loading...
مقالات برگزیده طراحی سایت در مشهد
hesam بازدید : 24 یکشنبه 15 فروردین 1400 نظرات (0)

 

ابزارهای گزینش رنگ

خوشبختانه،  طراحي سايت در مشهد    ابزارهای متعددی در کار برای امداد به تئوری تعیین رنگ سایت شما وجود دارااست. شما میتوانید به پالت های رنگ مهیا نگاهی بیاندازید تا به شما در تعیین بهتر و سریع رنگ یاری دهد. تا نیاز نباشد که کلیه چیز را از صفر آغاز فرمایید.

 

Adobe Colour CC

شما ممکن میباشد آن را با اسم گذشته Adobe Kuler بشناسید. البته Adobe اخیرا اسم این نرم افزار دوست داستنی را تغییر و تحول داده میباشد که در طی سالها از ابزار بی آلایش رنگ مبنی بر اینترنت به نسل بدون نقص تم و اشتراک گذاری منابع تحت عنوان Adobe Color CC تبدیل گردیده‌است.

 

با این وجود، طبیعت مهم آن تغییر‌و تحول نکرده میباشد: Colour CC به شما قابلیت و امکان می‌دهد تا طرح های متفاوت رنگی را ساخت‌و‌ساز و ذخیره نمایید، که هر یک مشتمل بر یک گروه پنج رنگی میباشد. همینطور این ابزار در گونه های ورژن browser-hosted و desktop جان دار میباشد. در‌صورتی‌که شما از ورژن دسکتاپ استعمال می‌کنید میتوانید یک طرح رنگ را مستقیما به فتوشاپ، Illustrator و InDesign اکسپورت نمایید.

 

Mudcube Colour Sphere

یک منبع رنگی موءثر برای طراحان میباشد. که خیر صرفا hex numbers هر رنگ را مهیا می نماید؛ همینطور به شما یاری می نماید تا یک طرح رنگی را از یک Shade انتخابی ساخت و ساز نمائید. در صورتی شما مطمئن نیستید که چه طرح رنگی می بایست داشته باشید، Mudcube یک تعیین از تم ها را از یک منوی کشویی مهیا می نماید.

 

Check my Colours

این ابزار ساخت وب سایت برای آنالیز ادغام رنگ پیش مورد و دور‌نما کل موادسازنده DOM پباده سازی گردیده‌است، تا گزینش نماید که آیا آن ها برای هر کس دارنده نقص‌ شناسایی رنگ میباشد، کنتراست کافی را دارااست یا این که نه. کل تست ها بر طبق الگوریتم هایی میباشد که به وسیله کنسرسیوم جهانی اینترنت (W3C) ارائه شد‌ه‌است. و این اپ به وسیله طراح اینترنت Giovanni Scala تاسیس شده است.

 

The Color App

این ابزار iOS با غرض یافتن معمولی خیس رنگ ها، با کانال بزرگی از رنگ، شمارا توانا می سازد رنگ مثال، RGB، Hex و HSLA را پیدا کرده و پالت های رنگی ساخت‌و‌ساز فرمائید تا مشاهده کنید که چه‌گونه با هم فعالیت می نمایند.

 

Paletton

عالی برای مبتدیان- در صورتی‌که شما نیاز به یک ابزار سریع و سهل و آسان دارید این ابزار کمکی می‌تواند برای شما بسیار مطلوب باشد.

 

Flat UI Color Picker

که برای Flat-UI پباده سازی گردیده، هنوز یک ابزار اثرگذار و ریلکس برای تعیین رنگ میباشد.

 

 

 

از بعضا دیگر از ابزار های گزینش رنگ می شود به Color Hunter, TinEye, SpyColor.com, Designspiration, ColorExplorer, Hex Color Scheme Generator, COLOURlovers, Color Scheme Designer, COPASO, ColorZilla, Colormunki, colr.org, ColourGrab, ColorBlender, GrayBit, Shutterstock Spectrum, Stripe Generator, Colors on the Web, Pictaculous, Contrast-A, ColoRotate اشاره نمود.

 

 

 

سخن انتها

هیچکس از شما انتظار میکل آنژ بودن ندارد. ولی شعور مبانی به کار گیری از رنگ، یک پیش نیاز اصلی برای طراحی وب سایت برای پباده سازی قالب تارنما میباشد. همان طور که توضیح دادم، رنگها با وزن بسیار متعددی همدم میباشند که گه گاه ما متوجه آن نیستیم. هر رنگی را که تعیین می‌کنید، مطلقا تأثیر مشخصی بر پباده سازی تحت عنوان یک تمام داراست: از برقراری رابطه یا این که تشابه، تا تحریک احساسات و ارتقا اعتنا. ما مدام در کمپانی ساخت سایت دارکوب کوشش داریم شایسته ترین کیفیت را ارائه دهیم. به این ترتیب کارشناسان ما با تدبیر از علم رنگ شناسی میتوانند شمارا در توسعه و گسترش یک سایت قشنگ، دیدنی و کارآمد کمک دهند. و شما میتوانید در هنگام توصیه از موعظه های کارشناسان دارکوب غایت به کار گیری ببرید.

