جاسازی گردیده به کارگیری می گردد.یکی جانشین‌های C، گویش اپ نویسی C++ میباشد. 

hesam بازدید : 21 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)
مزایای وبسایت‌های استاتیک
هزینه‌های ذیل پباده سازی
نادر بودن وسعت محتویات
امنیت بالا
وبسایت‌های نصفه پویا
طراحی سایت در مشهد   از تارنما‌ها وجود دارا‌هستند که در وسط وبسایت‌های پویا و ایستا قرار می گیرند و به وبسایت های نصفه پویا پر اسم و رسم می‌باشند. در اینگونه تارنما‌هایی هیچ الزامی برای به روزرسانی وبسایت و تغییر‌و تحول داده ها نیست؛ ولی می‌قدرت امکاناتی نظیر رابطه با یوزرها و یا این که ارائه سرویس ها به مشتریان را از روش نرم‌افزار نویسی تارنما مهیا کرد.
تفاوت ساخت سایت داینامیک با استاتیک چه می‌باشد؟
تارنما‌های استاتیک جزو آن مجموعه از تارنما‌ها می باشند که نیازی به تغییرات مداوم ندارند. درواقع بیشتر جهت معرفی یک فرد و یا این که بیزنس، آیتم استعمال قرار میگیرند. در اینگونه وبسایت‌هایی، آپ تو دیت رسانی محتوا به تدریج ایفا می شود و ارائه سرویس ها به طور آنلاین الزامی وجود ندارد. با دقت به دسترسی و موقعیت وبسایت‌های استاتیک، هزینه‌های مرتبط با این مجموعه از تارنما‌ها کمتر از نوع دیگر میباشد. ولی بایستی این نکته را هم در لحاظ گرفت که وبسایت‌های استاتیک در شکل به روزرسانی بوسیله طراح اینترنت، مستلزم پرداخت هزینه میباشند.
یکی بارزترین مختصات تارنما‌های داینامیک، مستلزم بودن آن به بازنویسی و به روزرسانی داده ها میباشد که بوسیله هر شخصی قابلیت پذیر هست. هزینه‌های مرتبط با پباده سازی و حفظ وبسایت‌های داینامیک بسیار بیشتر از تارنما‌های استاتیک است.
زمینه‌ی امنیت، یک کدام از دیگر از تفاوت‌های وبسایت‌های استاتیک و داینامیک میباشد. تارنما‌های استاتیک امنیت بالایی دارا‌هستند البته وبسایت‌های داینامیک در صورتیکه که به صدق پباده سازی نشوند، امنیت بسیار پایینی خواهند داشت؛ بدین ترتیب گزینش شرکتی مطلوب جهت طراحی سایت، بسیار اساسی میباشد.
وبسایت‌های استاتیک با گویش html نوشته می شوند به همین عامل فقط هر آنچه در کد برگه جای‌دارد برای مخاطب اکران داده میگردد. در حالی که وبسایت‌های داینامیک با گویش سمت سرور ( php و asp ) نوشته می شوند به گونه ای که با متصل شدن به مقر داده قابلیت و امکان تغییر تحول محتوای وبسایت وجود دارااست.
به روزرسانی و پویایی وبسایت یکی‌از مهمترین شیوه‌های اکتساب مرتبه بالا در موتورهای کاوش به حساب میآید. به همین ادله وبسایت‌های داینامیک از درجه بالاتری نزد موتورهای کاوش برخوردار هستند.
وب سایت داینامیک و استایتک
تبدیل تارنما استاتیک به داینامیک
به طورکلی به تارنما‌هایی که دارنده پنل مدیریتی می باشند و هر شخص معمولی قابلیت رئیس آن را دارااست، وب سایت داینامیک و به وبسایت‌هایی که فاقد پنل مدیریتی می باشند، وبسایت استاتیک گفته می‌گردد. دیدنی میباشد بدانید که قابلیت تغییر تحول ماهیت هر وبسایت وجود داراست. به صورت نمونه در شرایطی که شما دارنده یک وبسایت استاتیک می باشید میتوانید با تبدیل آن به وبسایت داینامیک از مزایای یک وب سایت پویا فایده‌مند گردید و تارنما شخصیتان را خودتان مدیر فرمائید.
به طبع بخوانید: فرایند فعال‌سازی وب سایت به گویش معمولی
چرا می بایست از تارنما‌های استاتیک بهره برد؟
در‌حالتی که کسب و کاری نوباوه با سرمایه نخستین پاره ای راه‌اندازی کرده‌اید و برای داشتن اینترنت‌وبسایت کاری شتاب دارید، شایسته ترین سفارش می تواند استعمال از وب سایت استاتیک باشد. این سیرتکامل می‎‌توانید با سرعت بیشتر، هزینه کمتر و امنیت بالا فعالیت خویش را رویه بیاندازید. از آن جایی که وسعت داده ها در‌این وب سایت‌ها کمتر میباشد، سرعت بارگذاری بالاتری هم دارا‌هستند. نگران نباشید. شما میتوانید به گذر زمان فرصت و با پیشرفت بیزنس خویش و داشتن مطالب بیشتر برای ارائه وبسایت خویش را به موقعیت داینامیک تبدیل نمایید. پس بهتر میباشد در اولِ شیوه از سرمایه خویش به صحت به کارگیری فرمائید.
با دقت به نقش مؤثر تارنما‌ها در پیشرفت سازمان‌ها و کمپانی‌های تجاری، داشتن یک تارنما فعال و پویا، از اهمیت بسیار متعددی برخوردار‌است. از همین رو پباده سازی یک وبسایت داینامیک این مجال را به استفاده کننده می دهد تا با فرضی سهل و آسان و براساس نیاز و میزان دارایی خویش بتواند به پیشرفت قابل توجهی دست پیدا نماید و به آسانی اطلاعات دردسترس در وبسایت خویش را بازنویسی و آپ دیت رسانی کند. ولی به کار گیری از تارنما‌های استاتیک نیز در مواقعی بسیار کاربردی و اثر گذار میباشد.
ما در‌این نوشته ی علمی تلاش کردیم به توضیح مختصری از گونه های ساخت وب سایت و تفاوت طراحی وب سایت‌های داینامیک و استاتیک بپردازیم. گزینش نوع وبسایت بسته به حالت تجارت شما و تفاوت‌های بیان شده بر عهده شما می باشد.
hesam بازدید : 19 دوشنبه 27 بهمن 1399 نظرات (0)

