loading...
مقالات برگزیده طراحی سایت در مشهد
hesam بازدید : 21 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

 

آغاز فراگیری اپ نویسی با جاوا اسکریپت | Java Script

جاوا اسکریپت یکی شایسته ترین رخداد های دنیای تکنولوژی میباشد   طراحی سایت در مشهد  این گویش در سال ۱۹۹۵ بوسیله برندان ایچ پدیدآمد و بعداز مدتی در کنار HTML و CSS تبدیل به یکی‌از اضلاع مثلث اینترنت شد. جاوااسکریپت در اوایل صرفا در صفحه های اینترنت و برای پویا کردن عنصرها یا این که روح بخشیدن به برگه اینترنت به کارگیری می‌شد. البته به گذر زمان مجال این گویش پتانسیل خودش را علامت بخشید و به قسمت های گوناگون نرم‌افزار نویسی وارد شد.

کاربردهای جاوا اسکریپت

 

یک کدام از کاربردهای سابق جاوااسکریپت در اپ نویس فرانت اند و تشکیل داد صفحه های پویا و متحرک در اینترنت میباشد. مدتی میباشد که کادر ورک ها و کتابخانه های مختلفی با ادغام HTML، CSS و جاوااسکریپت تشکیل‌شده اند که یکی‌از دارای شهرت ترین کادر ورک های این حوزه بوت استرپ میباشد. جاوااسکریپت پس از فرانت اند سراغ سرور هم رفت و گوشه و کنار قدرتمندی مثل Node.js به شما اذن میدهد جاوا اسکریپت را در سرور انجام نمایید.

 

در‌حالتی که از نرم‌افزار نویسی اینترنت سراغ نرم‌افزار نویسی تلفن همراه برویم، گشوده هم راز و کله جاوااسکرپیت پیدا گردد. کادر ورک هایی مثل React Native به شما اذن میدهند نرم افزار های گوشی ساخته و برای پلتفرم های گوناگون مثل اندروید، آی اواس و ویندوزفون خروجی بگیرید. برای بازی سازی هم می قدرت روی جاوااسکریپت اکانت گشوده کرد و به یاری این لهجه می قدرت بازی هم نوشت. همان با یادگرفتن جاوا اسکرپیت شما یک نرم‌افزار نویس کلیه رشته رقیب خواهید شد.

بعضی از نکات اصلی در رابطه لهجه اپلیکیشن نویسی جاوااسکریپت عبارتند از:

 

جاوااسکریپت هیچ ارتباطی با جاوا نداشته و این مورد تنها تشابه اسمی میباشد

با جاوااسکریپت قابلیت و امکان تایپ کردن اپلیکیشن های شی گرا یا این که تابعی وجود دارااست

جاوااسکریپت یک لهجه سطح بالا اکانت میگردد و یادگیری آن مشقت بار وجود ندارد

قاب ورک ها و کتابخانه های بسیار متنوعی با لهجه جاوااسکریپت مندرج اند

پلاگین های مرورگرهای متعدد مثل گوگل کروم یا این که اپرا به یاری جاوااسکریپت پباده سازی گردیده اند

بازار عمل برنامه نویس ها جاوااسکریپت

 

گفتیم که جاوااسکریپت نسبتاً تمامی جا حضور داراست. این حضور فعال در قسمت های متعدد تکنولوژی وضعیت های شغلی فراوانی برای متخصصان آن به وجود میاورد. امروزه تقاضا برای برنامه نویس ها جاوااسکریپت در حوزه های متعدد مثل اینترنت، تلفن همراه و دسکتاپ زیاد گردیده‌است. با یادگیری لهجه جاوااسکریپت با یک تیر میتوانید یکسری نماد بزنید و هرگز نگران بی کار شدن نباشید.

 

درآمد برنامه نویس ها جاوا اسکریپت

 

همان طور که میدانید کارداران مختلفی در درآمد اشخاص میتواند تاثیرگذار باشد. داشتن تخصص، سطح علم، رابطه ها اجتماعی حاذق، داشتن مهارت های قابل انعطاف و غیره قادر است درآمد اپلیکیشن نویس را ارتقا دهد. معدل درآمد یک اپ نویس جاوااسکریپ در ایالات متحده میان ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار دلار در سال میباشد. در جمهوری اسلامی ایران هم آمار ظریف و قابل استنادی در چنگ وجود ندارد البته با مشاهده و محاسبه برخی از موسسات که از جاوااسکریپت به کارگیری می نمایند می‌توانید متوجه گردید که پول های خیر به برنامه نویس ها جاوااسکریپت خویش میدهند.

 

در شرایطی که که می‌خواهید در اپلیکیشن نویسی و ساخت سایت کار کشته گردید، مایحتاج میباشد که‌این گویش را در تیم گویش های موردنیاز برای اپ نویسی پایین اینترنت، بگنجانید.

 

چگونگی آغاز یادگرفتن اپ نویسی با سی پلاس پلاس (C++)

 

این لهجه نوع توسعه یافته لهجه نرم‌افزار نویسی C میباشد

لهجه نرم افزار‌نویسیِ سی پلاس پلاس شیءگرا، سطح بالا و چندرگه میباشد

مطلوب اپ‌نوسی سمت سرور

مطلوب برای بازی‌های ویدیویی

مطلوب برای نرم‌افزار‌نویسی سیستمی و درایورها

مطلوب برای اپلیکیشنهای دستکتاپ

اچ تی ام ال 5 همیار جاوا اسکریپت برای اپلیکیشن نویسی زیر اینترنت

اچ تی ام ال ۵ همیار جاوا اسکریپت برای اپلیکیشن نویسی زیر اینترنت

درصورتی که که بخواهید در خصوص نرم افزار نویسی وبسایت قدرتمند گردید، مورد نیاز میباشد که‌این گویش را در تیم گویش های مورد نیاز برای اپ نویسی ذیل اینترنت و وب سایت، بگنجانید.

