loading...
مقالات برگزیده طراحی سایت در مشهد
hesam بازدید : 30 پنجشنبه 22 آبان 1399 نظرات (0)
وردپرس و جوملا دو cms برای طراحی سایت در مشهد وب است که هرکدام دارنده مزایا و معایبی می‌باشند. ما کارایی کرده ایم به مقایسه دو cms وردپرس و جوملا در طراحی وب به طور بدون نقص و جامع بپردازیم.
مقایسه وردپرس و جوملا
تم های وردپرس در مقابل قالب های جوملا
جوملا و وردپرس هر دو دارنده تعداد متعددی از تم و قالب می‌باشند که به شما قابلیت ساخت وب سایت قابل قبولی را می‌دهد. در وردپرس هزاران تم وردپرس وجود دارااست، ولی یافت کردن قالب در جوملا نقص‌ میباشد و هیچکس نمی تواند جواب دقیقی به تعداد ظریف در هر دو پلتفرم داشته باشد.
شما می‌توانید تم ها یا این که قالب های مجانی را با هر دو زیرساخت اخذ نمائید. در مقابل وردپرس، جوملا دو نوع قالب (front-end و back-end) را ارائه میدهد.
هر دو دارنده سیستم مدیر محتوای سادگی می باشند، عمل با تم های وردپرس مقداری آسوده خیس میباشد چون برای نصب صرفا کافیست روی یک دکمه کلیک فرمایید. با جوملا شما بایستی قالب را دانلود و آن را در دایرکتوری قالب خویش آپلود نمائید و آنگاه آن را به طور پیش فرض قرار دهید.
قالب جوملا تعدادی منظوره خیس میباشد و قادر است به راحتی با پروژه ای که در مشت دارید تهیه و تنظیم خواهد شد. تم های وردپرس خیلی شل و سریع برای یک پروژه خاص که در ذهن شماست ساخت‌و‌ساز می‌شود، بدین ترتیب می بایست پیش از تعیین دقت بیشتری کنید.
سیستم رئیس محتوا هر دو به شما اذن می‌دهند یک‌سری تم / قالب را در یک وب سایت تک اضافه نمایید. وردپرس این فعالیت را از روش افزونه سهل و آسان خیس می نماید. اعتنا داشته باشید که قالب هایی که در وردپرس وجود داراست با قالب های جوملا مختلف می‌باشند. قالب های وردپرس تحت عنوان یک طرح برای یک قضیه فعالیت می نمایند.
نوشته‌ی‌علمی دارای ربط: مقایسه تارنما های منحصر PHP و تارنما های وردپرس
افزونه های وردپرس در مقابل نرم افزار های افزودنی جوملا
بیش تر از 40،000 افزونه در مخزن افزونه وردپرس وجود داراست. افزونه ها، امکان به توسعه و گسترش تارنما شما‌را می‌دهند؛ متساوی افزونه ها در وردپرس، پلاگین ها یا این که اکستنشن ها در جوملا میباشند. بیشتر از 8500 پلاگین برای جوملا مو جود میباشد که می‌توانید از آنها برای بسط قابلیت و امکان های سایت خویش به کارگیری فرمائید.
وردپرس به ترازو قابل توجهی از جوملا در تعداد افزونه هایی که در آن وجود داراست (در مقایسه با پلاگین ها) فراتر از جوملا میباشد، اگرچه اصلی میباشد که اعتنا داشته باشید که اکثری از پلاگین های وردپرس در زمان دوران طولانی آپ دیت نشده اند.
جوملا پلاگین های خویش را به سه دسته تقسیم می نماید: افزونه ها، ماژول ها و اجزاء. این سبب ساز میگردد که یک فرمت مبنی بر تابع پیدا خواهد شد. با این وجود، وردپرس مجموع افزونه های خویش را با هم ادغام می نماید و هیچ نوع تمایزی در دسته بندی ندارد.
نصب پلاگین در وردپرس سهل وآسان میباشد – صرفا کافیست آن را دانلود نمائید و آن‌گاه آن را فعال نمایید. آنگاه می‌توانید کد حقیقی و واقعی پلاگین را برای تهیه و تنظیم کردن آن در پیکربندی خویش دستکاری نمائید.
با به کار گیری از جوملا، نصب یک پلاگین پاره ای بیشتر خسته کننده میباشد. شما می بایست آن را دانلود فرمائید و آن گاه پسوند را با به کارگیری از رئیس نرم‌افزار پلاگین آپلود فرمایید. بسته به اینکه در صورتیکه دستکاری مجاز باشد، می‌توانید یک کد پلاگین را سفارشی نمائید.
جستجوی افزونه ها در وردپرس سهل وآسان خیس میباشد، در حالی که با جوملا شما بایستی یک پلاگین را در بیرون از دور و اطراف نصب جوملا کاوش فرمایید.
ویجت های وردپرس در مقایسه با ماژول های جوملا
تصحیح ساید توشه را می اقتدار از روش ویجت ها در وردپرس و ماژول ها در جوملا بدست آورد. ویجت در وردپرس مسئول ساخت‌و‌ساز بلوک های کوچک در نوار کناری میباشد که فعالیت روی توابع خاصی را برای مخاطب آخرین انجام میدهند. مثال هایی مثلا دسته ها، آیکون های اجتماعی، نقشه های Google، بایگانی ها، توصیفات، روزنگار ها و موردها دیگر. شما می‌توانید ویجت را بکشید و رها فرمایید تا آنان را در سمت و سوی دلخواه تهیه نمایید. با اعتنا به تم گزینه به کارگیری شما، ممکن میباشد چگونگی ظواهر ویجت گوناگون باشد.
ماژول های جوملا شبیه ویجت ها می‌باشند. آن‌ها می‌توانند تحت عنوان یک لیست (در‌حالتی که چه خیر بوسیله کشیدن و ول کردن) تروتمیز گردیده اند و دربرگیرنده توابع مانند جايگاه بندی، آیکون های اجتماعی، آب و هوا، اکران اسلاید عکس، و ... می باشند. شما می‌توانید با کلیک کردن بر روی آن ها، پر‌نور / خاموش کردن ماژول ها را تهیه و تنظیم کرده و پیشنهاد خویش را با شماره گذاری آن‌ها به طور دستی اکران دهید. در جوملا ترتیب و مرتب سازی ماژول ها زمانبر میباشد و ارتفاع میکشد، در حالی که ویجت دارنده امکان کشیدن و ول کردن بصری میباشد، و فعال سازی آن به گونه ای که شما می‌خواهید سهل و آسان خیس میباشد.
hesam بازدید : 35 یکشنبه 11 آبان 1399 نظرات (0)

 

در طی تعدادی فراگیری قصد دارم تا دوستان رو با روش طراحی سایت در مشهد پباده سازی صفحه ها تارنما با یاری HTML و CSS آشنا کنم. مقصود از این عصر این میباشد که دوستان با مجموع فراگیری ها بتوانند صفحه های تارنما را به طور اصولی و مبنی بر تکنیک های روز پباده سازی جهان انجام دهند. پس در حین این عصر با اینجانب هم پا باشید.

 

HTML چه میباشد؟

در آغاز بهتر میباشد درکی از لهجه HTML و کاربرد آن داشته باشیم. HTML مخفف Hyper Text Markup Language که گویش مبنا ی پباده سازی صفحه های اینترنت میباشد میباشد. همان طور که گفتیم در حین این عصر در باب HTML و CSS حرف می‌کنیم. به صورت کلی می اقتدار HTML را به اسکلتی برای ساختمان تشبیه کرد که CSS فعالیت نما و خوشگل سازی ساختمان را برای ما انجام می‌دهد.