قالب چندمنظوره
مزایا‌ی قالب چندین منظورهاز   طراحی سایت در مشهد  عوارض پرطرفدار بودن این نوع قالب‌ها با یک تیر یک‌سری نشانه زدن میباشد. قالب‌های یک سری منظوره مزایا‌ی زیاد قابل توجهی دارا هستند که از مهم ترین آنها مشخصا تخصص نسبی داشتن در موضوعات مختلف میباشد. در‌این نوع قالب ها شما کارکشته می باشید سایتی کارکشته در موضوع‌های متعدد داشته باشید که پاسخگوی بیشتر نیازهایتان باشد و بتواند رضایت مشتری را جلب نماید. برای مثال شما با تعیین یک قالب یکسری منظوره میتوانید یک وبسایت آموزشی داشته باشید و در عین درحال حاضر بتوانید در به عبارتی وبسایت مبادرت به فروش فرآورده نمایید یا این که مطالب خبری را در به عبارتی وب سایت منتشر نمایید. به صورت خلاصه مزایا‌ی قالب چندین منظوره را می‌قدرت در موردها پایین خلاصه کرد.

قابلیت و امکان به کارگیری برای تارنما‌های متعددبه صرفه بودن از دید اقتصادیبازدهی مایحتاج برای پروژه‌های تبارک با ادغام لایه‌هاولی این نکته مهم میباشد که با این که شما می توانید با سایتی که قالبی فروشگاهی برای آن تهیه و تنظیم کردید هم مطالب خبری یا این که آموزشی داشته باشید البته درصورتی که از قالب‌های تعدادی منظوره به کار گیری فرمایید، تجهیزات تخصصی‌تری در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
مزایای قالب تعدادی منظوره
معایب قالب یک سری منظورهبه طور طبیعی زیرا قالب چندین منظوره در یک مورد متمرکز وجود ندارد، بازدهی آن دقیقا مانند یک قالب تخصصی برای یک زمینه وجود ندارد. با این درحال حاضر در‌حالتی که وب سایت شما قرار میباشد یک‌سری منظوره باشد و یکسری قضیه در آن برایتان شایان توجه باشد این قضیه‌ی مهمی وجود ندارد و به ذکر آمیانه می‌ارزد.
چه‌طور شایسته ترین وبسایت برای خرید قالب مطلوب را پیدا کنیم؟ تضمین اورجینال بودن قالبهنگام خرید قالب از یک وبسایت از اصل و اورجینال بودن قالبی که میخواهید خریداری فرمائید اعتقاد نتایج نمایید. وبسایت‌هایی که فرآورده اورجینال می فروشند معمولا تضمین اورجینال بودن کالا را به طور یک کلیپ در چنگ مشتری قرار می دهند.
به روزرسانی‌های سریعبهتر میباشد سایتی را برای خرید گزینش نمایید که به روز‌های سریع داشته باشد تا بتوانید از تجهیزات آپ دیت گردیده و بهتر به کارگیری نمائید. همینطور این سیرتکامل از باگ‌های متعدد در امان می مانید. با دقت به‌این که بیشتر پلاگین‌ها و قالب‌هایی که در وب سایت‌ها قرار میگیرند فرنگی میباشند و نیاز به فارسی سازی دارا هستند، سایتی را تعیین نمائید که در به روزرسانی سریع و سوای غلط مشکلی نداشته باشد.
ارائه‌ی سرویس ها پشتیبانی سریعاین زمینه خیلی اساسی میباشد زیرا شما در طول طراحی وب سایت خویش و فرآیند آن به طبع به اشتباهات زیادی برخواهید خورد. پس سایتی را گزینش فرمائید که تیکت‌های شما‌را سریع جواب دهند. خوب میباشد که مجموعه کارکشته از حمایت کننده‌های با تجربه داشته باشند.
ارائه‌ی سرویس ها پشتیبانی سریع
ارزان‌ها را به هر قیمتی گزینش نکنیدمطلقا این زمینه را در لحاظ داشته باشید که نباید کیفیت را فدای کمیت کرد. یعنی صرفا به اندیشه ارزان بودن قالبی که خریداری میکنید نباشید؛ چراکه هزینه‌ای که قرار میباشد بپردازید می تواند مقطع‌ها برایتان عمل نماید و پولساز باشد. قابلیت دارااست خیلی از قالب‌ها و یا این که هر محصولی که با قیمت مناسب یا این که حتی بدون پول اخذ میکنید ویروسی باشند و یا این که باگ‌های متعددی داشته باشد. پس به تاءمل مرغوب‌ترین قالب برای سایتتان باشید خیر تنها ارزان‌ترین.
از قالب تعدادی منظوره برای چه وب سایت‌هایی به کار گیری کنیم؟قطعا تا به هم اکنون تماما متوجه گردیده‌اید که قالب چندین منظوره چه می‌باشد و چه کاربردی دارااست. طبق مطالب نقل شده پاسخ این پرسش تماما به نوع کار یا این که تجارت شما بستگی داراست. به عنوان مثال در صورتی‌که قرار میباشد الویت وب سایت شما فروش متاع باشد و گه گاه در آن مطالب آموزشی قرار دهید سفارش میشود از به عبارتی قالب تخصصی فروشگاهی به کار گیری نمائید زیرا به اندازه‌ای که میخواهید پاسخگو‌ی نیازتان می باشد. ولی در شرایطی‌که قصدتان فروش مال و قرار دادن مطالب آموزشی در حدود هم میباشد میتوانید از قالب‌های یکسری منظوره استعمال نمائید.

hesam بازدید : 20 یکشنبه 26 بهمن 1399 نظرات (0)

9 بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری 




شایسته ترین لهجه نرم افزار نویسی 



در    طراحی سایت در مشهد  شرایطی که در مورد ساخت‌و‌ساز اپ نو وارد می‌باشید، دشوارترین بخش فراگیری اپ نویسی تصمیم گیری درباره ی استارت عمل میباشد. صدها گویش اپ نویسی وجود داراست که به صورت عظیم آیتم به کارگیری قرار گرفته و هر یک عدم وضوح ها و خصوصیت های خاص خویش را دارا هستند.


خبر خوب این میباشد که هنگامی مسافرت خویش را تحت عنوان یک گسترش دهنده اپلیکیشن استارت می‌کنید، خواهید فهمید که کدام لهجه اپ نویسی برای شما، علایق، سلایق و هدف ها شغلی شما مطلوب خیس میباشد.


