loading...
مقالات برگزیده طراحی سایت در مشهد
hesam بازدید : 24 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

دقت به نکات زير به هنگام تثبیت دامنه ما یحتاج میباشد:

- عبارت انتخابي تشابه با اسم طراحي سايت در مشهد  تجاري دارای شهرت و دارای اعتبار نداشته باشد.

- كوتاه و متشكل از دستکم تعداد حروف باشد. - تلفظ و بخاطر سپردن آن سهل باشد.

- حتي المقدور با نوع فعاليت سايت رابطه داشته باشد. - از اعداد و خط تيره استعمال نشده يا دست‌کم به کارگیری شکل گيرد. - شبیه اسم سايت ديگري كه موجب سردرگمي بازديد كنندگان خواهد شد نباشد.

- براي اطمينان از مالكيت دامنه هنگام تثبیت آن بهتر میباشد از قرار به چنگ آوردن نشانی پست الكترونيكي خویش در بخش Admin Contact ویژگی ها دامنه مطمئن شويد. - حتي المقدور از طريق مراكزي براي تثبیت دامنه خویش مبادرت نماييد كه كلمه عبور و جواز جابجايي و تغييرات را در اختيار شما قرار مي دهند.

- قطعا شرايط و تعهدات تثبیت كننده دامنه و نمايندگيهاي و همچنين شرايط اختصاصي پسوند آیتم تقاضي را مطالعه و از تبعات حقوقي اقدامات خویش با خبر شويد. - هیچ وقت از نشانی مجهول يا غير واقعي در ویژگی ها دامنه خویش استعمال ننماييد.

- پیش از گزینش دامنه مطمئن شويد كه نماد تجاري يا هر سیرتکامل نماد تثبیت گردیده ديگر كه وابسته به غير بوده و شما قانونا جواز رسمي جهت به کار گیری از آنرا نداريد در نشانی شما بكار نرفته باشد. - درصورتي كه اسم متبوع شما تا قبل از این تثبیت گردیده و تاريخ انقضاي آن نزديك میباشد مي توانيد از سرویس ها دهنده خویش تقاضاي سرویس ها پيش پیشنهاد (Back Order) دامنه را بنماييد.

- هیچ گاه از DNS شركتها و سرویس ها دهنده هايي كه مجاز به به کار گیری از آن نمي باشيد در دامنه خویش به کارگیری نكنيد و ابن خصوصیات را فارغ از مشورت کردن با فرد فني تغيير ندهيد. زيرا هر تغيير? در اين ویژگی ها مي تواند سبب به غير فعال شدن سايت شما شود.

- اعتبار دامنه خویش را حت? المقدور تا يك ماه پیش از راز رسيد انقضا تجديد نماييد.

- جهت انتقال دامنه ها از يك تثبیت كننده به تثبیت كننده ديگر يكماه زودتر از تاريخ انقضا مبادرت نماييد.

- به محل و حساسيتهاي سياسي و اقتصادي تثبیت كننده خویش اعتنا نماييد، در شکل وجود دعاوي در رابطه با پسوندهاي عمومي و اختصاصي محل دادگاه رسيدگي كننده ، محل تثبیت كننده دامنه خواهد بود.

- در رابطه با استعمال از دامنه قوانين بين المللي و قوانين محلي را هم‌زمان در لحاظ داشته باشيد.

 

- از سرویس ها مانيتور خصوصیات دامنه يا مخفي نمودن ویژگی ها خویش براي جلوگيري از مزاحمتهاي تبليغاتي و سرقت دامنه خویش به کار گیری نماييد.

hesam بازدید : 24 پنجشنبه 13 آذر 1399 نظرات (0)

 

کلیه یوزرها دنیای اینترنت به خبر ها در حوزه های متعدد از حوزه سیاسی گرفته تا حوزه های اقتصادی ، فرهنگی ، ورزشی و ... عشق و علاقه‌ مند می باشند بدین ترتیب گرفتاری مشترک طراحی سایت در مشهد  اکثر مدیران مقر های خبری این میباشد که تارنما خبری ایده آلی داشته باشند که بتواند همه خبر ها در حوزه های متفاوت را به خیر پوشش دهد . علاوه بر این سایت خبری ایده ال اینترنت سایتی میباشد که بتواند خبرها را در به عبارتی لحظه اخذ کرده و به یوزرها اکران دهد. بدین ترتیب ساخت سایت خبری فرآیند پیچیده ای داراست از این رو به مهارت و تخصص کافی در این باره نیازمد میباشد براین اساس به شما پیشنهاد می‌کنیم که ساخت سایت خبری خویش را به کمپانی ماهر کشور ایران تارنما بسپارید . کمپانی جمهوری اسلامی ایران وبسایت بیش تر از دو ده سال میباشد که در موضوع پباده سازی اشکال وب سایت ها فعالیت دارد و مثال شغل های قدرتمندی در مورد ساخت وب سایت خبری ارائه داده میباشد . در‌صورتی‌که شما هم رغبت دارید یک وبسایت خبری توانا و فوق العاده داشته باشید فقط کافیست که با این راس تماس حاصل نمایید تا مشاورین و کارشناسان کمپانی ساخت وب سایت کشور‌ایران تارنما به شایسته ترین صورت ممکن شما‌را موعظه نمایند . 

 

 

 

ساخت سایت خبری بدون‌پول

برای طراحی وب یا این که از CMS یعنی قالب مخصوص استعمال می گردد یا این که از قالب فراهم و مجانی وردپرس که به راحتی می قدرت آن را دانلود کرد . ساخت سایت خبری منحصر به فرد بوسیله تیمی از برنامه نویس ها از صفر تا صد متناسب با آپشن ها و امکاناتی که رئیس سایت به آن‌ها نیاز داراست پباده سازی و کد نویسی می گردد از این رو هم هزینه بر میباشد و هم اینکه مقطع برهه زمانی حدودا طولانی به ارتفاع می انجامد . در شرایطی‌که برای ساخت وب سایت خبری مجانی می قدرت CMS یا این که سیستم رئیس محتوای وردپرس را به طور مجانی از تارنما قانونی وردپرس دانلود کرده و محتوای متبوع را بر روی آن آپلود کرد . از این رو نیازی به هزینه کردن وجود ندارد و صرفا کاسه یک الی دو هفته می قدرت یک سایت خبری داشت . ولی نباید فراموش کرد که ساخت وب سایت خبری مخصوص از امنیت بالاتری نسبت به طراحی وب خبری بدون‌پول برخوردار میباشد البته به هر درحال حاضر این نوع طراحی وب سایت برای آن دسته از کاربرانی که دارایی و بازه متعددی برای ساخت وب سایت ندارند میتواند آیتم قابل قبولی باشد . 