 

 

hesam بازدید : 18 شنبه 14 فروردین 1400 نظرات (0)



تعیین رنگ مطلوب برای ساخت سایت



این تصویر برگه مهم تارنما خبری میباشد که با  طراحی سایت در مشهد  یک نوار قرمز رنگ در صدر و ادغام اساسی سپید، قرمز‌رنگ و مشکلی منجر ساخت علت برای مطالعه خبر ها می‌گردد.

چگونگی تعیین ادغام رنگ مطلوب برای طراحی وب سایت:بهتر میباشد پیش از هر چیز، با رنگ ها آشنا گردید. رنگ های مهم یا این که بنیادین سه رنگ قرمز‌رنگ، آبی رنگ و زرد رنگ می‌باشند که می اقتدار با ادغام آن ها، رنگ‌های دیگر را به دست آورد. همینطور رنگ ها به سه مجموعه سرد، گرم و خنثی تقسیم می گردند.
رنگ های سرد مثل آبی‌رنگ و سبز متانت قسمت می‌باشند. رنگ های گرم مثل قرمز رنگ و نارنجی رنگ هیجان انگیزند و رنگ های خنثی مثل سیاه و سپید، از رنگ‌هایی میباشند که منجر می شوند بشر به رنگ‌های دیگری که کنار آنان می باشند دقت نماد دهد.
الگوهای تعیین رنگبرای اشخاص مبتدی و تازه کار و ماهر که طراحی وب ایفا می دهند یا این که مدیریت یک وب سایت می باشند و میخواهند رنگ‌بندی وب سایت خویش را تغییر‌و تحول دهند، طرز‌های مختلفی برای گزینش رنگ مطلوب وجود دارااست.
درپی بعضا از این طرز‌ها را معرفی میکنیم:


الگوی مثلث

رنگ مطلوب برای طراحی وب

به عبارتی‌طور که در صورت بالا میبینید، ادغام رنگ‌های اساسی در‌این سرمشق معلوم گردیده و یک مثلث در بین آن وجود داراست که هر ضلع مثلث، یک رنگ را اکران میدهد. با چرخاندن مثلث می‌توانید سه رنگ اساسی برای ساخت سایت خویش را پیدا فرمایید.
برای استعمال از این سرمشق:دایره رنگ‌ها را در حیث بگیرید و رنگ اساسی تارنما را تعیین نماییدبا دقت به رنگ مهم یک مثلث روی دایره رنگ‌ها بکشیدسه رنگی که در ضلع های مثلث قرار میگیرد تحت عنوان رنگ‌های اساسی شما می‌باشند.

الگوی ژاپنی


hesam بازدید : 22 یکشنبه 08 فروردین 1400 نظرات (0)

فریم ورک ریکت نیتیو (React Native) چیست؟ 

 

 

 

اپ نویسی و IT

قاب ورک ریکت نیتیو (React Native) چه است؟

 

قاب ورک React Native چه می باشد

این  طراحی سایت در مشهد   ابزار یکی‌از کادر ورک‌های جاوا اسکریپت بوده که برای بسط اپ‌های iOS و اندروید به‌عمل برده می‌گردد. این کادر ورک براساس کتابخانه جاوا اسکریپت React، که برای پباده سازی رابط کاربری فیسبوک در مرورگرها به کارگیری میشود، پباده سازی شد‌ه‌است. با این تفاوت که قاب ورک ریکت نیتیو منحصر به فرد پلتفرم‌های موبایل است. درپی با مضمون‌ React Native چه می باشد آشنا می‌شویم.

 

 

 

کلیپ پییشنهادی : یادگرفتن کادر‌ورک React JS

یادگرفتن کادر‌ورک React JS

 

 

به عبارت دیگر، گسترش‌دهندگان نرم افزار‌های زیر وبی که تجربه فعالیت با کتابخانه React را داشته‌اند، می توانند برای موبایل‌ها هم اپلیکیشن ساخت و ساز نمایند. این کتابخانه جاوا اسکریپت توانسته احساس یک اپلیکیشن حقیقی وواقعی را به استفاده کننده جابجایی دهد. علاوه بر این، اکثر اوقات کدهای درج شده را می‌اقتدار به طور مشترک در پلتفرم‌های اندروید و iOS بهره برد.

 

گویش نرم‌افزار نویسی مصرف شده در قاب ورک React Native برای توسعه و گسترش نرم افزار‌ها، تلفیقی از لهجه جاوا اسکریپت و XML بوده که به JSX پر اسم و رسم میباشد. در پشت پرده، ریکت نیتیو رابط کاربری اپ‌ها را در سیستم ادله iOS با Objective-C و در موبایل‌های اندروید با جاوا رندر می‌نماید. به همین انگیزه خروجی آن مشابه نرم افزار‌های منحصر به فرد موبایل‌های هم پا میباشد.

