loading...
مقالات برگزیده طراحی سایت در مشهد
hesam بازدید : 21 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)
مزایای وبسایت‌های استاتیک
هزینه‌های ذیل پباده سازی
نادر بودن وسعت محتویات
امنیت بالا
وبسایت‌های نصفه پویا
طراحی سایت در مشهد   از تارنما‌ها وجود دارا‌هستند که در وسط وبسایت‌های پویا و ایستا قرار می گیرند و به وبسایت های نصفه پویا پر اسم و رسم می‌باشند. در اینگونه تارنما‌هایی هیچ الزامی برای به روزرسانی وبسایت و تغییر‌و تحول داده ها نیست؛ ولی می‌قدرت امکاناتی نظیر رابطه با یوزرها و یا این که ارائه سرویس ها به مشتریان را از روش نرم‌افزار نویسی تارنما مهیا کرد.
تفاوت ساخت سایت داینامیک با استاتیک چه می‌باشد؟
تارنما‌های استاتیک جزو آن مجموعه از تارنما‌ها می باشند که نیازی به تغییرات مداوم ندارند. درواقع بیشتر جهت معرفی یک فرد و یا این که بیزنس، آیتم استعمال قرار میگیرند. در اینگونه وبسایت‌هایی، آپ تو دیت رسانی محتوا به تدریج ایفا می شود و ارائه سرویس ها به طور آنلاین الزامی وجود ندارد. با دقت به دسترسی و موقعیت وبسایت‌های استاتیک، هزینه‌های مرتبط با این مجموعه از تارنما‌ها کمتر از نوع دیگر میباشد. ولی بایستی این نکته را هم در لحاظ گرفت که وبسایت‌های استاتیک در شکل به روزرسانی بوسیله طراح اینترنت، مستلزم پرداخت هزینه میباشند.
یکی بارزترین مختصات تارنما‌های داینامیک، مستلزم بودن آن به بازنویسی و به روزرسانی داده ها میباشد که بوسیله هر شخصی قابلیت پذیر هست. هزینه‌های مرتبط با پباده سازی و حفظ وبسایت‌های داینامیک بسیار بیشتر از تارنما‌های استاتیک است.
زمینه‌ی امنیت، یک کدام از دیگر از تفاوت‌های وبسایت‌های استاتیک و داینامیک میباشد. تارنما‌های استاتیک امنیت بالایی دارا‌هستند البته وبسایت‌های داینامیک در صورتیکه که به صدق پباده سازی نشوند، امنیت بسیار پایینی خواهند داشت؛ بدین ترتیب گزینش شرکتی مطلوب جهت طراحی سایت، بسیار اساسی میباشد.
وبسایت‌های استاتیک با گویش html نوشته می شوند به همین عامل فقط هر آنچه در کد برگه جای‌دارد برای مخاطب اکران داده میگردد. در حالی که وبسایت‌های داینامیک با گویش سمت سرور ( php و asp ) نوشته می شوند به گونه ای که با متصل شدن به مقر داده قابلیت و امکان تغییر تحول محتوای وبسایت وجود دارااست.
به روزرسانی و پویایی وبسایت یکی‌از مهمترین شیوه‌های اکتساب مرتبه بالا در موتورهای کاوش به حساب میآید. به همین ادله وبسایت‌های داینامیک از درجه بالاتری نزد موتورهای کاوش برخوردار هستند.
وب سایت داینامیک و استایتک
تبدیل تارنما استاتیک به داینامیک
به طورکلی به تارنما‌هایی که دارنده پنل مدیریتی می باشند و هر شخص معمولی قابلیت رئیس آن را دارااست، وب سایت داینامیک و به وبسایت‌هایی که فاقد پنل مدیریتی می باشند، وبسایت استاتیک گفته می‌گردد. دیدنی میباشد بدانید که قابلیت تغییر تحول ماهیت هر وبسایت وجود داراست. به صورت نمونه در شرایطی که شما دارنده یک وبسایت استاتیک می باشید میتوانید با تبدیل آن به وبسایت داینامیک از مزایای یک وب سایت پویا فایده‌مند گردید و تارنما شخصیتان را خودتان مدیر فرمائید.
به طبع بخوانید: فرایند فعال‌سازی وب سایت به گویش معمولی
چرا می بایست از تارنما‌های استاتیک بهره برد؟
در‌حالتی که کسب و کاری نوباوه با سرمایه نخستین پاره ای راه‌اندازی کرده‌اید و برای داشتن اینترنت‌وبسایت کاری شتاب دارید، شایسته ترین سفارش می تواند استعمال از وب سایت استاتیک باشد. این سیرتکامل می‎‌توانید با سرعت بیشتر، هزینه کمتر و امنیت بالا فعالیت خویش را رویه بیاندازید. از آن جایی که وسعت داده ها در‌این وب سایت‌ها کمتر میباشد، سرعت بارگذاری بالاتری هم دارا‌هستند. نگران نباشید. شما میتوانید به گذر زمان فرصت و با پیشرفت بیزنس خویش و داشتن مطالب بیشتر برای ارائه وبسایت خویش را به موقعیت داینامیک تبدیل نمایید. پس بهتر میباشد در اولِ شیوه از سرمایه خویش به صحت به کارگیری فرمائید.
با دقت به نقش مؤثر تارنما‌ها در پیشرفت سازمان‌ها و کمپانی‌های تجاری، داشتن یک تارنما فعال و پویا، از اهمیت بسیار متعددی برخوردار‌است. از همین رو پباده سازی یک وبسایت داینامیک این مجال را به استفاده کننده می دهد تا با فرضی سهل و آسان و براساس نیاز و میزان دارایی خویش بتواند به پیشرفت قابل توجهی دست پیدا نماید و به آسانی اطلاعات دردسترس در وبسایت خویش را بازنویسی و آپ دیت رسانی کند. ولی به کار گیری از تارنما‌های استاتیک نیز در مواقعی بسیار کاربردی و اثر گذار میباشد.
ما در‌این نوشته ی علمی تلاش کردیم به توضیح مختصری از گونه های ساخت وب سایت و تفاوت طراحی وب سایت‌های داینامیک و استاتیک بپردازیم. گزینش نوع وبسایت بسته به حالت تجارت شما و تفاوت‌های بیان شده بر عهده شما می باشد.
hesam بازدید : 19 دوشنبه 27 بهمن 1399 نظرات (0)

