loading...
مقالات برگزیده طراحی سایت در مشهد
hesam بازدید : 29 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

درآمدزایی از روش وب سایت های معرفی تولیدها خانگی هنرمندان
تولید ها دست ساخته خانگی بخشی از  طراحی سایت در مشهد ایجاد اشتغال میباشد که امروزه به جهت کمترین نیاز به سرمایه مالی و تخصصی، نیروی انسانی و همینطور اعتنا به مراقبت دور و اطراف زیست، اعتنا متعددی به آن میشود. ارزان بودن بها آحاد گردیده متاع، خلاقانه بودن و همینطور رابطه رمانتیک که‌این نوع از تولیدات با مشتری برقرار می نماید از شاخصه هایی میباشد که درآمدزایی از روش ایجاد اشتغال در خانه یا این که به عبارتی دستساز ها را توجیه پذیر نموده است.

از شاخصه های اصلی درآمدزایی از روش دست سازها یا این که به عبارتی صنعت های دستی، مسئله معرفی و فروش آنها میباشد. یک هنرمند هر چه قدر هم در تشکیل داد محصولی مهارت داشته البته در معرفی تولیدها خویش با بازار ناتوان باشد، نمی تواند به درآمد بالایی رسد. طرف مقابل آن نیز هنرمندی میباشد که با مهارت میانگین اما توان فروش بالا، به درآمد بالایی از دست بنا های خویش میرسد.

با دقت بدین مسئله که ابزار های معرفی یک مال خانگی، چقدر برای هنرمندان اصلی و حیاتی میباشد، درین بخش وبسایت هایی معرفی میشود که می‌توانند یاری متعددی به هنرمندان در معرفی و فروش دست سازهایش نمایند.

بازار خانگی دات کام
بازار خانگی دات کام
(www.bazarkhanegi.com)

بازار خانگی دات کام ، سایتی میباشد که توانسته فضای بسیار خیر را برای تولید مغازه مجازی و عرضه تولیدها به وجود آورد. فردی را فکر کنید که میتواند اسباب و اثاث چرمی در منزل بدوزد و یا این که خانمی که در دوختن جامه های محلی یکی‌از بخشها کشور‌ایران دارنده مهارت میباشد. این اشخاص با ورود و عضویت درین وبسایت، قابلیت ساخت‌و‌ساز ایجاد کرد دکان به طور بدون‌پول را بدست میاورند. آنها می‌توانند از تولیدها خویش عکس گرفته، آنها‌را به شایسته ترین صورت در برگه تخصیص یافته به خویش قرار داده و توضیحات مفیدی هم پا با بها و شماره تماس برای کالا قید نمایند.

قابل ذکر میباشد ایجاد کرد یک دکان و گذاشتن شایسته ترین تصویر از تولید ها، نمی تواند به تنهایی فرد را به درآمد های بالا برساند و برای این هدف بایستی تارنما و همینطور سرویس ها خویش را به راه‌های گوناگون در وب تبلیغ فرمایید. برای دانایی از این راه ها میتوانید به بخش های ((تبلیغات اینترنتی))، ((درآمدزایی از روش پست اثبات)) و تبلیغات از روش شبکه های عمومی رجوع‌کنید.

(www.homatia.com) هماتیا
هماتیا سایتی برای خرید بدون واسطه تولید ها ساخته شده با دست و صنعت های دستی از سازندگان آنها میباشد. هر هنرمند یا این که آفریننده در هماتیا مالک یک مغازه جداگانه با اسم تجاری خویش می گردد، به صورت بدون واسطه با مخاطبان خویش رابطه برقرار می نماید و طریق نرخ‌گذاري یا این که نرم‌افزار های ترفیع فروش خویش را دارااست. امکان های اختصاصی این وبسایت، قابلیت و امکان مارک سازی و رویش کسب و شغل های خانگی را به شایسته ترین صورت آماده نموده است.

فعال سازی مغازه در هماتیا بسیار بی آلایش و مجانی میباشد، کافی میباشد بعد از نام نویسی و پذیرش عضویت، با اسم کاربری خویش وارد وب سایت گردیده و مورد راه‌اندازی مغازه تازه را با کلیک روی اسم کاربری خویش تعیین فرمایید. از سایر خصوصیت های پر رنگ هماتیا حضور فعال در شبکه های عمومی میباشد. صفحه های هماتیا در اینستاگرام، تلگرام و …. هزاران عضو دارا‌هستند و دنبال کنندگان، از این نحوه از خبر‌ها تولیدات و مغازه های نو باخبر می گردند.

وبسایت هماتیا یک وب لاگ بروز با تیتر ((مطالب خواندنی)) نیز داراست که مطالب جالبی در زمینه ی گزینش و به کار گیری از دست سازها برای مخاطبان وبسایت منتشر می نماید.

نشانی مثال ای از وب سایت های دیگر معرفی تولیدات خانگی هنرمندان:

www.bazarehonarmandan.comسایت بازار هنرمندان/

www.karodast.com عمل و دست/

وبسایت های فراگیری تشکیل داد اسباب خلاقانه و دست ساخته

وب سایت های بردوک، ساختنی و صفحه رنگی سه خدمت یادگرفتن خلاقانه میباشند که طریق ایجاد کرد اکثری از اثاثیه خلاقانه و دست‌ساز را به طور بسیار بی آلایش، ماهر و کاربردی ارائه کرده اند. در‌این وب سایت ها کارایی گردیده تا با ارائه تصاویر مطلوب، بیشترین یاری را به کسانی که می‌خواهند دست بنا های ماهر را بیاموزند، ارائه دهند.

بردوک در بخشی از معرفی خدمت خویش می نویسد: بردوک آغازی برای آشنایی و حمایت از هنرمندان خوش سلیقه و خلاقی میباشد که در‌پی رویش، پیشرفت و در غایت ارائه هنر خویش به دیگرافراد می‌باشند. شما در بردوک به یادگرفتن های متنوعی از ایجاد کرد اشکال فعالیت دستی، دسترسی دارید و می‌توانید از آن‌ها ایده گرفته و بهتر از آن را خودتان صحیح فرمائید. بردوک موقتی در مرحله آزمایشی میباشد و به‌تدریج تجهیزات نو به آن اضافه می گردد.

 

این وبسایت ها را می قدرت در واقع کامل کننده وب سایت های درآمدزایی از روش فروش دست سازها دانست. درآمدزایی از روش دست سازها و فعالیت دستی های خلاقانه، از شایسته ترین منابع درآمد و الگوهای فعالیت در خانه بوده و نیاز نداشتن به یادگرفتن های بلند مقطع، سپرده گذاری شایان توجه و نیاز نداشتن به امکانات و فضای منحصر، گستردگی منطقه فروش، خطر تحت ایجاد اشتغال و مدل تفریح سیرتکامل این عمل، از مزایای این عمل میباشد.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 739
  • بازدید ماه : 1,076
  • بازدید سال : 11,553
  • بازدید کلی : 23,253