 

 

 

ساخت وب سایت خبری با وردپرس

غیر وابسته از اینکه ساخت وب سایت خبری با استعمال از CMS یا این که قالب فراهم و بدون پول وردپرس قابلیت پذیر میباشد بعضا از موسسات طراحی وب سایت با برخوردار بودن از تیمی از برنامه نویس ها ، ساخت سایت خبری با وردپرس را به طور صفر تا صد با گویش نرم افزار نویسی PHP ، کدنویسی و پباده سازی می نمایند . براین اساس ساخت سایت خبری با وردپرس هم میتواند با قالب فراهم و بدون پول وردپرس صورت بپذیرد و هم اینکه قادر است با قالب منحصر به فرد وردپرس صورت بپذیرد. 

 

کمپانی ساخت سایت کشور ایران وبسایت تحت عنوان یکی شایسته ترین شرکت ها ساخت سایت در جمهوری اسلامی ایران متناسب با میزان دارایی ، مدت و نیازهای مشتریان خویش هم سرویس ها طراحی وب خبری با CMS مهیا وردپرس را به آنها ارائه می‌دهد و هم سرویس ها ساخت وب سایت خبری با CMS منحصر وردپرس را به آن‌ها ارائه می‌دهد . به این ترتیب در شکل طراحی وب سایت خبری چه با قالب وردپرس فراهم و چه با قالب وردپرس مخصوص میتوانید از سرویس ها کمپانی کشور‌ایران وبسایت تحت عنوان یکی‌از تخصصی ترین موسسه ها طراحی وب در قضیه پباده سازی گونه های تارنما ها به کار گیری فرمایید . 

 

شما میتوانید با مراجعه به مثال شغل های کمپانی ایران بزرگ وبسایت و چک آن‌ها با ترازو تجربه و ماهر بودن این شرکت آشنا گردید و با اطمینان خیال و خاطر عمل پباده سازی و پیاده سازی وبسایت خویش را به کمپانی کشور ایران تارنما بسپارید . فراموش نکنید که ساخت سایت خبری به مهارت و تجربه بالایی نیاز دارااست تا بتواند دقت کلیه یوزرها دنیای اینترنت را به خویش جلب نماید از طرفی می بایست دارنده درجه بالایی در موتورهای کاوش باشد از این رو هر کمپانی پباده سازی سایتی نمی تواند از پس طراحی وب سایت خبری بربیاید به این ترتیب به شما توصیه میکنیم که مراحل ساخت سایت خبری و seo آن را به جمهوری اسلامی ایران وبسایت بسپارید.

hesam بازدید : 27 سه شنبه 11 آذر 1399 نظرات (0)

۶- جابجایی در محتوا یا این که ناوبری در وبسایت
قابلیت و امکان جابجایی در طراحي سايت در مشهد  محتواهای تارنما یا این که ناوبری در تارنما یک کدام از عواملی میباشد که هم مربوط به قابلیت و امکان به کار گیری و هم مربوط به دسترس پذیری است البته یک کدام از مهمتری عامل ها برای ساخت‌و‌ساز رضایت مخاطب است. به طبع ما می خواهیم که یک مخاطب بیشتراز یک کاغذ از وبسایت مارا بازدید نماید، اینکه چه طور بتوانیم بقیه محتواهای مایحتاج مخاطب را به وی نشان دهیم فعالیت پباده سازی ناوبری میباشد.

اکثری از تارنما ها از طریق های معمول ناوبری در وب سایت خویش استعمال میکنند که بیشتر یوزرها نیز با آن آشنا می‌باشند. طریق هایی مثل منوی مهم که به ارائه پیوند های صفحه های و مطالب پرکاربرد وب سایت می‌پردازد، نقشه وب سایت، قابلیت کاوش بر حسب تگ ها و دسته ها، صفحه های راهنما و در رابطه ما و … نیز برای مثال صفحاتی می باشند که یوزرها پیرو یافتن آن‌ها چهت نیل به سود متبوع خویش در وبسایت هستند. همینطور پیوند های مختلفی در هر شیت قرار می‌گیرد که به مخاطب یاری میکند تا محتواهای مربوط به زمینه گزینه عشق خویش را در وبسایت راحتتر پیدا نماید. هر چه این مورد ها دارای ربط خیس و مایحتاج بیشتر بازدید کنندگان باشد، در کسب پیروزی شما در وبسایت تاثیر بیشتری خواهد گذاشت. در‌این در بین سیستم های نصفه هوشمند تشخیص سلایق یوزرها تلاش بسیازی دارااست.

 

۷- ظواهر وب سایت
پایانی ادله نقل شده درین لیست ظواهر سایت میباشد ولی این پایان بودن در معنای معدود اهمیت بودن وجود ندارد. ظواهر یک وبسایت از دست اندرکاران اساسی گزینش کننده در پیروزی یک تارنما میباشد. هر اینترنت سایتی موفق پاداش شایسته ترین پباده سازی نمی شود، ولی تارنما های غالب می توانند متناسب با نیازهای تارنما، هدف ها، دسترس پذیری و قابلیت کاربری سهل پباده سازی گردند و آن‌گاه به ظاهر و تناسبات آن با مراد استفاده کننده بپردازند. یکی دست اندرکاران پیروزی در ساخت‌و‌ساز ظواهر استفاده کننده پسند به کارگیری از روانشناسی در طراحی سایت میباشد که قبلی خیس راجع‌به آن صحب کردیم.
روندهای ساخت سایت، بسیار سریع و متناسب با تکنولوژی های تازه در اکنون تغییر تحول میباشد و یک وبسایت وقتی می تواند به پیروزی دست یابد که ادراک داشته باشد در‌این رقابت مدام بایستی آپ تو دیت باشد. بخش اعظمی از وبسایت های برنده فرآیند بازطراحی خویش را هر چندین سال یکبار تکرار میکنند تا بتوانند شایسته ترین سرویس ها را بر پایه ی تکنولوژی های روز به مخاطب ارائه دهند. پباده سازی یک تارنما می بایست مکمل محتوای یک وبسایت باشد، خیر یک رغیب برای محتوای تارنما! در لحاظ داشته باشید که همواره مدل طراحی سایت با پیام و غرض تارنما نیز بایستی تناسب داشته باشد تا بتوان شایسته ترین برخورد را از استفاده کننده اخذ کرد.