قالب چندمنظوره
مزایا‌ی قالب چندین منظورهاز   طراحی سایت در مشهد  عوارض پرطرفدار بودن این نوع قالب‌ها با یک تیر یک‌سری نشانه زدن میباشد. قالب‌های یک سری منظوره مزایا‌ی زیاد قابل توجهی دارا هستند که از مهم ترین آنها مشخصا تخصص نسبی داشتن در موضوعات مختلف میباشد. در‌این نوع قالب ها شما کارکشته می باشید سایتی کارکشته در موضوع‌های متعدد داشته باشید که پاسخگوی بیشتر نیازهایتان باشد و بتواند رضایت مشتری را جلب نماید. برای مثال شما با تعیین یک قالب یکسری منظوره میتوانید یک وبسایت آموزشی داشته باشید و در عین درحال حاضر بتوانید در به عبارتی وبسایت مبادرت به فروش فرآورده نمایید یا این که مطالب خبری را در به عبارتی وب سایت منتشر نمایید. به صورت خلاصه مزایا‌ی قالب چندین منظوره را می‌قدرت در موردها پایین خلاصه کرد.

قابلیت و امکان به کارگیری برای تارنما‌های متعددبه صرفه بودن از دید اقتصادیبازدهی مایحتاج برای پروژه‌های تبارک با ادغام لایه‌هاولی این نکته مهم میباشد که با این که شما می توانید با سایتی که قالبی فروشگاهی برای آن تهیه و تنظیم کردید هم مطالب خبری یا این که آموزشی داشته باشید البته درصورتی که از قالب‌های تعدادی منظوره به کار گیری فرمایید، تجهیزات تخصصی‌تری در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
مزایای قالب تعدادی منظوره
معایب قالب یک سری منظورهبه طور طبیعی زیرا قالب چندین منظوره در یک مورد متمرکز وجود ندارد، بازدهی آن دقیقا مانند یک قالب تخصصی برای یک زمینه وجود ندارد. با این درحال حاضر در‌حالتی که وب سایت شما قرار میباشد یک‌سری منظوره باشد و یکسری قضیه در آن برایتان شایان توجه باشد این قضیه‌ی مهمی وجود ندارد و به ذکر آمیانه می‌ارزد.
چه‌طور شایسته ترین وبسایت برای خرید قالب مطلوب را پیدا کنیم؟ تضمین اورجینال بودن قالبهنگام خرید قالب از یک وبسایت از اصل و اورجینال بودن قالبی که میخواهید خریداری فرمائید اعتقاد نتایج نمایید. وبسایت‌هایی که فرآورده اورجینال می فروشند معمولا تضمین اورجینال بودن کالا را به طور یک کلیپ در چنگ مشتری قرار می دهند.
به روزرسانی‌های سریعبهتر میباشد سایتی را برای خرید گزینش نمایید که به روز‌های سریع داشته باشد تا بتوانید از تجهیزات آپ دیت گردیده و بهتر به کارگیری نمائید. همینطور این سیرتکامل از باگ‌های متعدد در امان می مانید. با دقت به‌این که بیشتر پلاگین‌ها و قالب‌هایی که در وب سایت‌ها قرار میگیرند فرنگی میباشند و نیاز به فارسی سازی دارا هستند، سایتی را تعیین نمائید که در به روزرسانی سریع و سوای غلط مشکلی نداشته باشد.
ارائه‌ی سرویس ها پشتیبانی سریعاین زمینه خیلی اساسی میباشد زیرا شما در طول طراحی وب سایت خویش و فرآیند آن به طبع به اشتباهات زیادی برخواهید خورد. پس سایتی را گزینش فرمائید که تیکت‌های شما‌را سریع جواب دهند. خوب میباشد که مجموعه کارکشته از حمایت کننده‌های با تجربه داشته باشند.
ارائه‌ی سرویس ها پشتیبانی سریع
ارزان‌ها را به هر قیمتی گزینش نکنیدمطلقا این زمینه را در لحاظ داشته باشید که نباید کیفیت را فدای کمیت کرد. یعنی صرفا به اندیشه ارزان بودن قالبی که خریداری میکنید نباشید؛ چراکه هزینه‌ای که قرار میباشد بپردازید می تواند مقطع‌ها برایتان عمل نماید و پولساز باشد. قابلیت دارااست خیلی از قالب‌ها و یا این که هر محصولی که با قیمت مناسب یا این که حتی بدون پول اخذ میکنید ویروسی باشند و یا این که باگ‌های متعددی داشته باشد. پس به تاءمل مرغوب‌ترین قالب برای سایتتان باشید خیر تنها ارزان‌ترین.
از قالب تعدادی منظوره برای چه وب سایت‌هایی به کار گیری کنیم؟قطعا تا به هم اکنون تماما متوجه گردیده‌اید که قالب چندین منظوره چه می‌باشد و چه کاربردی دارااست. طبق مطالب نقل شده پاسخ این پرسش تماما به نوع کار یا این که تجارت شما بستگی داراست. به عنوان مثال در صورتی‌که قرار میباشد الویت وب سایت شما فروش متاع باشد و گه گاه در آن مطالب آموزشی قرار دهید سفارش میشود از به عبارتی قالب تخصصی فروشگاهی به کار گیری نمائید زیرا به اندازه‌ای که میخواهید پاسخگو‌ی نیازتان می باشد. ولی در شرایطی‌که قصدتان فروش مال و قرار دادن مطالب آموزشی در حدود هم میباشد میتوانید از قالب‌های یکسری منظوره استعمال نمائید.

hesam بازدید : 20 یکشنبه 26 بهمن 1399 نظرات (0)

9 بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری 




شایسته ترین لهجه نرم افزار نویسی 



در    طراحی سایت در مشهد  شرایطی که در مورد ساخت‌و‌ساز اپ نو وارد می‌باشید، دشوارترین بخش فراگیری اپ نویسی تصمیم گیری درباره ی استارت عمل میباشد. صدها گویش اپ نویسی وجود داراست که به صورت عظیم آیتم به کارگیری قرار گرفته و هر یک عدم وضوح ها و خصوصیت های خاص خویش را دارا هستند.


خبر خوب این میباشد که هنگامی مسافرت خویش را تحت عنوان یک گسترش دهنده اپلیکیشن استارت می‌کنید، خواهید فهمید که کدام لهجه اپ نویسی برای شما، علایق، سلایق و هدف ها شغلی شما مطلوب خیس میباشد.