 

 

hesam بازدید : 19 شنبه 07 فروردین 1400 نظرات (0)

هدر سایت چیست ؟ توضیحات حامع در مورد هدر سایت

 

 

 

نسبتاً کلیه وب سایت از   طراحی سایت در مشهد  سه نصیب بندی کلی درست شده اند ، هدر ، بدنه وب سایت ، فوتر که در کلیه صفحه ها تکرار می شوند

 

در‌این نوشته‌علمی قصد داریم به صورت خرقه هدر وب سایت را توضیح دهیم و خصوصیت های آن را باهم برسی کنیم

هنگام گشودن یک تارنما به قسمت بالای یک تارنما که در صفحه ها گوناگون تکرار می شود ، هدر میگویند

 

هدر یک وبسایت معرف یک وب سایت میباشد زیرا استفاده کننده او‌لین بخشی که در هر وب سایت مشاهده میکند هدر میباشد ، بایستی در پباده سازی آن توجه و نازکی موردنیاز رو داشته باشید

 

هدر تارنما به جهت اینکه در صفحه های گوناگون وبسایت گشوده می‌شود و مخاطب توشه ها اون رو میبینه در ذهن استفاده کننده نقش میبنده پس مهمه که از چه المان هایی در هدر وب سایت به کارگیری نمائید ، و از چه المان هایی استعمال نکنید

 

اکثر زمان ها از المان های دکمه ، لوگو تارنما ، فهرست ، نوار کاوش و یا این که سبد خرید در هدر وبسایت به کارگیری می گردد همینطور از المان هایی که منجر ارتقا پهنا هدر میگردد نباید استعمال نمائید برای مثال آکاردیون و …

 

هدر وب سایت میتونه به دو صورت پباده سازی بشه ، 1.به طور عمودی ، 2. به طور افقی

 

در اکثر تارنما ها هدر های پباده سازی گردیده عکس العمل گرا (( رسپانسیو)) می‌باشند یعنی در شیت اکران های کوچک (( گوشی )) و ورقه اکران های والا (( دسکتاپ )) به طور منقطع پباده سازی شدن ، و در هر مورد خصوصیت های خاص خودشون رو دارن و انعطاف پذیر می باشند و تغییر و تحول سایز می‌دهند به عنوان مثال هدر های وب سایت آپارات و همیار آکادمی رو در تحت آنالیز کردیم که هریک در وضعیت گوشی و دسکتاپ به چه شکل پباده سازی شد‌ه‌است

 

hesam بازدید : 16 پنجشنبه 05 فروردین 1400 نظرات (0)

با مبانی دنیای آی‌تی آشنا باشید
در‌  طراحی سایت در مشهد   صورتی‌که قصد دارید یک نرم افزار نویس رشته‌ای گردید، به شما سفارش میکنیم درحد مناسبی با مبانی دنیای آی‌تی و فناوری آشنا باشید، هرچند ما یحتاج وجود ندارد یک مهندس آی‌تی باشید، فقط درصورتی که شناخت نسبی با مفاهیم کامپیوتر، مشقت بار‌افزار، اپ، طرز‌ی سعی خاطر‌ی حافظه موقت و پردازنده در اجرای اوامر و… داشته باشید کافی میباشد!

این شناخت قادر است به شما در فهم مفاهیم نرم افزار‌نویسی امداد قابل توجهی کرده و سرعت پیشرفت شما‌را درین فن ارتقا دهد.

آیا مایحتاج میباشد برای نرم افزار‌نویسی به کلاس بروم؟
در شرایطی‌که حقیقتا به نرم افزار‌نویسی عشق و علاقه‌مند بوده و برای یادگیری آن مصمم باشید احتیاجی به کلاس رفتن نخواهید داشت، به دلیل آن که ما در‌این خصوصی فراگیری‌ها آحاد مفاهیم و اصول نرم‌افزار‌نویسی را از مبنا به شما یادگرفتن خوا‌هیم اعطا کرد، البته در شرایطی‌که فکر می کنید ممکن میباشد در وسط‌ی روش تنبلی به سراغ شما بیاید و از تحت تکالیفتان کتف خالی بکنید پیشنهاد میکنیم مطلقا به کلاس بروید!

در هر شکل قرار به چنگ آوردن در عده یک سری آدم هم‌تامل با شما (هنرجویان نرم افزار‌نویسی) قادر است علت‌ی شما‌را برای یادگیری بیشتر نماید، البته در صورتی‌که می‌پندارید علت‌ی کافی برای این‌فعالیت را دارید احتیاجی به کلاس رفتن نخواهید داشت و میتوانید اینجا تک تک ریز‌ه‌کاری‌های لازم برای اپ‌نویس شدن را به بدون‌پول خاطر بگیرید!

