loading...
مقالات برگزیده طراحی سایت در مشهد
hesam بازدید : 23 چهارشنبه 15 بهمن 1399 نظرات (0)

 

 گویش اپلیکیشن نویسی سی شارپ:
در‌این قسمت از  طراحی سایت در مشهد هجرت قصد دارم که یکی‌از جوارح خانواده دوستداشتنی و اما صاحب و مالک توان در دنیای اپ نویسی را به شما معرفی کنم. پس در شرایطی که قصد دارید از نفوذ و توان این خانواده در دنیای نرم افزار نویسی برای پیشرفت و ترقی خویش به کار گیری فرمائید می بایست بیان‌کنم که نخست می بایست آنها را به خیر بشناسید و یکی‌از آنها را تحت عنوان دوست و همپا خویش درین مهاجرت گزینش فرمائید.

اسم این عضو از خانواده ی C ،C# میباشد که تحت عنوان پسر جوانتر این خانواده از وی خاطر میگردد. البته جوانی این لهجه به مضمون‌ خامی و ضعیف بودن آن وجود ندارد بلکه این پسر برنا توانسته میباشد از مجموع مختصات و تجارب بابا و اخوی بزرگتر خویش یعنی C و C++ به شایسته ترین صورت سرمشق بگیرد و به کارگیری نماید تا امروزه تحت عنوان یکی قدرمندترین لهجه های اپ نویسی شناخته گردد. C# یک گویش نرم افزار نویسی شی گرا و سطح بالا میباشد که به وسیله مایکروسافت در سال 2000 ایجاد شده است.

شاید در صدر C# از نظر ساختاری خیلی به C++مجاورت بود ولی به ندرت راه و روش خویش را از آن مستقل کرد و گسترش یافت، تا جایی که تفاوت‌های آن ها بیشتر و بیشتر شد تاکنون که می قدرت داعیه کرد که در صورتیکه شما C# را تحت عنوان گویش اپلیکیشن نویسی خویش گزینش نمایید، می توانید از آن تحت عنوان یک میانبر به دنیای نرم افزار نویسی به کارگیری فرمائید چرا‌که C# این قابلیت را برای شما آماده می نماید که در حوزه های گوناگون قابل انعطاف‌افزاری مثلا ایجاد کرد نرم افزار های اندرویدی، تشکیل داد نرم افزار های بر پایه ی iOS ، اپ نویسی اینترنت وحتی قابل انعطاف افزارهای دسکتاپی نرم افزار نویسی فرمایید.

 

6. گویش نرم‌افزار نویسی سی پلاس پلاس:
اینک مجال آن رسیده تا شما‌را با پسر ارشد خانواده ی C که یک کدام از فرمانده های باتجربه ی دنیای نرم‌افزار نویسی میباشد، آشنا کنم. فرمانده ای که از آن مدام تحت عنوان الگویی برنده و الهام نصیب برای دیگر گویش های نرم‌افزار نویسی خاطر میگردد و بخش اعظمی از لهجه های هم اکنون حاضر از آن مشتق گرفته گردیده اند. البته با این درحال حاضر کلیه اندیشه می کردند به جهت اینکه تا به ‌درحال حاضر تعدادی ده سال از قدمت این لهجه نرم افزار نویسی قبل میباشد، دیگر فرصت بازنشتگی آن فرا رسیده، البته این فرمانده با سابقه در میدان نزاع با لهجه های جدید به بازه رسیده نشان بخشید که \"هنوز دود از کنده بلند می‌گردد\".

اسم این فرمانده C++ میباشد و از سال 1985 عمل خویش را شروع نموده است. این گویش سطح میانی توانسته میباشد در حین سال های کار خویش از روش به کار گیری در شرکتهای بزرگی همانند مایکروسافت، اوراکل، ادوبی و... به آوازه فراوانی دست یابد.همینطور فراگیری نرم‌افزار نویسی C++ معمولا در دانشکده ها به عنوان درسی یادگرفتن نرم‌افزار نویسی به دانشجوها در فن های فنی مهندسی درس دادن می‌گردد. شاید خیلی ها بر این یقین بودند که‌این لهجه اپ نویسی دیرین گردیده است و دیگر کاربردی ندارد ولی شاید هیچ کس انتظار این را نداشت که‌این گویش مجدد قیام نماید و بتواند در حوزه حقیقت مجازی از سایر گویش ها پیشی بگیرد و هم چنان محبوبیت خویش را نگهداری نماید.