در لیست تحت، ما دوست داستنی ترین و پرطرفدارترین گویش های اپ نویسی را که برای بخش اعظمی از موردها بیشتر از تمامی به کار گیری می گردد، به عنوان مثال بسط اینترنت، توسعه و گسترش گوشی، توسعه و گسترش بازی و موردها دیگر، محاسبه میکنیم.




1. جاوا اسکریپت

امروزه توسعه و گسترش برنامه سوای به کار گیری از JavaScript به نوعی ناممکن میباشد. طبق نظرسنجی گسترش دهندگان StackOverFlow برای سال 2019، جاوا اسکریپت برای هفتمی سال پشت سر هم دوستداشتنی ترین گویش میان گسترش دهندگان میباشد. حدودا 70 درصد از جواب دهندگان گفتند که از JavaScript در سال قبلی به کار گیری کرده اند.


همپا با HTML و CSS، جاوا اسکریپت برای توسعه و گسترش Front End اینترنت ضروری میباشد. اکثر دوست داستنی ترین تارنما ها، از رخ بوک و توییتر گرفته تا جیمیل و یوتیوب، برای تولید صفحه های اینترنت تعاملی و اکران پویای مطالب به یوزرها، به JavaScript به کار گیری می نمایند.


اگرچه JavaScript در مرتبه نخستین یک لهجه رابط میباشد که در مرورگر اعمال میشود، البته قادر است به وسیله سرور از روش ران تایم Node.js برای ایجاد کرد اپ های سمت سرور استعمال شود. در ضمن Node.js با لینوکس ، SunOS ، Mac Operating System X و ویندوز سازگار میباشد.


مشاهده نوشته‌ی علمی کدنویسی تر و تمیز چه می‌باشد؟ چرا بایستی کد آراسته بنویسیم؟

از‌آنجا‌که جاوا اسکریپت انعطاف پذیر میباشد و در تمامی مرورگرهای اساسی فعالیت می نماید، یکی‌از دیدنی ترین لهجه های نرم افزار نویسی برای مبتدیان میباشد.


ولی جاوا اسکریپت نیز خلل هایی داراست در صورتی می‌خواهید بدانید خلل های جاوا اسکریپت چه می باشد سفارش می کنم نوشته‌ی‌علمی نقص‌ های جاوا اسکریپت را مطالعه فرمایید


درصورتی که هم میخواهید جاوا اسکریپت را به طور 100 درصد بدون پول و ویدئویی حافظه بگیرید می‌توانید از زمان یادگرفتن جاوا اسکریپت بدون پول یوزرکد به کار گیری نمایید


2. Swift

درصورتی که به تولیدها اپل و توسعه و گسترش اپ های گوشی عشق مند میباشید، سوئیفت مورد نیکی برای استارت میباشد. Swift برای اولی توشه در سال 2014 به وسیله اپل معرفی شد ، یک لهجه اپلیکیشن نویسی نسبتاً جدیدی میباشد که برای گسترش اپ های iOS و macOS به کار گیری می‌شود.


Swift برای همت باصرفه گردیده و از نخست ایجاد شده است تا حقیقت های گسترش امروزی iOS را برآورده نماید. IOS خیر صرفا در هر آیفون و آیپد فعالیت می نماید ، بلکه اساس و مبنا سیستم برهان های دیگر مانند watchOS (برای ساعتهای اپل) و tvOS (برای اپل تی او) میباشد. علاوه بر این، اپل تحت عنوان پیشرو در صنعت فناوری راهی به جایی نمی موفقیت و اپلیکیشن های iOS همچنان بیشترین فایده را در بازار اپ های گوشی دارا هستند



hesam بازدید : 21 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

مزایا و معایب سایت‌های آماده چیست؟

 

 

 

به  طراحی سایت در مشهد عبارتی‌طور که می دانیم برای پباده سازی یک وب سایت، دو طرز عمده وجود داراست. این دو شیوه طراحی وب عبارتند از: به کار گیری از وبسایت‌های مهیا و از پیش تشکیل شده و طریق پباده سازی یک تارنما به طور به طور کامل منحصر. هرمورد از این دو نحوه ساخت وب سایت، دارنده مزایا و معایب منحصر به فرد به خویش می‌باشند و هریک در قوانینی آیتم به کارگیری یوزرها قرار میگیرند. یکی‌از طرز‌های طراحی وب، به کار گیری از سایت‌هایی میباشد که به صورت معمول به وسیله کمپانی‌های ساخت سایت، فراهم گردیده‌اند و در مشت یکسری نفر از مشتریان و یا این که یوزرها قرار داده می گردند. این نوع از وبسایت‌ها خویش دارنده مزایایی نسبت به وبسایت‌هایی می باشند که به صورت منحصر به فرد برای یک نفر پباده سازی می گردند. هم‌اینگونه معایبی نیز دارا‌هستند. درپی با آرنیکاوب یار باشید تا به ذکر مزایا و معایب وب سایت‌های فراهم بپردازیم.

 

مزایا و معایب وب سایت‌های مهیا

مزیت‌های به کار گیری از وب سایت‌ مهیا

اینترنت‌وبسایت‌هایی که بوسیله کمپانی‌های ساخت وب سایت، فراهم می گردند و در چنگ صاحبان کسب و شغل های تجاری و یا این که دیگر یوزرها قرار داده میشوند دارنده چند مزیت ویژه می باشند که برای مثال این مزایا می‌اقتدار بدین مورد ها اشاره نمود.

 

مزیت‌های به کارگیری از وب سایت‌ مهیا

 

۱- هزینه زیر‌خیس و سرعت تحویل سریع‌خیس وبسایت‌های فراهم

وبسایت‌های مهیا به صورت معمول نسبت به وبسایت‌هایی که به صورت منحصربه‌فرد، پباده سازی میشوند دارنده هزینه بسیار نادر‌تری میباشند. از طرف دیگر این نوع از وب سایت‌ها با گاز مهیا میشوند و در دست صاحبان بیزنس و یا این که مشتریان قرار داده می گردند و فعال سازی میگردند.

 

۲- تارنما‌های مهیا بی نقص

یک کدام از دیگر از مزیت‌های تارنما‌های فراهم دارا هستند این میباشد که به طورمعمول و از آن‌جا که این وب سایت‌ها به وسیله طراحان یک کمپانی طراحی وب، مهیا سازی و اعمال میگردند، نقص فنی در آنان بسیار نادر میباشد و مشکلات سطحی نادر‌تری نیز به آنها وارد میشود.