 

 

hesam بازدید : 21 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

آشنایی با شغل برنامه نویسی + درآمد و فرصت اشتغال

 

 

 

به نقل از   طراحی سایت در مشهد مجموعه وبگردی باشگاه خبرنگاران برنا، مبتنی بر تعریفی که از نرم‌افزار نویس گردیده، اپلیکیشن نویس که اکثر اوقات در انگلیسی programmer یا این که coder گفته میشود مراحل تایپ کردن، انواع زدایی(debug) – تست اپلیکیشن های کامیپوتری برای اعتقاد و باور یافتن از وصال به نتیجه ها متبوع- و مراقبت کد منبع (source code) اپلیکیشن کامپیوتر را اجرا می‌دهد. این کد منبع با یک لهجه نرم‌افزار نویسی مندرج میباشد و ممکن میباشد تغییر‌و تحول داده گردیده یک کد پیشین و یا این که یک کد تماما تازه باشد. مقصود اپ نویسی ساختن یک اپلیکیشن می باشد که یک خلق و خوی مراد گردیده را به اکران بگذارد.

 

نرم‌افزار نویس طرح های طرحی که مهندس و تحلیلگر نرم‌افزار تهیه و تنظیم کرده را به طور راهبرد های مطلوب کامپیوتر در میاورد آنگاه نرم افزار ها و کدهای ساخت و ساز گردیده را انواع زدایی و آزمایش می نماید تا به حاصل متبوع رسد. اپلیکیشن نویس رابطه قربت با طراح برنامه داراست در حالی که در بعضا حوزه ها فعالیت آنان مشترک میباشد. به‌این شکل که اپلیکیشن نویس میتواند شغل های معمول طراح مانند پباده سازی نرم افزار ها را جاری ساختن دهد. این نیازمند برنامه ریزی برنامه، ساخت و ساز سبک ها و فلوچارت های نماد دهنده چگونگی تایپ کردن کد ها و پباده سازی رابط کاربری سیستم میباشد.

 

برخی از نرم افزار ها نسبتا بی آلایش اند و مجال یه خرده برای تایپ کردن آن‌ها ما یحتاج میباشد مانند اپلیکیشن های تلفن همراه (Mobile application). بعضا اپلیکیشن های دیگر مانند سیستم های استدلال کامپیوتر بغرنج ترند و بی نقص کردن آنان نزدیک به 1 سال یا این که بیشتر فرصت میبرد.

 

اپ تحت عنوان یک سرویس، (SaaS) یک معنی نو و حوزه رو به رشدی است که مشتمل بر اپ های کاربردی میباشد که از روش وب ارائه میشود. اگرچه معمولا برنامه نویس ها می بایست اپ هایشان را برای کاربرد داشتن در دور و بر های مختلفبازنویسی نمایند، ولی نرم‌افزار های کاربردی که با استعمال از SaaS ساخت‌و‌ساز می گردند، در کلیه دور و بر ها (platform) عمل می نمایند و نیازی به تغییر تحول و آپ دیت رسانی ندارند. در‌این حوزه برنامه نویس ها زمان بیشتری دارا‌هستند که به ساخت قابل انعطاف افزارهای نو بپردازند.

 

اپلیکیشن نویس معمولا به تنهایی عمل می نماید البته بعضی وقتها در پروژه های تعالی با بقیه متخصصان کامپیوتر به صورتی تیمی همیاری می نماید. به انگیزه اینکه اپلیکیشن نویسی را در هرجایی می اقتدار ایفا بخشید، بخش اعظمی از برنامه نویس ها به طور دورکاری عمل می نمایند و به قولی آزادکار (Freelancer) میباشند.

 

hesam بازدید : 21 سه شنبه 12 اسفند 1399 نظرات (0)

تاریخچه سیستم مدیر مقر داده DBSM


چنین بود که DBMS توانست رده خویش را بدست آورد و  طراحی سایت در مشهد  فعالیت دسترسی به داده را شل‌خیس نمایند.

خصوصیت سیستم رئیس مقر داده DBMS چه میباشدسیستم رئیس مقر داده DBMS دارنده خصوصیت اختصاصی به شخصی میباشد که درین نصیب میخواهیم به آنها اشاره کنیم. خصوصیت‌های DBMS عبارت‌اند از:
برنامه (Software)DBMS در سکو نخستین یک سیستم قابل انعطاف افزاری میباشد که می تواند تحت عنوان یک کنسول مدیریتی یا این که یک رابط برای تعامل و رئیس مقر‌های داده در لحاظ گرفته خواهد شد. این رابط همینطور در سیستم‌های فیزیکی توسعه و گسترش مییابد که اطلاعات را به مقر داده‌های backend اضافه می‌نماید. سیستم برهان و برنامه کانال و زیرساخت‌های مشقت بار افزاری در ساخت داده، دسترسی، رئیس و پردازش مقر داده نقش دارا هستند.


نوشته ی علمی پییشنهادی : روش‌ی ایجاد کرد مقر داده در وردپرسطرز‌ی ایجاد کرد مقر داده در وردپرس

داده‌ها (Data)DBMS مشمول داده‌های عملیاتی، دسترسی به سابقه مقر داده و فراداده تحت عنوان منبعی برای اعمال عملکردهای ما یحتاج میباشد. این داده‌ها ممکن میباشد مشمول پرونده‌هایی مانند: پرونده‌های نمایه (index files)، داده ها اداری و دیکشنری داده‌ها باشد. برای نشانه دادن جریان داده‌ها، مالکیت، ساختار و رابطه ها با بقیه سابقه یا این که شی ها از داده‌ها استعمال میگردد.
Proceduresگرچه بخشی از اپلیکیشن DBMS وجود ندارد البته می‌قدرت از آن تحت عنوان دفترچه راهنمای DBMS بهره مند شد. این دستور کار‌ها و راهنماهای مستند به یوزرها در پباده سازی، تصحیح، مدیر و پردازش مقر داده یاری می‌نماید.
لهجه مقر داده (Database languages)گویش‌های مقر داده ا اجزای DBMS میباشند که برای دسترسی، تصحیح، ذخیره و بازیابی داده از، مقر داده استعمال می‌نمایند. اشکال گویش‌های DBMS مشتمل بر: لهجه تعریف‌و‌تمجید داده‌ها (DDL)، لهجه بازنویسی داده‌ها (DML)، گویش دسترسی به مقر داده (DAL) و گویش در اختیار گرفتن داده‌ها (DCL) میباشد.