در لیست تحت، ما دوست داستنی ترین و پرطرفدارترین گویش های اپ نویسی را که برای بخش اعظمی از موردها بیشتر از تمامی به کار گیری می گردد، به عنوان مثال بسط اینترنت، توسعه و گسترش گوشی، توسعه و گسترش بازی و موردها دیگر، محاسبه میکنیم.




1. جاوا اسکریپت

امروزه توسعه و گسترش برنامه سوای به کار گیری از JavaScript به نوعی ناممکن میباشد. طبق نظرسنجی گسترش دهندگان StackOverFlow برای سال 2019، جاوا اسکریپت برای هفتمی سال پشت سر هم دوستداشتنی ترین گویش میان گسترش دهندگان میباشد. حدودا 70 درصد از جواب دهندگان گفتند که از JavaScript در سال قبلی به کار گیری کرده اند.


همپا با HTML و CSS، جاوا اسکریپت برای توسعه و گسترش Front End اینترنت ضروری میباشد. اکثر دوست داستنی ترین تارنما ها، از رخ بوک و توییتر گرفته تا جیمیل و یوتیوب، برای تولید صفحه های اینترنت تعاملی و اکران پویای مطالب به یوزرها، به JavaScript به کار گیری می نمایند.


اگرچه JavaScript در مرتبه نخستین یک لهجه رابط میباشد که در مرورگر اعمال میشود، البته قادر است به وسیله سرور از روش ران تایم Node.js برای ایجاد کرد اپ های سمت سرور استعمال شود. در ضمن Node.js با لینوکس ، SunOS ، Mac Operating System X و ویندوز سازگار میباشد.


مشاهده نوشته‌ی علمی کدنویسی تر و تمیز چه می‌باشد؟ چرا بایستی کد آراسته بنویسیم؟

از‌آنجا‌که جاوا اسکریپت انعطاف پذیر میباشد و در تمامی مرورگرهای اساسی فعالیت می نماید، یکی‌از دیدنی ترین لهجه های نرم افزار نویسی برای مبتدیان میباشد.


ولی جاوا اسکریپت نیز خلل هایی داراست در صورتی می‌خواهید بدانید خلل های جاوا اسکریپت چه می باشد سفارش می کنم نوشته‌ی‌علمی نقص‌ های جاوا اسکریپت را مطالعه فرمایید


درصورتی که هم میخواهید جاوا اسکریپت را به طور 100 درصد بدون پول و ویدئویی حافظه بگیرید می‌توانید از زمان یادگرفتن جاوا اسکریپت بدون پول یوزرکد به کار گیری نمایید


2. Swift

درصورتی که به تولیدها اپل و توسعه و گسترش اپ های گوشی عشق مند میباشید، سوئیفت مورد نیکی برای استارت میباشد. Swift برای اولی توشه در سال 2014 به وسیله اپل معرفی شد ، یک لهجه اپلیکیشن نویسی نسبتاً جدیدی میباشد که برای گسترش اپ های iOS و macOS به کار گیری می‌شود.


Swift برای همت باصرفه گردیده و از نخست ایجاد شده است تا حقیقت های گسترش امروزی iOS را برآورده نماید. IOS خیر صرفا در هر آیفون و آیپد فعالیت می نماید ، بلکه اساس و مبنا سیستم برهان های دیگر مانند watchOS (برای ساعتهای اپل) و tvOS (برای اپل تی او) میباشد. علاوه بر این، اپل تحت عنوان پیشرو در صنعت فناوری راهی به جایی نمی موفقیت و اپلیکیشن های iOS همچنان بیشترین فایده را در بازار اپ های گوشی دارا هستند



hesam بازدید : 21 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

مزایا و معایب سایت‌های آماده چیست؟

 

 

 

به  طراحی سایت در مشهد عبارتی‌طور که می دانیم برای پباده سازی یک وب سایت، دو طرز عمده وجود داراست. این دو شیوه طراحی وب عبارتند از: به کار گیری از وبسایت‌های مهیا و از پیش تشکیل شده و طریق پباده سازی یک تارنما به طور به طور کامل منحصر. هرمورد از این دو نحوه ساخت وب سایت، دارنده مزایا و معایب منحصر به فرد به خویش می‌باشند و هریک در قوانینی آیتم به کارگیری یوزرها قرار میگیرند. یکی‌از طرز‌های طراحی وب، به کار گیری از سایت‌هایی میباشد که به صورت معمول به وسیله کمپانی‌های ساخت سایت، فراهم گردیده‌اند و در مشت یکسری نفر از مشتریان و یا این که یوزرها قرار داده می گردند. این نوع از وبسایت‌ها خویش دارنده مزایایی نسبت به وبسایت‌هایی می باشند که به صورت منحصر به فرد برای یک نفر پباده سازی می گردند. هم‌اینگونه معایبی نیز دارا‌هستند. درپی با آرنیکاوب یار باشید تا به ذکر مزایا و معایب وب سایت‌های فراهم بپردازیم.

 

مزایا و معایب وب سایت‌های مهیا

مزیت‌های به کار گیری از وب سایت‌ مهیا

اینترنت‌وبسایت‌هایی که بوسیله کمپانی‌های ساخت وب سایت، فراهم می گردند و در چنگ صاحبان کسب و شغل های تجاری و یا این که دیگر یوزرها قرار داده میشوند دارنده چند مزیت ویژه می باشند که برای مثال این مزایا می‌اقتدار بدین مورد ها اشاره نمود.

 

مزیت‌های به کارگیری از وب سایت‌ مهیا

 

۱- هزینه زیر‌خیس و سرعت تحویل سریع‌خیس وبسایت‌های فراهم

وبسایت‌های مهیا به صورت معمول نسبت به وبسایت‌هایی که به صورت منحصربه‌فرد، پباده سازی میشوند دارنده هزینه بسیار نادر‌تری میباشند. از طرف دیگر این نوع از وب سایت‌ها با گاز مهیا میشوند و در دست صاحبان بیزنس و یا این که مشتریان قرار داده می گردند و فعال سازی میگردند.

 

۲- تارنما‌های مهیا بی نقص

یک کدام از دیگر از مزیت‌های تارنما‌های فراهم دارا هستند این میباشد که به طورمعمول و از آن‌جا که این وب سایت‌ها به وسیله طراحان یک کمپانی طراحی وب، مهیا سازی و اعمال میگردند، نقص فنی در آنان بسیار نادر میباشد و مشکلات سطحی نادر‌تری نیز به آنها وارد میشود.