 

تاریخچه ی Markup Language ها و HTML

در طول پیدایش اینترنت ، گویش های مختلفی برای ساخت‌و‌ساز صفحه های اینترنت به وجود آمدند که به آنان Markup Language (گویش نماد گذاری)گفته میشد این لهجه ها مبتنی بر پردازش متن فعالیت می کردند. ابعاد در هنگامی که مجموعه برنرزلی در طول پباده سازی کانال ی وب از آنان الهام گرفت و زبانی به نامhyper text markup language (علامت گذاری فرا متنی) را طرح جاری شد و آن را منتشر کرد و امروزه در کلیه سایت ها به کارگیری میشود.

 

از آن برهه زمانی تا به درحال حاضر 5 ورژن از HTML منتشر گردیده که آخری ورژن ی آن HTML 5 نامیده می گردد این ورژن در سال 2014 به وسیله سازمان جهانی اینترنت منتشر شد. که دارنده تجهیزات بیشتری برای پباده سازی صفحه ها جالب خیس اینترنت است.کد های HTML بعد از تعبیر به وسیله مرورگر ها به متن‌ها معمول تبدیل گردیده و اکران داده میشوند. HTML به ما قابلیت و امکان گذاشتن متن ، جدول ،عکس ،لینک و پیوند ، صدا و فیلم را می‌دهد.

 

تگ های HTML

هر ورقه HTML از بخش هایی تشکیل‌شده که با آن‌ها تگ می‌گویند. تگ های HTML از عبارات از پیش رقم خورده ای که دربین <و> قرار می‌گیرند ساخته شده میباشد.بیشتر تگ های HTML این چنین نوشته میشوند. بخش اولیه که میان <و> قراردارد تگ استارت (start tag) و بخش دوم که

 

 

میباشد تگ آخر (end tag) نامیده می‌شود. واضح میباشد که مرورگر tag های HTML را نشان نمی دهد تنها با استعمال از تگ ها نوع اکران کاغذ رو گزینش می نماید.کلاً یک فولدر HTML ساختاری مشابه به‌این داراست:

 

ساختار فولدر html

 

 

کجا HTML بنویسیم؟

Editor های مختلفی برای HTML وجود دارااست که یک‌سری تایی از آن‌ها در لیست ذیل آورده گردیده اند:

 

Mictosoft Web Matrix

Notepad ++

Adobe Dreamweaver

Web Storm

Sublime text

Brackets

و... نخست اپلیکیشن بسیار مدل Notepad ++ را از اینجا دانلود و نصب فرمایید.بعد از نصب فراهم ی تایپ کردن او‌لین برگه ی HTML خودتون باشید.اینجانب در درایو D فایل ی صحیح می‌کنم و اسم اون رو Workspace در حیث می‌گیرم و در باطن اون اینجانب پوشه پروژه ی نخستین را صحیح می‌کنم.

 

project

بعد اپلیکیشن Notepad ++ رو گشوده می‌کنم.داخل منوی Language در نصیب H آیتم ی HTML رو تعیین میکنم.آنگاه فولدر خودم را در پوشه project1 که صحیح کردم save میکنم.درحال حاضر می‌خواهیم استارت به تایپ کردن کد بکنیم.

 

 

 

 

او‌لین تگی که می خواهیم با اون اشنا بشیم میباشد که در پیش از همگی ی تگ ها قرار می‌گیرد و به مرورگر برای قرائت برگه ی HTML امداد می نماید.

 

 

تگ html در بر گیرنده ی تمام پوشه ما (به غیر از doctype ) خواهد بود. و در باطن ان تگ body نشان دهنده ی آغاز ورقه ی ماست.شما برای دیدن شیت می بایست با مرورگر خودتون پوشه HTML رو گشوده فرمائید. برای این عمل روی فولدر HTML راست کلیک فرمایید و با به کار گیری از Open With آن را با یک کدام از مرورگر های مو جود گشوده فرمایید(ترجیها کروم یا این که فایر نمابر)در نصیب متن‌ها و Style ها آشنا می شویم.

hesam بازدید : 31 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

 

با توسعه دنیای مجازی و ارتقاء روزافزون یوزرها اینترنتی، طراحی سایت در مشهد حضور در‌این عرصه به یک نیاز مهم در معاش روزانه تبدیل شده‌است. در واقع طراحی وب سایت یک کدام از کارآمدترین ابزارها جهت حضور و عمل در دنیای مجازی میباشد. در‌حالتی که تا به امروز به داشتن یک ساخت وب سایت در مورد کاری خویش مبادرت نکرده اید وقت را غنیمت شمارید. به این دلیل که اعتبار کاری شما در گرو داشتن یک طراحی وب تخصص دارد. 

ضرورت به کارگیری از ساخت وب سایت

امروزه با حضور نسبتاً همه شغل ها در دنیای مجازی، برآورده ساختن نیازها از روش ساخت وب سایت به راحتی و در کوتاه ترین برهه زمانی انجام می‌گردد. چندان اهمیت ندارد شما صاحب و مالک کسب و عمل کوچک و یا این که بزرگی میباشید، آن چه که اهمیت دارااست داشتن یک ساخت سایت مربوط به حوزه ی کاری میباشد. از این رو یوزرها با جست و جویبار لغات کلیدی شبیه به ساخت وب سایت شما هدایت می گردند و در فیض سوددهی و برد کاری بخش اعظمی را برایتان در ساخت سایت به ارمغان میاورند.

 

پباده سازی تارنما

 

تجهیزات مو جود در طراحی وب سایت 

قابلیت تثبیت سوابق کاری در ساخت وب سایت 

قابلیت و امکان ارائه پیوندهای تارنما در ساخت وب سایت 

قابلیت و امکان درج خبر ها و اطلاعیه های مربوطه در ساخت وب سایت 

قابلیت و امکان درج مقاله‌ها و مطالب دارای ربط در طراحی وب سایت 

قابلیت و امکان رئیس یوزرها در ساخت سایت 

قابلیت اسلایدشو متحرک در کاغذ اساسی در ساخت وب سایت 

قابلیت و امکان ارائه سوال ها متداول در طراحی وب سایت 

قابلیت و امکان ارائه فرم تماس با ما در ساخت سایت 

قابلیت و امکان اکران آمار بازدیدکنندگان در طراحی وب سایت 

قابلیت سوال و جواب در ساخت وب سایت 

قابلیت و امکان ارائه آلبوم از تصاویر و قابلیت مدیر آن‌ها در طراحی وب سایت 

قابلیت و امکان عضویت یوزرها در ساخت وب سایت 

و هزاران تجهیزات دیگر...

کمپانی پباده سازی نرم‌افزار

گزینش یک کمپانی طراحی وب سایت ماهر اعتنا و آلرژی بیشتری را می طلبد. در تهران و بقیه شهرستان ها موسسات ساخت سایت بخش اعظمی عمل می نمایند که‌این وسعت از اسامی شرکت ها طراحی وب سایت بی درنگ موجب سردرگمی شماعزیزان می شود. 

گول تبلیغات ساخت سایت ارزان را نخورید! قطعا در طی گردش در موتورهای کاوش با تبلیغات بیشماری از موسسات طراحی وب سایت روبرو گردیده اید. ارزان و گران بودن طراحی وب سایت به منزله ی خوب یا این که بد بودن نسیت.

شرکتهای طراحی وب ماهر بر طبق یکسری اصول و استانداردها که آیتم تایید جهانی میباشد به عمل ساخت سایت شما می‌پردازند.

چاره چه می‌باشد؟؟ شایسته ترین راه‌حل نظارت مثال پروژه های طراحی وب سایت انجام یافته به وسیله کمپانی ساخت وب سایت مربوطه میباشد. البته بهتر میباشد پیش از مراجعه به موسسه ها ساخت سایت یک مطالعه موردی در این مورد داشته باشید. 