لهجه مقر داده (Database languages)
گزارش کردن (Reporting)با به کارگیری از ابزارهای گزارشگر DBMS مشاغل و نهاهای سازمانی میتوانند از داده‌های خویش سود‌گیری نمایند و کارایی بهتری از خویش آرم دهند.
مواقعی که بیان کردیم جزء خصوصیت‌های اصلی و مهم DBMS به اکانت می آیند.


نوشته‌ی‌علمی پییشنهادی : یادگرفتن گویش SQL در مقر دادهیادگرفتن گویش SQL در مقر داده

مزایا و معایب به کار گیری از سیستم رئیس مقر داده DBMS چه میباشدهمانگونه که در توضیحات فوق از خصوصیت‌های DBMS کلام کردیم درین نصیب میخواهیم به شما در باب مزایا و معایب DBMS توضیح دهیم که عبارت‌اند از:
مزایا DBMS چه چیزی استبا استعمال DBMS به راحتی می‌قدرت یک نرم افزار یا این که یک نرم‌افزار را بسط اعطا کرد.DBMS دارنده امنیت و حریم محرمانه فوق العاده‌ای میباشد و تجهیزات متعددی را در دست استفاده کننده خویش قرار می دهد.دارنده تکنیک و سیستم‌های فوق‌العاده یک پارچه میباشد که بضاعت و توان بازیابی و ذخیره داده را برای شما آماده می‌نماید.مخاطب با به کارگیری از DBMS فارغ از هیچ مشقت، قادر است داده‌های خویش را بهبود ببخشد.سیستم و تکنیک‌های DBMS تماما ظریف و سازگار با اکثریت سیستم ادله‌های حالا حاضر عالم می باشند.مزایا و معایب استعمال از سیستم مدیر مقر داده DBSM چه استمعایب DBMSچیستمانند دیگر اپلیکیشن‌ها و سیستم‌های متفاوت مدرن که هم مزایای منحصر به فرد به شخصی را در چنگ شما قرار می دهند و هم دارنده معایب مختص به خویش می‌باشند. سیستم رئیس مقر داده DBMS نیز دارنده معایبی میباشد که مشمول:
هزینه‌ی DBMS به انگیزه داشتن توجه زیاد و فن‌ای بودن، بسیار زیاد میباشد. ولی ناگفته نماند که‌این هزینه بالا، قیمت و فایده متعددی را به یاور خواهد داشت.سیستم‌های DBMS دارنده ابهام‌هایی می‌باشند که یوزرها پیش از به کار گیری از آن بایستی یادگرفتن ببینند.DBMS قابلیت و امکان حل محاسبات بسیار بغرنج را ندارد.در بعضا مواقع مشاهده گردیده یوزرها از یک اپ بیش تر از اندازه به کار گیری کردند که‌این کار باعث به از دست رفتن جزئی از داده‌های نرم‌افزار گردیده است.به انگیزه اینکه یک دیتا در یک مقر دیتابیس معین، ذخیره می‌گردد ممکن میباشد در نهاد و سازمان‌های دولتی بعداز قطعی برق یا این که خطاها از این قبیل، به داده و دیتا جراحت دور از شوخی وارد گردد.مهمترین و دوست داستنی‌ترین قابل انعطاف افزارهای DBMS چه استدوستداشتنی‌ترین برنامه‌هایی که می توانند داده‌ها را رئیس نمایند عبارت‌اند از:

hesam بازدید : 25 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)

عرفی نرم‌افزار نویسی گوشی
موردنیاز وجود ندارد   طراحی سایت در مشهد خیلی در رابطه اهمیت گوشی ها و تبلت ها کلام کنیم. احتمال داراست همین الان با تلفن همراه گوشی خویش در درحال حاضر مطالعه این مقاله باشید. امروزه تلفن همراه ها چیزی بیشتر از یک وسیله ارتباطی می‌باشند و کمترین کاری که می‌توانند اجرا دهند تماس صوتی و ارسال پیام متنی میباشد.

سیستم ادله موبایل های هوشمند به صورت عمده به دو گروه کلی تقسیم می‌شود. اندروید و iOS. به همین ترتیب برنامه نویس ها به عبارتی اولیه فعالیت تصمیم میگیرند یکی‌از این دو را گزینش نمایند. یعنی یا این که سراغ نرم افزار نویسی اندروید بروند یا این که سراغ نرم افزار نویسی iOS. به شما هم پیشنهاد میکنیم که همین نخستین عمل تکلیف خودتان را پر‌نور کرده و در یک مسیر با پشتکار زیاد گام بردارید.

از‌آنجا‌که اندروید در حدود ۵۰% سهم بازار تلفن همراه را در دست داراست، می‌تواند گزینش نیکی برای آغاز اپ نویسی تلفن همراه باشد. اندروید در مرز و بوم ما هم محبوبیت متعددی داراست و برخی از ایرادات و محدودیت های آیفون را ندارد. ولی گشوده هم شما بایستی با دقت به علایق خویش وارد یک حوزه خاص گردید.