 

۳- به کار گیری و استعمال معمولی وبسایت‌های مهیا

استعمال از وبسایت‌های فراهم بسیار معمولی میباشد. از طرف دیگر در استعمال این سیستم‌ها به داده ها فنی و علم و ابهام خاصی نیاز ندارید. بدین ترتیب به راحتی می توانید از آنان در کارها متعدد به کارگیری کنید. از طرف دیگر بعد از پباده سازی این تارنما بوسیله کمپانی طراحی وب، مستلزم استفاده هیچ سیرتکامل پیکربندی و یا این که نصب در وب سایت متبوع نیستید.

 

۴- ارائه طرح آخری به وسیله طراح و گزینش آن

هنگامی که شما یک وب سایت فراهم را پیشنهاد می‌دهید ما یحتاج وجود ندارد به طبع فکر کنید که تارنما فراهم پباده سازی گردیده، مطابق ذوق وسلیقه شما میباشد یا این که خیر. چراکه شما این قابلیت را دارید که بعداز دیدن این وبسایت و طرح متبوع مرتبط با آن، آن را توصیه دهید و مطابق با ذوق خویش رنگ، عکس و متن‌های آن را تغییر و تحول دهید و به طراحان وبسایت توصیه دهید تا دقیقا به عبارتی مثال را برایتان مهیا نمایند. به این ترتیب با استعمال این شیوه می توانید تعداد فراوانی از طرح‌ها و بسته‌ها را مشاهده کنید و بسته به نیازهای خویش، هر مورد را که رغبت دارید گزینش فرمایید و آیتم به کار گیری قرار دهید.

 

hesam بازدید : 22 پنجشنبه 23 بهمن 1399 نظرات (0)

زبان پیش پردازنده SCSS چه می‌باشد؟  طراحی سایت در مشهد زبان پیش پردازنده SASS مخفف Syntactically Awesome Style Sheets که یکی پرطرفدارترین‌هاست. یک زبان سمت سرور یا Server Side است که روی زبان Ruby جاری ساختن می‌گردد و برای کد نویسی با آن ابتدا بایستی Ruby را نصب کنید. یکی از مزایای این لهجه این است که کاربران حق انتخاب فی مابین دو نوع کد نویسی یا Syntax دارا‌هستند؛ یعنی میتوانند فی مابین SCSS و Indented که هر دو تحت گروه SASS می‌باشند یکی از را برای کارکرد گزینش کنند.

از مزایای دیگر این زبان این می باشد که روی همه داده‌ها چه عددی و چه هر نوع دیگر پیمایش می‌کند در حالی که لهجه LESS تنها روی داده‌های عددی پیمایش می‌کند و مزایای فوق العاده‌ی دیگری همچون sass-convert برای تبدیل پرونده‌ها از یک syntax به یک syntax دیگر این گویش را یکی از پر بازدید‌ترین‌ها کرده است.
راجع به SCSS نیز همانگونه که گفته شد یکی‌از سینتکس‌های این زبان و یا به عبارتی زیرمجموعه آن می باشد که به دلیل انعطاف پذیری و کاربردهای فوق‌ العاده آن بیشتر از نوع دیگر آیتم دقت قرار گرفته می‌باشد.
شما یک گام جلوتر از دیگران باشید! در‌حالتی که به آی‌تی و تکنولوژی عشق و علاقه‌مندید و دوست دارید سریع‌تر در این زمینه پیشرفت کنید، همین اکنون به جمع ۳۶۸۰ عضو همیار آی‌تی بپیوندید، دسترسی به تک تک آموزش‌های پریمیوم، دریافت جدیدترین یادگرفتن‌های کاربردی مرتبط با آی‌تی و به کار گیری از مشاوره‌ی مجانی، برخی از مزایای عضویت در وبسایت هستند، شما نیز به کاربران همیار پیوسته و همین حال وارد دنیای فن‌ای‌ها شوید...

hesam بازدید : 24 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)
1-ویترین مدام مهیا تولیدها شما
 طراحی سایت در مشهد  تخصصی تولیدها شغل شما، یک ویترین مهیا برای دسترسی شل مشتریان شما میباشد. تفاوت ویترین مغازه‌های مجازی با فیزیکی در توضیحات و راحتی استفاده کننده میباشد. در شرایطی که اعتنا کرده باشید در مغازه‌های فیزیکی مشتریان ناچار به پرسش کردن در زمینه ی هر فرآورده به طور جدا می باشند.
 
اینفوگرافی مزایای طراحی وب سایت فروشگاهی
 
البته در یک وبسایت نیازی وجود ندارد مشتری در ادامه فروشنده باشد تا سوالش را جواب دهد. به راحتی قادر است محصول ها را با توضیحات و همینطور قابلیت و امکان مقایسه کردن تعدادی مال با هم را ببیند.
 
2-مطرح ترین شیوه بازاریابی
هر فروشنده‌ای درپی یافتن طرق تازه برای فروش متاع خویش میباشد. صحت دارد که طرز‌های بازاریابی سنتی بسیار جوابگوی بازاریابی و فروشندگان در سال‌های پیشین بوده، ولی فعلا همه مشتریان ما در وب درپی یافتن کالاهای لازم خویش می باشند.
 
ورود به طراحی وب سایت یعنی قدمی تعالی برای فروش محصول ها و سرویس ها هر کسب وکار.
 
3-کسب اعتبار
یک نمونه بی آلایش برای اعتبار بیشتری که با پباده سازی تارنما فروش تولیدها به دست می آورید:
 
در صورتیکه شما یک کمپانی و یا این که یک مغازه برای فروش تولیدها و یا این که سرویس ها خویش داشته باشید و در بازاریابی سنتی به خیر و خوبی فعالیت کرده و فروش خیر را برای کمپانی داشته باشید، مشتریانی که از اجناس و یا این که سرویس ها شما اطلاعاتی را کسب می‌نمایند اما در به عبارتی لحظه از شما خرید نمی کنند، ممکن میباشد بعدا به‌دنبال شما بگردند.
 
تجربه نماد داده وقتی که یک مشتری در پی به کار گیری دوباره جنس یا این که خدماتی میباشد که پیش از این به کارگیری کرده و یا این که حتی از روش بازاریابی دهن به دهن به وی معرفی گردیده، اولی کاری که به ذهن وی میرسد، محاسبه کردن وبسایت و کاوش در وب میباشد.
 