پباده سازی تارنما

کمپانی ساخت وب سایت تهران

کمپانی طراحی وب نونگار پردازش با سال‌ها تجربه و سوابق کاری عالی جزوء یکی‌از قریه کمپانی برتر در زمینه‌ی طراحی وب سایت ماهر است. بهینه سازی و سئو، ریسپانسیو، پباده سازی گرافیکی منحصربه‌فرد، به کار گیری از برنامه نویس ها مجرب و... کلیه از امتیازات مثبت این موسسه ساخت وب سایت میباشد. پروژه های پباده سازی سایتی که تا به امروز بوسیله این مجموعه انجام یافته به خیر و خوبی گویای تخصص و پیروزی این گروه طراحی وب سایت میباشد. 

کمپانی طراحی وب سایت نونگار پردازش در کل پروسه پروژه ی ساخت سایت، شما‌را ملازمت و همراهی می کند و با پشتیبانی و ارائه یادگرفتن های ما یحتاج به بهبود مدیر کسب و کارتان امداد میرساند. برای دریافت اطلاعات بیشتر همین هم اکنون می‌توانید با مشاوران ما رابطه برقرار فرمائید و با اخذ مشورت کردن ی بدون‌پول در خصوص طراحی وب جواب کل سوال های خویش را بیابید.

تبلیغات اینترنتی

با اعتنا به اینکه تجهیزات و نیازهای درخواستی در هر کدام از پروژه های تبلیغات اینترنتی یکسان نسیت به این ترتیب قابلیت نرخ‌گذاري بر تبلیغات اینترنتی مقدور نیست. بر این پایه هنگامی که تجهیزات و نیازهای درخواستی جهت طراحی وب مشخص و معلوم شد برآورد ارزش تبلیغات اینترنتی نیز میسر می‌شود. نکته قابل توجه در تبلیغات وب چگونگی پیاده سازی و سایتهای مبدأ است !

پباده سازی تارنما

بهینه سازی و seo در ساخت وب سایت

یکی‌از عنصرها اساسی در ساخت وب سایت seo و سئو میباشد. بهینه سازی تیم اقداماتی میباشد که به واسطه ی آن ساخت وب سایت شما با سکو عالی در صفحه ها در آغاز موتورهای جست و جو عرض‌اندام می نماید. به امداد seo، طراحی وب شما با کسب سکو بالا و با قرار تصاحب کردن در صفحه ها ابتدایی در معرض روءیت کرد یوزرها بیشتری قرار میگیرد و همین دستور موجب ارتقا جذب بازدیدکنندگان به طراحی وب میشود. به خواسته پیاده سازی بهینه سازی عالی در طراحی وب سایت خویش از سئوکاران ماهر امداد بخواهید. کمپانی ساخت سایت نونگار پردازش با منفعت گیری از سئوکاران ماهر و با رعایت اصول و استانداردها قادر است نقش موثری در ارتقاء برد کاری شما داشته باشد.

hesam بازدید : 36 سه شنبه 06 آبان 1399 نظرات (0)

 

سایت ها با‌گاز در هم اکنون تغییر میباشند. بسط و ساخت طراحی سایت در مشهد به وسیله تغییرات اخیر در تکنیک ها و شگردهای نرم‌افزار نویسی تاثیر میگذارد. در سال 2003، یک نرم افزار نویس تارنما HTML وCSS ، با اسکن و جابه جا کردن JAVASCRIPT آشنا بود و می توانستند سایت های بسازند که در دسک تاپ کامپیوتر اکران داده گردد.

 

البته اکنون! یک اپ نویس سایت لایق و شایسته به خیر و خوبی HTML وCSS ، JAVAVSCRIPT وJQUERY، پردازشگرهای CSS، تکنیک های نو مانند پباده سازی وب سایت تعاملی و گوشی، و دنیای ابزارهایی برای دیدن تارنما ها را به خیر و خوبی دانسته و در این مورد ها مهارت بالایی داراست.

 

صحیح وقتی که شغل نرم‌افزار نویسی وبسایت تغییر‌و تحول کرد، کلاس های مقدماتی ساخت سایت برای تحصیلات و دانستنی های بیشتر استارت شدند. چه‌گونه بایستی به علم آموزانی که هیچ چیز در رابطه HTML و CSS نمی دانند، فراگیری دهیم، به نحوی که آن‌ها در رابطه پباده سازی و ساخت سایت ها در ابزارهای جدا دیگر اندیشه نمایند و در بالا از تکنینک های امروزی مانند پباده سازی واکنشی به کار گیری نمایند؟

 

اینجانب 13 سال میباشد که در سیستم آکادمیک و تجاری، ساخت وب سایت مقدماتی را درس دادن می‌کنم، و اینجانب از اینکه چه‌طور بایستی در دانش گاه طراحی وب سایت دو عصر مهم و مقدماتی را فراگیری دهم، تجارب متعددی کسب کردم. این مشاجره بسیار اصلی میباشد، چون صرفا منابع مقداری برای فراگیری پباده سازی و اپ نویسی وبسایت وجود دارااست. با دقت به کمبود وقت و تحولات سریع در سایت ها، خیلی طاقت فرسا میباشد که زمان های آموزشی ساخت وب سایت را مجدد مرور کنیم و هر سال بوسیله مواقعی آن‌ها‌را آپ دیت نگاه داریم.

 

 

 

ارتقا همیاری در میان پروفسورهای کل وقت و مدرسان پاره وقت میتواند در بهبود تجربه های علم آموزان تاثیرگذار باشد.

 

 

 

مدرسان آموزشی طرای وبسایت که مکررا به طور پاره وقت فراگیری طراحی وب را میدهند و معمولا به طور روزمره کلاس های طراحی سایت خودشان را برگزار می نمایند، اکثر اوقات سایت ها را به طور ماهر می‌سازند و منابعی برای وفق یافتن با نهایی گرایش ها و تکنیک های موضوع ساخت وب سایت دارا هستند. در هر شکل، فارغ از دسترسی آسوده به منابع اثر گذار آموزشی، مدرسین ممکن میباشد گفتن و یادگرفتن دادن این موردها نو و بروز نگه داشتن آن را طوری که علم آموزان بتوانند شعور نمایند و تعبیر و تفسیر نمایند را بسیار طاقت فرسا بیابند. مدرسان کل وقت و پرفوسورها معمولا سایت ها را به صورت ماهر نمی سازند(یا این که تعداد اندکی از آن‌ها‌را میسازند) و به اقتضای عصر و مقطع آنان، ممکن میباشد به مشقت با گرایشات و تکنیک ها وفق یابند.

 

در هر شکل، آنان اکثر زمان ها در فراگیری طرز شناسی وبسایت هم پا اینکه دراین باره یعنی فراگیری طراحی وب چه چیزهایی کارساز و اثر گذار میباشد و چه چیزهایی این سیرتکامل وجود ندارد، تجربه های متعددی دارا‌هستند. زیرا که بخش اعظمی از مدرسان معمولا در ساعت‌ها بعد از ظهر یا این که پایان هفته یادگرفتن میدهند، در حالی که مدرسان کل وقت معمولا کلاس های روزمره دارا هستند، تعاملات درین دانش کده ها بسیار کاهش مییابد. برای بهبود تجارب علم آموزان، کیفیت یادگرفتن و عصر های آموزشی به ارتقاء رابطه و تعامل در بین پروفسورهای مجموع وقت و مدرسان نصفه وقت بستگی داراست. هر دو مجموعه از مدرسان مهارت های گران بها و مکملی را در تحصیلات عالی مقام ساخت وب سایت به وجود میاورند.( دستمزد نادر برای مدرسین بسیار در‌این گفت و گو اصلی است ولی متاسفانه بیرون ار مبحث این نوشته‌علمی میباشد و نمی توانیم در رابطه آن اینجا حرف کنیم).