hesam بازدید : 28 دوشنبه 10 آذر 1399 نظرات (0)

 

طراحی وب سایت پزشکی : برای پزشکانی که میخواهند به معرفی خویش بپردازند و تخصص، مهارت و رزومه کاری خویش را آگهی کنند طراحی وب پزشکی ضروری میباشد طراحي سايت در مشهد  . شما با داشتن سایت پزشکی ، بضاعت این را پیدا می کنید تا سوابق کاری خویش را در چنگ بیمارانتان قرار دهید و با معرفی ویژگی ها مطب خویش در گوگل و گوگل مپ به یوزرها این قابلیت را بدهید که در مواقع ضروری شما‌را تحت عنوان نزدیکترین آیتم در دسترس تعیین کنند.این فرمان موجب ساخت و ساز شم اعتماد در میان شما و مخاطبتان می‌گردد.همینطور در طراحی وب پزشکی قابلیت و امکان رزرو وقت به طور آنلاین وجود داراست که رابطه بیماران با شمارا بسیار ریلکس خیس و سریعتر میکند.این نکته حائز اهمیت بسیار متعددی برای بیماران میباشد که می‌توانند فارغ از حضور فیزیکی نوبت خویش را اخذ نمایند.

 

امروزه قسمت بزرگی از جامعه برای حل وسیع ترین و کوچکترین مسائل و مشکلاتشان، در آغاز به جستجوی آنلاین اینترنتی میپردازند.جامعه ی پزشکان برای معرفی خویش و ارائه ی سرویس ها بهتر، مستلزم طراحی سایت مرکزها سرویس ها درمانی توانمند و جالب میباشند. معرفی رزومه، سرویس ها آنلاین مانند رزرو اینترنتی، انتشار مقاله ها و کتاب های خویش، تثبیت خبرها پزشکی و … مهم ترین مسائلی می باشند که پزشکان می توانند با ساخت وب سایت مختص مرکزها سرویس ها درمانی از آن فایده مند گردند.

 

طراحی وب پزشکی

با پباده سازی یک تارنما پزشکی می‌اقتدار ضمن ارائه‌ی سرویس ها متنوع و متعدد به درخواست کنندگان سابق، از روش ارتقا مرتبه وبسایت در گوگل (بهینه سازی) درخواست کنندگان تازه را یافت. از نکاتی که به ارتقا مرتبه وبسایت شما در موتورهای کاوش امداد می‌نماید قرار دادن مقالاتی موثر و بروز می‌باشد مقاله‌ها شما می بایست پیوسته و آرام به شکلی seo گردیده قرار گیرد تا هم برای یوزرها سایتتان موءثر باشد و هم منجر به چنگ آوردن مرتبه وب سایت در حاصل موتورهای کاوش باشد.

hesam بازدید : 19 یکشنبه 09 آذر 1399 نظرات (0)

 

خصوصیت مهم که در ساخت سایت انتشارات طراحي سايت در مشهد   می بایست آن را برای وبسایت ساخت نماییم، معرفی بی نقص انتشارات و مجموع تولیدها آن در قالبی معلوم و مشخص و معلوم است.

 

در‌این سایت بایستی تولیدها و طرز معرفی آن ها به طرز ای باشد که منجر سردرگمی مخاطبان نشود، چون با دقت به تنوع زیاد تولیدات یک انتشارات، کاوش برای یافت کردن محصولی خاص ممکن میباشد بسیار سخت باشد، در‌صورتی‌که قواعد دسته بندی مطلوب در آن رعایت نشده باشد.

 

خصوصیت دیگری که بایستی وبسایت های انتشارات دارا باشد، این می‌باشد که می بایست امکاناتی برای فروش ورژن های PDF برخی از کتاب های تکثیر گردیده خویش را برای مشتریان آماده کنند، چون با دقت به گستردگی استعمال از تلفن همراه، عموم عشق مند میباشند که حتی کتاب های گزینه عشق و علاقه خویش را در تلفن همراه های خویش در هنگام رفتن به دفتر کار خویش و یا این که خانه، مطالعه کنند.

 

با داشتن چنین خصوصیت هایی در طراحی وب سایت، ما می‌توانیم تارنما بدون نقص و مفیدی برای انتشارات خویش داشته باشیم.

 

مقصود از ساخت سایت انتشارات چه چیزی است؟

با دقت با به کار گیری فراوان از ابزار دیجیتال مثل تلفن همراه و لبتاپ و تبلت برای مطالعه، حتی مطالعه خبرنامه ها، انتشارات های دارای شهرت را که از زمینه در گیر خسارت گردیده اند، به‌این اندیشه انداخته میباشد که برای انتشارات خویش سایت هایی پباده سازی کنند، که بتوانند از روش آن با مخاطبان رابطه بهتر و مطابق با صلیقه روز برقرار کنند.

 

همینطور بتوانند از روش تارنما خویش به معرفی اثرها خویش بپردازند و مشتریان و مخاطبان خویش را نسبت به قرائت آن ها ترغیب کنند.

 

و یا این که حتی بتوانند از روش تارنما اثرها و انتشار های خویش را به فروش رسانده و یا این که با تهیه و تنظیم کتاب الکترونیک و ورژن الکترونیک از کتاب های خویش، آن ها را به طرز تازه در مشت یوزرها اینترنتی و مخاطبان خویش قرار دهند.

 

با اعتنا به گفته های بالا، دو غرض عمده از ساخت سایت انتشارات می قدرت استنباط کرد، معرفی محصول ها و خویش انتشارات و فروش تولید ها، این دو عامل میباشد.

 

برای داشتن چنین اینترنت سایتی مهم ترین نکته، طراحی وب با طریق های ماهر و روز می‌باشد. کمپانی ساخت سایت لیزارد اینترنت با اعتنا به در مشت داشتن طراحان ماهر وب سایت و پیش کسوت، قادر است شایسته ترین و ماهر ترین تارنما انتشارات را برای شما پباده سازی کند.

 

عوارض پیروزی وب سایت انتشارات

تارنما های انتشارات چنانچه که کل موقعیت فروش نشریات خویش را به روش تازه برای فروش در دست یوزرها قرار دهند می‌توانند به برد دست پیدا کنند.

 

همینطور می بایست با رعایت مورد ها seo وب سایت برای موتور های کاوش، بتوانیم سایت خویش را به شایسته ترین نحو ممکن به موتور های جستجوگری مثل گوگل معرفی نماییم تا بتوانیم از آن‌ها به کار گیری بازاریابی اینترنتی نماییم.