 

۳- به کار گیری و استعمال معمولی وبسایت‌های مهیا

استعمال از وبسایت‌های فراهم بسیار معمولی میباشد. از طرف دیگر در استعمال این سیستم‌ها به داده ها فنی و علم و ابهام خاصی نیاز ندارید. بدین ترتیب به راحتی می توانید از آنان در کارها متعدد به کارگیری کنید. از طرف دیگر بعد از پباده سازی این تارنما بوسیله کمپانی طراحی وب، مستلزم استفاده هیچ سیرتکامل پیکربندی و یا این که نصب در وب سایت متبوع نیستید.

 

۴- ارائه طرح آخری به وسیله طراح و گزینش آن

هنگامی که شما یک وب سایت فراهم را پیشنهاد می‌دهید ما یحتاج وجود ندارد به طبع فکر کنید که تارنما فراهم پباده سازی گردیده، مطابق ذوق وسلیقه شما میباشد یا این که خیر. چراکه شما این قابلیت را دارید که بعداز دیدن این وبسایت و طرح متبوع مرتبط با آن، آن را توصیه دهید و مطابق با ذوق خویش رنگ، عکس و متن‌های آن را تغییر و تحول دهید و به طراحان وبسایت توصیه دهید تا دقیقا به عبارتی مثال را برایتان مهیا نمایند. به این ترتیب با استعمال این شیوه می توانید تعداد فراوانی از طرح‌ها و بسته‌ها را مشاهده کنید و بسته به نیازهای خویش، هر مورد را که رغبت دارید گزینش فرمایید و آیتم به کار گیری قرار دهید.

 

hesam بازدید : 22 پنجشنبه 23 بهمن 1399 نظرات (0)

زبان پیش پردازنده SCSS چه می‌باشد؟  طراحی سایت در مشهد زبان پیش پردازنده SASS مخفف Syntactically Awesome Style Sheets که یکی پرطرفدارترین‌هاست. یک زبان سمت سرور یا Server Side است که روی زبان Ruby جاری ساختن می‌گردد و برای کد نویسی با آن ابتدا بایستی Ruby را نصب کنید. یکی از مزایای این لهجه این است که کاربران حق انتخاب فی مابین دو نوع کد نویسی یا Syntax دارا‌هستند؛ یعنی میتوانند فی مابین SCSS و Indented که هر دو تحت گروه SASS می‌باشند یکی از را برای کارکرد گزینش کنند.

از مزایای دیگر این زبان این می باشد که روی همه داده‌ها چه عددی و چه هر نوع دیگر پیمایش می‌کند در حالی که لهجه LESS تنها روی داده‌های عددی پیمایش می‌کند و مزایای فوق العاده‌ی دیگری همچون sass-convert برای تبدیل پرونده‌ها از یک syntax به یک syntax دیگر این گویش را یکی از پر بازدید‌ترین‌ها کرده است.
راجع به SCSS نیز همانگونه که گفته شد یکی‌از سینتکس‌های این زبان و یا به عبارتی زیرمجموعه آن می باشد که به دلیل انعطاف پذیری و کاربردهای فوق‌ العاده آن بیشتر از نوع دیگر آیتم دقت قرار گرفته می‌باشد.
شما یک گام جلوتر از دیگران باشید! در‌حالتی که به آی‌تی و تکنولوژی عشق و علاقه‌مندید و دوست دارید سریع‌تر در این زمینه پیشرفت کنید، همین اکنون به جمع ۳۶۸۰ عضو همیار آی‌تی بپیوندید، دسترسی به تک تک آموزش‌های پریمیوم، دریافت جدیدترین یادگرفتن‌های کاربردی مرتبط با آی‌تی و به کار گیری از مشاوره‌ی مجانی، برخی از مزایای عضویت در وبسایت هستند، شما نیز به کاربران همیار پیوسته و همین حال وارد دنیای فن‌ای‌ها شوید...

hesam بازدید : 24 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)
1-ویترین مدام مهیا تولیدها شما
 طراحی سایت در مشهد  تخصصی تولیدها شغل شما، یک ویترین مهیا برای دسترسی شل مشتریان شما میباشد. تفاوت ویترین مغازه‌های مجازی با فیزیکی در توضیحات و راحتی استفاده کننده میباشد. در شرایطی که اعتنا کرده باشید در مغازه‌های فیزیکی مشتریان ناچار به پرسش کردن در زمینه ی هر فرآورده به طور جدا می باشند.
 
اینفوگرافی مزایای طراحی وب سایت فروشگاهی
 
البته در یک وبسایت نیازی وجود ندارد مشتری در ادامه فروشنده باشد تا سوالش را جواب دهد. به راحتی قادر است محصول ها را با توضیحات و همینطور قابلیت و امکان مقایسه کردن تعدادی مال با هم را ببیند.
 
2-مطرح ترین شیوه بازاریابی
هر فروشنده‌ای درپی یافتن طرق تازه برای فروش متاع خویش میباشد. صحت دارد که طرز‌های بازاریابی سنتی بسیار جوابگوی بازاریابی و فروشندگان در سال‌های پیشین بوده، ولی فعلا همه مشتریان ما در وب درپی یافتن کالاهای لازم خویش می باشند.
 
ورود به طراحی وب سایت یعنی قدمی تعالی برای فروش محصول ها و سرویس ها هر کسب وکار.
 
3-کسب اعتبار
یک نمونه بی آلایش برای اعتبار بیشتری که با پباده سازی تارنما فروش تولیدها به دست می آورید:
 
در صورتیکه شما یک کمپانی و یا این که یک مغازه برای فروش تولیدها و یا این که سرویس ها خویش داشته باشید و در بازاریابی سنتی به خیر و خوبی فعالیت کرده و فروش خیر را برای کمپانی داشته باشید، مشتریانی که از اجناس و یا این که سرویس ها شما اطلاعاتی را کسب می‌نمایند اما در به عبارتی لحظه از شما خرید نمی کنند، ممکن میباشد بعدا به‌دنبال شما بگردند.
 
تجربه نماد داده وقتی که یک مشتری در پی به کار گیری دوباره جنس یا این که خدماتی میباشد که پیش از این به کارگیری کرده و یا این که حتی از روش بازاریابی دهن به دهن به وی معرفی گردیده، اولی کاری که به ذهن وی میرسد، محاسبه کردن وبسایت و کاوش در وب میباشد.
 