 

درین نوشته‌علمی، اینجانب روی دو نصیب تمرکز متعددی خواهم کرد: عصر آموزشی مقدماتی پباده سازی گرافیکی سایت و عصر آموزشی مقدماتی HTML و CSS. مفاهیمی مانند طرح ریزی و استراتژی تارنما، داده ها ساختاری، کاربردی بودن سایت، پباده سازی متمرکز بر یوزرها وبسایت، JAVAVSCRIPT وJQUERY، محتوای سیستم های مدیریتی و غیره تمامی باارزش می باشند و می بایست در‌این زمان ها پوشش داده خواهد شد. در هر شکل، این موضوعات معمولا در زمان های مجزایی در اکثر کالج ها درس دادن می‌گردد، از این رو، در اینجا به‌این موضوع پرداخته نشده میباشد.

 

 

 

ساخت‌و‌ساز و تولید پباده سازی های سایت

در اکثر طرح ریزی های آموزشی، علم آموزان بایستی یک عصر ای را در رابطه ساخت‌و‌ساز بگراند یک طراحی سایت با استعمال از اپلیکیشن گرافیکی مانند PHOTOSHOP و FIREWORK تعیین نمایند. علم آموزان ممکن میباشد از تصاویر صفحه ها وبسایت های فعلی، لایه بندی تصاویر و محتوای آن برای ساخت‌و‌ساز یک پباده سازی مخصوص، به کار گیری کرده و استارت نمایند، یا این که ممکن میباشد از یک پیش پباده سازی و پیش نویس برای طراحی وب سایت استعمال نمایند.

 

همگی این کلاس ها ایده و منظوری دارا‌هستند. هنگامی که علم آموزان در مبنا و اصول فعالیت کردن با قابل انعطاف افزارها مهارت یافتند، این زمان های آموزشی به مباحثی مانند کاربردی بودن تارنما، رنگ، بگراند، فونت، فضای منفی، کیفیت تصویر و قرار گیری درست مورد ها و خیلی چیزهای دیگر می‌پردازند ولی تا به اینجا در رابطه اپلیکیشن نویسی تارنما حرفی به بین نمی آورند. این زمان ها علم آموزان را توانمند می سازد که یک وبسایت را در ذهن خویش رسم نمایند ولی فارغ از اینکه خیلی نگران نرم‌افزار نویسی آن باشند. وقتی که یک علم آموز به صورت دور از شوخی نرم افزار نویسی وبسایت را آغاز می نماید، آن‌ها پیش از اینکه آغاز به اپ نویسی نمایند، مهارت توضیح دادن آنچه که می‌خواهند بسازند را کسب می نمایند.

 

 

 

خیلی اساسی میباشد که به علم آموزان قابلیت و امکان دهیم تا پیش از اینکه سرگرم اپلیکیشن نویسی سایت شوند، ایده ای از سایت را در ذهن خویش تشکیل دهند.

 

 

 

در‌این قسمت، علم آموزان مکررا با شعور اینکه چه اتفاقی در پباده سازی می افتد، خلل دارا‌هستند. در‌صورتی‌که پهنای یک پباده سازی 960 پیکسل باشد، وقتی که مانیتور دسک تاپ 1200 پیکسل باشد، چه اتفاقی می افتد؟ معمولا این قضیه از رنگ دور‌نما و گرافیک های متفاوت ناشی می‌شود. علم آموزان به‌تدریج این پرسش را می‌پرسند که چه میگردد در صورتی‌که مانیتور دسک تاپ کمتر از 960 پیکسل باشد.

 

اکثر علم آموزان، در صورتی در رابطه کمتر شدن پیکسل صفحه های پرسش نمایند، به نوار اسکرول انتهای برگه اشاره می نمایند که به بازدید کننده وبسایت اذن می‌دهد تا جستجوی خویش را در کل ساخت سایت توسعه و گسترش دهند. به عنوان مثال، آنها به اینکه دکمه های مو جود در وبسایت برای کاوش های بیشتر، بسیار در حدود هم می‌باشند یا این که به چگونگی اندازه متن‌ها که ممکن میباشد در بعد ها متفاوت ورقه متفات باشد، اعتنا ای نمیکنند. علم آموزان درین عصر میتوانند تنها در رابطه این مسائل تفکر نمایند.

 

در اینجا دلیلی وجود دارااست که علم آموزان نباید ضرورتا به خیر و خوبی HTML و CSS را خاطر بگیرند. با حذف اپلیکیشن نویسی در فرایند یادگرفتن، علم آموزان روی مبانی و اصول ساخت سایت تمرکز می نمایند، که دربرگیرنده پباده سازی گرافیکی و تجربه مخاطب از سایت است. هنگامی که آنان در‌این فرآیند آموزشی HTML و CSS را حافظه گرفتند، آن‌ها مسلما میدانند که چه طور با PHOTOSHOP و FIREWORK فعالیت نمایند، و آنها فراگیری چشم اند که نقاط منفی و مثبت گوشه و کنار کامپیوتری چیست_ همه این ها تجربه های ارزشمندی می‌باشد.

 

دراین مکان وظایف و عملکردهایی وجود داراست که شما می بایست برای بهبود کلاس های فراگیری طراحی وب و آمادگی علم آموزان تان برای پباده سازی روی ابزارهای متفاوت، انجام داده و تخصیص بیابید:

 

پباده سازی با اندازه یکسان.

شایسته ترین دوران برای توضیح دادن کانال ها و چگونگی عمل کردن آنها هست. به علم آموزان بگویید که پباده سازی را بر پایه ی کانال هایی بسازند تا ثابت نمایند که‌این مسئله را فهمیده اند و فهم کردند.

 

ورژن های پباده سازی را نشان دهید

در حالتی‌که یک نوع پباده سازی دارنده 960 پیکسل بود، به چه شکل در مانیتور 1200 پیکسلی نمایش داده میشود؟ 320؟ 767؟ از علم آموزان بخواهید این معنی را در پباده سازی شان به فعالیت ببندند و این گوشه و کنار ها و فضای متعدد ورقه اکران را مجدد تجدید بنا نمایند. مطمئن باشید که از آنها چگونگی این تغییرات را می پرسید_ وقتی که پباده سازی از 767 به 320 پیکسل تغییر و تحول می‌یابد، چه اتفاقی می افتد؟

 

در رابطه عکس ها پرسش بپرسید

چه‌طور تصویر پهناور بنر به خیر و خوبی در بالای شیت ی 960 پیکسلی به خیر 767 پیکسلی توسعه و گسترش داده می‌گردد؟ چه اتفاقی دربین این تغییرات از 960 تا 767 پیکسل حادثه می افتد؟

 

علم آموزان را تشویق به به کار گیری از خصوصیت لمسی نمایید

این قضیه در بعدها کوچک خیس برگه بسیار اهمیت دارااست، و دسک تاپ ها و لپ تاپ ها به سمت استعمال از خصوصیت لمسی میروند. به صورت نمونه، علم آموزان را تشویق نمائید تا با انگشتان شان جهت یابی قابل قبولی را بسازند.

 

تاکید نکردن بر اسلایدها

جای اینکه بیشتر کامپیوتر را تحت عنوان منبعی برای تصور و تجسم سایت ها ملاحضه فرمائید، به صورت اول این وبسایت ها دقت داشته باشید. شاید اسلایدها کلا نیاز نباشد، چون تصاویر ممکن میباشد در سایزهای گوناگون در بعد ها صفحه ها متعدد ساخته گردد. با تاکید نکردن روی اسلایدها، شما به قضیه مهم و مهمی از ساخت وب سایت ها اشاره می‌کنید. با وجود پباده سازی های تارنما تعاملی، کامپیوترها یک مقصود و مسیر را برای خویش معلوم می نمایند، ولی ارتقاء سرعت برای مطابقت و همخوانی یافتن این مسافت دربین 320، 767 و 960 پیکسل و حتی بیشتر، نیاز میباشد.