نرم افزار نویسی اندروید نسبت به اپلیکیشن نویسی آی وی اس حق تقدم بالاتری دارااست، به دلیل آن که مخاطبین بیشتری دارااست.

ولی چیزی که در سال های اخیر، حد اقل ۶ یا این که ۷ سال اخیر بیشتر ترویج پیدا کرده، نرم افزار نویسی موبایلی میباشد. ازآنجاکه تلفن همراه بیشتراز پیش در معاش عموم رسوخ کرده، می اقتدار پیش بینی زد که شایسته ترین موضوع اپلیکیشن نویسی، فراگیری نرم‌افزار نویسی گوشی میباشد.

به تناسب اهمیت این موضوع، تعداد رقبایی هم که در درحال حاضر فراگیری و عمل کردن اپ نویسی گوشی می باشند، نادر نیستند. شخصی که قصد دارااست وارد نرم‌افزار نویسی تلفن همراه خواهد شد، می بایست به توجه زیاد، استارت به یادگرفتن نرم‌افزار نویسی نماید و مسئله اپلیکیشن نویسی موبایلی را طوری تعیین نماید که از فرصت صرف گردیده اش منصرف نشود. نرم افزار نویسی گوشی به دو تیم عمده تقسیم می‌شود:

نرم‌افزار نویسی نرم افزار های اندرویدی
نرم‌افزار نویسی نرم افزار های ios
دربین این دو می بایست بتوانید شایسته ترین گزینش را داشته باشید

فراگیری نرم افزار نویسی اندروید بهتر میباشد یا این که ios
از آنجا که بیش تر از ۷۰ درصد از عموم کشور‌ایران و ولی عموم عالم، اندروید به دست می باشند، قانونا عقل و منطق حکم می نماید که به نرم‌افزار نویسی اندرویدی روی آورید. به این شکل میتوانید جامعه آماری متعددی را پایین پوشش قرار دهید.

اما این به این مفهوم وجود ندارد که برنامه نویس ها ios تجارت خیر ندارند. اما که مخاطبین ios کمترین مجموعه را نسبت به اندروید تشکیل داده اند و این موجب گردیده دیدگاه ها به سمت اندروید جلب گردد.

hesam بازدید : 22 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

ایرادات و   طراحی سایت در مشهد  عیب یابی در سی شارپ بی آلایش خیس و سهل و آسان خیس میباشد چون به لهجه استاتیک تایپ میشود و کد پیش از تبدیل به نرم افزار آنالیز میشود. به صورت خلاصه، این لهجه مطلوب بسط دهندگان نرم‌افزار های اینترنت، اپ دسکتاپ میباشد. همینطور زبا سی شارپ خویش را در بازی های VR ، 2D و 3D ثابت نموده است. ابزارهای cross-platform مانند Xamarin که در سی شارپ مندرج اند منجر می توان به همگی سیستم ها سازگار باشند.

این لهجه یک لهجه نرم‌افزار نویسی منبع گشوده ، پویا، با محوریت آسانی و سود وری میباشد که در وسط سال 1990 در ژاپن بسط یافت که گوشه و کنار اپلیکیشن نویسی آن معمولی خیس و درگیر کننده خیس از دیگر زبانها پباده سازی گردیده‌است.
گویش اپلیکیشن نویسی روبیزبانRuby on Rails ، یک چارچوب بی نقص اینترنت پشته دوستداشتنی است. گویش به فعالیت رفته در گویش اپ نویسی روبی گویش پویایی میباشد که قواعد رنج ندارد و یک گویش سطح بالا میباشد که تا حد متعددی به گویش انگلیسی شباهت داراست. به صورت خلاصه میتوانید طرحی با کدنویسی کمتری بسازید ولی بحران روبی لهجه تایپ پویا میباشد که نگهداری کردن آن سهل و آسان وجود ندارد و موجب کندی انعطاف پذیری آن می‌گردد.
لهجه نرم افزار نویسی Objective-CزبانObjective-C یک گویش اپلیکیشن نویسی شی گرا میباشد که بوسیله کمپانی اپل و برای سیستم استدلال های Operating System X ، iOS و رابط های اپ نویسی کاربردی به کارگیری میشود. این لهجه در ده سال 1980 گسترش یافت و بوسیله برخی از او‌لین سیستم استدلال های نخستین گزینه به کارگیری قرار گرفت. گویش Objective-C مقصود معلوم و کلی دارااست که به جهت خصوصیت هایی که از لهجه نرم‌افزار نویسی سی در خویش داراست، میتوانید آن را ترکیبی از لهجه سی بدانید.
به طور کلی از بین همگی گویش های اپلیکیشن نویسی ، ازآنجاکه صنعت نرم‌افزار با هر بروزرسانی یا این که ورژن تازه عوض می شود، تعیین شایسته ترین لهجه نرم افزار نویسی عالم طاقت فرسا میباشد. در صورتی‌که می‌خواهید شغل خویش را تحت عنوان یک گسترش دهنده استارت فرمایید، صرفا میتوانید طبق عشق خویش در موضوع های متعدد مطلوب ترین را تعیین فرمایید. از در میان همگی لهجه های دوستداشتنی در دنیا با دقت به تلاش آن‌ها، می اقتدار هرمورد از این گویش ها را در موضوع های پایین تعیین کرد:
گسترش اینترنت رو به جلو: JavaScriptگسترش اینترنت: back-end – JavaScript ، Python ، Java ، PHP ، Ruby، C #نرم افزار دسکتاپ : جاوا ، سی ++ ، پایتونتوسعه و گسترش گوشی: Swift ، Java ، C #گسترش بازی: سی پلاس پلاس ، C #ترازو دریافتی شغل اپلیکیشن نویسیداده های GitHubنحوه های مختلفی وجود داراست که می شود به بخش اعظمی از سوال های در مسئله اپلیکیشن نویسی جواب اعطا کرد. با این حالا ما حس میکنیم شایسته ترین طرز، متکی بودن به داده های GitHub میباشد. خدمتی که صاحب خانه بیشتراز 96 میلیون پروژه متفاوت قابل انعطاف افزاری را در چنگ داراست. در نمودار ذیل GitHub گویش های برتر و دوستداشتنی نرم‌افزار نویسی از سال 2014 تا 2018 را علامت داده گردیده است.
در نمودار بالا، میتوانید 10زبان برتر و دوستداشتنی در جهان را ببینید که از فی مابین آن ها گویش هایی برای مثال JavaScript ، Java ، Python، PHP، C ++، C #، C و Ruby اشاره دارااست که نمای کلی لیست زبانهای رو به رویش در شیت GitHub را علامت می‌دهد.
درآمد اپ نویسییک نرم افزار نویس همگانی به صورت عظیم ای می‌تواند در اکثری از مشاغل اپلیکیشن نویسی استاندارد سرگرم به عمل خواهد شد و به صورت معمول یک نرم‌افزار نویس سطح ورودی یک لهجه اساسی را می شناسد که با بسط هر کدام از این گویش ها و بالا رفتن وی میتواند به ارتقاء و توسعه فعالیت اپ نویس باعث خواهد شد.
برنامه نویس ها معمولاً شغل های خویش را به یک مدیریت پروژه گزارش میدهند و روی پروژه های متنوعی عمل می نمایند. این عمل ممکن میباشد مشمول کدنویسی یک اپ تماماً نو ، بروزرسانی یک نرم افزار کهن برای فعالیت با استانداردهای امروزی یا این که مفاد شبیه باشد. حقوق و دستمزد یک نرم‌افزار نویس به زبانهای گزینه به کار گیری در فعالیت بستگی دارااست. از سویی دیگر واحد سنجش درآمد نرم افزار نویس به شرکتی که برای آن فعالیت می نماید و حالت مکانی وی در هر کشوری گوناگون میباشد.
پیش گویی میگردد که با چندین سال تجربه فراتر درآمد یک اپ نویس به 60،000 دلار معدود بها در هر سال و در غایت به 75،000 دلار رسد. برنامه نویس ها جدید وارد و سوای تجربه کاری ممکن میباشد درآمد هر ساله 10،000 دلار و یا این که کمتر از این درآمد را کسب نمایند.