حتی در حالتی که مشتری را در دکان فیزیکی خویش به نیکی با تولید ها خویش آشنا نمایید و در ذهن وی به یادماندنی گردید، پس از شکاف شما به طبع به‌دنبال جایی میباشد که داده ها بیشتری از شما به دست بیاورد. در‌این مجال در صورتی رقبا دراین باره بهتر از شما فعالیت کرده باشند، شما به کلی از حافظه مشتری خواهید رفت.
 
4-او‌لین جایی که به ذهن مشتری می رسد
کافیست به رفتارهای مشتری‌ها و خدمان اعتنا کنیم. شما برای خرید وسایل تازه چه می کنید؟ اولی جایی که به ذهنتان می آید کجاست؟
 
حتی‌در مواقعی که برای خرید، نیاز به دیدن تولید ها یا این که سرویس ها متبوع یوزرها میباشد، گشوده هم به تارنما‌ها و وب رجوع و برگشت خوا هیم کرد. حتی در حالتی‌که وب سایت معمولی‌ای داشته باشید هم یوزرها بیشتری نسب به رقبای سوای وبسایت سمت شما خواهند آمد.
 
5-تنبلی در خرید
قوانینی که اینک در عالم قاضی بوجود آمده، بشر‌ها را بدون چاره به خرید از رویه به دور کرده و این حالت سبب ساز ارتقاء نیاز به ساخت وب سایت سریع برای هر کسب و کاری نموده است. عواملی همانند آلودگی هوا، COVID-19، نبود فرصت کافی برای خرید و تنوع در تولید ها، سبب ساز ارتقا خرید اینترنتی گردیده، پس همگی مشاغل آغاز به ساخت وب سایت کرده از این قابلیت و امکان منفعت میبرند.
 
6-مشتری های جهانی
یکی‌از دیگر از مزایای پباده سازی سایت فروشگاهی یافت کردن مشتری‌هایی میباشد که حتی فکرش را هم نمی‎‌کردید. تارنما به ما این قابلیت و امکان را میدهد تا تولیدها خویش را به افرادی که حتی مسافت متعددی با 
hesam بازدید : 23 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

مزایای کسب در امد از وردپرس با بسط افزونه پلاگین
بسط پلاگین برای طراحی سایت در مشهد   وردپرس بسیار اسان میباشد و به راحتی می توانید با مطالعه api افزونه بسازید.

وبمستران متعددی برای افزودن تجهیزات نیاز به یک افزونه خاص دارا هستند .
می‌توانید افزونه اماده بسازید و ان را در مارکت های وردپرسی به فروش برسانید!
ایده های بسیار متعددی در افزودن تجهیزات وجود دارا هستند که با مقداری خلاقیت می‌توانید پلاگین پول ساز بسازید!
معایب کسب در امد از بسط افزونه برای وردپرس :
پلاگین های متعددی به طور بدون پول در مخزن وردپرس وجود دارا هستند.
بایستی امنیت پلاگین خودرا نیز گارانتی فرمائید تا سبب به هک شدن سایت مشتریان نشود!
رقبای بسیار متعددی دارید و بایستی از ان ها پیشی بگیرید
بایستی پلاگین ای را که جهت فروش در مارکت گزاشته اید به طور دایم اپیت ونیز پشتیبانی فرمایید.
واحد سنجش در امد از توسعه و گسترش افزونه : معیار در امد از گسترش افزونه وردپرس فی مابین 1 تا 8 میلیون می باشد.

جهت جذب مشتریان می‌توانید برای سرویس ها خویش وبسایتی ساخت‌و‌ساز نمائید و با seo وبسایت برای موتور های کاوش مشتریان را جذب نمایید و همچنین می‌توانید به طور ازادکار یا این که فریلنسری فعالیت نمائید . یکی تارنما های فریلسنر که اهل ایران می‌باشد و در صدر نیز اشاره کردیم پونیشا می‌باشد. فروش افزونه اماده در مارکت ها نیز یک کدام از دیگر از طریق جذب مشتریان می‌باشد.

 

hesam بازدید : 30 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

درآمدزایی از روش وب سایت های معرفی تولیدها خانگی هنرمندان
تولید ها دست ساخته خانگی بخشی از  طراحی سایت در مشهد ایجاد اشتغال میباشد که امروزه به جهت کمترین نیاز به سرمایه مالی و تخصصی، نیروی انسانی و همینطور اعتنا به مراقبت دور و اطراف زیست، اعتنا متعددی به آن میشود. ارزان بودن بها آحاد گردیده متاع، خلاقانه بودن و همینطور رابطه رمانتیک که‌این نوع از تولیدات با مشتری برقرار می نماید از شاخصه هایی میباشد که درآمدزایی از روش ایجاد اشتغال در خانه یا این که به عبارتی دستساز ها را توجیه پذیر نموده است.

از شاخصه های اصلی درآمدزایی از روش دست سازها یا این که به عبارتی صنعت های دستی، مسئله معرفی و فروش آنها میباشد. یک هنرمند هر چه قدر هم در تشکیل داد محصولی مهارت داشته البته در معرفی تولیدها خویش با بازار ناتوان باشد، نمی تواند به درآمد بالایی رسد. طرف مقابل آن نیز هنرمندی میباشد که با مهارت میانگین اما توان فروش بالا، به درآمد بالایی از دست بنا های خویش میرسد.

با دقت بدین مسئله که ابزار های معرفی یک مال خانگی، چقدر برای هنرمندان اصلی و حیاتی میباشد، درین بخش وبسایت هایی معرفی میشود که می‌توانند یاری متعددی به هنرمندان در معرفی و فروش دست سازهایش نمایند.

بازار خانگی دات کام
بازار خانگی دات کام
(www.bazarkhanegi.com)

بازار خانگی دات کام ، سایتی میباشد که توانسته فضای بسیار خیر را برای تولید مغازه مجازی و عرضه تولیدها به وجود آورد. فردی را فکر کنید که میتواند اسباب و اثاث چرمی در منزل بدوزد و یا این که خانمی که در دوختن جامه های محلی یکی‌از بخشها کشور‌ایران دارنده مهارت میباشد. این اشخاص با ورود و عضویت درین وبسایت، قابلیت ساخت‌و‌ساز ایجاد کرد دکان به طور بدون‌پول را بدست میاورند. آنها می‌توانند از تولیدها خویش عکس گرفته، آنها‌را به شایسته ترین صورت در برگه تخصیص یافته به خویش قرار داده و توضیحات مفیدی هم پا با بها و شماره تماس برای کالا قید نمایند.