 

 

 

یادگرفتن HTML و CSS

در عصر های آموزشی عادی HTML و CSS، علم آموزان تفاوت در میان علامت گذاری و ارائه مطالب را خاطر میگیرند. در زمان این عصر های آموزشی، علم آموزان حافظه میگیرند تا یک کاغذ از وبسایت را به وسیله پیش نویس هایی که دارا هستند، ساخت‌و‌ساز و پباده سازی نمایند و HTML و CSS و پوشه تصاویر را اداره نمایند. هنر جویان زمان های فراگیری طراحی وب سایت از این عصر آموزشی چگونگی شرایط قرارگیری کارداران را حافظه می‌گیرند. سازش با مرورگر در حین این عصر ها به یک دستور معمولی مبدل می گردد.

 

 

 

\" از وب نترسید\" یک منبع آموزشی فوق العاده میباشد که قواعد و اصول مفیدی از HTML و CSS حافظه میدهد.

 

در اصل، هیچ چیز اشتباهی در‌این کلاس ها نیست. علم آموزان چگونگی اپلیکیشن نویسی استاندارد مطابقت و همخوانی با HTML و CSS حافظه خواهند گرفت. در هر شکل، این مورد نیاز به یک تغییرات پاره ای دارااست تا برای تکنیک های پباده سازی امروزی قابل استعمال باشد:

 

استاندارد و همگون کردن در یک مرورگر.

اینجانب عمل کردن با FIREFOX یا این که CHROME را تحت عنوان مرورگرهای استاندارد در کلاس های آموزشی سفارش میکنم، چون با MAC و PC به خیر و خوبی سازش داراست و بسیار استاندارد و سنجیده میباشند. به علم آموزان بگویید که‌این ها فقط مرورگرانی می باشند که برای غرض این کلاس مطلوب می‌باشند. وقتی که علم آموز کاملا فهمید که چه‌طور در مروگرها HTML و CSS عمل می نماید، آنگاه پرداختن به مسائل مرتبط با این مرورگرها می بایست به آینده موکول گردد. هنگامی که خطاها این مرورگرها خیلی زود به علم آموزان معرفی گردد، هنرجویان زمان آموزشی طراحی وب سایت حیران می‌شوند، و نمی توانند به صورت پر‌نور ادراک نمایند که‌این نقص‌ مشخص و معلوم به مرورگرها بستگی داراست یا این که تنها به طور نامناسبی طرح ریزی گردیده اند.

 

HTML5 را فراگیری دهید.

علم آموزان بایستی از به عبارتی نخست حافظه بگیرند که چه گونه اوراق را بوسیله بخشها، کلمه ها مشخص و معلوم، جستجوها، تیترها و پاورقی ها را نماد گذاری نمایند.

 

CSS3 و کل گونه های گزینشگرها را فراگیری دهید.

اطمینان نتایج فرمایید که علم آموزان اکران دادن رسانه را خاطر گرفته اند. گونه های سیستم گزینشگر را معرفی فرمایید. مجدد می‌گویم، نادر خیس نگران پشتیبانی مرورگرها باشید، چون این علم آموزان سال های متعددی را برای فارغ التحصیل شدن پیش رو دارا‌هستند.

 

استعمال از کانال.

عوض این که به علم آموزان بگویید تا هر برنامه ای که میخواهند را اپ نویسی نمایند از آنها بخواهید که صورت های استانداری از صفحه های وبسایت را نرم افزار نویسی نمایند، مانند دو یا این که سه ردیف از طرح بندی ها با وجود یا این که فارغ از وجود تیترها، پاورقی ها و اسکرول افقی. فهم تفاوت فی مابین پباده سازی و اپ نویسی تارنما اصلی میباشد، از این رو مدام به‌این مسائل بپردازید.

 

به محض اینکه علم آموزان طریق ی ثبت وضعیت کارداران ساخت وب سایت را فهمیدند، به آن‌ها فراگیری دهید که چه طور یک کاغذ را نرم افزار نویسی نمایند.

زیرا که علم آموزان مبتنی بر اصول مبنی بر کانال، در رابطه طراحی وب سایت فکر میکنند، این یادگیری برای آنان می بایست با‌گاز انجام پذیرد.

 

پباده سازی واکنشی اکنون یک مبحث کوتاه میباشد.

هنرجویان یادگرفتن ساخت سایت حال می بایست قدرتمند باشند طرح های بر اساس کانال و به کار گیری از رسانه ها را با هم ادغام نمایند. آنها در طی این فعالیت با زمینه تغییر و تحول اندازه تصاویر هم رو به رو می گردند، البته در صورتی به این شکل نبود، وقت آن میباشد که در این زمینه با آن‌ها به دعوا و دعوا بپردازید.

 

حال مدت این میباشد که در رابطه سازش با مرورگرها سخن فرمایید.

درحال حاضر که علم آموزان یه خرده در نرم افزار نویسی تعاملی، استاندارد، مطابقت و دارای اعتبار اشراف یافتند، مدت این میباشد که در رابطه سازش با مرورگرها حرف گردد. یک خط مش معرفی این قضیه این طور است که با تگ هایی که با HTML5 ضعیف پشتیبانی می‌گردد یا این که با عواملی مانند CSS3 عمل فرمائید.

 

پیش پردازش یک مورد مبرم و حیاتی CSS.

تمرکز بر متغیرهای CSS شایسته ترین ایده هست و تحت عنوان مورد مهم در آموزش مهارت CSS میباشد که به وسیله هنرجویان ساخت وب سایت در یک یا این که دو سال آینده تماما کسب می‌گردد. متغیرها و دلیل های متمرکز در عصر های فراگیری JAVAVSCRIPT وJQUERY یک تغییر‌و تحول محسوس را به وجود آورده میباشد که بسیار اهمیت داراست.

 

پوشش چارچوب پباده سازی واکنشی، ایده بدی وجود ندارد.

در صورتی در کلاس وقت اضافه ای دارید، این شایسته ترین مورد برای ارائه به علم آموزان هست. در‌صورتی‌که از گذشته مبحث LESS را فراگیری داده اید، حالا قضیه Bootstrap را پیش بکشید، در صورتی SASS را یادگرفتن داده اید، به سراغ مباحث مبنا و اصولی بروید. علم آموزان خاطر خواهند گرفت که چه‌گونه نرم افزار نویسی وبسایت دیگر افراد را بخوانند( یک مهارت با اهمیت میباشد) و چگونگی قرائت مدارک و ورقه ها وبسایت را نیز حافظه می‌گیرند؛ رمز انجام، آنها قادر است با غرض خودشان یک سایت را شخصا اپ نویسی نمایند.

 

 

 

مهارت های فرعی

اینجانب مهارت هایی که مستقیما بوسیله نرم افزار نویسی وبسایت امروزی صورت گرفته میباشد را پوشش داده و توضیح دادم. اینجانب بعضا از مهارت های غیر بدون واسطه و فرعی را در‌این کلاس ها نیز سفارش می‌کنم.

 

فلسفه منابع آزاد

عوض این که به هنرجویان عصر آموزشی طراحی وب سایت خاطر بدهید که منابع آزاد، مجانی می باشند، به آن‌ها یادگرفتن دهید که منابع آزاد بسته به نوع به کار گیری از آن‌ها برای پروژه های ساخت سایت خودشان بسیار اثر گذار است. به صورت نمونه، GITHUB و اینکه چه‌طور عموم میتوانند آن را دانلود نمایند را معرفی نمائید. شناخت علم آموزان با دولت ها منابع آزاد و قابلیت و امکان تشخیص دادن گونه های گوناگون به کار گیری از این منابع بسیار اهمیت دارااست.