شناخت با اصطلاحات اساس‌ی گویش‌های نرم افزار‌نویسی
به دنبال با بعضا از اصطلاحات رایج در دنیای نرم‌افزار‌نویسی آشنا خوا‌هیم شد، به خاطر داشته باشید هرگاه گرایش داشته باشید میتوانید این عبارات را در دایرکتوری همیار آی‌تی بیابید، دقت داشته باشید که‌این اصطلاحات، در آحاد گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی مشترک میباشد و فارق از نوع لهجه و سینتکس، در مجموع گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی وجود داراست.

ورودی نرم‌افزار (Input)
تیم‌ای از داده و دستور کار‌ها که با به کار گیری از ابزارهای ورودی در چنگ رایانه (اپلیکیشن) قرار می دهیم.

خروجی اپ (Output)
فیض‌ی اعمال محاسبات و جاری ساختن دستور کار‌های یک نرم افزار خروجی آن نرم‌افزار خواهد بود، این خروجی می تواند به طور یک پیغام، عملیات یا این که حتی ورودی بعدی اپ ظواهر خواهد شد.

hesam بازدید : 24 شنبه 30 اسفند 1399 نظرات (0)

۲۱- تولید وبسایت دایرکتوری با وردپرس
یکی‌از   طراحی سایت در مشهد   روش های درآمدزایی از وردپرس که به شخصه یک زمان دوست داشتم فعال‌سازی کنم البته زمان نشد ساخت‌و‌ساز وب سایت دایرکتوری با وردپرس میباشد. بیاید یه توضیح بدم که به هیچ وجه دایرکتوری چی هستش و آن‌گاه در ارتباط درآمدزایی آن حرف می‌کنیم. یک وب سایت را در حیث بگیرید که عمل آن معرفی مطب‌های دندانپزشکی شهر طهران میباشد. این وبسایت بایستی برای هر مطب شماره تلفن، عکس، نشانی و داده ها مربوطه را قرار دهد تا اشخاص بتوانند در خصوص مطب متبوع خویش داده ها کسب نمایند و از آن به کارگیری نمایند. پس مستلزم یک تارنما دایرکتوری تجارت در وردپرس میباشد.

اکنون تصور کنید شما برای یک صنف خاص یک وبسایت دایرکتوری با وردپرس پیاده نموده اید بعداز مدتی که مخاطب گرفتید می تونید از اشخاصی که بین در وبسایت شما برای تصویب بیزنس یا این که شغلشون مبادرت می نمایند هزینه تصویب بگیرید یااینکه هزینه تبلیغات اشخاص خاص آن صنف رو بگیرید. به عنوان مثال دایرکتوری پزشکان رو فعال سازی کردیم پس از مدتی که یک سری هزار دکتر نام نویسی کردند قادر خواهیم بود تو شیت مهم یا این که در یک مقام خاصی یک پزشک معالج رو بولد کنیم و بنرش رو بذاریم و برای مثال ماهی ۲ میلیون ازش بگیریم.

۲۲- تشکیل داد دکان های اینترنتی ماهر با وردپرس
یکی شیوه های تازه درآمدزایی از وردپرس که درین دو سال اخیر به شدت روی بورس افتاده، تشکیل داد مغازه های اینترنتی ماهر با وردپرس هستش، شاید بپرسید از گذشته این مسئله هم وجود داشته و خیلی ها این فعالیت رو میکردند. ولی بایستی بگم در دو سال اخیر زیرا اکثر کسب و امور به سمت آنلاین شدن سوق داده گردیده اند خیلی ها دنبال اشخاصی میشوند که براشون وب سایت فروشگاهی پباده سازی و پیاده سازی نمایند.

این سبک درآمد به شدت رونق گرفته میباشد طوری که ماهانه به ما درخواست پباده سازی و راه‌اندازی مغازه می دهند. به نظرم یکی‌از کارهایی که می‌توانید از آن درآمدزایی فرمائید همین سبک میباشد. کافیه بلد باشید چطوری آن منش پیاده سازی فرمایید و مسلما برای خودتون یک وب سایت ماهر پباده سازی کنید و مثال شغل های خودتون رو داخلش قرار دهید.

طراحی سایت فردی از روش وردپرس

۲۳- ساخت وب سایت فردی از روش وردپرس
همان طور که در زمینه ی پباده سازی و فعال‌سازی فروشگاه آنلاین سخن کردیم شیوه دیگر طراحی وب فردی از روش وردپرس میباشد. خیلی از اشخاص عشق و علاقه دارا هستند وب سایت فردی داشته باشند و دست نوشت ها یا این که مطالبی که می‌خواهند منتشر نمایند رو درون تارنما قرار دهند. یا این که کسانی میباشند که می‌خواهند تخصصشون رو برای فروش بذارند البته تارنما ندارند. شما بایستی این اشخاص رو پیدا فرمایید و بهشون درخواست پباده سازی و فعال سازی تارنما دهید.