قابل ذکر میباشد ایجاد کرد یک دکان و گذاشتن شایسته ترین تصویر از تولید ها، نمی تواند به تنهایی فرد را به درآمد های بالا برساند و برای این هدف بایستی تارنما و همینطور سرویس ها خویش را به راه‌های گوناگون در وب تبلیغ فرمایید. برای دانایی از این راه ها میتوانید به بخش های ((تبلیغات اینترنتی))، ((درآمدزایی از روش پست اثبات)) و تبلیغات از روش شبکه های عمومی رجوع‌کنید.

(www.homatia.com) هماتیا
هماتیا سایتی برای خرید بدون واسطه تولید ها ساخته شده با دست و صنعت های دستی از سازندگان آنها میباشد. هر هنرمند یا این که آفریننده در هماتیا مالک یک مغازه جداگانه با اسم تجاری خویش می گردد، به صورت بدون واسطه با مخاطبان خویش رابطه برقرار می نماید و طریق نرخ‌گذاري یا این که نرم‌افزار های ترفیع فروش خویش را دارااست. امکان های اختصاصی این وبسایت، قابلیت و امکان مارک سازی و رویش کسب و شغل های خانگی را به شایسته ترین صورت آماده نموده است.

فعال سازی مغازه در هماتیا بسیار بی آلایش و مجانی میباشد، کافی میباشد بعد از نام نویسی و پذیرش عضویت، با اسم کاربری خویش وارد وب سایت گردیده و مورد راه‌اندازی مغازه تازه را با کلیک روی اسم کاربری خویش تعیین فرمایید. از سایر خصوصیت های پر رنگ هماتیا حضور فعال در شبکه های عمومی میباشد. صفحه های هماتیا در اینستاگرام، تلگرام و …. هزاران عضو دارا‌هستند و دنبال کنندگان، از این نحوه از خبر‌ها تولیدات و مغازه های نو باخبر می گردند.

وبسایت هماتیا یک وب لاگ بروز با تیتر ((مطالب خواندنی)) نیز داراست که مطالب جالبی در زمینه ی گزینش و به کار گیری از دست سازها برای مخاطبان وبسایت منتشر می نماید.

نشانی مثال ای از وب سایت های دیگر معرفی تولیدات خانگی هنرمندان:

www.bazarehonarmandan.comسایت بازار هنرمندان/

www.karodast.com عمل و دست/

وبسایت های فراگیری تشکیل داد اسباب خلاقانه و دست ساخته

وب سایت های بردوک، ساختنی و صفحه رنگی سه خدمت یادگرفتن خلاقانه میباشند که طریق ایجاد کرد اکثری از اثاثیه خلاقانه و دست‌ساز را به طور بسیار بی آلایش، ماهر و کاربردی ارائه کرده اند. در‌این وب سایت ها کارایی گردیده تا با ارائه تصاویر مطلوب، بیشترین یاری را به کسانی که می‌خواهند دست بنا های ماهر را بیاموزند، ارائه دهند.

بردوک در بخشی از معرفی خدمت خویش می نویسد: بردوک آغازی برای آشنایی و حمایت از هنرمندان خوش سلیقه و خلاقی میباشد که در‌پی رویش، پیشرفت و در غایت ارائه هنر خویش به دیگرافراد می‌باشند. شما در بردوک به یادگرفتن های متنوعی از ایجاد کرد اشکال فعالیت دستی، دسترسی دارید و می‌توانید از آن‌ها ایده گرفته و بهتر از آن را خودتان صحیح فرمائید. بردوک موقتی در مرحله آزمایشی میباشد و به‌تدریج تجهیزات نو به آن اضافه می گردد.

 

این وبسایت ها را می قدرت در واقع کامل کننده وب سایت های درآمدزایی از روش فروش دست سازها دانست. درآمدزایی از روش دست سازها و فعالیت دستی های خلاقانه، از شایسته ترین منابع درآمد و الگوهای فعالیت در خانه بوده و نیاز نداشتن به یادگرفتن های بلند مقطع، سپرده گذاری شایان توجه و نیاز نداشتن به امکانات و فضای منحصر، گستردگی منطقه فروش، خطر تحت ایجاد اشتغال و مدل تفریح سیرتکامل این عمل، از مزایای این عمل میباشد.

 

 

hesam بازدید : 19 پنجشنبه 16 بهمن 1399 نظرات (0)

درآمد یک طراح سایت بیشتر است یا یک برنامه نویس؟

 

 

درآمد یک طراح وبسایت بیشتر میباشد یا این که یک نرم افزار نویس؟

توی یکی‌از طراحی سایت در مشهد  تارنما ها به یه همینطور پرسش و پاسخی برخوردم برام دیدنی بود. و به احتمال زیاد برای خیلی ها هم جالبه.

 

این که حقیقتا کسانی را نداریم تا در جامعه امروز بتونن راهنمای برنا هایی باشند که در درحال حاضر پرورش میباشند سبب ساز تاسف می‌باشد.

 

ولی خیلی مسافت داره با دنیایی که یک بشر می تونه توی رویاهاش داشته باشه.

 

سوالش این بود :

درآمد یک طراح وب سایت بیشتر میباشد یا این که یک اپ نویس؟

 

1.اگه میشه درباره با درآمدش هم بگید(این قضیه میتونه بشر رو دلگرمتر کنه واسه یادگیری📷)

 

2.درسته قابل انعطاف افزارهای طراحی وب هم خودشون نرم‌افزار نویسی شدن...خب این بهتره که ما از کد های فراهم به کار گیری کنیم دیگه... درسته؟

 

3.اینجانب خودم کاردانی کامپیوتر دارم... به یکسری تا گویش هم خیلی نادر شناخت دارم .(html ,vb ,c ,asp.net ,java ,delphi) البته اینکه بشر از هر زبانی یه ذره بلد باشه به حیث اینجانب خوب وجود ندارد ... بهتره انسان یک لهجه رو به طور ماهر بلد باشن.