حتی در حالتی که مشتری را در دکان فیزیکی خویش به نیکی با تولید ها خویش آشنا نمایید و در ذهن وی به یادماندنی گردید، پس از شکاف شما به طبع به‌دنبال جایی میباشد که داده ها بیشتری از شما به دست بیاورد. در‌این مجال در صورتی رقبا دراین باره بهتر از شما فعالیت کرده باشند، شما به کلی از حافظه مشتری خواهید رفت.
 
4-او‌لین جایی که به ذهن مشتری می رسد
کافیست به رفتارهای مشتری‌ها و خدمان اعتنا کنیم. شما برای خرید وسایل تازه چه می کنید؟ اولی جایی که به ذهنتان می آید کجاست؟
 
حتی‌در مواقعی که برای خرید، نیاز به دیدن تولید ها یا این که سرویس ها متبوع یوزرها میباشد، گشوده هم به تارنما‌ها و وب رجوع و برگشت خوا هیم کرد. حتی در حالتی‌که وب سایت معمولی‌ای داشته باشید هم یوزرها بیشتری نسب به رقبای سوای وبسایت سمت شما خواهند آمد.
 
5-تنبلی در خرید
قوانینی که اینک در عالم قاضی بوجود آمده، بشر‌ها را بدون چاره به خرید از رویه به دور کرده و این حالت سبب ساز ارتقاء نیاز به ساخت وب سایت سریع برای هر کسب و کاری نموده است. عواملی همانند آلودگی هوا، COVID-19، نبود فرصت کافی برای خرید و تنوع در تولید ها، سبب ساز ارتقا خرید اینترنتی گردیده، پس همگی مشاغل آغاز به ساخت وب سایت کرده از این قابلیت و امکان منفعت میبرند.
 
6-مشتری های جهانی
یکی‌از دیگر از مزایای پباده سازی سایت فروشگاهی یافت کردن مشتری‌هایی میباشد که حتی فکرش را هم نمی‎‌کردید. تارنما به ما این قابلیت و امکان را میدهد تا تولیدها خویش را به افرادی که حتی مسافت متعددی با 
hesam بازدید : 23 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

مزایای کسب در امد از وردپرس با بسط افزونه پلاگین
بسط پلاگین برای طراحی سایت در مشهد   وردپرس بسیار اسان میباشد و به راحتی می توانید با مطالعه api افزونه بسازید.

وبمستران متعددی برای افزودن تجهیزات نیاز به یک افزونه خاص دارا هستند .
می‌توانید افزونه اماده بسازید و ان را در مارکت های وردپرسی به فروش برسانید!
ایده های بسیار متعددی در افزودن تجهیزات وجود دارا هستند که با مقداری خلاقیت می‌توانید پلاگین پول ساز بسازید!
معایب کسب در امد از بسط افزونه برای وردپرس :
پلاگین های متعددی به طور بدون پول در مخزن وردپرس وجود دارا هستند.
بایستی امنیت پلاگین خودرا نیز گارانتی فرمائید تا سبب به هک شدن سایت مشتریان نشود!
رقبای بسیار متعددی دارید و بایستی از ان ها پیشی بگیرید
بایستی پلاگین ای را که جهت فروش در مارکت گزاشته اید به طور دایم اپیت ونیز پشتیبانی فرمایید.
واحد سنجش در امد از توسعه و گسترش افزونه : معیار در امد از گسترش افزونه وردپرس فی مابین 1 تا 8 میلیون می باشد.

جهت جذب مشتریان می‌توانید برای سرویس ها خویش وبسایتی ساخت‌و‌ساز نمائید و با seo وبسایت برای موتور های کاوش مشتریان را جذب نمایید و همچنین می‌توانید به طور ازادکار یا این که فریلنسری فعالیت نمائید . یکی تارنما های فریلسنر که اهل ایران می‌باشد و در صدر نیز اشاره کردیم پونیشا می‌باشد. فروش افزونه اماده در مارکت ها نیز یک کدام از دیگر از طریق جذب مشتریان می‌باشد.

 

hesam بازدید : 30 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

درآمدزایی از روش وب سایت های معرفی تولیدها خانگی هنرمندان
تولید ها دست ساخته خانگی بخشی از  طراحی سایت در مشهد ایجاد اشتغال میباشد که امروزه به جهت کمترین نیاز به سرمایه مالی و تخصصی، نیروی انسانی و همینطور اعتنا به مراقبت دور و اطراف زیست، اعتنا متعددی به آن میشود. ارزان بودن بها آحاد گردیده متاع، خلاقانه بودن و همینطور رابطه رمانتیک که‌این نوع از تولیدات با مشتری برقرار می نماید از شاخصه هایی میباشد که درآمدزایی از روش ایجاد اشتغال در خانه یا این که به عبارتی دستساز ها را توجیه پذیر نموده است.

از شاخصه های اصلی درآمدزایی از روش دست سازها یا این که به عبارتی صنعت های دستی، مسئله معرفی و فروش آنها میباشد. یک هنرمند هر چه قدر هم در تشکیل داد محصولی مهارت داشته البته در معرفی تولیدها خویش با بازار ناتوان باشد، نمی تواند به درآمد بالایی رسد. طرف مقابل آن نیز هنرمندی میباشد که با مهارت میانگین اما توان فروش بالا، به درآمد بالایی از دست بنا های خویش میرسد.

با دقت بدین مسئله که ابزار های معرفی یک مال خانگی، چقدر برای هنرمندان اصلی و حیاتی میباشد، درین بخش وبسایت هایی معرفی میشود که می‌توانند یاری متعددی به هنرمندان در معرفی و فروش دست سازهایش نمایند.

بازار خانگی دات کام
بازار خانگی دات کام
(www.bazarkhanegi.com)

بازار خانگی دات کام ، سایتی میباشد که توانسته فضای بسیار خیر را برای تولید مغازه مجازی و عرضه تولیدها به وجود آورد. فردی را فکر کنید که میتواند اسباب و اثاث چرمی در منزل بدوزد و یا این که خانمی که در دوختن جامه های محلی یکی‌از بخشها کشور‌ایران دارنده مهارت میباشد. این اشخاص با ورود و عضویت درین وبسایت، قابلیت ساخت‌و‌ساز ایجاد کرد دکان به طور بدون‌پول را بدست میاورند. آنها می‌توانند از تولیدها خویش عکس گرفته، آنها‌را به شایسته ترین صورت در برگه تخصیص یافته به خویش قرار داده و توضیحات مفیدی هم پا با بها و شماره تماس برای کالا قید نمایند.