hesam بازدید : 22 سه شنبه 05 اسفند 1399 نظرات (0)

انواع هدر سایت

اشکال هدر وبسایت

یک   طراحی سایت در مشهد  طراحی وب سایت ماهر که آیتم پسند مخاطب باشد بایستی همگی ی عامل ها آن را در حیث بگیریم. همان گونه که می‌دانید وب سایت از سه نصیب هدر Header بدنه Content و فوتر Footer است. هرمورد در موضع خویش از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. البته اهمیت هدر وب سایت یکسری برابر میباشد به دلیل آنکه بازدید کننده هنگامی که می‌خواهد وارد تارنما خواهد شد با اولی موردی که واکنش می نماید هدر وب سایت میباشد.

 

اشکال هدر وب سایت عبارتند از:

هدر اثبات که در اکثر طراحی وب بیمه مشاهده میکنید هیچ حرکتی ندارند. گزینه بعدی هدر متحرک یا این که پویا میباشد که با به کارگیری از ابزارهای پویا و دارنده تکان است.درین نصیب هم با اشکال هدر تارنما آشنا شدیم با ما هم پا باشید تا قسمت های بعدی جامع تر در زمینه‌ی اشکال قسمت های یک وبسایت کلام کنیم.

 

Header وب سایت

در شرایطی که بخواهیم تعریفی از هدر وبسایت ذکر کنیم به تصویری که در اولِ شیت قرار می‌گیرد Header تارنما گفته میشود. در صورتیکه در به عبارتی مشاهده کرد نخستین هدر Header وب سایت برای بازدید کننده مطلوب نباشد مخاطب تخت گاز وب سایت را سوراخ کرده و به سراغ تارنما های دیگری می رود. اولی هدر Header تارنما در سال 1993 ساخت و ساز شد و رفته رفته، پیشرفت های چشمگیری را به خویش می گرفت وجود هدر نوعی بنر و تبلیغات برای کسب و امور هستند.

 

hesam بازدید : 22 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)


123for in :

در  طراحی سایت در مشهد  اینجا در رینگ تکرار در پایتون تحت عنوان تیم ای از شیء ها میباشد یا این که به فرض نمونه یک لیستی از اشیا میباشد. statement ها در بدنه رینگ برای هر آیتمی از اعمال میگردند. متغیر var در هر توشه تکرار رینگ کمی از iterable را به ترتیب به خویش تخصیص میدهد.در اینجا یک مثال ای از رینگ تکرار در پایتون را مشاهده می‌کنیم:

>>>>>> a = [\'foo\', \'bar\', \'baz\']>>> for i in a:... print(i)...foobarbaz
123456789>>>>>> a = [\'foo\', \'bar\', \'baz\']>>> for i in a:... print(i)...foobarbaz
در‌این رینگ تکرار در پایتون به عبارتی لیست a میباشد و متغیر به عبارتی i میباشد. در هر توشه تکرار رینگ متغیر i به طور پیوسته یه خرده از گزینه های لیست a را به خویش تخصیص می‌دهد آن‌گاه تابع print() به ترتیب مقادیر ‘foo’، ‘bar’ و ‘baz’ را اکران می‌دهد. رینگ تکرار for مانند این، یک نحوه پایتونی میباشد که برای پردازش مورد ها در حله تکرار گزینه استعمال قرار می‌گیرد.البته دقیقا یک iterable در رینگ تکرار در پایتون چه چیزی میتواند باشد؟ پیش از اینکه بیشتر رینگ ها را آیتم نظارت در اختیار بگذاریم بهتر میباشد عمیقا بدین دعوا وارد شویم که حقیقتا معنا iterable در رینگ تکرار در پایتون چه است؟ پیرو نوشته ی علمی ی لهجه نرم افزار نویسی پایتون را بهتر بشناسیم را به شما سفارش میکنیم.