 

تارنما های انتشارات قادر است با به کار گیری از این دو رکن به پیروزی در دنیای وب دست پیدا کنند و ضرروزیان های خویش را با دقت به پایین آمدن عشق عموم به خرید و مطالعه کتاب های چاپی، با طراحی وب جبران کنند.

 

سر وصال به داشتن اینترنت سایتی با این خصوصیات برای انتشارات خویش، همیاری با موسسات دارای اعتبار طراحی وب است؛ کمپانی طراحی وب سایت لیزارد اینترنت با اعتنا به سوابق براق و تجربه فراوان در موضوع ساخت وب سایت و استعمال از طراحان آشنا به دانش روز ساخت وب سایت، می‌تواند همدم خیر و خوبی برای شما برای طراحی وب سایت انتشارات باشد.

hesam بازدید : 34 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)

 

طراحی وب دینامیک (Dynamic) یا طراحي سايت در مشهد   این که طراحی وب پویا عبارتی میباشد که در مقابل ساخت وب سایت ایستا (Static) مطرح می‌گردد. طراحی وب سایت ایستا دربرگیرنده یکسری پوشه HTML میباشد که کدهای مرتبط با ساختار و قالب تارنما و همینطور محتوای صفحه های تارنما را در خویش مکان داده میباشد. این فایلها روی یک سرور (یا این که به عبارتی هاست) قرار میگیرد و هر توشه که کاربری وبسایت را گشوده می نماید این فایلها بوسیله مرورگر گشوده گردیده و قالب و محتوای وب سایت را اکران میدهد. در سود در صورتی صاحب و مالک یا این که رئیس تارنما ایستا بخواهد محتوای صفحه های خویش را بازنویسی نماید یا این که صفحه های و مطالب جدیدی را به سایتش بیفزاید بایستی قطعا علم تخصصی در رابطه با کدهای html و صفحه ها اینترنت و اشکال مرورگرهای اینترنتی داشته باشد. که حتی‌در شکل برخورداری از چنین دانشی، گشوده هم روند بازنویسی و مدیر صفحه های و محتوای آن‌ها نیازمند صرف بازه زمانی و انرژی متعددی میباشد. ولی در طراحی وب دینامیک، از فناوری های توسعه یافته تری به کارگیری میشود و نتایج آن اپلیکیشن پیچیده و توسعه یافته ای میباشد که صاحب و مالک یا این که مدیریت وبسایت را برای بازنویسی و رئیس صفحه ها و محتوای آن ها از هرگونه علم تخصصی درخصوص نرم افزار نویسی و طرز عمل مرورگرهای اینترنتی غنی می نماید و هر مدیریت وبسایت با دسترسی منحصر که به پنل مدیریتی خویش دارااست براحتی قادر است مطالب وب سایت را بروز نماید. برای مثال شیت ای نو بیفزاید، تیتر صفحه ها یا این که عنوان ها منوها را تغییر تحول دهد، کاغذ ای را حذف نماید، عکس و کلیپ بیفزاید، بنر تبلیغاتی بگذارد و غیره. بدین اپلیکیشن، سیستم رئیس محتوا یا این که CMS نیز میگویند.

 

آیا وبسایت داینامیک و غیر داینامیک ظاهرا متفاوتند؟

یک وب سایت چه بصورت دینامیک پباده سازی گردیده باشد چه به طور استاتیک ممکن میباشد تفاوت ظاهری برای کاربرانی که تنها خواننده مطالب آن می‌باشند نداشته باشد، ولی برای مدیریت وبسایت و برای خوانندگانی که قصد تعامل با تارنما یا این که تعامل با یکدیگر از روش وبسایت را دارا‌هستند مسلما مختلف میباشد. همانگونه که گفته شد تارنما استاتیک بصورت فایلهای ثابتی میباشد که محتوای ثابتی را در خویش مکان داده میباشد و هیچ پنل مدیریتی هم در عمل وجود ندارد تا مالک یا این که رئیس تارنما بتواند وب سایت را بروز رسانی نماید. برای یوزرها نیز تجهیزات خاصی نمی قدرت گذاشت که به نوعی در فعالیتها و محتوای وبسایت شرکت کردن نمایند. البته در ساخت سایت دینامیک با استعمال از زبانهای اپ نویسی قدرتمندی نظیر .NET و PHP و پایگاههای داده ای نظیر SQL Server و My SQL سیستمی برقرار می‌گردد که موجب پویایی وب سایت هم برای رئیس و هم برای یوزرها میشود و تجهیزات زیادی را برای هر دوی آن ها آماده می نماید. در داخل یک وب سایت دینامیک پنل مدیریتی برای رئیس یا این که مدیران و نویسندگان تارنما وجود دارااست که توسط آن میتوانند بی غایت ورقه و مقاله را اضافه، دستکاری و حذف نمایند. یوزرها نیز میتوانند از عضویت در تارنما و امکاناتی که ویژه اعضای وب سایت میباشد برخوردار شوند.

 

آیا ساخت سایت داینامیک در حاصل جستجوی گوگل تفاوتی ساخت می نماید ؟

بطور بی واسطه نه، برای گوگل تفاوت ندارد که وب سایت شما استاتیک پباده سازی گردیده باشد یا این که دینامیک. البته بطور غیر بی واسطه مسلما وب سایت دینامیکی که بدرستی پباده سازی گردیده باشد امکان بیشتری برای ارتقا در حاصل جستجوی گوگل را داراست. چون صاحب و مالک و رئیس وبسایت دینامیک همواره می‌تواند به سادگی محتوای نو در وبسایت بیفزاید و این مسئله برای گوگل اهمیت داشته و در شکل کیفیت خوب بودن محتوا موجب افزایش وبسایت میگردد.

hesam بازدید : 48 پنجشنبه 06 آذر 1399 نظرات (0)

 

یک کدام از دستاوردهای وب، کانال شدن فضای داخل کامپیوترها و همینطور قابلیت به اشتراک گذاری داده ها در فضای وب به عنوان تارنما میباشد. با صورت‌گیری بانکداری الکترونیک طراحي سايت در مشهد و بعداز آن تجارت الکترونیک، اکثری از داد و ستد‌ها در فضای وب و با به کار گیری از اشکال مغازه آنلاین انجام می گردد. تولید ها این مغازه‌ها در صفحه ها تارنما و در دسته‌بندی‌های گوناگون به هم پا ویژگی ها فنی، مقایسه با دیگر محصول ها، کاربری‌ها و ایده ها یوزرها به اکران نهاده می‌گردد. مشتریان بعداز تعیین و کلیک بر روی تولیدات، آنها‌را در سبد (مجازی) خویش قرار داده و روند پرداخت و خرید را طی می‌نمایند.