 

میزبانی آنلاین تارنما ها

این مسئله سالیان میباشد که در زمان های آموزشی یک دست شده‌است، البته بیشتر برای استعمال طراحان وبسایت نسبت به برنامه نویس ها به وجود آمده میباشد. با میزبانی اینترنت، مخاطبان وبسایت میتوانند بیشتر از پباده سازی و منطقی که در پس این پباده سازی وجود داراست ،به ظاهر پباده سازی تمرکز نمایند. مطمئن گردید که علم آموزان برای ارسال اپلیکیشن شان برای مرور شدن به خیر وفق یافته اند.

 

از علم آموزان بخواهید که مشکلاتی که در همت حل کردن آن هستند و چگونگی استعمال از طریق هایی برای حل این موضوعات را توضیح دهند. وب لاگ نویسی و بلاگ خوانی بایستی به علم آموزان درس دادن گردد، از این رو علم آموزان میتوانند نوشته‌علمی های جذابی را نیز بخوانند، شگردهایی برای حل اختلال را بیابند، یک قسمت حیرت انگیزی را اپلیکیشن نویسی نمایند و غیره. علم آموزان را تشویق فرمایید تا یک رسانه اجتماعی ماهر را توسعه و گسترش دهند و روی اپ نویسی و کارشان تمرکز نمایند.

 

فهم و شعور و تصحیح اپ نویسی سایر افراد

از جایی که منابع آزاد در عالم اهمیت و احترام ویژه ای کسب کردند، بضاعت و توان ادراک نرم‌افزار نویسی دیگرافراد و تصحیح آن بسیار ارتقاء یافته میباشد که بسیار هم اهمیت داراست.

 

علم چگونگی یادگیری تکنولوژی

علم آموزان مدام نمی توانند از یک مدرس انتظار داشته باشند تا کلیه مواقعی را که برای استارت مرحله سپس ما یحتاج دارا‌هستند را به آن‌ها حافظه دهد. آن‌ها بایستی خاطر بگیرند که فارغ از عصر های آموزشی طراحی وب و کتاب، بایستی برای آپ تو دیت ماندن چه کارهایی بکنند. به علم آموزان یاری فرمایید تا بلاگ های حیرت انگیز و منابع رسانه های اجتماعی را اصلاح نمایند تا سفارش و تکنیک هایی را بیابند.

 

 

 

راهبرد هایی برای فراگیری علم آموزان زمان های طراحی وب سایت نو

اکثر طراحان تارنما با استعداد و برنامه نویس ها اینترنت، فراگیری دادن به جدید واردان به عرصه ساخت وب سایت و اپ نویسی تارنما را دشوار و سخت میدانند. بخشی از نقص‌ این میباشد که برنامه نویس ها وبسایت درجه فارغ از اینکه متوجه شوند، داده ها متعددی را می‌دانند. پایانی باری که یک شخص کارشناس و ماهر به syntax، رئیس پوشه، ترتیب نحوه ها، نماد گذاری های درست برای یک شیت وبسایت وغیره تفکر کرد و تمرکز کرد، چه هنگامی بود؟ ماهر ها و متخصصین با این مسائل بارها در زمان روز مواجه میشوند، البته همگی این مورد ها برای علم آموزان جدید وارد نو و غریبه می‌باشند.

 

ارائه یک نمای کلی

قضیه گزینه عشق علم آموزان را در دنیای عظیم اینترنت، توضیح دهید. به عنوان مثال، HTML چه می‌باشد؟ آیا برای ساخت و ساز یک کاغذ سایت HTML کافی میباشد؟ خیلی وقت را صرف این مباحث نکنید. ایده مهم این مورد این میباشد که علم آموزان زمان های یادگرفتن طراحی وب سایت را پند کنیم و تصور کلی برای آنان تولید کنیم. وقتی که درین مباحث مهارت یافتند، باقی جزئیات و مسائل ریز و جزئی را خودشان خواهند فهمید. مثل مدام، علم آموزان را به‌این مباحث تشویق فرمائید. اطمینان نتایج فرمایید که آن‌ها پیش از اینکه آغاز به نرم‌افزار نویسی نمایند، این نمای کلی را ادراک کرده اند.

 

یاروهمدم با کلاس، اپ نویسی فرمائید.

در یک دور و اطراف آموزشی، اینجانب رغبت دارم که یکی‌از پروژه هایم را نشان علم آموزان بدهم تا در کامپیوترشان از آن پیروی نمایند. این دستور آن‌ها‌را مجذوب نگاه میدارد. برخی از علم آموزان متوجه میشوند که یاور اینجانب به نیکی تایپ نمیکنند، زیرا یا این که طریق یادگیری متفاوتی با اینجانب داشته اند یا این که مهارت تایپ ضعیفی دارا هستند. در چنین حالت، اینجانب به آن‌ها توصیه میکنم که دقت متعددی به‌این قضیه داشته باشند. در صورتی شما به طور آنلاین درس دادن میکنید، پوشه های تان را برای علم آموزان فراهم فرمائید، طوری که آنها بتوانند شغل های شما‌را ببینند. اپلیکیشن نویسی تان را شرح دهید و بدین ترتیب آنان نکات و نمونه های شما‌را میفهمند.

 

آنگاه با گذر دوران آغاز به نرم افزار نویسی نمائید و نمونه ها را پیچیده خیس بسازید.

در وهله نخستین موردها متعددی را معرفی نکنید. از جمله، وقتی که CSS را معرفی میکنید، آغاز به تایپ کردن مدل هایی برای تگ های HTML نکنید. نشان دهید که چه گونه پباده سازی کردن تگ های مهم میتواند مجموع کاغذ سایت را در دست گرفتن نماید، مانند رنگ دور نما، فونت، اندازه و غیره. در هر بازه یک کدام از خصوصیت های طراحی سایت را نمایان نمایید و تغییرات را ذخیره کرده و در مرورگر همیشه نشان دهید، طوری که علم آموزان دقیقا ببینند که کدام یک از CSS ها کدام یک از عامل ها کاغذ تارنما را در اختیار گرفتن می نماید.

 

در طی یادگرفتن سوالاتی بپرسید.

از علم آموزان سوالاتی بپرسید تا با راه‌حل ها و بحران هایی که در طی ساخت و ساز یک ورقه از وبسایت با آن مواجه می‌شوند، سازش و همخوانی یابند. در حالتی که آنها بتوانند به صورت مفهومی توضیحی صحت را ارائه دهند، آنگاه اپ نویسی سهل وآسان می گردد. به صورت نمونه، در‌صورتی‌که شما بدنه اساسی برگه وبسایت را با متن آبی‌رنگ پباده سازی نموده اید، بپرسید که چه گونه میگردد عنوان مهم را قرمز‌رنگ کرد. در حالتی که علم آموز زمان های آموزشی طراحی وب سایت توضیح داده که شما با ساخت‌و‌ساز تغییراتی در تگ H1 میتوانید آن را قرمز فرمایید، شما درمی یابید که بسیار مهارت یافته اند. آنگاه شما صرفا به آسانی میتوانید چگونگی نرم افزار نویسی را یادشان بدهید.

 

خیلی دشوار میباشد که مسائل و مورد ها این مبحث را معمولی سازیم و بازدارنده حیران شدن شان بشویم.

علم آموزان سوال های پیچیده ای می نمایند. از جمله، آنان متوجه میگردند که رنگ قرمز‌رنگ میتواند بدین دو شکل نوشته خواهد شد،\" #ff0000 یاrgb (225,0,0 )\" و از شما تفاوت ما فی مابین این دو را میپرسند. یک روش برای اپلیکیشن نویس رنگ ها ارائه دهید( اینجانب#ff0000را توصیه می‌کنم)، و تا وقتی که درین زمینه احاطه نیافتند، هیچ وقت این زمینه را مجدد بازبینی نکنید. شاید برای شما توضیح تفاوت ها سهل وآسان و سریع باشد، البته در بالا یادگیری علم آموزان، ارائه به این شکل اطلاعاتی بسیار زیاد و سرگردان کننده هست.