به نظرم درآمدزایی از وردپرس از روش این طریق خیلی راحتر میباشد می بایست کمی بازاریابی و گفت‌و‌گو بلد باشید که بتوانید توصیه بگیرید. معمولا اشخاص هم مخارج خیر و خوبی برای این قسمت می نمایند. به طبع در‌این سبک یک وب سایت ماهر برای خودتون بزنید و مثال شغل های خودتون رو درون آن قرار دهید.

۲۴- ساخت و ساز وب سایت بازاریابی متعلق
اشخاص متعددی از بازاریابی متعلق برای درآمدزایی از وب لاگ یا این که سایت استعمال می‌نمایند. معضل این میباشد که بازدیدکنندگان خویش را نسبت به خرید یا این که به کارگیری از یک فرآورده یا این که یک خدمت مشتاق فرمایید. وقتی‌ که فروش داشتید، کمیسیون اخذ میکنید. به نظرم این طریق خیلی جالب و دوست داشتنی میباشد و میتوانید از آن درآمدزایی نیکی داشته باشید. یک نمونه می‌زنم که راحتر متوجه این قضیه گردید. از جمله تولیدها وبسایت دیجی فرآورده رو تو سایتتون بذارید و برای خرید آخرین طرف به وبسایت دیجی فرآورده مراجعه می نماید و به ازای هر فروش به شما پورسانتی داده میشود.

نکته: درباره‌ی پیوند‌های متعلق به محتوای تبلیغاتی بسیار مراقب باشید، چون وردپرس صرفا پیوند‌های وب سایت‌های رسمی و دارای اعتبار را مجاز می داند. وب سایت‌هایی با محتوای نامناسب، تارنما‌های شرط‌بندی یا این که اینگونه پیوند‌هایی نباید به کارگیری شوند.

۲۵- تشکیل داد انجمن پرسش و پاسخ ماهر با هزینه
یک کدام از شیوه های تازه درآمدزایی از وردپرس که در جمهوری اسلامی ایران به شخصه ندیدم تشکیل داد انجمن پرسش و پاسخ ماهر با هزینه میباشد. یعنی طرف پرسش می‌پرسد و در قبال جوابش هزینه ای پرداخت می نماید. به شخصه تا اکنون در کشور‌ایران این سبک رو ندیده ام و به نظرم در صورتی بتوانید آن را خوب و صحیح راه‌اندازی فرمائید به درآمدهای خیر و خوبی می سید.

بایستی انجمنتون هم نصیب مجانی داشته باشه و هم نصیب مبلغی، که کاربرها نخست اتکا نمایند و بعد از آن مبادرت به پرداخت هزینه نمایند. به نظرم برای قسمت های تخصصی خیلی این مورد دیدنی و پول ساز باشد. در شرایطی که بتوانید آن را پیاده سازی فرمایید و استفاده کننده جذب فرمائید می‌توانید به درآمدهای عالی برسید.

hesam بازدید : 24 پنجشنبه 28 اسفند 1399 نظرات (0)
نرم‌افزار‌نویسی چه چیزی است؟ اپلیکیشن‌نویس که می باشد؟
احتمالا با   طراحی سایت در مشهد  تلاوت این نوشته ی علمی تا به‌هم اکنون متوجه مضمون‌ اپ‌نویسی گردیده‌اید، البته به گویش بی آلایش، اپلیکیشن‌نویسی عبارت میباشد از محاسبه نیاز‌ها و تبدیل آنان به دستورها قابل ادراک کامپیوتر، وظیفه‌ی تایپ کردن این اوامر بر عهده‌ی نرم‌افزار‌نویس‌هاست، آنها قادرند اوامر انسانی را برای کامپیوتر نوشته و از آن برای پردازش‌های موردنیاز ما استعمال نمایند.
مثلا امرها ذیل را در لحاظ بگیرید:
#include
using namespace std;
int main() {
int a , b;
cin >> a >> b;
cout << a+b;
return 0;
}
این موسسه دستورها به لهجه ++C مندرج‌اند و از کامپیوتر میخواهند دوتا a و b را از استفاده کننده اخذ کرده، آنها‌را باهم توده نماید و در غایت نتایج عده را در ورقه‌ی خروجی اکران دهد.
دقیقا مساوی همین کد در لهجه پایتون (Python) به صورت ذیل نوشته می گردد:
a = int(input())
b = int(input())
print(a+b)
همانگونه که مشاهده می کنید، هرچند نوع نگارش این دو لهجه با هم گوناگون میباشد، ولی هردوی آن ها اساسا یک فعالیت یکسان را اجرا می دهند و از رایانه می خواهند دوتا را از ورودی اخذ کرده و نتیجه ها توده آنان‌را احتساب کرده و اکران دهد.
اپ‌نویس‌ها روش‌ی فعالیت با یک لهجه به‌خصوص را فراگرفته و به یاری آن گویش، نرم‌افزار‌های لازم سایرین را برای کامپیوتر نوشته و جاری ساختن می‌نمایند، کل نرم افزار‌هایی که‌این‌ روز‌ها مشاهده می‌کنیم به همین صورت به وسیله یک یا این که یکسری اپلیکیشن‌نویس درج شده‌اند.
نرم افزار‌نویسی دقیقا چه است و به چه کسی نرم افزار‌نویس میگویند؟
حالا دیگر به‌نیکی میدانیم نرم‌افزار‌نویسی چه میباشد و به چه‌کسی نرم افزار‌نویس میگویند، بیایید مقداری بیشتر با طرز‌ی معاش یک نرم افزار‌نویس آشنا شویم!
hesam بازدید : 18 دوشنبه 25 اسفند 1399 نظرات (0)