 

این تجارت در سال‌های آخرین قرن بیستم میلادی ابتدا شد و با گاز بزرگ شد. هم اکنون و با سپری شد کمتر از بیست و پنج سال از مقدمه این پدیده، طراحی وب سایت گونه های دکان آنلاین در سراسر عالم فراگیر شد. تنوع کالاها و سرویس ها و طریق ارایه آن ها به مشتریان بستر ساز به وجود وارد شدن دکان های آنلاین شد.

 

 

 

طراحی وب سایت گونه های دکان آنلاین

طراحی وب سایت گونه های دکان آنلاین به دو دسته تقسیم می شوند:

نوع اولیه درین دسته‌بندی از گونه های مغازه آنلاین، مغازه‌های آنلاینی می‌باشند که تولیدات فیزیکی را به مشتریان عرضه می‌نمایند. در‌این نوع مغازه‌های آنلاین محصولاتی مانند اسباب و اثاث خانگی، ابزارآلات، پوشاک و مواقعی از این قبیل به فروش میرسد.

 

دسته دیگر در‌این دسته‌بندی از اشکال مغازه آنلاین، مغازه‌های آنلاین عرضه کننده تولیدات دیجیتال و دانلودی مانند قابل انعطاف افزارهای نرم افزار نویسی، نرم‌افزار‌های گوشی و پوشه‌های کامپیوتری می باشند. همینطور تارنما‌های تفریحی و بازی آنلاین، دانلود، فروش شارژ، فروش پوشه، فیلم و آهنگ جز دسته دوم از گونه های دکان آنلاین به شمار میروند.

 

 

 

در مقاله ها بعدی توضیحاتی را در رابطه فاکتورهای اصلی در ساخت وب سایت اشکال دکان آنلاین مانند اشکال طریق های پرداخت در مغازه آنلاین، اهمیت پباده سازی گرافیک در مغازه آنلاین و چینش در دکان آنلاین خواهید خواند.

hesam بازدید : 27 چهارشنبه 05 آذر 1399 نظرات (0)

 

CMS ماهر یکی‌از مهم‌ترین نقاط قوت در موضوع طراحی وب سایت بوده که موردها مثبت متعددی را به ارمغان آورده میباشد . پباده سازی باصرفه از لحاظ طراحي سايت در مشهد بهینه سازی ، تجهیزات seo گردیده ، سرعت بار گذاری بالای مطالب وبسایت ، پباده سازی رسپانسیو ، قابلیت گزینش و ردوبدل قالب های متنوع ، منفعت مندی از زیرساخت امن و انعطاف پذیر برای مثال مزایای این سیستم رئیس محتوا هست . از سایر مورد ها اصلی در CMS پیشگامان اتصال بی واسطه به تلگرام و اینستاگرام بوده که مطالب فورا بر روی شبکه و ربات شما در تلگرام قرار گرفته و پست ها تخت‌گاز بر روی اینستاگرام نشر می‌یابد . اپ تلفن همراه متصل به CMS پیشگامان از سایر موردها مثبت و جذاب این سیستم ساخت وب سایت و دکان اینترنتی هست .

 

ساخت وب سایت ماهر و توسعه و گسترش از روش تلفن همراه

 

حدود 70 % یوزرها در اکثر کشورها از گوشی و تبلت برای مرور اینترنت به کار گیری می نمایند . کمپانی ساخت وب سایت پیشگامان ؛ ساخت وب سایت شمارا بصورت رسپانسیو انجام داده تا در مرورگرهای گوشی و تبلت سازش داشته باشد . طراحی وب سایت ریسپانسیو با سرعت بارگذاری بالا و گوشی فرندلی بودن وبسایت میتواند رنکینگ گوشی وب سایت شما‌را در گوگل افزایش دهد .

 

طراحی وب استفاده کننده پسند

 

داشتن رابط کاربری قشنگ و کارا منجر ارتقاء جايگاه تارنما در موتور های کاوش می‌شود ، بازدیدکنندگان بایستی سوای هیچ مشکلی به داده ها و محتوای وب سایت دسترسی داشته باشند .

 

طراحی وب سفارشی

 

در طراحی وب سفارشی نخست همگی نیازهای مشتری چک گردیده و مطابق انتظارات مشتری مبادرت به پباده سازی رابط کاربری و تجهیزات گزینه درخواست می گردد . در پباده سازی های انجام یافته مباحث مرتبط با seo ، سرعت بار گذاری بالای وب سایت و راحتی کاربری مد حیث گرفته میشود تا رضایت بدون نقص مشتری بدست آید .

 

 

 

طراح وبسایت در مشهد 

 

فراگیری طراحی وب سایت 

 

ما با فراگیری های دائمی , چگونگی ساخت محتوا , بارگزاری محتوا و سرویس ها , ساخت‌و‌ساز منو , ساخت‌و‌ساز صفحه ها دلخواه و رویکرد شغل های بازاریابی دیجیتال را به مشتریان خویش خاطر داده ایم و درصورت نیاز به جلسات مشورت بوسیله مشتریان , با برگزاری مشاورات سری و همگانی , به توضیح نهایی منش شغل های کسب و عمل دیجیتال پرداخته ایم .

 

یادگرفتن دیجیتال مارکتینگ و seo در مشهد

 

واحد بازاریابی دیجیتال و بهینه سازی پیشگامان فعالیت فراگیری های تخصصی مشتریان ، رسیدگی به درخواست های مشتری در تغییرات وب سایت و تحلیل بر سئوی وب سایت در طی زمان‌ی پشتیبانی وب سایت را انجام می‌‌دهد و تمامی‌ی همت بر این میباشد که مشتری به شایسته ترین نحو از وب سایت یا این که دکان اینترنتی خویش بهره‌برداری نماید و سرویس ها طراحی وب سایت و مغازه اینترنتی پیشگامان را به سایرین سفارش کند.

 

تارنما های تخصصی پباده سازی گردیده بوسیله پیشگامان :

 

ساخت وب سایت به لهجه عربی

 

اولی گام برای ورود به بازار دیجیتال و توسعه و گسترش فروش و ارائه سرویس ها , طراحی وب و یا این که دکان آنلاین میباشد . چنانچه شما دارنده کسب و کاری میباشید که علاوه بر بازارهای داخلی , بازارهای کشورهای حریم بخصوص کشورهای عربی را در لحاظ دارین بهتر میباشد که وبسایت شما از لهجه عربی نیز پشتیبانی کند تا بتوانید در دستری کسانی که در پی متاع و سرویس ها شما می باشند باشید .