 

Syntax یک معضل است.

علم آموزان نو وارد تگ ها، سمی کالن ها، علامت گذاری تگ ها را فراموش می نمایند و خیلی از مشکلات دیگر را مرتکب میشوند. یافتن به این شکل خطاها برخی مواقع معمولی و برخی مواقع هم معضل برانگیز می‌باشد. اینجانب میخواهم قضیه انواع زدایی به وسیله خویش علم آموزان را معرفی کنم تا بتوانند خطاها شان را بیابند. در صدر، شما بایستی به برخی از این ایرادات و syntax های نا مربوط و اضافه اشاره نمائید، ولی فراگیری تکنیک های انواع زدایی و خطا یابی قوی از به عبارتی نخست، به صورت چشمگیری به آن‌ها امداد خواهد کرد.

 

مدیر فولدر ها معضل بر انگیز هست.

برای اکثر علم آموزان در مرحله مقدماتی HTML و CSS، مدیر پوشه هل یک ایراد ثابتی میباشد. بعضا ممکن میباشد با تشخیص دادن ذخیره داده ها در هارد دیسک در قبال ذخیره در درایو THUMB نقص‌ داشته باشند و بعضی هم ممکن میباشد که تفاوت بیت فولدر و یک پوشه را ندانند. شما نیاز دارید که پیش از فراگیری چگونگی رئیس پوشه ها در یک تارنما، مورد ها اساس و اصولی را یادگرفتن دهید. اینجانب کارایی می‌کنم که مجموع فولدر های یک پروژه را در یک پوشه در دسک تاپ نگه دارم، چون علم آموزان عموما می‌توانند دسک تاپ را به راحتی بیابند و دسک تاپ آن‌ها‌را حیران نمی سازد. کل HTML، تصاویر و CSS بعد از آن در یک پوشه ذخیره می گردند. در بالا این دستور منجر می‌گردد که رئیس بر پوشه ها سهل خواهد شد، چون علم آموزان در طراحی وب های نخستین به موردها و فولدر های اندکی از این پوشه نیاز دارا هستند. با سپری شد بازه زمانی علم آموزان می‌فهمند که فایل جای نا مرتب ای را برای شان آماده می نماید و به یک آیتم بهتر احتیاج دارا‌هستند. آنها دراین باره احاطه مییابند که چه گونه دو پوشه را به هم متصل نمایند، عکس هایی را اضافه نمایند و غیره. آنان میفهمند که چه طور یک سایت را برای فوق العاده چشم شدن و کاربردی بودن نرم افزار نویسی نمایند.

 

به خاطر داشته باشید که شما برای یک مشتری، سایت پباده سازی نمیکنید.

یک نادرست رایج در بین مدرسین عصر های فراگیری طراحی وب سایت با استعداد این میباشد که در کلاس درس خویش مثال های خوشگل و تکامل یافته و توسعه یافته ای از صفحه ها وبسایت را از به عبارتی در آغاز نشان علم آموزان میدهند. متاسفانه، نقص‌ اساسی این وجود ندارد. علم آموزان جدید وارد به راحتی با کاوش آن اینترنت میتواند پباده سازی های قشنگ و ظریفش را فهم نمایند. شما یک معلم و مدرس میباشید، نباید شایستگی و تخصص تان را اینگونه اکران دهید. شغل شما به تنهایی هم از دید ظاهری هم از دید عملی به آنها یادگرفتن می‌دهد که نرم‌افزار نویسی چه چیزی است و چه اثری بر صفحه های سایت دارااست. هنگامی که اینجانب با علم آموزانم نرم‌افزار نویسی می کردیم، از رنگ ها و خطوط نامناسب و پلیدی در CSS به کارگیری کردم تا مفاهیم را برای شان ثابت کنم. علم آموزان خودشان در نرم افزار نویسی و طراحی وب شان از مورد ها زیبایی سود میگیرند. خیلی از آن‌ها در آینده طراح گرافیکی می گردند و می‌فهمند که طراح های قبلی شان چقدر زشت بوده میباشد.

 

شما مبانی اساس ای را برای شغل علم آموزان تان خاطر می دهید

پباده سازی گرافیکی،HTML و CSS مهارت های حیاتی می باشند که طراحان کارشناس و ماهر هر روزه با آنان فعالیت می نمایند. اپ نویسی اثرگذار و شفاف، شعور چگونگی گونه های زادیی، تحقیق کردن در رابطه شیوه های بهتر برای ایرادات جان دار، حل و فصل مسائل جانور در مرورگرها- کلیه این مورد ها مفاهیم اساس از معاش یک اپ نویس تارنما میباشد. اینجانب علم آموزان متعددی را دیدم که از طریق یادگرفتن مقدماتی شان سختی میبرد. شغل شما به روش باورنکردنی اساسی و باارزش میباشد؛ از این رو، مورد ها نو را تدریجا فراگیری دهید و اطمینان نتایج نمایید که پیش از اینکه علم آموزان به مرحله بعدی رویکرد بیابند، شعور عمیقی از مرحله پیشین کسب کرده اند.

hesam بازدید : 37 دوشنبه 05 آبان 1399 نظرات (0)

 

ساخت وب سایت چه می‌باشد؟ همگی چیز در زمینه ی طراحی وب (web design)

چنانچه در دنیای اینترنت طراحی سایت در مشهد مبتدی باشید و جدیدا وارد دنیای نرم افزار نویسی گردیده باشید، مسلما کلمه‌ی ساخت وب سایت را بارها و بارها شنیده اید. و مسلما این پرسش برایتان اتفاق افتاده میباشد که ساخت سایت چه است . شاید هم هنوز نتوانسته اید تفاوت واژه و کلمه های طراحی سایت را با اپ نویسی اینترنت فهم فرمایید. درین نوشته‌ی علمی و یادگرفتن ویدئویی بصورت بدون نقص به‌این پرسش « ساخت سایت چه چیزی است » جواب می دهیم و چندین معنی دیگر را نیز تا حدودی توضیح می‌دهیم و منابع مفیدی را برای یادگیری آنان معرفی می‌کنیم.

 

طراحی وب سایت چه است

در نوشته‌علمی ای به اسم نرم افزار نویسی چه می‌باشد، راجع به اپلیکیشن نویسی توضیحات بی آلایش‌ای را ارائه دادیم. در‌این فولدر آموزشی می خواهیم به‌این پرسش جواب دهیم: ساخت سایت چه چیزی است

 

در‌صورتی‌که پیرو یک جواب خیلی بی آلایش البته کاربردی برای پرسش طراحی سایت چه می‌باشد می‌باشید، فیلم پایین را ببینید

 

 

اینترنت چه چیزی است؟

در حالتی‌که بخواهیم به پرسش طراحی سایت چه می‌باشد جواب بدهیم، اولیه بایستی بدانیم که اینترنت چه است و به چه چیزی اینترنت می‌گویند. در تحت یک تمجید بسیار بی آلایش (و شاید تا حدودی غلط از دید فنی) از اینترنت ارائه می دهیم:

 

اینترنت یا این که به عبارتی کانال جهانی یا این که World Wide Web که به اختصار www نامیده میگردد، به عبارتی چیزی میباشد که امروزه به آن وب می گوییم. امروزه از روش یک مرورگر و با اتصال به‌این کانال‌ی جهانی، می‌توانیم به مجموع داده ها داخل آن دسترسی داشته باشیم.

 

در صورتی‌که به‌دنبال یک تمجید خیلی جامع و تخصصی می‌باشید، برگه‌ی اینترنت دنیا گستر در ویکی پدیا می‌تواند برای شما موثر باشد. البته همین تعریف و تمجید بی آلایش برای ما کافی میباشد، که بدانیم وب محلی از داده‌هاست که خواهیم توانست به آن متصل شویم.