 

این  طراحی سایت در مشهد   گویش اپ نویسی به صورت خاص برای اپ های iOS پباده سازی شد‌ه‌است. اپل در سال 2010 تصمیم گرفت كه نمی‌خواهد برنامه نویس ها iOS را ناچار كند با Objective-C كار كنند ، به این ترتیب Swift به آن برنامه نویس ها زبانی متناوب را برای همیاری با آن‌ها سفارش می‌دهد. هرکسی که هنوز از کتابخانه های Cocoa Touch برای تعامل به کار گیری می نماید ، ممکن میباشد هنوز هم از Objective-C به کارگیری نماید چون چارچوب های گزینه به کار گیری هر دو سوای تغییر‌و تحول باقی میمانند.

 

Swift برای تعامل و جواب سریع به کد یا این که تغییر تحول گونه های زدایی در پرواز از مجال حقیقی به کارگیری می نماید. . سیستم گونه های زدایی اتومات در واقع یکی‌از موادسازنده اساسی سیستم Swift میباشد که خصوصیت های تعاملی تری را که در سیستمهای اسکریپتینگ شبیه پایتون مشترک میباشد ، مهیا می نماید.

 

 

 

مزایای Swift نسبت به زبانی مانند Objective-C کد میباشد. کاهش (نسبتاًً یک چهارم) ، یادگیری آن بسیار معمولی خیس میباشد و جامعه توسعه و گسترش دهنده به جهت کیفیت اپلیکیشن هایی که احتمال ساخت و ساز آن بیشتر میباشد ، پتانسیل بیشتری برای پرورش دارااست. هرکسی که امیدوار میباشد وارد اپ اپلیکیشن iOS خواهد شد یا این که به آسانی می‌خواهد به پرسنل بپیوندد با به کارگیری از آنچه ممکن میباشد مالامال منفعت ترین لهجه نرم‌افزار نویسی باشد که به جلو جنبش می نماید ، یادگیری Swift را به نیکی ایفا خواهد اعطا کرد.

 

از کجا می بایست آن را خاطر بگیریم. p>مانند اکثر مطالب جانور در لیست ما ، Udemy منبع بزرگی از علم درباره‌ی این لهجه اپلیکیشن نویسی میباشد. برای گزینش مسیر مبتدی و تازه کار به طرفدار ، iOS 11 & Swift 4 - Bootcamp توسعه و گسترش بدون نقص اپ iOS را ملاحظه کنید.

صرفا دنبال این می باشید که مشاهده کنید که درمورد این چه میباشد؟ یک یادگرفتن عالی از DZone.com وجود داراست که می‌تواند شما‌را با چندین آیتم طی نماید. برای ادراک اصول سیستم دلیل iOS 11 ، این عصر در pluralsight.com استارت به عمل خواهد کرد.

 

SQL و NoSQL

 

SQL زمان فرصت وقتگیر میباشد. مقصود SQL تحت عنوان خزانه اطلاعاتی با دور نما نرم افزار میباشد. تحت عنوان یک گویش جداگانه ، SQL ممکن میباشد به حیث موءثر نباشد. با این درحال حاضر ، تحت عنوان یک توسعه و گسترش دهنده برنامه ، صرف حیث از زبانی که شما تعیین میکنید ، فهم هر دو مقر داده و SQL یک ضرورت میباشد.

 

زمانی کلام از اکران اطلاعات ، در دسترس بودن و ثبات میباشد ، SQL مهیا می نماید. در شکل نیاز به بازیابی اطلاعات از تعدادی جدول در دیتابیس ، SQL آن داده ها را به‌سرعت تحویل می‌دهد. تک تک لهجه برای تعداد متعددی از سطرهای جدول و جستجوهای مطلوب مجموعاَ مقر داده برای پروژه ای که در آن عمل می‌کنید با صرفه شد‌ه‌است.