 

ساخت سایت فروش طلا جواهرات و نقره

 

فروش زیورآلات و سنگ های قیمتی در جمهوری اسلامی ایران بسرعت در درحال حاضر توسعه و گسترش میباشد و وب سایت های حاذق دراین مورد استارت به کار نموده اند . کمپانی پیشگامان دامنه فناوری , با دقت به تحلیل های مداوم بازارهای آنلاین مبادرت به پباده سازی سیستم منحصر به فرد برای فروش طلا و جواهرات و نقره بصورت آنلاین کرده است که علاوه بر راحتی رئیس , بروز رسانی سریع ارزش ها را نیز به هم پا دارااست .

 

ساخت وب سایت اجاره خودرو

 

وب سایت اجاره و رزرو خودرو , این قابلیت و امکان را به یوزرها می دهد تا خودرو گزینه عشق و علاقه خویش را با راننده و یا این که سوای راننده درون یا این که بیرون از شهر , در تاریخ معین اجاره کنند . دسته بندی خودروها و یل نوع خودروها ( با گزینش مدیریت سیستم ) در سیستم قرار داده میگردد . بعداز انتخاب نوع خودرو و تاریخ مبدا و مقصد به کار گیری از خودرو نیر اضافه میگردد و در غایت بعد از انجام کاوش خودروهای تثبیت گردیده به یاروهمدم داده ها مربوط و ارزش اجاره خودرو در سیستم برای مخاطب نشان داده میشود . بعداز گزینش خودرو متبوع اسم و اسم خانوادگی و شماره یاروهمدم متقاضی بوسیله مخاطب تثبیت گردیده و بعداز آن با اتصال به درگاه مبلغ اجاره پرداخت می گردد .

 

طراحی وب دانش سرا آنلاین

 

نیاز به حضور کسب و امور در فضای وب بر کسی پوشیده وجود ندارد . فراگیری مجازی در حالا فراگیر شدن میباشد و علاقمندان روز آپدیت در ادامه آموزه های تازه میباشد . از تجهیزات وبسایت یادگرفتن مجازی می شود به تجهیزات پنل کاربری جدا از هم برای هر مخاطب , تمرینات مرحله ای , پرداخت آنلاین , چت آنلاین , ارسال پیامک , مجله , اتصال به کانال های مجازی , شناخت با زمان ها را می قدرت اسم پیروزی .

 

ساخت سایت آتلیه 

 

آتلیه های عکاسی برای مثال شغل ها پر بازدید در حوزه ودینگ هستند که مخاطبین متعددی بر روی وب در‌پی آنان و سرویس ها آنان هستند . آلبوم تصاویر توسعه یافته , معرفی سرویس ها , رزرو وقت قبل برای مثال خدماتی میباشد که بر روی وبسایت قرار داده شده‌است . مثال شغل های گوناگون ما در حوزه ودینگ برای مثال افتخارات ما در‌این قسمت است .

 

ساخت وب سایت شرکتی

 

در ساخت وب سایت شرکتی ، امکان های معرفی متاع و سرویس ها پیاده سازی شده‌است . خبر نامه ، آلبوم تصاویر ، وبلاگ ، شعب و نمایندگی ، فرم های درخواست نمایندگی برای مثال دیگر امکان های وب سایت های شرکتی هست . شما می‌توانید متناسب با عمل خویش قالب متبوع و ایده های پباده سازی را با ما دربین نهاده تا ما آنرا در کمترین مقطع و به شایسته ترین نحو پیاده سازی کنیم .

 

ساخت وب سایت تاکسی مسافرتی

 

تارنما ماشین کرایه ای مسافرتی به دو شکل همگانی و منحصربه‌فرد قابل پیاده سازی هست , در شرایط همگانی همگی مورد ها موردنیاز یک تاکسی مسافرتی به عنوان مثال سیستم وب لاگ ، فروش تور ، فروش بلیط ، رزرواسیون هتل در حیث گرفته شده‌است . در سیستم منحصر به فرد موردها گزینه درخواست تاکسی مسافرتی سازه به درخواست پیاده سازی و اجرا می گردد . در پباده سازی ساخت وب سایت مسافرتی تمامی پارامترهای seo در حیث گرفته گردیده و تارنما بصورت به طور کامل با صرفه پباده سازی می گردد . از مهم‌ترین نکات گرانبها این سیستم پباده سازی یک پارچه تارنما با نرم افزار گوشی و رابطه با شبکه‌های‌عمومی تلگرام و اینستاگرام میباشد که از روش یک پنل مدیریتی واحد مدیر و در اختیار گرفتن می گردد .

 

سوالهای متداول

 

سوال های متداول

طراحي سايت چيست ؟

ساخت سایت یعنی داشتن گروه صفحه ها منحصر در وب به مراد ارائه سرویس ها , تولیدها , فراگیری ها و یا این که هدف ها خاص . طراحی وب سایت بزرگترین لازمه ورود به دنیای وب میباشد و از روش ان می قدرت مخاطبین متعددی را از سراسر عالم جذب نمود .

چه سایتی پباده سازی کنم ؟

شما می‌توانید سایتی را پباده سازی فرمائید که مربوط به عمل و یا این که عشق و علاقه شما باشد . بطور کلی شما قوی خواهید بود هر سایتی را با هر قضیه دلخواه پباده سازی نمائید .

طراحی وب سایت از کجا استارت کنم ؟

برای ساخت سایت در آغاز دامنه و هاست تنظیم میگردد بعد از آن به گزینش یک CMS برای رئیس محتوا و بروز رسانی ها داریم . بعداز نصب CMS بر روی هاست و اتصال دامنه به آن شما داریا یک وبسایت خواهید بود .

CMS چه است ؟

CMS طرحی میباشد که ابزارهای موردنیاز برای رئیس , دستکاری و بروز رسانی یک وب سایت و یا این که یک مغازه اینترنتی را در چنگ مخاطب قرار می‌دهد .

ساخت وب سایت چقدر درامد دارااست ؟

بسته به نوع تارنما از لحاظ محتوا , تولیدها و سرویس ها درآمد مختلف خواهد بود . در شکل تمرکز بر روی تارنما و ساخت و ساز محتوای مطلوب درآمد بالایی را خواهید داشت .