 

4.شما گفتید عشق و علاقه ... اینجانب علاقم بیشتر به ساخت وب سایت هستش تا اپلیکیشن نویسی . ولی هردو رو انسان تا یه سطحی بلد باشه خوبه ... البته اینجانب تاءمل کنم واسه طراحی وب از هر نوعی بهتره که نخستین ساخت وب سایت فردی رو حافظه بگیرم و آن گاه سایتهای شرکتی . نظره شما چیه ؟

 

5.با چیزایی که گفتم از کجا استارت کنم ؟

 

پاسخی که گرفته بود :

این متن از گویش شخص دیگریست ---------------------------------------------------------------------- استارت متن تالیف کننده جواب

 

ببینین نمیشه بگین کدوم صد در صد بهتره .

 

یه اپلیکیشن نویس بسته به طرحی که می نویسه ممکنه بگیره و 20 میلیون فایده ببره .

 

یه طراح وب سایت این بها براش خیلی بدور از انتظاره .

 

الان ساخت وب سایت چیز معمولی گردیده تا حدودی ، ولی خیر در امر وبسایت های خاص .

 

طراح وب سایت فراوونه و معمولا قیمتا متفاوتن و هر که حتی علم جامعی از طراحی وب نداشته باشه بازم یه وب سایت می تونه خط مش بندازه ، البته پباده سازی سایتی که از همگی نظر در سطح خیر و خوبی باشه نادر میباشد ، اینکه امنیت و سرعت و ظاهرو. . . رو در حیث بگیره .

 

به طور کلی با دقت به نوع توصیه این دو قیمتشون متفاوته و می تونم بگم اگه یه اپلیکیشن خوب رو اپ نویسی کنی درآمد بهتری بدست میاری .

 

خودم قصد دارم رو اپ نویسی فعالیت کنم و در کنارش ساخت وب سایت .

 

گزینش با شماست .

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------- نقطه پايان متن مولف جواب

 

 

 

 

 

دنیای بهتر

استعداد ها از علایق اشخاص ساخت میشه و ای کاش خانواده ها به فرزندانشون نترسی وصال به آرزوهای بزرگتر از این ها رو تن.

 

متن او‌لین را در صورتیکه اعتنا فرمائید غایت مقصود این شخص رو نشون میده و دیدی که داره تا همین حد میباشد.

 

شخصی که مقصود بزرگتری داره می تونه خودش به‌این پرسش پاسخ بده و می دونه به کدومش احتیاج داره تا در مسیر هدفش گام بذاره.

 

این شخص می تونست پرسش خودشو اینطوری بپرسه:

بنظرتون تجارت های آینده بیشتر به سمت کدام تکنولوژی خواهند رفت و برای این که توی این رقابت مشقت بار بازار بتونن دووم بیارن به چه چیزی احتیاج خواهند داشت؟

 

می تونی آینده خودتو برای قریه یا این که 15 سال دیگه طرح ریزی کنی.

 

البته این شخص نرم افزار اش برای یکسری ماه آینده می باشد.

 

پاسخ :

در حالتی‌که به اپ نویسی عشق و علاقه داری به سمت پلتفرم های ذیل اینترنت برو و خاطر بگیر زیرا آینده بدین سمت میره.

 

در‌صورتی‌که به ساخت سایت عشق و علاقه داری بیخیالش بشو و بسپارش به کسانی که کارشون از قدیم این بوده. تو نیاز آینده را حافظه بگیر

 

بازاری آکنده از مشتری

هزاران نفر برای هزاران بیزنس اینترنت سایتی طراجی کرده اند که خیر بازدیدی دارااست و خیر فروشی

 

تمامی این اشخاص بزودی نیاز به شخصی با مهارت های خاص برای رساندن این تارنما ها به درآمد حقیقی و واقعی خواهند داشت.

hesam بازدید : 23 چهارشنبه 15 بهمن 1399 نظرات (0)

 

 گویش اپلیکیشن نویسی سی شارپ:
در‌این قسمت از  طراحی سایت در مشهد هجرت قصد دارم که یکی‌از جوارح خانواده دوستداشتنی و اما صاحب و مالک توان در دنیای اپ نویسی را به شما معرفی کنم. پس در شرایطی که قصد دارید از نفوذ و توان این خانواده در دنیای نرم افزار نویسی برای پیشرفت و ترقی خویش به کار گیری فرمائید می بایست بیان‌کنم که نخست می بایست آنها را به خیر بشناسید و یکی‌از آنها را تحت عنوان دوست و همپا خویش درین مهاجرت گزینش فرمائید.

اسم این عضو از خانواده ی C ،C# میباشد که تحت عنوان پسر جوانتر این خانواده از وی خاطر میگردد. البته جوانی این لهجه به مضمون‌ خامی و ضعیف بودن آن وجود ندارد بلکه این پسر برنا توانسته میباشد از مجموع مختصات و تجارب بابا و اخوی بزرگتر خویش یعنی C و C++ به شایسته ترین صورت سرمشق بگیرد و به کارگیری نماید تا امروزه تحت عنوان یکی قدرمندترین لهجه های اپ نویسی شناخته گردد. C# یک گویش نرم افزار نویسی شی گرا و سطح بالا میباشد که به وسیله مایکروسافت در سال 2000 ایجاد شده است.

شاید در صدر C# از نظر ساختاری خیلی به C++مجاورت بود ولی به ندرت راه و روش خویش را از آن مستقل کرد و گسترش یافت، تا جایی که تفاوت‌های آن ها بیشتر و بیشتر شد تاکنون که می قدرت داعیه کرد که در صورتیکه شما C# را تحت عنوان گویش اپلیکیشن نویسی خویش گزینش نمایید، می توانید از آن تحت عنوان یک میانبر به دنیای نرم افزار نویسی به کارگیری فرمائید چرا‌که C# این قابلیت را برای شما آماده می نماید که در حوزه های گوناگون قابل انعطاف‌افزاری مثلا ایجاد کرد نرم افزار های اندرویدی، تشکیل داد نرم افزار های بر پایه ی iOS ، اپ نویسی اینترنت وحتی قابل انعطاف افزارهای دسکتاپی نرم افزار نویسی فرمایید.