 

به به عبارتی اندازه SQL کار کشته ، دارنده اشکالات قابل توجهی مثلا نقص‌ در تبدیل میباشد. اطلاعات از اشیا به جداول خزانه اطلاعاتی ، در دسترس بودن سرور منفرد ، و تمامی چیز را می بایست بنویسید ، برخلاف ORM که قابلیت به کار گیری از یک چاره اتوماتیک را مهیا می نماید. اگرچه عادلانه باشد ، تایپ کردن بیشتر SQL به طور دستی سبب به یک پرس و جو سفت خیس و با تلاش فراتر از ORM می‌شود. هرکسی که عشق مند به مورد شغلی Data Science باشد ، یادگیری SQL را به خیر جاری ساختن خواهد اعطا کرد.

 

NoSQL به جهت کارایی در hardware نادر هزینه ، قابلیت و امکان ارتجاعی و مقیاس پذیری ارائه گردیده نسبت به گونه های دیگر مقر های داده جانور ، محبوبیت متعددی پیدا نموده است و ساختن سبک سبک مقر داده را غیر ضروری می نماید. این پتانسیل را دارااست که از SQL در قضیه علم ها داده سبقت بگیرد ولی هنوز هیچ چیز بدین حقیقت اشاره نمی نماید. از‌آنجا‌که این یک لهجه جدیدتر میباشد ، فاقد پشتیبانی جامعه (هرچند این سرعت در درحال حاضر توسعه میباشد) و یک بستر استاندارد شد‌ه‌است.

 

وقتی که SQL را در مقابل NoSQL عده میکنید ، داده های ساختار یافته ، سیستم پشتیبانی یکدست و نقشه های SQL آن را تحت عنوان یک تعیین برتر برای مشاغل گزینش می نمایند ، در حالی که NoSQL ممکن میباشد تشخیص دهد که بسط اپلیکیشن های سریع طاقچه میباشد. h4>از کجا بایستی آن را حافظه بگیریم

 

برای SQL ، آکادمی کد می‌تواند شمارا با یکی زمان های آن ها آغاز نماید. طرف داران به NoSQL میتوانند برای یادگیری دروس edx.org در شناخت با راه‌حل های داده NoSQL و Amazon DynamoDB: اپ های کاربردی مبنی بر خزانه اطلاعاتی NoSQL.

hesam بازدید : 27 شنبه 23 اسفند 1399 نظرات (0)

فعال‌ساز‌ی تجارت اینترنتی یک زمان و  طراحی سایت در مشهد  یک حالت پولساز برای کسب درآمد از وب میباشد. برای فعال‌سازی هر تجارت سنتی و فیزیکی ممکن میباشد نیاز به آبادی ها میلیون تومان و صدها میلیون تومان سرمایه اول نیاز باشد.       در حالتی‌که هیچ سرمایه ای ندارید نمی‌توانید تجارت سنتی و فیزیکی را اندازی نمایید. پس شایسته ترین آیتم برای کسانی که قصد فعال سازی بیزنس دارا هستند، عمل اینترنتی میباشد.همانگونه که گفتیم در فعال‌سازی تجارت اینترنتی به هیچ سرمایه نخستین بالایی نیاز ندارید و فقط سرمایه ای که نیاز داراست سرمایه راه‌اندازی وبسایت میباشد.       چه جنس داشته باشید و چه نداشته باشید شما میتوانید از وب درآمدزایی فرمایید و این یک زمان بسیار قابل قبولی برای عده ای که هیچ مال و خدماتی ندارند. در‌صورتی‌که هم محصولی داشته باشید میتوانید با فعال سازی یک فروشگاه آنلاین کل تولیدها تان را بفروشید. شما در هر موقعیت و سن و سالی می‌توانید بیزنس اینترنتی فعال سازی نمائید.                       توده بندی       درین مقاله ما شما‌را با تمام مشاغل اینترنتی اشنا کردیم که با اعتنا به عشق ی خویش می‌توانید یکی این نظرات و یا این که چندین تا از این نظرات را عملی نمائید و به درامد بسیار بالا در ماه برسانید . برای فعال‌ساز‌ی بیزنس اینترنتی ابدا نیاز به هیچ تخصص و مهارت خاصی وجود ندارد . ولی بعداز اینکه بیزنس اینترنتی خویش را فعال سازی کردید نیاز به نظم , توسعه و گسترش و مهارت دارید تا بتوانید تولیدات خویش را بفروشید. فعال سازی تجارت اینترنتی ابدا فعالیت دشوار و دشواری وجود ندارد. همانطور که می‌دانید با پیشرفت در تکنولوژی و وب ، وب به یک منبع پولساز تبدیل شد‌ه‌است که بخش اعظمی از اشخاص توانسته اند از روش وب به درآمد های بسیار بالایی در ماه برسند. در حالتی که به‌دنبال تعیین یک شغل اینترنتی پولساز می باشید همین حال شایسته ترین ایده را برای فعال سازی تجارت اینترنتی گزینش نمایید و دستب بکار گردید و از این منبع پولساز غایت به کارگیری را ببرید.             