قابل ذکر میباشد ایجاد کرد یک دکان و گذاشتن شایسته ترین تصویر از تولید ها، نمی تواند به تنهایی فرد را به درآمد های بالا برساند و برای این هدف بایستی تارنما و همینطور سرویس ها خویش را به راه‌های گوناگون در وب تبلیغ فرمایید. برای دانایی از این راه ها میتوانید به بخش های ((تبلیغات اینترنتی))، ((درآمدزایی از روش پست اثبات)) و تبلیغات از روش شبکه های عمومی رجوع‌کنید.

(www.homatia.com) هماتیا
هماتیا سایتی برای خرید بدون واسطه تولید ها ساخته شده با دست و صنعت های دستی از سازندگان آنها میباشد. هر هنرمند یا این که آفریننده در هماتیا مالک یک مغازه جداگانه با اسم تجاری خویش می گردد، به صورت بدون واسطه با مخاطبان خویش رابطه برقرار می نماید و طریق نرخ‌گذاري یا این که نرم‌افزار های ترفیع فروش خویش را دارااست. امکان های اختصاصی این وبسایت، قابلیت و امکان مارک سازی و رویش کسب و شغل های خانگی را به شایسته ترین صورت آماده نموده است.

فعال سازی مغازه در هماتیا بسیار بی آلایش و مجانی میباشد، کافی میباشد بعد از نام نویسی و پذیرش عضویت، با اسم کاربری خویش وارد وب سایت گردیده و مورد راه‌اندازی مغازه تازه را با کلیک روی اسم کاربری خویش تعیین فرمایید. از سایر خصوصیت های پر رنگ هماتیا حضور فعال در شبکه های عمومی میباشد. صفحه های هماتیا در اینستاگرام، تلگرام و …. هزاران عضو دارا‌هستند و دنبال کنندگان، از این نحوه از خبر‌ها تولیدات و مغازه های نو باخبر می گردند.

وبسایت هماتیا یک وب لاگ بروز با تیتر ((مطالب خواندنی)) نیز داراست که مطالب جالبی در زمینه ی گزینش و به کار گیری از دست سازها برای مخاطبان وبسایت منتشر می نماید.

نشانی مثال ای از وب سایت های دیگر معرفی تولیدات خانگی هنرمندان:

www.bazarehonarmandan.comسایت بازار هنرمندان/

www.karodast.com عمل و دست/

وبسایت های فراگیری تشکیل داد اسباب خلاقانه و دست ساخته

وب سایت های بردوک، ساختنی و صفحه رنگی سه خدمت یادگرفتن خلاقانه میباشند که طریق ایجاد کرد اکثری از اثاثیه خلاقانه و دست‌ساز را به طور بسیار بی آلایش، ماهر و کاربردی ارائه کرده اند. در‌این وب سایت ها کارایی گردیده تا با ارائه تصاویر مطلوب، بیشترین یاری را به کسانی که می‌خواهند دست بنا های ماهر را بیاموزند، ارائه دهند.

بردوک در بخشی از معرفی خدمت خویش می نویسد: بردوک آغازی برای آشنایی و حمایت از هنرمندان خوش سلیقه و خلاقی میباشد که در‌پی رویش، پیشرفت و در غایت ارائه هنر خویش به دیگرافراد می‌باشند. شما در بردوک به یادگرفتن های متنوعی از ایجاد کرد اشکال فعالیت دستی، دسترسی دارید و می‌توانید از آن‌ها ایده گرفته و بهتر از آن را خودتان صحیح فرمائید. بردوک موقتی در مرحله آزمایشی میباشد و به‌تدریج تجهیزات نو به آن اضافه می گردد.

 

این وبسایت ها را می قدرت در واقع کامل کننده وب سایت های درآمدزایی از روش فروش دست سازها دانست. درآمدزایی از روش دست سازها و فعالیت دستی های خلاقانه، از شایسته ترین منابع درآمد و الگوهای فعالیت در خانه بوده و نیاز نداشتن به یادگرفتن های بلند مقطع، سپرده گذاری شایان توجه و نیاز نداشتن به امکانات و فضای منحصر، گستردگی منطقه فروش، خطر تحت ایجاد اشتغال و مدل تفریح سیرتکامل این عمل، از مزایای این عمل میباشد.

 

 

hesam بازدید : 19 پنجشنبه 16 بهمن 1399 نظرات (0)

درآمد یک طراح سایت بیشتر است یا یک برنامه نویس؟

 

 

درآمد یک طراح وبسایت بیشتر میباشد یا این که یک نرم افزار نویس؟

توی یکی‌از طراحی سایت در مشهد  تارنما ها به یه همینطور پرسش و پاسخی برخوردم برام دیدنی بود. و به احتمال زیاد برای خیلی ها هم جالبه.

 

این که حقیقتا کسانی را نداریم تا در جامعه امروز بتونن راهنمای برنا هایی باشند که در درحال حاضر پرورش میباشند سبب ساز تاسف می‌باشد.

 

ولی خیلی مسافت داره با دنیایی که یک بشر می تونه توی رویاهاش داشته باشه.

 

سوالش این بود :

درآمد یک طراح وب سایت بیشتر میباشد یا این که یک اپ نویس؟

 

1.اگه میشه درباره با درآمدش هم بگید(این قضیه میتونه بشر رو دلگرمتر کنه واسه یادگیری📷)

 

2.درسته قابل انعطاف افزارهای طراحی وب هم خودشون نرم‌افزار نویسی شدن...خب این بهتره که ما از کد های فراهم به کار گیری کنیم دیگه... درسته؟

 

3.اینجانب خودم کاردانی کامپیوتر دارم... به یکسری تا گویش هم خیلی نادر شناخت دارم .(html ,vb ,c ,asp.net ,java ,delphi) البته اینکه بشر از هر زبانی یه ذره بلد باشه به حیث اینجانب خوب وجود ندارد ... بهتره انسان یک لهجه رو به طور ماهر بلد باشن.