نسبتاً آحاد سیستم های سطح تحت مانند سیستم استدلال، سیستم های ماشینی و ... با به کارگیری از لهجه C++ مندرج اند. پس در صورتی‌که میخواهید یک اپلیکیشن نویس در سطح سیستم باشید و یا این که به اپ نویسی در حوزه ی بازی های رایانه ای بپردازید، لهجه C ++ برای شما آیتم ی بسیار قابل قبولی میباشد.

 

7. گویش اپلیکیشن نویسی روبی:
هر که که برای اولی توشه به دنیای اپ نویسی پا میگذارد در اندیشه یافت کردن ثروت و برداشتن غنیمتی از آن برای خویش میباشد. بدین ترتیب در حالتی‌که شما هم با این اشخاص هم عقیده اید و شیفتهی جواهرات و سنگ های قیمتی می باشید، می بایست مسیر جنبش سفرمان را به سمت سرزمینی عوض کنم که به داشتن یاقوت های قرمز‌رنگ رنگش دارای اسم و رسم میباشد، یاقوت های زیبایی که آن ها را در دنیای نرم‌افزار نویسی روبی می نامند. گویش اپ نویسی روبی برای او‌لین توشه در سال 1995 به جامعه ی برنامه نویس ها با شعار \"شایسته ترین دوست اپلیکیشن نویس\" معرفی شد. روبی زبانی شی گرا و سطح بالا میباشد که امروزه تحت عنوان یکی‌از دوستداشتنی ترین گویش های نرم افزار نویسی جهت ایجاد کرد و توسعه و گسترش ی اینترنت نرم افزار و اینترنت خدمات شناخته می‌گردد.

از طرفی در صورتی‌که بخواهم به مزایای این گویش اپ نویسی اشاره کنم می بایست به سینتکس بسیار معمولی و جاری آن که شباهت متعددی به گویش های محاوره ی انسانی داراست اشاره کنم که یادگیری آن را برای برنامه نویس ها بسیار بی آلایش نموده است. این دستور سبب ساز شد‌ه‌است که روبی به یکی شایسته ترین مورد ها برای افرادی که می‌خواهند برای اولی توشه پا به جهان اپ نویسی گذارند تبدیل گردد.

با این اکنون از این نکته نباید غافل شد که گستره ی عمل های این لهجه در مقایسه با گویش های دیگر اپلیکیشن نویسی در حوزه ی بسط ی اینترنت چندان پهناور وجود ندارد و از زمان های شغلی کمتری نسبت به لهجه هایی مثل پی اچ پی منفعت مند میباشد. پس تعیین با شما میباشد، چنانچه معیار وضعیت های شغلی برای شما از اهمیت ذیل تری برخوردار‌است، میتوانید روبی را تحت عنوان لهجه نرم افزار نویسی خویش تعیین فرمایید.

 

8. گویش اپلیکیشن نویسی سوئیفت:
در صورتیکه در زمان این مسافرت به عرش نگاه کرده باشید مطلقا چشمتان به پرنده ای قشنگ و سپید رنگ افتاده میباشد. این پرنده در دنیای ما تحت عنوان گویش اپلیکیشن نویسی سوئیفت شناخته می‌شود. ‍‍‍‍‍‍سوئیفت یک گویش اپلیکیشن‌نویسی کامپایلری میباشد که به مراد بسط‌ی قابل انعطاف افزارهای بر پایه ی سیستم دلیل های انحصاری کمپانی اپل یعنی iOS ، macOS، watchOS و tvOS بوسیله این مجموعه در سال 2014 تاسیس شده است.

کمپانی اپل این گویش نرم‌افزار نویسی را با مقصود دوری از غلط های نرم افزار نویسی، سهولت بخشیدن به نرم‌افزار نویسی برای سیستم ادله های خویش و ارتقاء سطح امنیت نسبت به لهجه هایی مثل Objective-C پباده سازی کرده و توسعه و گسترش داده میباشد. همینطور لهجه نرم‌افزار نویسی سوئیفت طوری پباده سازی و تاسیس شده است که بتواند قابلیت و امکان ملازمت لهجه Objective-C و حتی لهجه C را در خویش داشته باشد که همین دستور سبب شد‌ه‌است تا این لهجه بتواند اسم خویش را بین دوستداشتنی ترین گویش های نرم‌افزار نویسی به تصویب برساند. به این ترتیب در صورتی‌که شما هم با اعتنا به رویش روز افزون و محبوبیت زیاد تولیدها کمپانی اپل تصمیم گرفته اید به سمت بسط ی قابل انعطاف افزارهای مبتی بر سیستم دلیل های این مجموعه بروید لهجه سوئیفت شایسته ترین تعیین برای شما خواهد بود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 758
  • بازدید ماه : 1,095
  • بازدید سال : 11,572
  • بازدید کلی : 23,272