hesam بازدید : 24 چهارشنبه 20 اسفند 1399 نظرات (0)

 

 
بازاریابی پرسانتی و  طراحی سایت در مشهد   بازاریابی داده ها جنس , مطرح ترین مشتریان شما خواهند بود چون این اشخاص برای رویه عمل های ممکن برای ارتقاء نرخ کلیک , نرخ نام نویسی و نرخ تبدیل وبسایتشان میباشند . این آیتم نیز قادر است یک کدام از دیگر از مشاغل اینترنتی با درامد بالا باشد به این دلیل که به ازای تایپ کردن متن تبلیغاتی هزینه ی بسیار بالایی اخذ خواهید کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12_دوازدهمین شغل اینترنتی همیاری در فروش
 
 
 
یکی از دیگر از طریق های پولساز برای فعال‌ساز‌ی تجارت اینترنتی سیستم همیاری در فروش یا این که افیلیت مارکتینگ میباشد. برای درآمدزایی از این نحوه شما از روش فروش تولیدها سایر افراد کسب درآمد می‌کنید. مطرح ترین مغازه های اینترنتی در عالم و حتی جمهوری اسلامی ایران سیستم همیاری در فروش را برای سایتشان راه‌اندازی کردند و سبب ساز ساخت یک شرایط پولساز برای عده ای گردیده که قصد فعال سازی بیزنس اینترنتی را دارا‌هستند.
 
 
 
 
 
 
 
شایسته ترین نحوه برای فعال‌سازی سیتم همیاری در فروش این میباشد که شما یک وب سایت فعال‌سازی نمایید و محصول ها دیجی متاع را برای فروش باطن سایتتان بگذارید. اما چنانچه مقصود اساسی تان درآمدزایی از سیستم های همیاری در فروش میباشد و می خواهید از روش فروش تولیدات دیجی مال درآمدزایی داشته باشید می بایست در قسمت سیستم همیاری در فروش دیجی فرآورده نام نویسی نمائید و دیجی مال برای فروش محصولاتش در وب به شما پیوند مخصوص می دهد که هر که از روش لینکی که دیجی مال در اختیارتان قرار داده میباشد محصولی را تنظیم نمائید به طور به طور کامل اتومات در پنل کاربری تان پورسانتتان ارسال می شود و می‌توانید آن را اخذ نمائید
 
 
 
 
 
 
 
در‌این نحوه می‌توانید با فروش تولید ها تارنما های دیگر در وب سایت خویش به ازای هر فروش پورسانت و پولی را اخذ نمایید همان گونه که گفتم شما با فعال سازی یک فروشگاه آنلاین می‌توانید تولید ها دیگرافراد را در تارنما خویش بفروشید و به ازای هر فروش پولی را از ان وب سایت اخذ فرمائید .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سوالهای پرتکرار مرتبط با راه‌اندازی تجارت اینترنتی
 
 
 
درین نصیب شمارا با پرتکرارین سوال ها مرتبط با فعال سازی تجارت اینترنتی آشنا کردیم.
 
 
 
 
 
 
 
سرمایه موردنیاز برای راه‌اندازی تجارت اینترنتی چقدره؟
 
 
 
درباره‌ی سرمایه موردنیاز برای فعال سازی بیزنس اینترنتی در یک ویدئو بدون نقص به شما گفتیم که در صورتی بخواهید تجارت اینترنتی پولساز راه‌اندازی فرمایید به چقدر سرمایه اول نیاز دارااست؟ ولی با اعتنا به اینکه خیلی از دوستان سوال های متعددی دراین مورد از اینجانب می پرسند می‌خواهم به طور بدون نقص در‌این نصیب به شما بگم که چقدر سرمایه برای فعال‌سازی عمل اینترنتی نیاز دارید؟
 
 
 
 
 
 
 
صرفا سرمایه ای که برای فعال‌ساز‌ی فعالیت اینترنتی نیاز دارید سرمایه فعال سازی وب سایت میباشد. یعنی شما صرفا می بایست برای تجارت اینترنتی تان یک تارنما فعال سازی نمائید. برای راه‌اندازی وبسایت هم به یک هاست و دامنه نیاز دارید. شما می بایست یک هاست و دامنه تنظیم نمائید و وبسایت تان را فعال سازی فرمایید و دیگر به هیچ هزینه مازاد برای آغاز تجارت اینترنتی نیازی ندارد.
 
 
 
 
 

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 733
  • بازدید ماه : 1,070
  • بازدید سال : 11,547
  • بازدید کلی : 23,247