طراحی وب سایت چقدر ارتفاع می‌کشد ؟

دست‌کم دوران ساخت سایت 2 روز خواهد بود , بعداز طراحی وب سایت بایستی محتوا و تصاویر را بارگزاری کنیم که ممکن میباشد تا یک هفته بازه زمانی چیره شود .

ارزش طراحی وب در مشهد چقدر میباشد ؟

هزینه پباده سازی یک تارنما به تعدادی پارامتر به عنوان مثال ترازو مشقت پیاده سازی , واحد سنجش درخواست های استفاده کننده بستگی داراست , در بی آلایش ترین شرایط یک طراحی وب سایت باکیفیت 2 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت .

یادگرفتن طراحی وب در مشهد

کمپانی پیشگامان دامنه فناوری با برگزاری عصر های کوتاه بازه فراگیری ساخت وب سایت را مبنی بر CMS های وردپرس و جوملا برگزار می کند .

شرکتهای ساخت سایت مشهد کدامند ؟

شرکت ها متعددی در مشهد در مسئله ساخت وب سایت عمل دارا هستند , شما میتوانید مبتنی بر کیفیت و آسانی CMS آن‌ها , یک کمپانی را تعیین نمائید .

طراحی وب سایت ماهر در مشهد به چه شکل میباشد ؟

یک وبسایت ماهر سایتی میباشد که مطابق با پارامترهای seo پباده سازی گردیده باشد و دارنده سرعت بارگزاری بالا باشد و قابلیت و امکان اکران را بر روی تلفن همراه و یا این که تبلیت نیز داشته باشد .

hesam بازدید : 51 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

 

در حالتی که طراحي سايت در مشهد  برای خودتان یا این که کسب و کارتان انجام داده اید ورقه مهم وبسایت شما برای جواب دادن به سؤالات چرایی کسب و عمل شما میباشد، شیت در رابطه ما به مشتریان شما میگوید کسب و فعالیت شما به سؤالات چه کسی پاسخ می‌دهد.

 

کاغذ مهم جایی میباشد که مشتریان شما پی به قیمت پیشنهادی مارک یا این که BVP کمپانی خواهند پیروزی – عبارت کوتاهی که در زمان 6 ثانیه به آن ها گفته میشود که چرا می بایست در‌این شرایط رقابتی کسب و عمل شما‌را تعیین نمایند.

 

به همین استدلال، کسب و امور بیشتر روی ورقه مهم تارنما تمرکز می نمایند تا بقیه صفحه های سایت. در ضمن، برگه اساسی، شیت فرود تارنما شما است. زمانی روی URL کلیک می‌کنید، به کاغذ مهم تارنما وارد میشوید.

 

برگه در رابطه ما اکثر اوقات بعداز برگه اساسی پباده سازی می‌شود.

 

به طور رندوم یک‌سری سایت را آنالیز کرده و به سراغ صفحه های در رابطه ما بروید. اکثر کارآفرینان و مدیران ارشد به برگه در رابطه ما سایت خویش به دیده رزومه وبسایت نگاه می نمایند.

 

هر چیزی که در‌این نصیب میخوانید درباره‌ی دستاوردهای علمی، پوزیشن هایی که در شرکت ها پیشین داشته اند، تعداد کسب و کارهایی که صاحب و مالک آن می‌باشند و جوایزی که در صنعت برده اند.

 

مطلقا که ظاهرا شکل خوشی دارااست – ولی چطور یک رزومه از دستاوردهای شما، بازدیدکننده اینترنت سایتتان را متقاعد خواهد کرد که کسب و فعالیت شما راه و روش حلی برای اختلال ایشان دارااست؟

 

بجای ساخت‌و‌ساز برنامه ای که نشان میدهد کسب و عمل شما برای چه می‌باشد رویه ما مسائل چرایی را تیتر می نماید.

 

چرا شما شایسته ترین فردی می‌باشید که میتواند اشتباهات، نگرانی ها و نیازهای مشتری را برطرف نماید؟

 

پس بجای دیزاین در رابطه ما که در موردتان باشد، بایستی کاغذ ای بسازید که برای مهم‌ترین افراد کسب و کارتان باشد. یعنی مشتریان خویش!

 

چرا کاغذ در رابطه ما اساسی میباشد؟

ورقه در رابطه ما اهمیت بسیار متعددی در جذب مشتریان داردطبق یک چک در سال 2015، 52% بازدیدکنندگان وبسایت ها روی برگه در رابطه ما کلیک می نمایند.

 

چرا اینطوری میباشد؟ مشتریان احتمالی نباید روی ورقه سرویس ها کلیک نمایند تا در زمینه‌ی ارزش های شما بدانند؟

 

اینطوری بگوییم که در حالتی‌که در یک اتفاق افتاد کانال سازی یا این که نتورکینگ بودید، مایل بودید تا در قسمت سرویس ها مالک یک وبسایت بعداز درود و احوالپرسی با ایشان، نام نویسی فرمائید؟

 

احتمالش می باشد که شما از این اتفاق افتاد تحت عنوان فرصتی به کار گیری می کردید تا بیشتر درخصوص مالک کسب و فعالیت بدانید:

 

چرا وارد این نوع کسب و فعالیت شد؟

چه تجربیاتی در معاش او‌را تشویق به شروع زدن این مجموعه کرد؟

خط مش ایشان در مدیر مشتریان چه می‌باشد؟

آیا قیمت های مشترکی داریم؟

منظره وی برای کمپانی چه می باشد؟

hesam بازدید : 32 یکشنبه 02 آذر 1399 نظرات (0)

یادگرفتن ساخت وب سایت با جوملا فارسیبخوانید

۱- برای میزبانی اینترنت نام نویسی نمایید

اگرچه مورد های مجانی وجود دارااست ، شایسته ترین شرط شما این میباشد که برای طراحی سایت در مشهد اطمینان از کیفیت و در دست گرفتن ، با یک هاست مبلغی بروید. صاحبخانه اینترنت مقرون به صرفه بخش اعظمی برای گزینش وجود دارااست. از‌آن‌جا‌که میخواهید WordPress را نصب فرمائید ، اطمینان نتایج فرمایید که صاحب خانه اسکریپت وردپرس را در کتابخانه خویش ارائه می‌دهد. وردپرس یک خدمت دوست داستنی میباشد ، براین اساس بیشتر آن را دربرگیرنده میگردد. هرچه خدمت میزبانی اینترنت را تعیین نمایید ، آیتم های تر و تمیز ارائه می‌شود. برای گزینش آیتم های توسعه یافته خیس نیازی به حس فشار وجود ندارد. شما میتوانید با یک نرم افزار اصلی استارت فرمائید و در شکل لزوم مقیاس نمائید.