 

سایت چه می‌باشد؟

 

پس از جواب به پرسش اینترنت چه می باشد ، میرسیم به وبسایت. مسلما شما هم بارها نام تارنما به گوشتان خورده میباشد. می خواهم با یک نمونه مضمون‌ تارنما را برایتان توضیح دهم.

 

همان طور که ما در دنیای حقیقی و واقعی بخشی از زمین را برای معاش و یا این که کسب و فعالیت اجاره می‌کنیم، در دنیای وب هم می‌توانیم اینکار را انجام دهیم. به‌این معنا که خواهیم توانست بخشی از وب را اجاره کنیم و آن‌ نصیب را مدتی برای خودمان داشته باشیم. به بخشی که ما روی وب اجاره می کنیم و برای مدتی وابسته به ما است وبسایت می‌گویند. در واقع سایت ها، زمین های ما در وب می باشند که می‌توانیم از آنها به کارگیری های مختلفی داشته باشیم.

 

طراحی سایت چه میباشد؟

با معنا تارنما نیز آشنا شدیم. حال می خواهیم برسیم به پرسش اساسی خودمان: ساخت وب سایت چه می باشد .

 

همان گونه که در دنیای حقیقی از گچ بری، رنگ، کابینت، وسایل منزل و… برای خوشگل شدن منزل به کارگیری می کنیم، در دنیای وب هم از ابزارهایی می‌توانیم برای زیبایی وبسایت‌مان به کار گیری کنیم. به زابن دیگر، در دنیای آنلاین ابزارهایی در دست ما قرار داده شده‌است، که با به کارگیری از آنان می توانیم وب سایت‌مان را در آغاز بسازیم و آنگاه آن‌را خوشگل کنیم.

 

در دنیای حقیقی وواقعی، در آغاز زمینی را اجاره می‌کنیم یا این که می خریم، بعد از آن با به کار گیری از بتن، سیمان، میل گرد، خشت و… آن‌را می سازیم و در مرحله‌ی انتها با گچ کاری، رنگ، سرامیک، کف پوش و… آن را خوشگل می‌کنیم. در دنیای اینترنت نیز دقیقا به همین صورت میباشد. نخست وبسایت‌مان را می سازیم، و بعد از آن با استعمال از ابزارهایی آن‌را خوشگل می کنیم.

 

پس در جواب به پرسش طراحی وب سایت چه می باشد می‌توانیم بصورت بسیار بی آلایش بگوییم: هر آن چیزی که امداد میکند تارنما ما بهتر و زیباتر چشم خواهد شد را ساخت وب سایت میگوند.

 

یک طراح اینترنت معین میکند که المان های گوناگون یک تارنما مثل متن‌ها، عکس ها، لینک و پیوند ها و… چه گونه اکران داده شوند و محل هریک از قسمت های وب سایت مثل لوگو، مقاله ها، منو و… در کجای برگه اینترنت قرار بگیرد.

 

ساخت وب سایت را با اپلیکیشن نویسی اینترنت خطا نگیرید!

اشتباهی که معمولا اشخاص مبتدی و تازه کار به آن دچار میشوند این میباشد که طراحی سایت را با اپ نویسی اینترنت خطا می‌گیرند. در‌صورتی‌که که‌این دو مضمون‌ تماما با یکدیگر متعدد می‌باشند و نباید به مکان دیگری از آنان استفاده نمود.

 

ساخت وب سایت به گروه کارهایی گفته می‌شود که زیبایی ظاهری وبسایت را ساخت و ساز میکند. در واقع هر آن چیزی که مخاطب با آن مواجه می‌گردد و آن‌را در کاغذ مانیتور خویش می‌بینید، نتیجه ها طراحی سایت و عمل طراح اینترنت میباشد. در واقع عمل اساسی یک طراح اینترنت، پباده سازی چیزهایی میباشد که یوزرها با آن بصورت بدون واسطه در رابطه میباشند و آن‌را در مانیتور خویش مشاهده میکنند.

 

البته اپ نویسی اینترنت متعدد میباشد. یک نرم افزار نویس اینترنت کدهایی را مینویسد که مخاطب نمیتواند آن ها را ببیند و آن کدها بصورت بدون واسطه تاثیری روی ظواهر تارنما ندارند و در پشت صحنه اجرا می شوند، به عنوان مثال مقاله ها را از مقر داده یا این که دیتابیس در پشت صحنه می گیرند و به استفاده کننده نشان می‌دهند.

 

 

طراح اینترنت چه کسی است و چه وظایفی داراست؟

تا اینجا درباره ی ساخت سایت حرف کردیم و شرایط فعلی جواب دادن به پرسش « ساخت سایت چه می باشد » برایمان عمل زیاد مشقت وجود ندارد. هم اکنون می خواهیم در زمینه‌ی وظایف یک طراح اینترنت سخن کنیم و بگوییم که یک طراح اینترنت چه کاری بایستی انجام دهد.

 

طراح اینترنت یا این که به اصطلاح Front End Designer کسی میباشد که با به کار گیری از تکنولوژی‌های گوناگون (مثل HTML – CSS – Javascript و … ) ظواهر یک وب سایت را پباده سازی میکند و کاری به کدهای پشت صحنه ندارد.

 

ممکن میباشد برایتان پرسش پیش بیاید که Front End چه می‌باشد و چه تفاوتی با Back End دارااست. پرسش بسیار نیکی میباشد که در فیلم و مقاله ها آموزشی آینده مطلقا در رابطه آن سخن می کنیم.

 

لهجه های طراحی وب سایت

همان گونه که در بخش پیشین یک اشاره‌ی کوچک داشتیم، یک طراح اینترنت برای پباده سازی صفحه ها اینترنت از تکنولوژی ها و گویش های اپلیکیشن نویسی مختلفی به کارگیری میکند.

 

یک طراح اینترنت، برای اینکه بتواند یک صحفه‌ی اینترنت را پباده سازی نماید، از تکنولوژی های ذیل به کارگیری میکند:

 

HTML (یا این که HTML5)

CSS (یا این که CSS3)

جاوا اسکریپت

جی کوئری

و…

۴ موردی که در ابتدا اسم بردیم، دست کم دانشی میباشد که شما برای پباده سازی صفحه ها اینترنت و تبدیل شدن به یک طراح اینترنت نیاز دارید. ولی می توانید تنها با ۲ آیتم نخستین یعنی HTML و CSS نیز وبسایت هایی را پباده سازی فرمائید،‌ البته جاوا اسکریپت و جی کوئری می‌توانند به فعالیت شما بسیار توان دهند.

 

بایستی بدین نکته اعتنا کنیم که به دلایلی نمیتوانیم به HTML و CSS گویش های نرم‌افزار نویسی بگوییم. چون ابدا خصوصیت های لهجه های اپ نویسی را ندارند. بلکه آن ها را لهجه های نماد گذاری یا این که تگ گذاری می‌دانیم.

 

برای طراحی سایت به چه ابزارهایی نیاز داریم

تا اینجا کوشش کردیم به پرسش ساخت سایت چه میباشد جواب دهیم. درحال حاضر می خواهیم ببینیم که برای ساخت سایت به چه ابزارهایی نیاز داریم.

 

برای پباده سازی صفحه های اینترنتی، نیاز به داشتن تجهیزات پیچیده وجود ندارد. دست کم هایی که نیاز داریم را در تحت مشاهده می‌کنید:

 

یک محیطی که بتوانیم کدهایمان را در آن بنویسیم. این فضا می‌تواند Notepad ویندوز باشد و یا این که یک Text Editor یا این که IDE رشته‌ای خیس(مثل phpStorm)

یک مرورگر اینترنتی (Browser) که بتوانیم کدهایمان را از روش آن اجرا فرمائید (مثل فایرفاکس، گوگل کروم و…)

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 757
  • بازدید ماه : 1,094
  • بازدید سال : 11,571
  • بازدید کلی : 23,271