کلیپ پییشنهادی : یادگیری پایتون توسعه یافته جادی میرمیرانییادگیری پایتون توسعه یافته جادی میرمیرانیIterable هادر رینگ تکرار در پایتون iterable یک شیء ای میباشد که می‌تواند در تکرار استعمال شود. این اصطلاح به شرح ذیل گزینه استعمال قرار گرفته میباشد :
صفت: یک شی را می شود به تیتر تکرار تعریف کرد.نام: یک شی تحت عنوان یک تکرار معلوم می‌گردد.

ساختار for


در حالتی که شیء ای از نوع iterable باشد آن قادر است در تابع iter() در پایتون آیتم فراخوانی واقع گردد که چیزی بنام یک تکرار کننده(iterator) را برمیگرداند.هر مورد از شی ها نمونه فوق یک iterable می‌باشند و وقتی که به تابع iter() بازگردانده می‌شوند نوع iterator یا این که تکرارکننده را بر میگردانند.


>>>>>> iter(\'foobar\') # String

>>> iter([\'foo\', \'bar\', \'baz\']) # List

>>> iter((\'foo\', \'bar\', \'baz\')) # Tuple

>>> iter({\'foo\', \'bar\', \'baz\'}) # Set

>>> iter({\'foo\': 1, \'bar\': 2, \'baz\': 3}) # Dict

12345678910111213141516>>>>>> iter(\'foobar\') # String

>>> iter([\'foo\', \'bar\', \'baz\']) # List

>>> iter((\'foo\', \'bar\', \'baz\')) # Tuple

>>> iter({\'foo\', \'bar\', \'baz\'}) # Set

>>> iter({\'foo\': 1, \'bar\': 2, \'baz\': 3}) # Dict

از سوی دیگر در نمونه تحت این نوع شیء ها که به تابع iter بازگردانده گردیده اند از نوع iterable نیستند:
>>>>>> iter(42) # IntegerTraceback (most recent call last):File \"\", line 1, initer(42)TypeError: \'int\' object is not iterable
>>> iter(3.1) # FloatTraceback (most recent call last):File \"\", line 1, initer(3.1)TypeError: \'float\' object is not iterable
>>> iter(len) # Built-in functionTraceback (most recent call last):File \"\", line 1, initer(len)TypeError: \'builtin_function_or_method\' object is not iterable
12345678910111213141516171819>>>>>> iter(42) # IntegerTraceback (most recent call last):File \"\", line 1, initer(42)TypeError: \'int\' object is not iterable
>>> iter(3.1) # FloatTraceback (most recent call last):File \"\", line 1, initer(3.1)TypeError: \'float\' object is not iterable
>>> iter(len) # Built-in functionTraceback (most recent call last):File \"\", line 1, initer(len)TypeError: \'builtin_function_or_method\' object is not iterable
آحاد گونه های دادهای که تا کنون با آنان مواجه گردیده اید که از نوع گروه ها می باشند نوعی iterable میباشند. این نوع داده هایی که از نوع iterable می باشند دربرگیرنده داده هایی از نوع های string, list, tuple, dict, set و لیست های اثبات هستند.
ولی این اطلاعات فقط نوع هایی نیستند که شما میتوانید از آن در رینگ تکرار در پایتون به کار گیری فرمائید. تعداد متعددی شیء در پایتون پباده سازی و تعریف و تمجید گردیده اند که شما میتوانید از آن‌ها در رینگ تکرار در پایتون تحت عنوان iterable یا این که تکرار شونده به کارگیری فرمایید.


نوشته‌ی‌علمی پییشنهادی : یادگرفتن دیکشنری در پایتون و نظارت متدهای آنفراگیری دیکشنری در پایتون و نظارت متدهای آن
از جمله:یک فولدر گشوده در رینگ تکرار در پایتون می‌تواند تحت عنوان یک iterabe آیتم به کارگیری قرار گیرد. شما می‌توانید بعداز اینکه راجع‌به رینگ تکرار در پایتون فراگیری های کافی را سپری کردید از یک پوشه گشوده تحت عنوان iterable استعمال نمائید و اشیایی از آن را خوانده و در تکرارهایتان بکار ببرید.
در واقع هر شیءای در پایتون می‌تواند تحت عنوان یک iterator در رینگ تکرار در پایتون گزینه تکرار قرار گیرد. حتی شی ها تعریف و تمجید گردیده به وسیله یوزرها می‌تواند بگونه ای پباده سازی شوند که از آن‌ها بجای تکرار شونده ها یا این که iterator ها استعمال کنیم ( در‌این نوشته‌ی علمی پی خواهید پیروزی که چه گونه از اپلیکیشن نویسی شی گرایی خواهیم توانست در پایتون سود مند شویم).
تکرار شونده ها (iterators) در رینگ تکرار for در پایتونهم اکنون به خیر این را فهم و شعور نموده اید که چه نوع داده هایی تحت عنوان iterable شناخته میشوند و این را متوجه گردیده اید که چه‌طور از تابع iter() به کار گیری فرمائید تا یک تکرارشونده یا این که iterator را بدست بیاورید. درحال حاضر که دسترسی به یک iterator یا این که تکرارشونده داریم چه کارهایی می‌توانیم با آن ایفا دهیم ؟


تکرار شونده ها (iterators) در رینگ تکرار for در پایتون


در رینگ تکرار در پایتون یک تکرار کننده اصولا یک تولیدکننده بها میباشد که مقادیر متواتر را از سوی شیء iterable مربوطه، به خویش تخصیص می‌دهد.تابع خالق next() در رینگ تکرار در پایتون برای تخصیص بها بعدی به تکرار شونده گزینه استعمال قرار میگیرد.
در اینجا یک نمونه با استعمال از لیست شبیه بالا آورده ایم :
>>>>>> a = [\'foo\', \'bar\', \'baz\']
>>> itr = iter(a)>>> itr