 

6. گویش نرم‌افزار نویسی سی پلاس پلاس:
اینک مجال آن رسیده تا شما‌را با پسر ارشد خانواده ی C که یک کدام از فرمانده های باتجربه ی دنیای نرم‌افزار نویسی میباشد، آشنا کنم. فرمانده ای که از آن مدام تحت عنوان الگویی برنده و الهام نصیب برای دیگر گویش های نرم‌افزار نویسی خاطر میگردد و بخش اعظمی از لهجه های هم اکنون حاضر از آن مشتق گرفته گردیده اند. البته با این درحال حاضر کلیه اندیشه می کردند به جهت اینکه تا به ‌درحال حاضر تعدادی ده سال از قدمت این لهجه نرم افزار نویسی قبل میباشد، دیگر فرصت بازنشتگی آن فرا رسیده، البته این فرمانده با سابقه در میدان نزاع با لهجه های جدید به بازه رسیده نشان بخشید که \"هنوز دود از کنده بلند می‌گردد\".

اسم این فرمانده C++ میباشد و از سال 1985 عمل خویش را شروع نموده است. این گویش سطح میانی توانسته میباشد در حین سال های کار خویش از روش به کار گیری در شرکتهای بزرگی همانند مایکروسافت، اوراکل، ادوبی و... به آوازه فراوانی دست یابد.همینطور فراگیری نرم‌افزار نویسی C++ معمولا در دانشکده ها به عنوان درسی یادگرفتن نرم‌افزار نویسی به دانشجوها در فن های فنی مهندسی درس دادن می‌گردد. شاید خیلی ها بر این یقین بودند که‌این لهجه اپ نویسی دیرین گردیده است و دیگر کاربردی ندارد ولی شاید هیچ کس انتظار این را نداشت که‌این گویش مجدد قیام نماید و بتواند در حوزه حقیقت مجازی از سایر گویش ها پیشی بگیرد و هم چنان محبوبیت خویش را نگهداری نماید.

نسبتاً آحاد سیستم های سطح تحت مانند سیستم استدلال، سیستم های ماشینی و ... با به کارگیری از لهجه C++ مندرج اند. پس در صورتی‌که میخواهید یک اپلیکیشن نویس در سطح سیستم باشید و یا این که به اپ نویسی در حوزه ی بازی های رایانه ای بپردازید، لهجه C ++ برای شما آیتم ی بسیار قابل قبولی میباشد.

 

7. گویش اپلیکیشن نویسی روبی:
هر که که برای اولی توشه به دنیای اپ نویسی پا میگذارد در اندیشه یافت کردن ثروت و برداشتن غنیمتی از آن برای خویش میباشد. بدین ترتیب در حالتی‌که شما هم با این اشخاص هم عقیده اید و شیفتهی جواهرات و سنگ های قیمتی می باشید، می بایست مسیر جنبش سفرمان را به سمت سرزمینی عوض کنم که به داشتن یاقوت های قرمز‌رنگ رنگش دارای اسم و رسم میباشد، یاقوت های زیبایی که آن ها را در دنیای نرم‌افزار نویسی روبی می نامند. گویش اپ نویسی روبی برای او‌لین توشه در سال 1995 به جامعه ی برنامه نویس ها با شعار \"شایسته ترین دوست اپلیکیشن نویس\" معرفی شد. روبی زبانی شی گرا و سطح بالا میباشد که امروزه تحت عنوان یکی‌از دوستداشتنی ترین گویش های نرم افزار نویسی جهت ایجاد کرد و توسعه و گسترش ی اینترنت نرم افزار و اینترنت خدمات شناخته می‌گردد.

از طرفی در صورتی‌که بخواهم به مزایای این گویش اپ نویسی اشاره کنم می بایست به سینتکس بسیار معمولی و جاری آن که شباهت متعددی به گویش های محاوره ی انسانی داراست اشاره کنم که یادگیری آن را برای برنامه نویس ها بسیار بی آلایش نموده است. این دستور سبب ساز شد‌ه‌است که روبی به یکی شایسته ترین مورد ها برای افرادی که می‌خواهند برای اولی توشه پا به جهان اپ نویسی گذارند تبدیل گردد.

با این اکنون از این نکته نباید غافل شد که گستره ی عمل های این لهجه در مقایسه با گویش های دیگر اپلیکیشن نویسی در حوزه ی بسط ی اینترنت چندان پهناور وجود ندارد و از زمان های شغلی کمتری نسبت به لهجه هایی مثل پی اچ پی منفعت مند میباشد. پس تعیین با شما میباشد، چنانچه معیار وضعیت های شغلی برای شما از اهمیت ذیل تری برخوردار‌است، میتوانید روبی را تحت عنوان لهجه نرم افزار نویسی خویش تعیین فرمایید.

 

8. گویش اپلیکیشن نویسی سوئیفت:
در صورتیکه در زمان این مسافرت به عرش نگاه کرده باشید مطلقا چشمتان به پرنده ای قشنگ و سپید رنگ افتاده میباشد. این پرنده در دنیای ما تحت عنوان گویش اپلیکیشن نویسی سوئیفت شناخته می‌شود. ‍‍‍‍‍‍سوئیفت یک گویش اپلیکیشن‌نویسی کامپایلری میباشد که به مراد بسط‌ی قابل انعطاف افزارهای بر پایه ی سیستم دلیل های انحصاری کمپانی اپل یعنی iOS ، macOS، watchOS و tvOS بوسیله این مجموعه در سال 2014 تاسیس شده است.

کمپانی اپل این گویش نرم‌افزار نویسی را با مقصود دوری از غلط های نرم افزار نویسی، سهولت بخشیدن به نرم‌افزار نویسی برای سیستم ادله های خویش و ارتقاء سطح امنیت نسبت به لهجه هایی مثل Objective-C پباده سازی کرده و توسعه و گسترش داده میباشد. همینطور لهجه نرم‌افزار نویسی سوئیفت طوری پباده سازی و تاسیس شده است که بتواند قابلیت و امکان ملازمت لهجه Objective-C و حتی لهجه C را در خویش داشته باشد که همین دستور سبب شد‌ه‌است تا این لهجه بتواند اسم خویش را بین دوستداشتنی ترین گویش های نرم‌افزار نویسی به تصویب برساند. به این ترتیب در صورتی‌که شما هم با اعتنا به رویش روز افزون و محبوبیت زیاد تولیدها کمپانی اپل تصمیم گرفته اید به سمت بسط ی قابل انعطاف افزارهای مبتی بر سیستم دلیل های این مجموعه بروید لهجه سوئیفت شایسته ترین تعیین برای شما خواهد بود.

 

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 753
  • بازدید ماه : 1,090
  • بازدید سال : 11,567
  • بازدید کلی : 23,267