 

4.شما گفتید عشق و علاقه ... اینجانب علاقم بیشتر به ساخت وب سایت هستش تا اپلیکیشن نویسی . ولی هردو رو انسان تا یه سطحی بلد باشه خوبه ... البته اینجانب تاءمل کنم واسه طراحی وب از هر نوعی بهتره که نخستین ساخت وب سایت فردی رو حافظه بگیرم و آن گاه سایتهای شرکتی . نظره شما چیه ؟

 

5.با چیزایی که گفتم از کجا استارت کنم ؟

 

پاسخی که گرفته بود :

این متن از گویش شخص دیگریست ---------------------------------------------------------------------- استارت متن تالیف کننده جواب

 

ببینین نمیشه بگین کدوم صد در صد بهتره .

 

یه اپلیکیشن نویس بسته به طرحی که می نویسه ممکنه بگیره و 20 میلیون فایده ببره .

 

یه طراح وب سایت این بها براش خیلی بدور از انتظاره .

 

الان ساخت وب سایت چیز معمولی گردیده تا حدودی ، ولی خیر در امر وبسایت های خاص .

 

طراح وب سایت فراوونه و معمولا قیمتا متفاوتن و هر که حتی علم جامعی از طراحی وب نداشته باشه بازم یه وب سایت می تونه خط مش بندازه ، البته پباده سازی سایتی که از همگی نظر در سطح خیر و خوبی باشه نادر میباشد ، اینکه امنیت و سرعت و ظاهرو. . . رو در حیث بگیره .

 

به طور کلی با دقت به نوع توصیه این دو قیمتشون متفاوته و می تونم بگم اگه یه اپلیکیشن خوب رو اپ نویسی کنی درآمد بهتری بدست میاری .

 

خودم قصد دارم رو اپ نویسی فعالیت کنم و در کنارش ساخت وب سایت .

 

گزینش با شماست .

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------- نقطه پايان متن مولف جواب

 

 

 

 

 

دنیای بهتر

استعداد ها از علایق اشخاص ساخت میشه و ای کاش خانواده ها به فرزندانشون نترسی وصال به آرزوهای بزرگتر از این ها رو تن.

 

متن او‌لین را در صورتیکه اعتنا فرمائید غایت مقصود این شخص رو نشون میده و دیدی که داره تا همین حد میباشد.

 

شخصی که مقصود بزرگتری داره می تونه خودش به‌این پرسش پاسخ بده و می دونه به کدومش احتیاج داره تا در مسیر هدفش گام بذاره.

 

این شخص می تونست پرسش خودشو اینطوری بپرسه:

بنظرتون تجارت های آینده بیشتر به سمت کدام تکنولوژی خواهند رفت و برای این که توی این رقابت مشقت بار بازار بتونن دووم بیارن به چه چیزی احتیاج خواهند داشت؟

 

می تونی آینده خودتو برای قریه یا این که 15 سال دیگه طرح ریزی کنی.

 

البته این شخص نرم افزار اش برای یکسری ماه آینده می باشد.

 

پاسخ :

در حالتی‌که به اپ نویسی عشق و علاقه داری به سمت پلتفرم های ذیل اینترنت برو و خاطر بگیر زیرا آینده بدین سمت میره.

 

در‌صورتی‌که به ساخت سایت عشق و علاقه داری بیخیالش بشو و بسپارش به کسانی که کارشون از قدیم این بوده. تو نیاز آینده را حافظه بگیر

 

بازاری آکنده از مشتری

هزاران نفر برای هزاران بیزنس اینترنت سایتی طراجی کرده اند که خیر بازدیدی دارااست و خیر فروشی

 

تمامی این اشخاص بزودی نیاز به شخصی با مهارت های خاص برای رساندن این تارنما ها به درآمد حقیقی و واقعی خواهند داشت.

hesam بازدید : 23 چهارشنبه 15 بهمن 1399 نظرات (0)

 

 گویش اپلیکیشن نویسی سی شارپ:
در‌این قسمت از  طراحی سایت در مشهد هجرت قصد دارم که یکی‌از جوارح خانواده دوستداشتنی و اما صاحب و مالک توان در دنیای اپ نویسی را به شما معرفی کنم. پس در شرایطی که قصد دارید از نفوذ و توان این خانواده در دنیای نرم افزار نویسی برای پیشرفت و ترقی خویش به کار گیری فرمائید می بایست بیان‌کنم که نخست می بایست آنها را به خیر بشناسید و یکی‌از آنها را تحت عنوان دوست و همپا خویش درین مهاجرت گزینش فرمائید.

اسم این عضو از خانواده ی C ،C# میباشد که تحت عنوان پسر جوانتر این خانواده از وی خاطر میگردد. البته جوانی این لهجه به مضمون‌ خامی و ضعیف بودن آن وجود ندارد بلکه این پسر برنا توانسته میباشد از مجموع مختصات و تجارب بابا و اخوی بزرگتر خویش یعنی C و C++ به شایسته ترین صورت سرمشق بگیرد و به کارگیری نماید تا امروزه تحت عنوان یکی قدرمندترین لهجه های اپ نویسی شناخته گردد. C# یک گویش نرم افزار نویسی شی گرا و سطح بالا میباشد که به وسیله مایکروسافت در سال 2000 ایجاد شده است.

شاید در صدر C# از نظر ساختاری خیلی به C++مجاورت بود ولی به ندرت راه و روش خویش را از آن مستقل کرد و گسترش یافت، تا جایی که تفاوت‌های آن ها بیشتر و بیشتر شد تاکنون که می قدرت داعیه کرد که در صورتیکه شما C# را تحت عنوان گویش اپلیکیشن نویسی خویش گزینش نمایید، می توانید از آن تحت عنوان یک میانبر به دنیای نرم افزار نویسی به کارگیری فرمائید چرا‌که C# این قابلیت را برای شما آماده می نماید که در حوزه های گوناگون قابل انعطاف‌افزاری مثلا ایجاد کرد نرم افزار های اندرویدی، تشکیل داد نرم افزار های بر پایه ی iOS ، اپ نویسی اینترنت وحتی قابل انعطاف افزارهای دسکتاپی نرم افزار نویسی فرمایید.