>>> next(itr)\'foo\'>>> next(itr)\'bar\'>>> next(itr)\'baz\'
1234567891011121314>>>>>> a = [\'foo\', \'bar\', \'baz\']
>>> itr = iter(a)>>> itr

>>> next(itr)\'foo\'>>> next(itr)\'bar\'>>> next(itr)\'baz\'
درین نمونه a یک لیست قابل تکرار یا این که iterable است و itr یک تکرار شونده یا این که iterator میباشد که در صدر به وسیله تابع iter() به یک تکرار شونده تبدیل شد‌ه‌است. هر امر next(itr) مقدار بعدی این لیست را به ترتیب برمیگرداند.


نوشته‌ی علمی پییشنهادی : جاوا یا این که پایتون ؟ کدام بهتر میباشد؟جاوا یا این که پایتون ؟ کدام بهتر میباشد؟


اعتنا فرمائید که یک تکرار شونده چه‌طور وضعیت درونی خویش را محافظت می نماید. تکرار شونده فهم و شعور می نماید که مقادیر از پیشین رقم خورده هستند به این ترتیب شما با فراخوانی تابع next() در رینگ تکرار در پایتون ، تکرار شونده متوجه می گردد که بایستی مقدار بعدی را برگرداند.

hesam بازدید : 24 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)
از    طراحی سایت در مشهد  کلماتی که عموم در هنگام کاوش بکار می برند و محتوای شما راجع‌به آن میباشد به کار گیری نمایید
درصورتی که غرض شما جواب دادن به یک پرسش میباشد، پرسش را در تگ h1 قرار دهید
در صورتیکه شما در اکنون تایپ کردن یک راهنمای چگونگی (how-to guide) می باشید، هر مرحله آن را با یک تگ H2 قرار دهید
برای مقاله‌ها دیگر از کلمه ها کلیدی LSI و بقیه لغت ها دارای ربط از نگاه معنایی با تگ های h2 تا h6 به کارگیری نمائید
نمونه ذیل نیز به نظر معنایی درست میباشد:
زمین
آسیا
خاور اواسط
کشور‌ایران
خراسان رضوی
مشهد
یا این که برعکس.
شما میتوانید از تگ های H6 ،H5 ،H4 ،H3 ،H2 به تعداد دلخواه در هر ورقه استعمال فرمائید.
چگونگی به کار گیری از تگهای هدر در WordPress
هنگام دستکاری یک نوشته‌ی‌علمی در وردپرس، معمولا سطح های متعدد عنوانها را در ویرایشگر متن مشاهده می کنید، از عنوان ۱ تا عنوان ۶. اینها مبنی بر سایز و اهمیت تروتمیز گردیده‌است. عنوان ۲ اصلی خیس از عنوان ۴ میباشد.
تگ هدر چیستدر فعالیت، این تیترها به تگهای هدر HTML تبدیل می گردند؛ از H1 تا H6. تم یا این که قالب وب سایت شما احتمالا از این تگ های HTML در الگوهای خویش نیز استعمال می‌نماید.
به همین عامل، زمانی ما در زمینه ی چگونگی ساختار دادن تحت عنوان ها و محتوا حرف میکنیم، درباره ی تگ های H1، تگ های H2 و غیره حرف می کنیم. ما به کد HTML که در متن قرار می گیرد اشاره می کنیم.
آیا ترتیب تگهای هدر اساسی میباشد؟
شما میتوانید از تمامی آن ها به کار گیری فرمائید. یا این که میتوانید هر تنی چند از آن‌ها که ما یحتاج میباشد را استعمال نمایید. شما نیازی به به کارگیری از کلیه شش تگ HTML برای ساختار دادن به صفحه ها خویش ندارید. گوگل با HTML تفکیک گردیده در اینترنت شناخت داراست.
سازمان W3C پیشنهاد ظریف تری را ارائه میدهد:
سندها نباید ترتیب سطح های را برهم بزنند (برای مثال از H1 به H3 بروند)، چون تبدیل اینگونه اسنادی به صورت های دیگر اکثر زمان ها ایراد خواهد بود.
این نمونه به نظر معنایی درست میباشد:
مبانی ساخت وب سایت
کمی
متن
تگ HTML چه است
یه خرده
متن
گویش CSS چه میباشد
کمی
متن
اینجانب مدام صرفا از یک تگ H1 در هر کاغذ به کار گیری میکنم. در ارتباط دسترس‌پذیری اینترنت (web accessibility) و seo محتاط هستم و دوست دارم امور را به طرز بی آلایش و اصولی اجرا بدهم تا بتوانم بر بقیه مسائل اساسی تمرکز کنم.
تعدادی تگ H1 در یک کاغذ برای بهینه سازی موثر میباشد؟
پرسش: “چه تعداد تگ h1 می بایست در یک برگه اینترنت مصرف شود؟”
جواب: “هر تعداد که میخواهید.” جان مولر، کارمند گوگل
تگ هدر چیستبا این اکنون، این به آن شکل وجود ندارد که شایسته ترین طرز seo استعمال از یک سری H1 در یک ورقه میباشد.
hesam بازدید : 25 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

در   طراحی سایت در مشهد نحوه‌ تازه، هدر مهم در قسمت بالایی شیت Home قرار می گیرد و حتی برای کل دیگر صفحه های تارنما یک هدر خاص و غیر وابسته پباده سازی می‌نمایند. در هنگام پباده سازی هدر، طراحان می بایست به سوال های تحت جواب دهند:

قضیه تارنما چه می باشد، غرض فروش فرآورده میباشد یا این که ارایه سرویس ها؟قرار میباشد تارنما چه احساساتی را به استفاده کننده القا نماید؟ زمینه به طور کامل قانونی و بدون شوخی میباشد یااینکه حالتی خنده رو و یار با سرگرمی داراست؟قرار میباشد که هدر، مخاطب را مستقیما به داشبورد یا این که تولید ها هدایت نماید یااینکه استفاده کننده با اسکرول کردن سایر شیت، آن را مطالعه کند؟قرار میباشد هدر مینیمال باشد و از قرار دادن متن زیاد جلوگیری گردد یااینکه عمل و سرویس ها تارنما در قالب متن هم به هدر افزوده گردد؟قرار میباشد در هدر چقدر از برنامه کودکان، ویدئو و اسلایدر استعمال شود یااینکه صرفا به یک عکس اکتفا خواهد شد؟اهمیت هدر وبسایت پباده سازی
مواقعی که معولا طراحان در هدر به کارگیری می‌نمایند مشتمل بر: عکس یا این که عکس‌های مطلوب با کار وبسایت، قرار دادن لوگو (در صورتی‌که که لوگو در Menu bar قرار نگیرد)، قرار دادن آیتم سرچ (در شرایطی که که در Menu bar قرار نگیرد)، شعار تارنما، معرفی سرویس ها تارنما در یک یا این که دو گزاره، آیتم تصویب‌اسم یا این که ورود به ورقه سرویس ها.
اکنون که متوجه شدید هدر تارنما چه می‌باشد و چه مواقعی را می بایست در آن در حیث گرفت، در حالتی که که شما در حوزه ساخت وب سایت کار می کنید، می توانید برای خرید دامین و هاست فرنگی یا این که قالب وردپرسی از سرویس ها پرداخت ارزی ما به کار گیری کنید. همینطور چنانچه تحت عنوان طراح فریلنسری فعال می‌باشید، برای عیب گیری کردن درآمد ارزی خویش توصیه می‌گردد از گروه تیم اولیه پرداخت امداد بگیرید.

hesam بازدید : 20 پنجشنبه 30 بهمن 1399 نظرات (0)

جاوا   طراحی سایت در مشهد که یکی‌از گویش های اپلیکیشن نویسی پایین اینترنت همگانی میباشد، برای بیشتراز ۲۰ سال محل تکیه دادن دنیای اپلیکیشن نویسی کامپیوتر میباشد. استدلال آوازه این گویش نرم افزار نویسی این میباشد که یک توشه نوشته میگردد و آن گاه هر مکان که مورد نیاز بود می قدرت آن را انجام کرد. به حیث تئوری، شما می توانید اپ جاوا را برای هر دستگاهی بنویسید، آن را به کد ماشینی سطح ذیل تبدیل فرمایید و آن‌گاه روی هر پلتفرمی که با ماشین مجازی جاوا سازگار میباشد اعمال کنید. این بدان معناست که جاوا با پلتفرم‌های اکثری سازگار میباشد.جاوا همینطور شالوده و مبنا سیستم استدلال اندروید و رایج ترین گویش برای بسط نرم افزار‌های گسترش اندروید میباشد. این لهجه نرم‌افزار نویسی، گویش آیتم عشق ۹۰ درصد از ۵۰۰ شرکت میباشد که از جاوا برای ایجاد کرد نرم افزار ها و سیستم‌های بک اند استعمال می‌نمایند. علاوهبر همگی اینها می بایست بیان کنم سیستم پردازش داده Apache Hadoop در گویش اپلیکیشن نویسی Java مندرج و بوسیله خدمت اینترنت Amazon و Windows Azure انجام می شود.از‌آنجا‌که این گویش اپلیکیشن نویسی پر استفاده و منعطف میباشد، یادگیری آن میان مبتدیان مرسوم بوده و برای عصر‌های اپلیکیشن نویسی تازه کار اکثری از آن استعمال میگردد.جاوا، با کاربردهای بسیار زیاد و متنوع، برای نرم افزار نویسانی که در ادامه یک لهجه نرم‌افزار نویسی مدولار و منعطف با کاربردهای تجاری بسیار زیاد و به همین ترتیب نیز آینده شغلی بسیار براق می‌باشند، مورد بسیار قابل قبولی میباشد.۴. C/C++C از لهجه های نرم‌افزار نویسی ذیل اینترنت کهن میباشد که هنوز زنده و کاربردی میباشد. این لهجه اپ نویسی در آغاز در ده سال ۱۹۷۰ معرفی شد و با وجود مشقت بار بودن آن برای یادگیری، تاثیر بخش اعظمی بر روی اپ نویسی کامپیوتری داشت. هزاران لهجه نرم افزار نویسی در خانواده C وجود داراست که یا این که از خویش گویش نرم افزار نویسی C گرفته گردیده‌اند یا این که تاثیر بسیار متعددی از ادغام، ساختار و پارادایم آن گرفته میباشد. این لهجه‌های نرم افزار نویسی، دربرگیرنده یک سری زبانی میباشد که در‌این نوشته‌ی علمی به آنها اشاره شد مانند جاوا، آبجکتیو سی و C#.از‌آنجا که گویش نرم افزار نویسی C به شما اذن می دهد به نصیب‌های عملیاتی درونی کامپیوتر مجاورت گردید، برای ایجاد کرد نرم افزار‌های پربازده و خاص تعیین بسیار خیر به شمار میروند. لهجه نرم افزار نویسی C شالوده و شالوده سیستم برهان Linux بوده و به کرات برای سیستم‌های نرم افزار نویسی جاسازی گردیده به کارگیری می گردد.یکی جانشین‌های C، گویش اپ نویسی C++ میباشد. 

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 768
  • بازدید ماه : 1,105
  • بازدید سال : 11,582
  • بازدید کلی : 23,282