 

۲- خدمت های صاحب خانه اینترنت و دامنه خویش را متصل فرمایید

بعد از نام نویسی در میزبانی ، داده ها ورود به اکانت و نشانی سرورهای اسم صاحب خانه خویش را اخذ خواهید کرد (دو خصوصی از شماره). داده ها سرور را اسکن نمایید و بعد به سمت تثبیت دامنه خویش بروید و داده ها سرور را به اسم دامنه خویش اضافه نمائید. این به تثبیت کننده دامنه می‌گوید که دامنه می بایست به کدام جای (کدام صاحب خانه) اشاره نماید. بعداز همگام سازی این دو جنبه از وبسایت ، شما مهیا برای استارت تولید میباشید.

 

۳- وردپرس را نصب نمائید

روزهایی که ناچار شدید اسکریپت را از وب سایت وردپرس بارگیری نمائید و آن گاه آن را در هاست خویش بار گذاری نمائید. اکثر صاحب خانه ها مورد نصب سریع را از روش کتابخانه اسکریپت خویش ارائه میدهند. به اکانت صاحب خانه خویش وارد گردید (یعنی cPanel) و اسکریپت وردپرس را پیدا نمایید (در‌حالتی که مطمئن نیستید که‌این در cPanel شما چه می باشد ، از صاحب خانه خویش بپرسید). بر روی “نصب” کلیک فرمایید و جای نصب اسکریپت را معین نمایید.

در صورتی‌که میخواهید مجموع وبسایت خویش در وردپرس ، از اسم دامنه خویش استعمال نمائید ، مورد فهرست را خالی بگذارید (یعنی ، www.yourdomain.com/). در حالتی که از گذشته وبسایت دارید و میخواهید یک وبلاگ را در یک فایل دیگر نصب فرمایید ، بعد از دامنه خویش اسم فولدر را بنویسید. برای مثال ، در شرایطی‌که وردپرس را برای وب لاگ خویش میخواهید ، می‌توانید آن را در www.yourdomain.com/blog/ نصب نمائید. نصب فولدر “بلاگ” را تولید می نماید و وردپرس را در آنجا نصب می نماید. در طی نصب ، اسم مدیریت ، اسم بلاگ و نشانی اینترنتی خویش را نیز ارائه خواهید کرد که در وردپرس گنجانده گردد (میتوانید بعداً اسم بلاگ و پست الکرونیکی را تغییر تحول دهید).

بعداز اتمام ، پیوندی به وب سایت جدید ساخت‌و‌ساز گردیده WordPress و گذرواژه در مشت شما قرار می‌گیرد. می‌خواهید راز عبور را تغییر‌و تحول دهید.

 

۴- داشبورد وردپرس را مرور نمایید

نکته جذاب در باب وردپرس این میباشد که ، حتی زمانی که آن را آپ دیت میکنید ، عملکردهای مهم یکسان میباشند. هنگامی خاطر بگیرید کلیه چیز کجاست و چه‌گونه فعالیت می نماید ، خوب میباشد که بروید. با به کار گیری از اسم و رمزعبور قیم خویش وارد وبسایت وردپرس خویش گردید. بعداز ورود به سیستم ، به داشبورد خویش منتقل خواهید شد. در سمت و سوی چپ منو با مجموع مورد های استاندارد جای‌دارد:

 

یادگرفتن تصویری فعال سازی سایتبخوانید

۱- نوشته ها

به‌این شکل میباشد که شما مقاله ها وب لاگ را ساخت‌و‌ساز و دستکاری می‌کنید.

 

۲- رسانه ها

اینجاست که تصاویر ، فیلم ها و اشکال دیگر رسانه ها ذخیره میگردند. می‌توانید تحت عنوان یک مبادرت جدا یا این که در هنگام تایپ کردن یک پست یا این که ورقه ، مستقیماً بدین فایل رسانه اضافه نمائید. در‌صورتی‌که رسانه را به کاغذ اضافه نمایید ، در فایل Media شما ذخیره میگردد.

 

۳- صفحه ها:

صفحه های صاحب خانه محتوای استاتیک مانند داده ها “در رابطه اینجانب” شما میباشند. در صورتی‌که شغل ها خانگی شما سرویس ها ارائه میدهد ، میتوانید داده ها سرویس ها خویش را در برگه قرار دهید.

 

۴- نظرها:

بنابراین شما میتوانید نظرها خویش را در تارنما خویش مدیر و تعدیل فرمائید.

 

۵-ظواهر:

بدین شکل میباشد که شما میتوانید زمینه وبسایت خویش را مدیر و فردی سازی نمائید ، ابزارک های نوار کناری خویش را سازماندهی فرمائید ، منوها را ساخت‌و‌ساز نمائید (طبق مسئله خویش اذن دهید) و به ویرایشگر مورد دسترسی پیدا فرمایید.

 

۶- پلاگین ها:

پلاگین ها را اضافه ، حذف و آپ دیت نمایید. بعضا از پلاگین ها خصوصیت های منو را مستقیماً به منوی داشبورد اضافه می نمایند ، در حالی که برخی دیگر تحت عنوان یک آیتم زیرمنو در پایین Tools یا این که پیکربندی اضافه می گردند.

 

۷- یوزرها:

شما میتوانید کسانی را که تحت عنوان مهمان نام نویسی کرده اند و همینطور مجوزهایی که به آنان دسترسی می دهید ، رئیس فرمائید. مثلا ، در صورتیکه یک دستیار مجازی دارید ، ممکن میباشد بخواهید به آن ها اذن دهید تا در تارنما آپ تو دیت شوند و تغییراتی ساخت نمایند. در صورتی‌که دستیار مجازی خویش را شکاف نماید ، میخواهید آن مجوزها را کنسل نمایید.

 

۸- ابزارها:

داده های وردپرس را از روش منوی Tools وارد و صادر نمایید. برخی از پیکربندی پلاگین نیز در اینجا قابل دسترسی میباشد.

 

۹- پیکربندی:

اینجا تهیه می‌گردد که چه طور وب لاگ شما خوانده می گردد ، شیوه ارسال نظرها ، ساختار لینک و پیوند شما (طریق مشاهده URL های محتوای وب لاگ شما) و مورد ها دیگر تهیه میشود. اکثری از پیکربندی پلاگین از روش پیکربندی قابل دسترسی می‌باشند.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 767
  • بازدید ماه : 1,104
  • بازدید سال : 11,581
  • بازدید کلی : 23,281