 

6. گویش نرم‌افزار نویسی سی پلاس پلاس:
اینک مجال آن رسیده تا شما‌را با پسر ارشد خانواده ی C که یک کدام از فرمانده های باتجربه ی دنیای نرم‌افزار نویسی میباشد، آشنا کنم. فرمانده ای که از آن مدام تحت عنوان الگویی برنده و الهام نصیب برای دیگر گویش های نرم‌افزار نویسی خاطر میگردد و بخش اعظمی از لهجه های هم اکنون حاضر از آن مشتق گرفته گردیده اند. البته با این درحال حاضر کلیه اندیشه می کردند به جهت اینکه تا به ‌درحال حاضر تعدادی ده سال از قدمت این لهجه نرم افزار نویسی قبل میباشد، دیگر فرصت بازنشتگی آن فرا رسیده، البته این فرمانده با سابقه در میدان نزاع با لهجه های جدید به بازه رسیده نشان بخشید که \"هنوز دود از کنده بلند می‌گردد\".

اسم این فرمانده C++ میباشد و از سال 1985 عمل خویش را شروع نموده است. این گویش سطح میانی توانسته میباشد در حین سال های کار خویش از روش به کار گیری در شرکتهای بزرگی همانند مایکروسافت، اوراکل، ادوبی و... به آوازه فراوانی دست یابد.همینطور فراگیری نرم‌افزار نویسی C++ معمولا در دانشکده ها به عنوان درسی یادگرفتن نرم‌افزار نویسی به دانشجوها در فن های فنی مهندسی درس دادن می‌گردد. شاید خیلی ها بر این یقین بودند که‌این لهجه اپ نویسی دیرین گردیده است و دیگر کاربردی ندارد ولی شاید هیچ کس انتظار این را نداشت که‌این گویش مجدد قیام نماید و بتواند در حوزه حقیقت مجازی از سایر گویش ها پیشی بگیرد و هم چنان محبوبیت خویش را نگهداری نماید.

نسبتاً آحاد سیستم های سطح تحت مانند سیستم استدلال، سیستم های ماشینی و ... با به کارگیری از لهجه C++ مندرج اند. پس در صورتی‌که میخواهید یک اپلیکیشن نویس در سطح سیستم باشید و یا این که به اپ نویسی در حوزه ی بازی های رایانه ای بپردازید، لهجه C ++ برای شما آیتم ی بسیار قابل قبولی میباشد.

 

7. گویش اپلیکیشن نویسی روبی:
هر که که برای اولی توشه به دنیای اپ نویسی پا میگذارد در اندیشه یافت کردن ثروت و برداشتن غنیمتی از آن برای خویش میباشد. بدین ترتیب در حالتی‌که شما هم با این اشخاص هم عقیده اید و شیفتهی جواهرات و سنگ های قیمتی می باشید، می بایست مسیر جنبش سفرمان را به سمت سرزمینی عوض کنم که به داشتن یاقوت های قرمز‌رنگ رنگش دارای اسم و رسم میباشد، یاقوت های زیبایی که آن ها را در دنیای نرم‌افزار نویسی روبی می نامند. گویش اپ نویسی روبی برای او‌لین توشه در سال 1995 به جامعه ی برنامه نویس ها با شعار \"شایسته ترین دوست اپلیکیشن نویس\" معرفی شد. روبی زبانی شی گرا و سطح بالا میباشد که امروزه تحت عنوان یکی‌از دوستداشتنی ترین گویش های نرم افزار نویسی جهت ایجاد کرد و توسعه و گسترش ی اینترنت نرم افزار و اینترنت خدمات شناخته می‌گردد.

از طرفی در صورتی‌که بخواهم به مزایای این گویش اپ نویسی اشاره کنم می بایست به سینتکس بسیار معمولی و جاری آن که شباهت متعددی به گویش های محاوره ی انسانی داراست اشاره کنم که یادگیری آن را برای برنامه نویس ها بسیار بی آلایش نموده است. این دستور سبب ساز شد‌ه‌است که روبی به یکی شایسته ترین مورد ها برای افرادی که می‌خواهند برای اولی توشه پا به جهان اپ نویسی گذارند تبدیل گردد.

با این اکنون از این نکته نباید غافل شد که گستره ی عمل های این لهجه در مقایسه با گویش های دیگر اپلیکیشن نویسی در حوزه ی بسط ی اینترنت چندان پهناور وجود ندارد و از زمان های شغلی کمتری نسبت به لهجه هایی مثل پی اچ پی منفعت مند میباشد. پس تعیین با شما میباشد، چنانچه معیار وضعیت های شغلی برای شما از اهمیت ذیل تری برخوردار‌است، میتوانید روبی را تحت عنوان لهجه نرم افزار نویسی خویش تعیین فرمایید.

 

8. گویش اپلیکیشن نویسی سوئیفت:
در صورتیکه در زمان این مسافرت به عرش نگاه کرده باشید مطلقا چشمتان به پرنده ای قشنگ و سپید رنگ افتاده میباشد. این پرنده در دنیای ما تحت عنوان گویش اپلیکیشن نویسی سوئیفت شناخته می‌شود. ‍‍‍‍‍‍سوئیفت یک گویش اپلیکیشن‌نویسی کامپایلری میباشد که به مراد بسط‌ی قابل انعطاف افزارهای بر پایه ی سیستم دلیل های انحصاری کمپانی اپل یعنی iOS ، macOS، watchOS و tvOS بوسیله این مجموعه در سال 2014 تاسیس شده است.

کمپانی اپل این گویش نرم‌افزار نویسی را با مقصود دوری از غلط های نرم افزار نویسی، سهولت بخشیدن به نرم‌افزار نویسی برای سیستم ادله های خویش و ارتقاء سطح امنیت نسبت به لهجه هایی مثل Objective-C پباده سازی کرده و توسعه و گسترش داده میباشد. همینطور لهجه نرم‌افزار نویسی سوئیفت طوری پباده سازی و تاسیس شده است که بتواند قابلیت و امکان ملازمت لهجه Objective-C و حتی لهجه C را در خویش داشته باشد که همین دستور سبب شد‌ه‌است تا این لهجه بتواند اسم خویش را بین دوستداشتنی ترین گویش های نرم‌افزار نویسی به تصویب برساند. به این ترتیب در صورتی‌که شما هم با اعتنا به رویش روز افزون و محبوبیت زیاد تولیدها کمپانی اپل تصمیم گرفته اید به سمت بسط ی قابل انعطاف افزارهای مبتی بر سیستم دلیل های این مجموعه بروید لهجه سوئیفت شایسته ترین تعیین برای شما خواهد بود.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 751
  • بازدید ماه : 1,088
  • بازدید سال : 11,565
  • بازدید کلی : 23,265